SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zavzetost medicinskih sester na Kliničnem oddelku za vaskularno nevrologijo in intenzivno nevrološko terapijo (KOVNINT)
Nataša Milojevič, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjem času zavzetost zaposlenih predstavlja ključ do uspešnega delovanja vsake organizacije. V prvem delu magistrskega dela predstavljamo osnovne teoretične opredelitve in ugotovitve o zavzetosti zaposlenih – predstavitev vprašalnikov, ki se uporabljata za merjenje zavzetosti, in sicer Gallup's Q12 in Utrecht Work Engagement Scale (UWES-17). Aktivna zavzetost zaposlenih zagotavlja večjo delovno in s tem poslovno uspešnost. Na zavzetost vplivajo različni dejavniki. Ob pomoči raziskave dokazujemo stopnjo zavzetosti za delo na Kliničnem oddelku za vaskularno nevrologijo in nevrološko intenzivno terapijo (KOVNINT), ob tem pa bo raziskava razkrila tudi, kolikšen delež zaposlenih je zavzetih, kolikšen nezavzetih in aktivno nezavzetih. V empiričnem delu tako predstavljamo lastno raziskavo o merjenju zavzetosti, ki je bila opravljena med zaposlenimi v zdravstveni negi na oddelku KOVNINT. Merili smo jo s pomočjo 5-stopenjske lestvice – z metodo Gallup Q12 in s pomočjo 7-stopenjske lestvice – z vprašalnikom UWES-17. Z ugotovitvami raziskave bomo poskušali oddelek KOVNINT opozoriti na pomembnost zavzetosti zaposlenih za delo, saj so zavzeti zaposleni učinkovitejši pri opravljanju in izvajanju nalog ter kakovostno izvajanje zdravstvene nege.
Ključne besede: zavzetost pri delu, zavzetost zaposlenih, merjenje zavzetosti, Gallup Q12, Utrecht Work Engagement Scale (UWES).
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 284; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

2.
Analiza zavzetosti zaposlenih v finančnem sektorju
Tea Hočevar, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Delovna zavzetost ali zavzetost zaposlenih je nov model ocenjevanja, ovrednotenja ali upravljanja s kadri na delovnih mestih. Podjetja vse več pozornosti namenjajo ugotavljanju zadovoljstva zaposlenih, malo pa je bilo opravljenih raziskav na temo zavzetosti zaposlenih v delovnih okoljih. Zavzetost je več kot samo sreča, motivacija in zadovoljstvo. Je v bistvu stanje zaposlenega, ki s svojim znanjem, čustvi, izkušnjami in vedenjem pripomore k doseganju pozitivnih rezultatov podjetja. V teoretičnih osnovah smo pregledali definicije zavzetosti zaposlenih, ali obstajajo ločnice med zadovoljstvom in zavzetostjo, kako bi dosegali višjo zavzetost med zaposlenimi, kako zavzetost vpliva na uspešnost podjetij in kakšna je korelacija med zaposlenimi in kupci ter kako lahko managerji poskrbijo za dvig zavzetosti v svojih podjetjih. V empiričnem delu magistrske naloge smo raziskovali zavzetost zaposlenih na delovnem mestu v finančnem sektorju. Zavzetost zaposlenih smo ocenjevali po dveh svetovno znanih metodah merjenja zavzetosti zaposlenih in sicer Gallup Q12 in UWES (»Utrecht Work Engagement Scale«).
Ključne besede: zavzetost, zaposleni, finančni sektor, Gallup Q12, UWES
Objavljeno: 18.12.2018; Ogledov: 198; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici