1. |
2. |
3. Izdelava iger z ogrodjem Godot : zaključno deloTadej Čurman, 2019, diplomsko delo Opis: V tem diplomskem delu se ukvarjamo z izdelavo iger z ogrodjem Godot. Delo pričnemo s predstavitvijo ogrodja za izdelavo iger Godot. V predstavitvi raziskanega ogrodja smo opisali funkcionalnosti in uporabo ogrodja. Nato sledi opis izdelave naše igre. Na koncu dela sledi še predstavljena igra, izdelana z ogrodjem Godot, skupaj z opisanimi elementi, uporabljenimi v igri in pustolovščino, ki jo mora igralec opraviti. Ključne besede: ogrodja, izdelava iger, Godot, pustolovske igre, oblikovanje iger Objavljeno v DKUM: 22.11.2019; Ogledov: 757; Prenosov: 82
Celotno besedilo (2,11 MB) |
4. Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre : diplomsko deloNina Tovornik, 2019, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti. Ključne besede: Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine Objavljeno v DKUM: 13.11.2019; Ogledov: 888; Prenosov: 132
Celotno besedilo (2,64 MB) |