| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
RAZVOJ SIMULACIJSKEGA MODELA ZA PODPORO ODLOČANJU PRI DOLOČANJU ŠTEVILA TOČILNIH MEST NA BENCINSKEM SERVISU
Gregor Lukan, 2010, diplomsko delo

Opis: Pri načrtovanju novega bencinskega servisa oziroma pri načrtovanju rekonstrukcije obstoječega bencinskega servisa je potrebno določiti tudi število točilnih mest za osebna vozila, število točilnih mest za tovorna vozila ter število točilnih mest za vozila na plin. Do sedaj se pri določanju števila točilnih mest niso opravljali izračuni ali podobne analize, ampak se je število le-teh določalo na podlagi izkušenj iz preteklosti. Zaradi tega je prihajalo kasneje, ko je bil bencinski servis zgrajen, do težav. Točilnih mest za posamezno vrsto vozil ni bilo dovolj, kar pomeni nastanek dolgih čakalnih vrst. V nasprotnem primeru, ko je točilnih mest preveč, pa prihaja do neizkoriščenosti opreme ter višjih stroškov pri nabavi opreme (črpalnih agregatov, instalacij, druge opreme …). Za rešitev omenjenega problema bomo v diplomski nalogi s pomočjo programskega interpreterja GPSS razvili simulacijski model, ki nam bo pomagal pri odločitvi, koliko točilnih mest potrebujemo na posameznem bencinskem servisu. Model bo uporabljen v podjetju Petrol, d. d., v oddelku razvoj maloprodaje.
Ključne besede: bencinski servis, točilno mesto, simulacija, GPSS, model
Objavljeno: 23.11.2010; Ogledov: 1610; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

5.
OPTIMIZACIJA STREŽBE V ŠPORTNEM CENTRU Z METODO SIMULACIJE
Maja Tvrdy, 2013, diplomsko delo

Opis: Dandanes je zadovoljstvo strank zelo pomembno. Naivno je upati, da se bodo nezadovoljne stranke še naprej vračale. Diplomsko delo obravnava problem dolge čakalne vrste na recepciji športnega centra. V delu se seznanimo s pretočnostjo skozi strežno mesto – recepcijo, z metodami in tehnikami dogodkovne simulacije ter orodjem za analizo omenjenega problema. Na recepciji nastane dolga vrsta, kar za stranke pomeni vsaj nekaj minutno čakanje. Z nekaj predlogi procesnih izboljšav bomo poskušali to čakanje skrajšati in s tem omogočiti strankam prijaznejši dostop do storitev. Cilji diplomskega dela so opraviti simulacijo (prikaz) obstoječega ter simulacijo izboljšanega stanja, opraviti primerjalno in stroškovno analizo, ter na podlagi dobljenih rezultatov v zaključku potrditi ali ovreči hipotezo, da bi zaposlitev dodatnega receptorja na dolgi rok prinesla pozitivne poslovne učinke.
Ključne besede: optimizacija, dogodkovna simulacija, športni center, čakalne vrste, GPSS
Objavljeno: 17.09.2013; Ogledov: 970; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

6.
7.
Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici