| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova spletne trgovine Pikapolonica.si
Dare Vodušek, 2020, diplomsko delo

Opis: Podjetje Pikapoka, d. o. o., želi optimizirati obdelavo spletnih naročil, saj se za njihovo obdelavo porabi preveč časa, kar za podjetje pomeni ekonomsko izgubo. Največji problem je v obdelavi naročil, predvsem v preverjanju zaloge po poslovalnicah, ki se opravlja ročno, prek telefonov. To obremenjuje obe strani, tako poslovalnico, ki obdeluje naročilo, kot poslovalnico, v katero se kliče. Uvedli smo ažuren podatek o zalogi iz vsake poslovalnice, posledično pa se bo na spletno mesto lahko vpeljala tudi nova funkcionalnost, in sicer izpis zaloge po poslovalnicah. Nov sistem bo omogočil boljšo uporabniško izkušnjo in obdelovalcu naročila zmanjšal potreben čas za preverjanje zaloge.
Ključne besede: spletna trgovina, SymetricDS, Google Analytics
Objavljeno v DKUM: 02.11.2020; Ogledov: 1083; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

2.
Prenova spletne trgovine za industrijsko varilno tehniko
Mihael Hack, 2019, diplomsko delo

Opis: Za uspešno spletno stran in končne rezultate je v današnjem času potrebnega veliko več dela, predvsem zaradi vedno večjega števila konkurenčnih spletnih strani. V diplomskem delu se pri komponentah spleta osredotočamo na grafično oblikovanje spletne strani, optimizacijo spletne strani, digitalni marketing, varnost in znake zaupanja. Izpostavljena tematika dela je neposodobljena spletna stran, ki ni bila spremenjena že nekaj let. Sprotno urejanje spletne strani je v spletnem svetu velikega pomena, saj lahko v nasprotnem primeru pade obisk spletnih uporabnikov. Obiskovalci strani zahtevajo aktualne informacije o novostih na trgu dela in zaradi takih potreb je potrebno izdelati spletno stran z dobrim SEO (angl. Search Engine Opitimization) sistemom, ki stranki omogoča hitro rešitev iskanja informacij z uporabo spletnega iskalnika. Rešitev aktualne problematike je v prenovi spletne strani VTH-Hack in uporaba nove domene. Pred izdelavo nove spletne strani smo analizirali staro oziroma obstoječo spletno stran, analizirali konkurenco, analizirali ključne besede in določili osnove spletne strani. Za izdelavo spletne strani smo uporabili sistem za upravljanje vsebin WordPress. V WordPressu smo lahko s pomočjo izbrane teme in vtičniki oblikovali spletno stran po naših potrebah. Po končanem delu smo spletno stran objavili in jo prikazali javnosti ter dovolili orodju Google Analytics, da spremlja obiske posodobljene spletne strani. S tem je omogočeno spremljanje in analiza obiska spletne strani ter spremljanje izboljšav na podlagi rezultatov analize.
Ključne besede: optimizacija spletne strani, WordPress, Google Analytics, izdelava spletne strani, analiza spletne strani
Objavljeno v DKUM: 13.01.2020; Ogledov: 924; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (3,52 MB)

3.
Spletna analitika v digitalnem marketingu turizma
Mojca Vogrič, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Pojav in razvoj interneta predstavljata korenite spremembe na področju marketinga, saj je s tem pridobil spletno podobo. Za boljše in učinkovitejše poslovne rezultate pa ima velik pomen oglaševanje. Da bi z oglaševanjem dosegli tudi cilj, to je nakup izdelka ali storitve, morajo podjetja s pomočjo spletne analitike izbrati pravilne poslovne odločitve in strategije. V diplomski nalogi je obravnavana problematika, kdaj in kje je najbolj smiselno oglaševati. Cilj diplomske naloge je predvsem ugotoviti, kaj obiskovalce spletne strani najbolj zanima, da lahko na podlagi teh podatkov prilagodimo oglaševanje. Najprej smo s pomočjo domače in tuje literature pridobili vse potrebne informacije in podatke, ki smo jih potrebovali za teoretični del diplomske naloge. Nato pa smo z zbranimi podatki iz podjetja Forward in s pomočjo orodja Google Analytics ugotovili, katere strani na spletnem mestu so najbolj obiskane in kdaj. Po podrobni analizi pridobljenih rezultatov smo prišli do zaključkov, na podlagi katerih smo naročniku svetovali, kako naj v prihodnosti oglašuje.
Ključne besede: spletni marketing, spletna analitika, Google Analytics
Objavljeno v DKUM: 08.05.2019; Ogledov: 1416; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

4.
Pomen vizualne percepcije na spletni promet spletnega dnevnika
Larisa Fekonja, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na percepcijo obstoječega spletnega dnevnika v namen zvišanja spletnega prometa. Glede na načela in dobre prakse percepcijskega oblikovanja spletnih strani smo omenjeni spletni dnevnik vizualno izboljšali. Glede na izbrane metrike uspešnosti smo nato z orodjem Google Analytics izmerili spletni promet pred in po izboljšavi. Pokazali smo, da imajo percepcijske izboljšave vpliv na sam promet spletnega mesta. V postopku merjenja smo namreč dosegli 45,19 % izboljšanje pri ogledih strani ter 59,24 % izboljšanje pri številu uporabnikov.
Ključne besede: spletni dnevnik, percepcija, percepcijsko oblikovanje, spletni promet, Google Analytics
Objavljeno v DKUM: 30.01.2019; Ogledov: 1355; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (5,33 MB)

5.
Contribution of web analytic tools to improve online business of companies
Filip Aldić, 2018, magistrsko delo

Opis: The goal of this master’s thesis was to explore online analytical tools and how they can contribute towards creating successful campaigns that will improve the online business of companies that use the online world as part of their operation. In the case study, the most important aspect of the campaign was using an innovative approach and new platforms and channels to target loyal, existing, new and potential guests of the resort. Smoothly introducing the new content created on the basis of the friendly and hospitable lasting relationships. The most important elements were surely content production, as well as segmented and well targeted campaigns. This combination helped to reach the defined goals.
Ključne besede: Google Analytics, Google AdWords, Google Tag Manager, campaign, marketing
Objavljeno v DKUM: 29.11.2018; Ogledov: 909; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (6,30 MB)

6.
Nadgradnja spletne trgovine ponudnika športne opreme
Miha Stare, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Postati viden je poglaviten vzrok optimizacije spletnih strani. Zaradi količine informacij, ki so v današnjem času že dostopne na internetu, obstajata ponudnikom le še dve vprašanji: ali so potrošniki našli in izbrali prav njihovo stran in ali so prekosili svojo konkurenco. Podjetje se zaveda, da je konkurence ogromno, zato si z novo vsebino prizadeva utrditi stik s trenutnimi strankami in s pomočjo priporočil ambasadorjev (vrhunskih športnikov, ki jih podjetje sponzorira) pridobiti nove stranke. Namen naše naloge je bil izdelava spletne strani, katero bi optimizirali za spletne strani in nato s pomočjo spletnega analitičnega orodja Google Analytics opazovali in ugotovili, kakšen vpliv je imela na povečanje prodaje in obiska spletne trgovine. Cilj je bil pokazati, če in v kolikšni meri ima nadgradnja spletne strani vpliv na obiskanost in prodajo spletne trgovine podjetja. V nalogi smo po naročilu naročnika, analizi konkurence in začrtanih temeljih s pomočjo sistema za upravljanje vsebin (CMS) WordPress izdelali spletno stran Ambasadorji. Spletno stran smo z uporabo vtičnika, ki ga sistem ponuja, optimizirali za spletne strani in z uporabo orodja Google Analytics preučevali tri mesece. Po analizi rezultatov smo prišli do ustreznih zaključkov in priporočil za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: optimizacija spletnih strani, WordPress, Google Analytics, izdelava spletne strani
Objavljeno v DKUM: 11.04.2018; Ogledov: 1249; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (3,07 MB)

7.
Profiliranje in sledenje uporabnikom na spletu
Denis Vodišek, 2017, diplomsko delo

Opis: Na današnjem spletu je skorajda težko ostati neviden. Podjetja, mediji in posamezniki se čedalje bolj zavedajo, da lahko s poznavanjem svojih strank oziroma uporabnikov ugotovijo njihove želje, interese in omogočijo odlično uporabniško izkušnjo, saj je ravno to tisto, kar odloča o nadaljnjem ravnanju uporabnika na strani. V diplomskem delu smo vzpostavil storitev za sledenje uporabnikom z brezplačno storitvijo Google Analytics. Pridobljene podatke smo z orodjem za podatkovno rudarjenje R združili v skupine in ustvarili uporabniške profile. Zajeli smo glavne metodologije zbiranja podatkov, piškotke in orodje, ki jih bomo uporabili za spletno analitiko. Prav tako smo obravnavali tudi zasebnost uporabnika na spletu in načine sledenja ter profiliranja uporabnikov. V diplomskem delu smo tudi implementirali storitve na že obstoječo spletno stran in zbirali podatke s po meri ustvarjenimi razsežnosti in meritvami. Podatke smo obdelali v programu R in jih vizualno predstavili. Ugotovili smo, da lahko s spletno analitiko natančno odkrijemo, kaj uporabniki počnejo na strani, kaj jih zanima in na podlagi teh informacij ustvarili uporabniške profile. Tako lahko z ustvarjenimi profili uporabnikom iste skupine priporočamo podobne rezultate.
Ključne besede: Spletna analitika, sledenje, profiliranje, Google Analytics, splet, zbiranje podatkov, R, podatkovno rudarjenje
Objavljeno v DKUM: 09.10.2017; Ogledov: 1405; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

8.
Vzpostavitev sistema digitalnega oglaševanja za glasbeno šolo
Miha Petrovič, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili proces vzpostavitev sistema digitalnega oglaševanja za privatno glasbeno šolo. Glasbena šola nima veliko razpoložljivih sredstev, zato išče promocijske kanale, ki so poceni in tudi učinkoviti. Večina glasbenih šol ima problem pridobivanja novih strank oziroma učencev, zato smo pred začetkom poslovanja glasbene šole ustvarili spletno stran ter profile na družbenih omrežjih. Cilj glasbene šole je večja prepoznavnost na trgu ter pridobitev novih strank, kar bi dosegli z digitalnim oglaševanjem. Opisali smo možnosti oglaševanja preko družbenih omrežij ter kako izdelati uporabnikom vabljivo spletno stran. Preden smo začeli izdelovati spletno stran, smo analizirali konkurenco ter izdelali arhitekturo spletne strani. Spletno stran smo ustvarili s pomočjo WAMP-strežnika in s sistemom za upravljanje vsebin Wordpress. Po objavi spletne strani in družbenih omrežij na spletu bo Google Analytics omogočal merjenje in spremljanje obiskov. Možnost nadaljnjega razvoja vidimo v izpopolnjevanju spletne strani in družbenih omrežij, predvsem pa v učinkovitejšem oglaševanju glede na statistiko merjenja Google Analyticsa.
Ključne besede: glasbena šola, Wordpress, spletna stran, družbena omrežja, Google Analytics, digitalni marketing
Objavljeno v DKUM: 21.09.2017; Ogledov: 1026; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

9.
IZDELAVA SPLETNE STRANI »OGREVANJE-STORITVE« ZA PODJETJE BIAKOM D.O.O.
Jernej Štabuc, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo želeli z postavitvijo spletne strani »Ogrevanje-storitve.si« zagotoviti večjo prepoznavnost podjetja Biakom d.o.o. Spletno stran smo izdelali s pomočjo CMS sistema Wordpress ter vtičnika Avada Fusion Builder. Seznanili smo se s tem kaj je optimizacija ter kako pregledamo rezultate optimizacije s pomočjo orodja Google Search Console ter Google Analytics.
Ključne besede: optimizacija spletne strani, CMS, Google Analytics, Google Keyword Planner, izdelava spletne strani, Wordpress
Objavljeno v DKUM: 23.09.2016; Ogledov: 1567; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

10.
E-GRADIVA ZA UČENJE WORDPRESS-A
Nenad Matić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjih časih se veliko posameznikov odloča za odprtje lastnega podjetja, tudi tisti, ki do zdaj niso razmišljali o tem. Visoka stopnja brezposelnosti jih prisili v to, da se sami zaposlijo in poiskušajo zaslužiti za preživetje vendar pri odpiranju podjetja naletijo na vrsto stroškov. Med temi stroški so tudi izdelava tiskovin (vizitke, letaki, dopisni listi, brošure, zgibanke,...), izdelava štampiljk, tabel ipd. Poleg vsega tega je med največjimi stroški izdelava spletišča, ki je nujna za prepoznavnost podjetja. V diplomskem delu opisujemo kako izdelati hitro, enostavno in kvalitetno spletišče, ter s tem podjetjem privarčujemo tovrstno investicijo. Na ta način je strošek investicije pri odpiranju podjetja znatno zmanjšan, ker je izdelava kvalitetnega spletišča velik finančni zalogaj. Večina, ko išče izvajalca za izdelavo spletne strani, ponavadi izbere najcenejšo varianto, ki je hitra, vendar nekvalitetna in ne služi svojemu pravemu namenu. Z našo predstavitvijo, si lahko podjetja sama izdelajo kvalitetno in enostavno spletišče.
Ključne besede: WordPress, spletišče, ključna beseda, Google Analytics, optimizacija za spletne iskalnike
Objavljeno v DKUM: 25.02.2016; Ogledov: 1866; Prenosov: 420
.pdf Celotno besedilo (3,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.55 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici