| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko delo
Simon Vajs, 2021, diplomsko delo

Opis: OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger.
Ključne besede: libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 224; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

2.
APLIKACIJE TESELACIJSKIH IN GEOMETRIJSKIH SENČILNIKOV V OPENGL
Dejan Veselko, 2014, diplomsko delo

Opis: Teselacijski in geometrijski senčilniki so relativno nov dodatek v OpenGL grafični cevovod, ki omogoča dodatne načine spreminjanja geometrije v jeziku GLSL. V diplomskem delu opišemo knjižnico OpenGL in senčilni jezik GLSL, nato pa predstavimo uporabo treh novih tipov senčilnikov na različnih primerih. V ta namen smo izdelali aplikacijo, ki demonstrira uporabo novih senčilnikov.
Ključne besede: OpenGL, GLSL, teselacijski senčilnik, geometrijski senčilnik
Objavljeno v DKUM: 06.03.2015; Ogledov: 852; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

3.
SENČENJE Z JEZIKOM GLSL V OPENGL
Gregor Jurgec, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili programski jezik GLSL, ki se v računalniški grafiki uporablja za dinamično senčenje upodobljenih objektov v animacijah, igrah, vizualizacijah in simulacijah. Opisali smo postopek upodabljanja in stopnje grafičnega cevovoda. Izdelali smo aplikacijo, ki demonstrira nekaj posebnih učinkov pri senčenju objektov s programskim jezikom GLSL za senčilnike.
Ključne besede: OpenGL, GLSL, računalniška grafika, grafični cevovod, senčilnik
Objavljeno v DKUM: 11.09.2013; Ogledov: 1604; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

4.
ALGORITEM SLEDENJA ŽARKU NA GRAFIČNI PROCESNI ENOTI
Štefan Kohek, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu opišemo tehnologije, ki omogočajo paralelizacijo algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti. Omejimo se predvsem na tehnologiji OpenGL in OpenCL. Opišemo princip sledenja žarku, osvetlitveni model in tehnike. V nadaljevanju obravnavamo pristope za prikaz kompleksnejših scen. Posebno pozornost namenimo delitvi prostora, ki omogoča učinkovitejšo implementacijo. Praktični del zajema izdelavo demonstracijskega programa, ki omogoča hiter izris scene s pomočjo paralelnega algoritma sledenja žarku na grafični procesni enoti.
Ključne besede: algoritem sledenja žarku, grafična procesna enota, računalniška grafika, paralelnost, OpenGL, GLSL, OpenCL
Objavljeno v DKUM: 27.11.2012; Ogledov: 1753; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (7,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici