| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Priprava projekta selitve podjetja iz najetih v lastne prostore na primeru podjetja MF-CT d.o.o.
Samo Fijavž, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na pripravo projekta selitve podjetja na realnem primeru podjetja MF-CT d.o.o. iz Ljutomera. V teoretičnem delu smo predstavili osnove projektov, projektnega menedžmenta ter konkurenčne prednosti. S pomočjo teorije smo nato prikazali pripravo projekta selitve podjetja na primeru podjetja MF-CT d.o.o. Pripravili smo vsebinsko zasnovo za selitev, določili objektne in namenske cilje, pripravili terminski plan selitve ter ocenili tveganja projekta. Prav tako smo razčlenili ekonomiko projekta in določili rentabilnost projekta.
Ključne besede: Projektni menedžment in projekti, priprava projekta, selitev proizvodnje, zagonski elaborat projekta, ganntov diagram, konkurenčna prednost.
Objavljeno: 14.04.2015; Ogledov: 1442; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

2.
VODENJE PROJEKTA IZVEDBA ŠPORTNEGA DOGODKA Z METODO PRINCE2
Božidar Rodi, 2016, diplomsko delo

Opis: Projekte srečamo na vsakem koraku. Njihovi končni izdelki vplivajo na kakovost in potek naših življenj. Ne glede na velikost, naravo ter obseg projekta, je uspešnost prav vseh odvisna od kakovosti projektnega vodenja. Eden izmed pristopov tovrstnega vodenja je metoda PRINCE2. Ta metoda je med drugim uporabna za vodenje velikih vladnih projektov. Vendar, a je uporabna tudi za vodenje izvedbe dogodka? Da bi lahko odgovorili na to vprašanje, smo izvedli medijsko podprt športni dogodek. Tako smo opravili raziskavo, ali je metoda vodenja projektov PRINCE2 primerna za vodenje večtedenskega projekta s končnim izdelkom izvedbe dogodka.
Ključne besede: vodenje projekta, metoda PRINCE2, športni dogodek, mediji, komunikacija, projektna skupina, procesi, aktivnosti, promocija, končni izdelki, strukturni diagram izdelkov SDI, diagram zaporedja izdelkov DZI, Ganntov diagram, izvedba projekta, kritična pot projekta, vodja projekta
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 1013; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici