| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 111
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Poznavanje in uporaba probiotikov, prebiotikov in sinbiotikov pri uporabnikih spletnega omrežja
Kristina Martinović, 2021, magistrsko delo

Opis: Probiotiki so živi mikroorganizmi, ki v ustreznih količinah delujejo koristno na zdravje gostitelja. Stimulacijo razvoja probiotičnih mikroorganizmov lahko pripišemo prebiotikom. Koncept sinbiotikov je kombinirati probiotike in prebiotike. V magistrskem delu smo želeli ugotoviti poznavanje in uporabo probiotikov, prebiotikov in sinbiotikov med uporabniki spletnega omrežja. Raziskava zaključnega dela je temeljila na kvantitativni metodologiji raziskovanja. Uporabljena je bila pozitivistična filozofija. V empiričnem delu smo naredili raziskavo s pomočjo prevedenega anketnega vprašalnika, ki je bil s pomočjo spletne ankete 1KA in socialnega omrežja Facebook razdeljen med javnost. Pridobljene podatke smo statistično uredili in analizirali (Microsoft Word 2010, Microsoft Excel 2010, IBM SPSS Statistic 25.0). Uporabljeni testi so bili Cramerjev koeficient korelacije, T-test, Hi-kvadrat test in bionomski test. Ugotovili smo, da sta poznavanje in uporaba probiotikov, prebiotikov in sinbiotikov med uporabniki spletnega omrežja zelo dobra. Uporaba probiotikov, prebiotikov in sinbiotikov je v našem prostoru večja kot v predhodno opravljeni raziskavi. Odkrili smo, da stopnja izobrazbe in starost ne vplivata na uporabo le-teh. Signifikantna razlika je obstajala pri seznanjenosti s probiotiki, prebiotiki in sinbiotiki glede na starost. Starejši anketiranci so slabše seznanjeni s probiotiki, prebiotiki in sinbiotiki, kar odkrivajo tudi predhodne raziskave. Raziskava kaže, da bi anketiranci želeli uporabljati probiotike, kadar se jim predstavi njihovo delovanje in učinek na zdravje. Ustrezno znanje zdravstvenih delavcev je ključno, saj se vprašanja o ustreznih prehranskih dopolnilih, kamor sodijo probiotiki, prebiotiki in sinbiotiki, naslovijo na nas. Facebook se je izkazal kot dober pripomoček pri pridobivanju podatkov raziskave.
Ključne besede: Facebook, raziskovanje, mikroorganizmi, znanje, zdravje, medicinska sestra.
Objavljeno: 10.02.2021; Ogledov: 22; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

2.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru blagovne znamke moja elektrarna
Martina Oreški, 2020, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija močno spreminja poslovni svet, kar se odraža tudi v področju marketinga. Dosedanje, bolj tradicionalne oblike marketinškega komuniciranja, kot so televizijski oglasi, radijski oglasi, letaki in oglasni panoji, vztrajno zamenjujejo naprednejše in avtomatizirane oblike digitalnega marketinga. Pod te oblike uvrščamo spletno mesto podjetja ali blagovne znamke, PPC oglaševanja, e-poštni marketing, vsebinski marketing in še več. Tovrstna oblika marketinga podjetju prinaša številne prednosti. Digitalni marketing je stroškovno veliko bolj učinkovit, prinaša višjo stopnjo konverzij, močno pripomore k razvoju blagovne znamke prav tako pa ima veliko večji doseg in olajšano targetiranje ciljne skupine. Hkrati je digitalno komunikacijo mogoče do potankosti personalizirati in prilagoditi, zaradi vpogleda v živo v marketinško statistiko, pa podjetja zlahka naknadno prilagajajo oglase ali pa jih ustavijo, v kolikor je to potrebno. Posledično je tudi veliko olajšano merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Zaradi enostavnega vpogleda v ozadje oglaševanja, lahko podjetja na podlagi številnih elementov (npr. dolžina sej, število obiskovalcev, doseg, prikazi, kliki na oglase, CTR …) hitro ugotovijo, kateri oglasi so uspešni in kateri ne. Le-to je bilo pri tradicionalnem marketingu veliko bolj oteženo, saj so tržniki navadno zelo težko ocenili, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in koliko ljudi se je odločilo za nakup nekega izdelka ali storitve prav zaradi oglasa. Merjenje uspešnosti je bilo zato precej oteženo. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in praktičen del. Teoretičen del ja razdeljen na pet podpoglavij v katerih smo opredelili digitalni marketing, se osredotočili na njegove prednosti in slabosti, predstavili dejavnike s katerimi merimo uspešnost digitalnega marketinga, posebno pozornost pa smo namenili tudi vsaki posamezni vrsti digitalnega marketinga. V samem praktičnem delu smo se osredotočili na IT rešitve digitalnega marketinga blagovne znamke Moja elektrarna. V pričetku drugega dela smo predstavili podjetje in blagovno znamko Moja elektrarna. Nato smo se lotili prikaza spletnega mesta blagovne znamke in se osredotočili na tehnični vidik, obliko, vsebino, interaktivnost, navigacijo in uporabnost strani. Analizirali smo tudi Facebook oglaševanje podjetja ter Google oglaševanje podjetja ter primerjali uspešnost posameznih objav. Osredotočili smo se še na vsebinski in e-poštni marketing ter podali naše predloge za izboljšave digitalnega marketinga. Na koncu smo na podlagi pridobljenih informacij preverili zastavljene hipoteze.
Ključne besede: Digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje.
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 105; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

3.
Primerjava različnih platform socialnih omrežij z vidika dobičkonosnosti
Urška Hacin, 2020, diplomsko delo

Opis: Živimo v dobi interneta, ki nikoli ne spi. Ne samo svoj prosti čas, tudi posel se vse hitreje pomika na splet, zaradi svoje priročnosti in velikega dosega. Še nikoli se ni bilo lažje prebiti na tuji trg kot sedaj. Z razvojem različnih poslovnih strategij se hkrati razvijajo tudi novi poklici. Če bi pred 10 leti nekdo svoje delo opredelil kot influencerstvo, bi ga verjetno gledali postrani. Dandanes pa veljajo za eno izmed najmočnejših marketinških orodij. Na vprašanje, ali se dejansko lahko živi od tega, že poznamo odgovor, tukaj bomo podrobneje pogledali, katera platforma socialnih omrežij je tista, ki velja med influencerji za najbolj dobičkonosno. Primerjali bomo tri gigante, in sicer: Instagram, Facebook in Youtube. Empiričen del bo razdeljen na dva dela, in sicer na sledilce in dejanske ustvarjalce. V prvem delu bomo raziskovali s pomočjo ankete, ključni vprašanji bosta, koliko je naš domači slovenski trg sploh dovzeten za socialna omrežja in kje se najpogosteje zadržujejo, medtem ko se bomo v drugem delu osredotočali na influencerje. Vsakemu bomo preko intervjuja zastavili 5 enakih vprašanj, s katerimi se bomo dokopali do odgovora, katera platforma zagotavlja največ možnosti za dobiček.
Ključne besede: socialna omrežja, Facebook, Instagram, Youtube, influencerji, zaslužek, ustvarjalci, sledilci, internet, marketing, oglaševanje, posel
Objavljeno: 19.11.2020; Ogledov: 99; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (537,41 KB)

4.
Vpliv družabnih omrežij na poslovanje podjetja
Michaelle Letnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Na svetu je trenutno več kot 3,5 milijarde uporabnikov družabnih omrežij. Ta številka nam pove, kako zelo je razširjena uporaba družabnih omrežij, hkrati pa lahko s tega razberemo, kako pomembna so družabna omrežja in njihov vsakdanji vpliv na naše življenje. Večina uporabnikov jih uporablja za komuniciranje in spremljanje svojih najljubših znamk. Znamke so podjetja, ki se promovirajo s pomočjo spleta. Dandanes je pomembno, da je podjetje v koraku s časom in da izkoristi družabna omrežja v največjem možnem načinu. Prodaja, oglaševanje, komunikacija in grajenje odnosa s strankami je bistveno za dobro poslovanje podjetja. Če podjetje to opravlja preko družabnih omrežij, bistveno privarčuje pri stroških in hkrati s tem poveča dobiček. Pomembno je torej, da se podjetja vključijo v sodoben način življenja in ugotovijo, kako pomembna so družabna omrežja za dobrobit njihovega podjetja. V prvem delu diplomskega dela smo najprej opredelili družabnega omrežja, predstavili njegovo zgodovino ter osnovne značilnosti. Del naloge smo tudi posvetili različnim tipom družabnih omrežij in trendom v zadnjem letu. Osredotočili smo se tudi na vsesplošno uporabo družabnih omrežij v poslovne namene, ki smo kasneje v nalogi povezali s praktičnim delom. Po opredelitvi družabnih omrežij smo se osredotočili na družabna omrežja v Sloveniji. Omenili smo družabna omrežja, ki so zasegala najboljša mesta uporabnosti v Sloveniji in hkrati pregledali uporabo družabnih omrežij glede na starostne skupine ljudi. V drugem delu smo najprej analizirali picerijo, v kateri smo kasneje ugotavljali vpliv družabnih omrežij. Posvetili smo se dosedanji uporabi družabnih omrežij in izpostavili prednosti in slabosti. S pomočjo anketiranja strank smo pridobili podatke, ki so nam pomagali prikazati dosedanje stanje. V zadnjem delu smo poiskali nove možne rešitve, ki bi pripomogle k boljši poslovni uspešnosti poslovanja podjetja.
Ključne besede: Družabna omrežja, vpliv družabnih omrežij, poslovna uspešnost, Facebook, internet
Objavljeno: 19.11.2020; Ogledov: 247; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

5.
Digitalna dominanca in mediatizacija spletnih platform
Irena Lovrenčič Držanič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena teorija digitalne dominance in meditizacije spletnih platform Google in Facebook. V teoretičnem delu so predstavljene sorodne študije in teorije, uredniški vplivi platform ter najpomembnejši problemi, ki jih prinašajo. Prav tako je podrobneje predstavljena njihova vloga vratarjev informacij ter učinek informacijskih mehurčkov. Teoriji digitalne dominance in mediatizacije sta bili podlagi za izvedbo ankete in intervjujev med uporabniki obeh platform. Magistrsko delo je namenjeno raziskovanju uporabe platform, vplivu platform na uporabnike ter odnosu do odgovornosti in regulacije platform.
Ključne besede: digitalna dominanca, mediatizacija, Google, Facebook, spletne platforme
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 60; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

6.
Uporaba družbenih omrežij v modelih e-poslovanja
Tina Dvornik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu se osredotočamo na oglaševanje na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Delo je sestavljeno iz dveh delov – prvi del je teoretični in je povzet po slovenskih in angleških virih in literaturi. Drugi del pa je empirični, kjer je slikovno prikazano, kako se ustvarjajo oglasi na omenjenih dveh družbenih kanalih. V prvem delu diplomskega projekta je teoretično prikazano, kako se je splet razvijal, kakšne so napovedi za razvoj spleta, kaj vsebinsko pomeni Internet of Things oziroma internet vsega, ter kaj je e-poslovanje in katere modele poznamo. Vsebinsko je razloženo tudi, kaj so družbena omrežja in za kaj je katero omrežje namenjeno. Predstavljeno je tudi, zakaj je oglaševanje na internetu za podjetja pomembno in hkrati priročno. Da pa je oglaševanje na splošno razumljivo, pa mora podjetje, ki želi ustvarjati oglase na Facebook-u in Instagramu, razumeti, kaj pomeni marketing miks in katere so njegove sestavine. Ko se podjetje odloči za oglaševanje na spletu in na družbenih omrežjih, se mora odločiti tudi, kakšno obliko oglaševanja bo izbralo ter na katerih kanalih bo oglaševalo. V drugem oziroma v empiričnem delu diplomskega projekta je po korakih nazorno prikazano, kako se ustvarjajo oglasi na kanalu Facebook in Instagram. Slikovno je prikazano, kako se oglas ustvarja in katere vse podatke moramo izpolniti. Za oglaševanje na omenjenih družbenih omrežjih, mora podjetje imeti ustvarjen Facebook profil, preko katerega se oglas ustvari in kasneje oglašuje. Kreiranje oglasov se ureja v Facebook-ovih nastavitvah oziroma na Facebook-ovi strani ˝Upravitelj oglasov˝.
Ključne besede: E-poslovanje, oglaševanje na spletu, družbena omrežja, Facebook, Instagram.
Objavljeno: 28.09.2020; Ogledov: 126; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

7.
Spletna prisotnost mednarodne trgovske verige v slo: analiza primera
Dajana Galun, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili spletno prisotnost podjetja. Glede na pridobljeno literaturo smo ugotovili, da je razvoj interneta imel velik vpliv na gospodarstvo, kar je vplivalo na pojav podjetij na spletu. Podjetja se na spletu pojavljajo s svojimi spletnimi stranmi. Ugotovili smo, da je izgled spletne strani pomembna za podjetje, zato smo predstavili elemente, ki jih mora imeti dobra spletna stran. Analizirali smo spletno stran podjetja C&A Moda d.o.o., primerjali rezultate analize s pridobljeno literaturo in podjetju predstavili možnosti za izboljšavo. Ena izmed možnosti je preureditev spletne strani v spletno trgovino, saj je 48% anketirancev izrazilo željo po spletnem nakupovanju. Podjetja se na spletu pojavljajo tudi na družabnih omrežjih. Družabna omrežja izkoriščajo kot povezavo s strankami in v oglaševalske namene. Podjetje C&A Moda se tudi pojavlja na različnih družabnih omrežjih (instagram, facebook, pinterest, twitter,…). Bolj podrobno smo raziskali pojavo podjetja na družabnem omrežju facebook. Ugotovili smo, da podjetje nima profil v slovenskem jeziku oz. profil namenjen le slovenskem trgu. Verjetno je prav to razlog, da 76% anketirancev ne sledi podjetju na družabnih omrežjih. V diplomski nalogi smo predstavili tudi zadovoljstvo kupcev in upravljanje odnosov s strankami- CRM, kar je tudi največji cilj vsakega podjetja in tudi ključnega pomena za uspeh podjetja. Podjetje se pojavlja na spletu, da bi postalo bolj prepoznavno, se približalo strankam jim omogočilo vse informacije, sledilo njihovim željam, tako vplivalo na njihovo zadovoljstvo in povečalo svoje prihodke ter zagotovilo svoj obstoj v prihodnosti.
Ključne besede: spletna prisotnost, zadovoljstvo kupcev, upravljanje zadovoljstva s strankami, facebook
Objavljeno: 18.03.2020; Ogledov: 325; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

8.
Lokalni komercialni radio na družbenih omrežjih
Katja Gregorec, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu želimo predstaviti, kako pomembna so družbena omrežja, v našem primeru Instagram in Facebook za »tradicionalne medije« ter za radio. Internet in z njim povezana družbena omrežja omogočajo hitro iskanje vsebin in informacij na zahtevo, zato mlajše generacije vse raje uporabljajo nove medije. Pomemben pojem, s katerim smo se ukvarjali v magistrskem delu, je pojem konvergence, ki združuje tradicionalne in nove medije. Zanimalo nas je predvsem, kako radio predstaviti na družbenih omrežjih in privabiti tudi mlajše občinstvo. Magistrsko delo je potekalo na primeru lokalnega komercialnega radia, Radia City. Radio City ima v svojem lokalnem okolju veliko stopnjo poslušanosti, vendar na družbenih omrežjih ni tako aktiven
Ključne besede: lokalni, komercialni, radio, družbena omrežja, Instagram, Facebook
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 297; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

9.
Komuniciranje in analiza objav podjetja Funfood d. o. o. na družbenem omrežju Facebook
Ines Puklavec, 2019, diplomsko delo

Opis: Komunikacija se je skozi leta zelo razvijala in tako skozi čas napredovala do računalnikov, interneta pa vse družbenih omrežij. Teh se poslužujejo tako posamezniki kot podjetja. S tem pridobivajo potencialne kupce in se jih poslužujejo za širjenje novic o podjetju. V diplomski nalogi smo se osredotočili na družbeno omrežje Facebook, kjer je analiza tega potekala na strani podjetja Funfood d.o.o. S preverjanjem zastavljenih hipotez smo ugotovili, da se z večjo frekvenco objavljanja zvišuje število sledilcev. Objave z nagradno igro imajo večji odziv sledilcev kot drugi tipi objav, prav tako je doseg objav popoldne višji v primerjavi z dopoldanskim. Vse objave so bile vnaprej načrtovane in izvedene s pomočjo podjetja.
Ključne besede: komunikacija, družbena omrežja, Facebook, objava
Objavljeno: 11.11.2019; Ogledov: 356; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

10.
Upravljanje z vtisom na socialnem omrežju Facebook
Eva Zorko, 2019, magistrsko delo

Opis: Koncept upravljanja z vtisi izvira iz socialne psihologije in orisuje posameznikova prizadevanja, da bi ustvaril nadzor nad tem, kako ga dojemajo drugi ljudje. Upravljanje z vtisi je tesno povezano s konceptom samopredstavljanja, ritualnim procesom vsakdanje socialne izmenjave (Goffman, 1959). Osrednji namen študije je identificirati tiste osebnostne lastnosti ali vedenja posameznikov, ki se povezujejo z različnimi oblikami samopredstavljanja na družbenem omrežju Facebook. Bolj podrobno, zanima nas izražanje lažnega oz. realnega sebstva oziroma fiktivnih samopredstavitev v odnosu z avtentičnostjo, upravljanjem z vtisi, intenzivnostjo uporabe Facebooka ter dojemanjem samopredstavljanja v okolju družbenih omrežij.
Ključne besede: samopredstavljanje, upravljanje z vtisi, avtentičnost, Facebook, sebstvo
Objavljeno: 28.08.2019; Ogledov: 559; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (835,21 KB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici