| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Jure Šenveter, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Ključne besede: Facebook, Instagram, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna trgovina.
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 120; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

2.
Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine
Tomaž Rihtar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.
Ključne besede: Družbena omrežja, digitalno oglaševanje, Facebook, objave, marketing.
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 161; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

3.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru blagovne znamke moja elektrarna
Martina Oreški, 2020, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija močno spreminja poslovni svet, kar se odraža tudi v področju marketinga. Dosedanje, bolj tradicionalne oblike marketinškega komuniciranja, kot so televizijski oglasi, radijski oglasi, letaki in oglasni panoji, vztrajno zamenjujejo naprednejše in avtomatizirane oblike digitalnega marketinga. Pod te oblike uvrščamo spletno mesto podjetja ali blagovne znamke, PPC oglaševanja, e-poštni marketing, vsebinski marketing in še več. Tovrstna oblika marketinga podjetju prinaša številne prednosti. Digitalni marketing je stroškovno veliko bolj učinkovit, prinaša višjo stopnjo konverzij, močno pripomore k razvoju blagovne znamke prav tako pa ima veliko večji doseg in olajšano targetiranje ciljne skupine. Hkrati je digitalno komunikacijo mogoče do potankosti personalizirati in prilagoditi, zaradi vpogleda v živo v marketinško statistiko, pa podjetja zlahka naknadno prilagajajo oglase ali pa jih ustavijo, v kolikor je to potrebno. Posledično je tudi veliko olajšano merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Zaradi enostavnega vpogleda v ozadje oglaševanja, lahko podjetja na podlagi številnih elementov (npr. dolžina sej, število obiskovalcev, doseg, prikazi, kliki na oglase, CTR …) hitro ugotovijo, kateri oglasi so uspešni in kateri ne. Le-to je bilo pri tradicionalnem marketingu veliko bolj oteženo, saj so tržniki navadno zelo težko ocenili, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in koliko ljudi se je odločilo za nakup nekega izdelka ali storitve prav zaradi oglasa. Merjenje uspešnosti je bilo zato precej oteženo. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in praktičen del. Teoretičen del ja razdeljen na pet podpoglavij v katerih smo opredelili digitalni marketing, se osredotočili na njegove prednosti in slabosti, predstavili dejavnike s katerimi merimo uspešnost digitalnega marketinga, posebno pozornost pa smo namenili tudi vsaki posamezni vrsti digitalnega marketinga. V samem praktičnem delu smo se osredotočili na IT rešitve digitalnega marketinga blagovne znamke Moja elektrarna. V pričetku drugega dela smo predstavili podjetje in blagovno znamko Moja elektrarna. Nato smo se lotili prikaza spletnega mesta blagovne znamke in se osredotočili na tehnični vidik, obliko, vsebino, interaktivnost, navigacijo in uporabnost strani. Analizirali smo tudi Facebook oglaševanje podjetja ter Google oglaševanje podjetja ter primerjali uspešnost posameznih objav. Osredotočili smo se še na vsebinski in e-poštni marketing ter podali naše predloge za izboljšave digitalnega marketinga. Na koncu smo na podlagi pridobljenih informacij preverili zastavljene hipoteze.
Ključne besede: Digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje.
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 264; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

4.
Primerjava različnih platform socialnih omrežij z vidika dobičkonosnosti
Urška Hacin, 2020, diplomsko delo

Opis: Živimo v dobi interneta, ki nikoli ne spi. Ne samo svoj prosti čas, tudi posel se vse hitreje pomika na splet, zaradi svoje priročnosti in velikega dosega. Še nikoli se ni bilo lažje prebiti na tuji trg kot sedaj. Z razvojem različnih poslovnih strategij se hkrati razvijajo tudi novi poklici. Če bi pred 10 leti nekdo svoje delo opredelil kot influencerstvo, bi ga verjetno gledali postrani. Dandanes pa veljajo za eno izmed najmočnejših marketinških orodij. Na vprašanje, ali se dejansko lahko živi od tega, že poznamo odgovor, tukaj bomo podrobneje pogledali, katera platforma socialnih omrežij je tista, ki velja med influencerji za najbolj dobičkonosno. Primerjali bomo tri gigante, in sicer: Instagram, Facebook in Youtube. Empiričen del bo razdeljen na dva dela, in sicer na sledilce in dejanske ustvarjalce. V prvem delu bomo raziskovali s pomočjo ankete, ključni vprašanji bosta, koliko je naš domači slovenski trg sploh dovzeten za socialna omrežja in kje se najpogosteje zadržujejo, medtem ko se bomo v drugem delu osredotočali na influencerje. Vsakemu bomo preko intervjuja zastavili 5 enakih vprašanj, s katerimi se bomo dokopali do odgovora, katera platforma zagotavlja največ možnosti za dobiček.
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, Instagram, Youtube, influencerji, zaslužek, ustvarjalci, sledilci, internet, marketing, oglaševanje, posel
Objavljeno: 19.11.2020; Ogledov: 228; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (537,41 KB)

5.
Uporaba družbenih omrežij v modelih e-poslovanja
Tina Dvornik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu se osredotočamo na oglaševanje na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Delo je sestavljeno iz dveh delov – prvi del je teoretični in je povzet po slovenskih in angleških virih in literaturi. Drugi del pa je empirični, kjer je slikovno prikazano, kako se ustvarjajo oglasi na omenjenih dveh družbenih kanalih. V prvem delu diplomskega projekta je teoretično prikazano, kako se je splet razvijal, kakšne so napovedi za razvoj spleta, kaj vsebinsko pomeni Internet of Things oziroma internet vsega, ter kaj je e-poslovanje in katere modele poznamo. Vsebinsko je razloženo tudi, kaj so družbena omrežja in za kaj je katero omrežje namenjeno. Predstavljeno je tudi, zakaj je oglaševanje na internetu za podjetja pomembno in hkrati priročno. Da pa je oglaševanje na splošno razumljivo, pa mora podjetje, ki želi ustvarjati oglase na Facebook-u in Instagramu, razumeti, kaj pomeni marketing miks in katere so njegove sestavine. Ko se podjetje odloči za oglaševanje na spletu in na družbenih omrežjih, se mora odločiti tudi, kakšno obliko oglaševanja bo izbralo ter na katerih kanalih bo oglaševalo. V drugem oziroma v empiričnem delu diplomskega projekta je po korakih nazorno prikazano, kako se ustvarjajo oglasi na kanalu Facebook in Instagram. Slikovno je prikazano, kako se oglas ustvarja in katere vse podatke moramo izpolniti. Za oglaševanje na omenjenih družbenih omrežjih, mora podjetje imeti ustvarjen Facebook profil, preko katerega se oglas ustvari in kasneje oglašuje. Kreiranje oglasov se ureja v Facebook-ovih nastavitvah oziroma na Facebook-ovi strani ˝Upravitelj oglasov˝.
Ključne besede: E-poslovanje, oglaševanje na spletu, družbena omrežja, Facebook, Instagram.
Objavljeno: 28.09.2020; Ogledov: 210; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

6.
Konceptualni model merjenja uspešnosti digitalnega marketinga na izbranih digitalnih oglaševalskih kanalih
Eva Roškar, 2019, magistrsko delo

Opis: Digitalni oglasi so vse privlačnejša orodja tržnega komuniciranja, ki na različne načine in na različnih lokacijah v digitalnem svetu dosegajo ciljno usmerjenost. Digitalno oglaševanje pa ne vključuje le iskanja ali prikazovanja oglasov, temveč tudi vse vrste tržnih komunikacij, ki se izvajajo z uporabo spleta ter mobilne tehnologije. Z uporabo digitalnega oglaševanja, ki med drugim omogoča hitro in enostavno distribucijo ter uporabo multimedijskih in dinamičnih vsebin ter njihov nadzor, lahko oglaševalci s potrošniki komunicirajo na povsem drugačen način.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalno oglaševanje, oglaševalski kanali, Facebook, Google Display
Objavljeno: 18.07.2019; Ogledov: 513; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

7.
Oglaševanje na družbenih omrežjih: primerjalna analiza
Blaž Cilenšek, 2018, diplomsko delo

Opis: Internet ter predvsem družabna omrežja so v zelo kratkem obdobju postala velik del naše kulture. Večina ljudi ima vsaj en javen družaben profil. Preko družabnih omrežij komuniciramo in ohranjamo stike. Lahko pa tudi delimo slike, videje, kreativna dela, skratka karkoli želimo, da naši sledilci ali prijatelji vidijo. V tej diplomski nalogi si bomo podrobneje pogledali dve družabni omrežji, in sicer YouTube ter Facebook. Facebook in YouTube sta spletni mesti, ki ju večina ljudi uporablja že vrsto let in so ju sprejeli kot stvar vsakdanjika. Nanju se zanašamo za vsakodnevno zabavo ter tudi kot vir informacij. So pa oglaševalci ugotovili, da se ju je mogoče uporabiti za več kot to. Zaradi ogromnega števila uporabnikov lahko služita kot primerni platformi za oglaševanje. Namen diplomske naloge je raziskati ti dve spletni mesti in kakšne možnosti ponujata oglaševalcem. Raziskali bomo zmožnost oglaševanja ter ju med seboj primerjali. Želimo ugotoviti, katero spletno mesto je primernejše v smislu definiranja ciljne skupine, analitičnega programa ter preprostosti uporabe.
Ključne besede: Facebook, YouTube, oglaševanje, marketing
Objavljeno: 22.01.2019; Ogledov: 736; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

8.
Uporaba družbenih omrežij za večjo prepoznavnost podjetja Probike
Tjaša Krese, 2018, diplomsko delo

Opis: Vsebina dela je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem delu so predvsem predstavljeni glavni pojmi diplomskega projekta: kaj je oglaševanje, zakaj je pomembno, kako poteka, kakšne vrste in kakšne medije oglaševanja poznamo. Predstavljene so uporaba, prednosti in slabosti družbenih omrežij – natančneje sta predstavljeni dve, to sta Instagram in Facebook. Empirični del obsega predstavitev izbranega podjetja Probike, trgovina s športno opremo Krese Tomaž, s. p., in uporabo njegovih podatkov za oglaševanje izdelkov ter storitev na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Potek celotne ustanovitve profilov in oglaševanja na njih je predstavljen v zaporednih fazah ter pri podanih pomembnih informacijah za boljšo prepoznavnost podjetja Probike. V interpretacijo podatkov so vključeni rezultati spletne ankete na temo uporabe družbenih omrežij. Podane informacije in odgovori so analizirani in predstavljeni v zaključnem delu. Ugotovili smo, da uporaba družbenih omrežij, predvsem Facebooka in Instagrama, vpliva na prepoznavnost podjetja, hkrati pa, da ima plačljivo oglaševanje svoje prednosti in slabosti, ki smo jih primerjali s konvencionalnim oglaševanjem.
Ključne besede: družbena omrežja, oglaševanje, Facebook, Instagram
Objavljeno: 16.11.2018; Ogledov: 608; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

9.
Oglaševanje storitev za nego telesa na družbenih omrežjih
Vanesa Vargek, 2018, diplomsko delo

Opis: Skrb za nego telesa in lepoto iz dneva v dan pridobiva na pomenu in podjetja so opazila velik potencial pri odjemalcih, predvsem ženskega spola, ki so zanje pripravljene plačati velike količine denarja. Predvsem priljubljeni storitvi izmed širokega nabora, s katerimi ženske rade poskrbijo za svoj izgled, sta ličenje in geliranje nohtov, katere bomo natančneje obravnavali v nadaljevanju diplomskega projetka. Problem nastane, saj vedno več podjetij »izkorišča« to že skoraj obsesivno potrebo žensk po »popolnem« videzu in je trg prenasičen s ponudniki storitev za nego telesa. Da bi se podjetje lahko razlikovalo od množice ponudnikov istih storitev, se mora znati kvalitetno in spretno oglaševat. Glede na to, da v današnjem času skorajda več ni osebe, ki ne bi bila uporabnik vsaj enega družbenega omrežja, smo se osredotočili na oglaševanje na družbenih omrežjih. In sicer bomo v nadaljevanju pozornost posvečali oglaševanju na Facebook-u in Instagram-u. Pri samem oglaševanju na družbenih omrežjih pa mora biti podjetje posebej pozorno na številne smernice in pravila s strani Facebook-a in Instagram-a, ter te tudi upoštevati, saj lahko pride v nasprotnem primeru do sankcij. Cilj diplomskega projekta je bil s pomočjo strokovne literature natančno preučiti izbrani storitvi za nego telesa in sicer ličenje in geliranje nohtov ter oglaševanje na izbranih družbenih omrežjih, to pa sta Facebook in Instagram. Na podlagi pridobljenega teoretičnega znanja smo oblikovali anketo, katero smo uporabili v raziskovalnem delu našega diplomskega projekta. Osrednji cilj je bil na podlagi vseh ugotovitev oblikovati optimalno metodo oz. »receptem«, ki bo podjetjem, ki se ukvarjajo s preučevanimi storitvami za nego telesa, kvalitetno oglaševati na izbranh družbenih omrežjih, ter se tako razlikovati od množice in dosegati odlične prodajte rezultate. V teoretičnem in raziskovalnem delu smo prišli do podatkov, ki so nam pomagali doseči osrednji cilj diplomskega projekta. In sicer podjetje bo optimalno oglaševalo, če se bo posluževalo raje Instagram-a kot Facebook-a, ljudi oz. ženske najbolj pritegnejo fotografije, šele nato video posnetki, pisni zapisi (na Facebook-u) in Story (na Instagram-u), pisni zapisi na fotografijah in video posnetkih še dodatno pritegnejo pozornost žensk, rade imajo podjetja, ki vsakodnevno objavljajo vsebine na družbena omrežja, všeč so jim urejeni, unikatni, zgovorni in veseli izvajalci storitev in ni jim tako zelo pomembno, da je izvajalec ves čas urejen v skladu s tem, kar ponuja (dokler je storitev kvalitetno izvedena), vendar podjetju vseeno priporočamo, da je, saj nikoli ne vemo, na kakšno stranko bomo naleteli.
Ključne besede: Oglaševanje, Facebook, Instagram, ličenje, geliranje nohtov.
Objavljeno: 07.11.2018; Ogledov: 446; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (662,03 KB)

10.
Anglicizmi v spletnem oglaševanju na Facebooku (študija primera)
Lina Dvoršak, 2018, diplomsko delo

Opis: S pojavom globalizacije se je povečal vpliv angleščine na slovenščino. To opazimo na različnih področjih, predvsem v spletnem oglaševanju. V diplomskem delu s pomočjo literature izdelamo teoretično podlago za omenjen pojav. Razložimo osnovne koncepte oglaševanja in družbenih medijev ter vpliva angleškega jezika na slovenski jezik. Opišemo jezik oglasov in zakonsko podlago za njegovo uporabo. V teoretičnem delu predstavimo anglicizme, za katere v empiričnem delu s kvantitativno raziskavo ugotavljamo pogostost in posebnosti njihove uporabe v oglaševanju na Facebooku. Na koncu izpostavimo nekaj posebnosti, ki se v oglasnih sporočilih pojavljajo, in odgovorimo na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: anglicizmi, oglaševanje, spletno oglaševanje, Facebook
Objavljeno: 19.10.2018; Ogledov: 405; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici