| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 96
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru blagovne znamke moja elektrarna
Martina Oreški, 2020, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija močno spreminja poslovni svet, kar se odraža tudi v področju marketinga. Dosedanje, bolj tradicionalne oblike marketinškega komuniciranja, kot so televizijski oglasi, radijski oglasi, letaki in oglasni panoji, vztrajno zamenjujejo naprednejše in avtomatizirane oblike digitalnega marketinga. Pod te oblike uvrščamo spletno mesto podjetja ali blagovne znamke, PPC oglaševanja, e-poštni marketing, vsebinski marketing in še več. Tovrstna oblika marketinga podjetju prinaša številne prednosti. Digitalni marketing je stroškovno veliko bolj učinkovit, prinaša višjo stopnjo konverzij, močno pripomore k razvoju blagovne znamke prav tako pa ima veliko večji doseg in olajšano targetiranje ciljne skupine. Hkrati je digitalno komunikacijo mogoče do potankosti personalizirati in prilagoditi, zaradi vpogleda v živo v marketinško statistiko, pa podjetja zlahka naknadno prilagajajo oglase ali pa jih ustavijo, v kolikor je to potrebno. Posledično je tudi veliko olajšano merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Zaradi enostavnega vpogleda v ozadje oglaševanja, lahko podjetja na podlagi številnih elementov (npr. dolžina sej, število obiskovalcev, doseg, prikazi, kliki na oglase, CTR …) hitro ugotovijo, kateri oglasi so uspešni in kateri ne. Le-to je bilo pri tradicionalnem marketingu veliko bolj oteženo, saj so tržniki navadno zelo težko ocenili, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in koliko ljudi se je odločilo za nakup nekega izdelka ali storitve prav zaradi oglasa. Merjenje uspešnosti je bilo zato precej oteženo. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in praktičen del. Teoretičen del ja razdeljen na pet podpoglavij v katerih smo opredelili digitalni marketing, se osredotočili na njegove prednosti in slabosti, predstavili dejavnike s katerimi merimo uspešnost digitalnega marketinga, posebno pozornost pa smo namenili tudi vsaki posamezni vrsti digitalnega marketinga. V samem praktičnem delu smo se osredotočili na IT rešitve digitalnega marketinga blagovne znamke Moja elektrarna. V pričetku drugega dela smo predstavili podjetje in blagovno znamko Moja elektrarna. Nato smo se lotili prikaza spletnega mesta blagovne znamke in se osredotočili na tehnični vidik, obliko, vsebino, interaktivnost, navigacijo in uporabnost strani. Analizirali smo tudi Facebook oglaševanje podjetja ter Google oglaševanje podjetja ter primerjali uspešnost posameznih objav. Osredotočili smo se še na vsebinski in e-poštni marketing ter podali naše predloge za izboljšave digitalnega marketinga. Na koncu smo na podlagi pridobljenih informacij preverili zastavljene hipoteze.
Ključne besede: Digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje.
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 234; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

2.
Analiza Googlovega sistema za prijavo
Gregor Škrinjar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu preučujemo, analiziramo in opisujemo delovanje, varnost in prednosti Google prijave z vidika uporabnika. Na kratko predstavimo enotno prijavo, overitveni in avtorizacijski protokol OAuth 2.0 in protokole, zgrajene na OAuth 2.0. Slednji je pomemben del Google prijave. Prav tako analiziramo razširjenost Googlove prijave in predstavimo primer njene implementacije, zasnovane v razvojnem okolju PHPStorm.
Ključne besede: OAuth 2.0, Google prijava, PHP, enotna prijava, OpenID Connect
Objavljeno: 16.11.2020; Ogledov: 305; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

3.
Posebnosti razvoja enostranskih spletnih rešitev s samopostrežnim zalednim sistemom v oblaku
Marko Gluhak, 2020, diplomsko delo

Opis: Paradigma samopostrežnih zalednih sistemov v oblaku je čedalje bolj popularna in zrela za uporabo. Enostranske spletne aplikacije so eden od potencialnih odjemalcev samopostrežnih zalednih sistemov v oblaku. V diplomskem delu smo raziskali, kako lahko ta učinkovito sodelujejo med seboj. Glavni namen dela je bil spoznati prednosti in omejitve tega sodelovanja ter definirati kriterije za izbor orodja za razvoj samopostrežnega zalednega sistema v oblaku. Nato smo zastavljene kriterije nanesli na tri orodja za razvoj samopostrežnega zalednega sistema v oblaku, primerjali smo lastne REST rešitve, Firebase in AWS Amplify. S Firebase-om, ki je ugotovljen kot najbolj primeren za nalogo, v paru z React-om, smo razvili enostavno spletno aplikacijo »Moja Galerija« in prikazali, kako se ta tehnološki par obnese v realnem življenju.
Ključne besede: samopostrežni zaledni sistemi v oblaku, enostranske spletne aplikacije, React, Firebase, AWS Amplify, Google, Amazon Web Services, REST
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 153; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

4.
Napredne storitve google Maps v mobilnih napravah
Niko Hustić, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali napredne storitve, ki jih ponuja Google Maps, jih opisali in primerjali s konkurenčnimi. V raziskavi smo se osredotočili na napredne storitve, ki jih ponuja knjižnica Google Maps API za operacijski sistem Android. V namen ugotavljanja koristnosti reševanja problemov z naprednimi storitvami smo te implementirali v aplikacijo s pomočjo jezika Java. Po postopku implementacije smo izvedli analizo uspešnosti. Na koncu diplomskega dela smo predstavili delovanje rešitve in povzeli izkušnje pri delu.
Ključne besede: Android, mobilna aplikacija, Google Maps, Bing Maps, Google Maps API, napredna storitev
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 132; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

5.
Digitalna dominanca in mediatizacija spletnih platform
Irena Lovrenčič Držanič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena teorija digitalne dominance in meditizacije spletnih platform Google in Facebook. V teoretičnem delu so predstavljene sorodne študije in teorije, uredniški vplivi platform ter najpomembnejši problemi, ki jih prinašajo. Prav tako je podrobneje predstavljena njihova vloga vratarjev informacij ter učinek informacijskih mehurčkov. Teoriji digitalne dominance in mediatizacije sta bili podlagi za izvedbo ankete in intervjujev med uporabniki obeh platform. Magistrsko delo je namenjeno raziskovanju uporabe platform, vplivu platform na uporabnike ter odnosu do odgovornosti in regulacije platform.
Ključne besede: digitalna dominanca, mediatizacija, Google, Facebook, spletne platforme
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 117; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

6.
Napredna uporaba storitev Google Maps v mobilnih aplikacijah
Klemen Gaberšek, 2020, diplomsko delo

Opis: Zaključno delo zajema predstavitev in podrobnejši opis osnovnih ter naprednih storitev, ki jih ponuja Google Zemljevidi API. Postavili smo hipoteze, plan dela in izbrali orodja ter programski jezik, v katerem smo nalogo izdelali. V začetku naloge smo si zastavili zasnovo in funkcionalnosti aplikacije, v nadaljevanju smo opisali, kako se Google Zemljevid API vključi v projekt, kasneje pa smo predstavili še osnovno in napredno uporabo storitev. Opise in predstavitev storitev smo zajeli v demo aplikaciji.
Ključne besede: Google Zemljevidi, Android, Google Zemljevidi API
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 83; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Prenova spletne trgovine Pikapolonica.si
Dare Vodušek, 2020, diplomsko delo

Opis: Podjetje Pikapoka, d. o. o., želi optimizirati obdelavo spletnih naročil, saj se za njihovo obdelavo porabi preveč časa, kar za podjetje pomeni ekonomsko izgubo. Največji problem je v obdelavi naročil, predvsem v preverjanju zaloge po poslovalnicah, ki se opravlja ročno, prek telefonov. To obremenjuje obe strani, tako poslovalnico, ki obdeluje naročilo, kot poslovalnico, v katero se kliče. Uvedli smo ažuren podatek o zalogi iz vsake poslovalnice, posledično pa se bo na spletno mesto lahko vpeljala tudi nova funkcionalnost, in sicer izpis zaloge po poslovalnicah. Nov sistem bo omogočil boljšo uporabniško izkušnjo in obdelovalcu naročila zmanjšal potreben čas za preverjanje zaloge.
Ključne besede: spletna trgovina, SymetricDS, Google Analytics
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 112; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

8.
Načrtovanje in razvoj multimedijskega sistema miRadio za upravljanje spletnih digitalnih radijskih vsebin
Jan Pomer, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi opišemo razvoj sistema miRadio. Sistem deluje kot inteligentni radio, ki omogoča integracijo s pametnimi zvočniki. V nadaljevanju raziščemo ogrodje MapReduce za analizo velike količine podatkov. Opišemo arhitekturo sistema miRadio in nato uporabo ogrodja MapReduce za analizo podatkov v sistemu.
Ključne besede: MapReduce, Alexa, Google Assistant, miRadio, inteligentni radio
Objavljeno: 09.03.2020; Ogledov: 324; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (857,26 KB)

9.
Zasnova in razvoj aplikacije miRadio za pametne zvočnike Google Home
Matej Drobnič, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi opisujemo razvoj multimedijske aplikacije za pametne zvočnike Google Home. Pregledali smo trg pametnih zvočnikov in platformi Actions on Google ter DialogFlow, ki sta potrebna za delovanje aplikacije. Analizirali smo tudi kodiranje FLAC. Na podlagi vseh ugotovitev smo nato izdelali aplikacijo, ki sprejema uporabnikove ukaze iz zvočnika Google Home in se na te ukaze odzove z ustreznim odgovorom.
Ključne besede: pametni asistent, pametni zvočnik, Google Assistant, Actions on Google, Dialogflow, inteligentni radio
Objavljeno: 03.02.2020; Ogledov: 376; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (687,80 KB)

10.
Prenova spletne trgovine za industrijsko varilno tehniko
Mihael Hack, 2019, diplomsko delo

Opis: Za uspešno spletno stran in končne rezultate je v današnjem času potrebnega veliko več dela, predvsem zaradi vedno večjega števila konkurenčnih spletnih strani. V diplomskem delu se pri komponentah spleta osredotočamo na grafično oblikovanje spletne strani, optimizacijo spletne strani, digitalni marketing, varnost in znake zaupanja. Izpostavljena tematika dela je neposodobljena spletna stran, ki ni bila spremenjena že nekaj let. Sprotno urejanje spletne strani je v spletnem svetu velikega pomena, saj lahko v nasprotnem primeru pade obisk spletnih uporabnikov. Obiskovalci strani zahtevajo aktualne informacije o novostih na trgu dela in zaradi takih potreb je potrebno izdelati spletno stran z dobrim SEO (angl. Search Engine Opitimization) sistemom, ki stranki omogoča hitro rešitev iskanja informacij z uporabo spletnega iskalnika. Rešitev aktualne problematike je v prenovi spletne strani VTH-Hack in uporaba nove domene. Pred izdelavo nove spletne strani smo analizirali staro oziroma obstoječo spletno stran, analizirali konkurenco, analizirali ključne besede in določili osnove spletne strani. Za izdelavo spletne strani smo uporabili sistem za upravljanje vsebin WordPress. V WordPressu smo lahko s pomočjo izbrane teme in vtičniki oblikovali spletno stran po naših potrebah. Po končanem delu smo spletno stran objavili in jo prikazali javnosti ter dovolili orodju Google Analytics, da spremlja obiske posodobljene spletne strani. S tem je omogočeno spremljanje in analiza obiska spletne strani ter spremljanje izboljšav na podlagi rezultatov analize.
Ključne besede: optimizacija spletne strani, WordPress, Google Analytics, izdelava spletne strani, analiza spletne strani
Objavljeno: 13.01.2020; Ogledov: 291; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (3,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici