| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV FESTIVALA LENT NA RAZVOJ TURIZMA V MARIBORU
Nina Miglič, 2016, diplomsko delo

Opis: Na začetku diplomske naloge je opredeljen problem, s katerim smo se tekom pisanja ukvarjali. Predstavljeni so namen, cilji in osnovna trditev. Navedene so vse omejitve in predpostavke ter predvidene metode raziskovanja. V teoretičnem delu so opredeljeni pojmi prireditev, prireditveni turizem, festival in deležniki prireditev. Na tem mestu so predstavljene tudi vrste prireditev in njeni vplivi na družbeno-kulturno, okoljsko in ekonomsko okolje. V osrednjem delu diplomske naloge je predstavljen Festival Lent, njegov program in glavna prizorišča. Prikazana je analiza osnovne statistike. Analitično so predstavljeni pozitivni in negativni vplivi Festivala Lent na mesto Maribor in turizem. Prav tako je predstavljena problematika, s katero se Festival Lent v zadnjih letih sooča. Prikazana je analiza anket in ugotovitve, ki izvirajo iz njenih rezultatov. V sklepu so povzeta spoznanja iz teoretičnega in analitičnega dela, navedene omejitve in priložnosti ter predlogi za nadaljnji razvoj Festivala Lent.
Ključne besede: prireditveni turizem, prireditev, festival, Festival Lent, trajnostni razvoj
Objavljeno v DKUM: 02.11.2016; Ogledov: 1698; Prenosov: 289
.pdf Celotno besedilo (933,13 KB)

2.
ANALIZA FESTIVALA LENT KOT DELA TURISTIČNE PONUDBE MARIBORA
Kaja Dragšič, 2015, diplomsko delo

Opis: V prvem poglavju smo opredelili problem dela diplomskega seminarja. Opredeli smo namen, cilje in podcilje ter postavili tri osnovne trditve. Zapisali smo predpostavke in omejitve ter predstavili predvidene raziskovalne metode. V drugem poglavju smo opredelili pojem management prireditev in predstavili vrste prireditev. Dotaknili smo se pozitivnih in negativnih vplivov organiziranja prireditev v turizem ter opisali načrtovanje in izvajanje prireditev. V tretjem poglavju smo predstavili Festival Lent. Opisali smo začetke Festivala Lent in katere posamezne festivale vključuje. Omenili smo tudi težavo, ki je nastala v času načrtovanja Festivala Lent 2014, in sicer sponzorski problemi in premalo denarja. Pregledali smo statistiko festivala. Opisali smo prizorišča in zapisali imena nastopajočih. Analizirali smo odgovore anket in zapisali ugotovitve. V četrtem poglavju so navedene sklepne ugotovitve in predlogi za izboljšave.
Ključne besede: management prireditev, Festival Lent, donatorji, sponzorji
Objavljeno v DKUM: 04.11.2015; Ogledov: 1551; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (925,94 KB)

3.
STALIŠČA LOKALNEGA PREBIVALSTVA DO PRIREDITVE FESTIVAL LENT
Tjaša Falež, 2014, diplomsko delo

Opis: Stališča so prepričanja, ki jih ima posameznik do objektov, sveta, samega sebe, do drugih ali do situacije, v kateri se nahaja. Lahko se jih naučimo, prevzamemo od drugih ali pa jih oblikujemo na podlagi lastnih izkušenj. Ker smo pa nenehno izpostavljeni različnim medijskih pritiskom, velikokrat na oblikovanje stališč vplivajo tudi mediji sami. Ko govorimo o stališčih v marketinškem smislu, imamo v mislih odjemalčevo naklonjenost do izdelka, storitve, znamke, organizacije, cene oglasov. Stališča tako vplivajo na nakupno vedenje odjemalcev. Pri obravnavanju stališč je pomembno poznavanje njihovih komponent: kognitivne, afektivne in konativne komponente. Pri prvi gre za skupek znanj in informacij o objektu, pri drugi za skupek čustev in občutij v zvezi z objektom, pri tretji pa za pričakovano vedenje v zvezi z objektom. Stališč ni mogoče neposredno meriti. V ta namen se lahko poslužujemo različnih metod, s katerimi lahko ugotovimo posameznikova stališča: spraševanje, opazovanje, uporaba lestvic za merjenje stališč. S slednjimi smo ugotavljali stališča lokalnega prebivalstva do Festivala Lent. Rezultati raziskave so pokazali, da se splošno lokalno prebivalstvo rado udeležuje Festivala Lent, najraje se udeležujejo koncertov, glasbenih predstav oziroma muzikalov. Značilnosti festivala, kot so organizacija, točnost izvedbe, urejenost prizorišč, prijaznost zaposlenih, anketirani ocenjujejo z relativno visokimi ocenami. Prav tako je velika večina anketiranih vesela, da Festival Lent poteka v Mariboru.
Ključne besede: Stališča, oblikovanje stališč, spreminjanje stališč, merjenje stališč, prireditev, Festival Lent
Objavljeno v DKUM: 06.11.2014; Ogledov: 1613; Prenosov: 272
.pdf Celotno besedilo (826,46 KB)

4.
ORGANIZACIJA FESTIVALA S POUDARKOM NA FINANCIRANJU
Rene Puhar, 2009, diplomsko delo

Opis: Na primeru Festivala DokMa je predstavljen procesni način vodenja in upravljanja organizacije s področja kulture. Identificirani so procesi, ki so za organizacijo festivala ključni. V delu so opazovane še organizacije nekaterih drugih vidnih festivalov: Festivala Lent, Festivala Animateka, Festivala Magdalena. V poglavju o financiranju so analizirani potencialni viri financiranja slovenskih festivalov, ob tem pa izpostavljeni nekateri načini za uspešno pridobivanje finančnih sredstev iz naslova zasebnih virov.
Ključne besede: festival, procesna naravnanost organizacije, organizacija s področja kulture, Festival DokMa, Festival Animateka, Festival Lent, Festival Magdalena, blok diagram, financiranje festivala, zasebni viri financiranja.
Objavljeno v DKUM: 02.03.2010; Ogledov: 3091; Prenosov: 429
.pdf Celotno besedilo (344,09 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici