| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sistem nabave z raziskavo marketinškega spleta v podjetju Fortis Maribor, d.o.o.
Jernej Kozic, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavil nabavno poslovanje in marketinški splet. Praktični del diplomske naloge sem opravil v sodelovanju s podjetjem Fortis Maribor, d. o. o. V praktičnem delu sem opisal sistem nabave v podjetju ter opravil ABC analizo in XYZ analizo za nabavljene materiale v preteklem letu. Dobljene rezultate sem ovrednotil in predlagal možne rešitve. Z opisanim marketinškim spletom podjetja sem opozoril na prednosti in slabosti, ki jih ima podjetje na tem področju.
Ključne besede: nabava, marketinški splet, ABC analiza, XYZ analiza, izdelek, cena, marketinške poti, marketinško komuniciranje, Fortis Maribor, d. o. o.
Objavljeno: 03.09.2019; Ogledov: 162; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

2.
Tržna analiza in razvoj rezalno-cepilnega stroja z metodologijo vrednostne analize v podjetju Fortis Maribor d.o.o.
Uroš Lobenwein, 2019, diplomsko delo

Opis: Vsa podjetja, ne glede na gospodarsko panogo, morajo izdelke izpopolnjevati ali izvajati projekte razvoja novega izdelka. Vrednostna analiza se je najbolj uveljavila pri razvoju novih proizvodov, omogoča pa predvsem občutno skrajšanje časov in znižanje stroškov. Pogoj za uspešno izvedeno vrednostno analizo je učinkovita tržna analiza. Podjetje Fortis Maribor d.o.o. želi dopolniti svoj prodajni repertoar z inovativnim rezalno-cepilnim strojem. V diplomski nalogi sem uporabil znanstveno-raziskovalne metode, kot so analiza podatkov in zbiranje informacij, pa vse do eksperimentalnih metod. S pomočjo tržne analize in vrednostne analize sem določil najboljšo rešitev variante novega izdelka in potrdil soodvisnost navedenih raziskovalnih metod.
Ključne besede: tržna analiza, vrednostna analiza, rezalno-cepilni stroj, razvoj izdelka, COMBINEX metoda, SWOT analiza, FAST analiza, vrednotenje funkcij, Fortis Maribor d.o.o.
Objavljeno: 11.09.2019; Ogledov: 145; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici