SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 55
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
REŠEVANJE PROBLEMOV NA PODROČJU KAKOVOSTI S PRISTOPOM ŠEST SIGMA V GORENJU D.D.
Matej Grabner, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema reševanje problemov na področju kakovosti s pristopom šest sigma v podjetju Gorenje, d. d. in izvedbo praktičnega primera delavnice po metodologiji DMAIC. Namen delovnega procesa je, da z njim zagotovimo izdelke ustrezne kakovosti kupcem in s tem zadovoljimo njihove potrebe. Šest sigma je torej zelo uporabna metoda za izboljševanje in odpravo različnih napak, ki se pojavijo v procesih. Diplomsko delo predstavlja »green belt« nalogo iskanja možnih izboljšav, zaradi nabiranja ledu na kanalih hladilnika HKS 3666. Nabiranje ledu v odtočnem kanalu je povzročila premajhna moč grelca. Testiranja različnih grelcev so omogočila izbiro najbolj optimalne rešitve glede uporabnosti in cene. Namesto grelca z močjo 1,5 W se je uporabil grelec 3 W. Pri testiranju rešitve smo uporabili tako imenovani »gorila test«, katerega je izbrana rešitev prestala. Težavo pri delovanju programa nastavljene temperature odtaljevanja hladilnika smo odpravili s popravilom in optimiziranjem programa. Program smo testirali v razvojnih laboratorijih. Prav tako smo pripravili servisni program za hladilnike, ki so že na trgu. Težavo nabiranja ledu na stiroporni vložek EPS, je povzročila premajhna distanca med uparjalnikom in stiropornim vložkom ter hrapava površina stiropornega vložka EPS. Ta problem smo rešili s kontrolo debeline stiropornega vložka, merjenjem distance in dodatnim fiksiranjem stiropornega vložka s posebnimi plastičnimi distančniki. Hrapavo površino smo odpravili z izdelavo novega stiropornega vložka, ki ima bolj gladko površino.
Ključne besede: šest sigma; DMAIC; VOC – glas kupca; CTQ – kritična mera za kakovost; Gorenje; hladilnik HKS 3666; nabiranje ledu.
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 2834; Prenosov: 580
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

9.
ANALIZA STRATEGIJE TRŽENJA DRUŽBE GORENJE D.D. NA TRGU SEVERNE AMERIKE
Tea Hlastec, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje Gorenje ima več kot pol stoletno tradicijo na področju proizvodnje gospodinjskih aparatov in je danes uspešna mednarodna korporacija z razvejano mrežo podjetij. Gorenje je eden izmed največjih slovenskih neto izvoznikov, saj znaša vrednost prodaje na tujih trgih skoraj 90 %. V diplomskem delu smo raziskali, kako deluje podjetje Gorenje na regionalnem trgu Severne Amerike. Jedro raziskave so predstavljali analiza dimenzije okolja, organiziranost Gorenja na tem trgu, strategija trženjskega spleta ter ne nazadnje smernice in predlogi za delovanje Gorenja v prihodnosti.
Ključne besede: Gorenje, trg v Severni Ameriki, pogoji poslovanja, okolje, ZDA, Kanada, OEM-posli, konkurenca, strategije, izdelek, blagovna znamka, cena, distribucija, komuniciranje
Objavljeno: 16.07.2009; Ogledov: 2247; Prenosov: 525
.pdf Celotno besedilo (445,22 KB)

10.
UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI (CRM) V PODJETJU GORENJE, d.d. S POUDARKOM NA LOGISTIČNIH STORITVAH
Tadej Rojko, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je predstavitev sistema upravljanja odnosov s strankami oz. CRM, ki v središče poslovanja podjetja postavlja kupce ter njihove želje in potrebe. Delovanje CRM je tudi predstavljeno na primeru podjetja Gorenje, d.d. V uvodu diplomskega dela sem predstavil obravnavano problematiko, namen in cilje diplomskega dela. V drugem delu sem se osredotočil na razliko med komuniciranjem s strankami nekoč in danes ter predstavil sestavo CRM. Tretje poglavje je namenjeno predstavitvi samega CRM sistema. Osredotočil sem se na dejavnike, ki spodbujajo potrebo po uvajanju CRM ter na načela, ki so potrebna in bi se naj upoštevala pri uvedbi CRM sistema. Prav tako sem predstavil korake, katerih bi se morali držati za uspešno implementacijo CRM. V tem poglavju sem se dotaknil tudi arhitekture CRM in poslovnega cikla CRM. V četrtem poglavju sem na teoretični bazi prikazal, kako se CRM uvaja v podjetje ter kakšne so njegove koristi in cilji pri tej uvedbi. Prav tako sem se dotaknil ovir, ki jih lahko pričakujemo pri uvajanju CRM sistema v podjetje. Peto poglavje predstavlja praktični del. Najprej sem predstavil podjetje Gorenje, d.d., njegovo dejavnost, prednosti in cilje, ki si jih je podjetje zadalo. Prikazal sem tudi, kako sistem CRM deluje v samem podjetju.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami - CRM, dobičkonosnost, implementacija, trženje, poslovni cikel CRM, elektronska pošta, komuniciranje s potrošniki, Gorenje, d.d.
Objavljeno: 02.03.2010; Ogledov: 4945; Prenosov: 1262
.pdf Celotno besedilo (6,41 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici