| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Projekt izgradnje platforme za povezovanje organizatorjev in potencialnih udeležencev dogodkov erasmus+ projektov
Petar Rizov, 2020, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih je program Erasmus+ postal eden od ključnih dejavnikov v procesu socio-kulturnega ozaveščanja evropskih državljanov in zmanjševanja diskriminacije med različnimi kulturami in narodi. Evropska unija vlaga veliko finančnih sredstev in znanja v razvoj programa. Na podlagi osebnih izkušenj in izvedenih raziskav smo ugotovili, da ne obstaja ustrezna rešitev oziroma neke vrste platforma, preko katere bi se lahko hitro in uspešno povezovali različni udeleženci programa Erasmus+, zato smo se v diplomski nalogi odločili, da bomo naredili celovit načrt ustvarjanja spletne aplikacije z namenom povezovanja vseh udeležencev tega programa. Naredili smo podrobno analizo trga in udeležencev programa, določili cilje ustvarjanja spletne aplikacije in naredili podroben načrt za izvedbo projekta. Na podlagi statistike in načrta Evropske unije za širitev programa Erasmus+ smo ugotovili, da obstaja ogromna priložnost za nadaljnjo širitev in napredovanje storitev, ki jih bo naša spletna aplikacija ponujala. Na osnovi analize stroškov razvoja ustrezne rešitve in njenih potencialnih ekonomskih učinkov lahko upravičeno sklepamo, da je ustvarjanje spletne aplikacije tega namena ekonomsko upravičeno.
Ključne besede: projekt, projektni management, Erasmus+, Evropska unija, mladinske izmenjave, spletna aplikacija
Objavljeno: 24.03.2021; Ogledov: 40; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (676,53 KB)

2.
Izboljšava prijavno-informacijskega postopka za mobilnosti študentov z namenom študija Erasmus+
Urša Segala, 2020, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu je prikazan problem prijavno-informacijskega postopka za mobilnost študentov z namenom študija Erasmus+ na Univerzi v Mariboru. S proučitvijo trenutnega postopka in težav, ki se pojavljajo, smo iskali rešitve, da bi ga poenotili, poenostavili in posodobili. Podani so predlogi za izboljšavo, ki jih lahko začnemo izvajati takoj, nekateri pa so povezani s finančnim vložkom in daljšim rokom izvedbe. Obstoječ postopek je predolg in prezapleten, tako za študente kot za zaposlene v strokovnih službah in koordinatorje na fakultetah. Začetni del prijavno-informacijskega postopka, ki se izvaja na fakultetah, je zelo nepoenoten, drugi del pa se izvaja na nivoju Mednarodne pisarne na rektoratu UM in je vezan predvsem na finančne dotacije, kjer pa zaradi uporabe osnovnih orodij lahko prihaja do napak. Določeni deli prijavno-informacijskega postopka se podvajajo, vse preveč je dokumentacije v papirnati obliki. Univerza v Mariboru ima za prijavo na mobilnost svojo aplikacijo, ki pa je zastarela in uporabnikom neprijazna. V magistrskem delu je prikazan diagram poteka obstoječega prijavno-informacijskega postopka, zapisane so vse aktivnosti, in sicer od objave razpisa do odhoda študenta na mobilnost. S kritično analizo obstoječega stanja smo ugotovili, kaj so pomanjkljivosti postopka. Po podanih predlogih rešitve problema smo predstavili diagram poteka s podanimi predlogi za izboljšavo. Pričnemo lahko z naslednjimi predlogi za rešitev problemov, npr. ukinitev dekanovega seznama in uvedba obveznega sestanka. Poenotenje pravilnikov bi zahtevalo pripravo predloga pravilnika na nivoju UM in ukinitev pravilnikov po fakultetah UM. Prenos baze medinstitucionalnih sporazumov v aplikacijo, kreiranje študijskega sporazuma in potrjevanje predmetov v aplikaciji, avtomatizirano pošiljanje obvestil študentom, uvedba elektronskega podpisovanja, možnost prijave za nepovratna sredstva, kreiranje pogodb in aneksov v aplikaciji, kreiranje nalogov za izplačilo v aplikaciji ter hramba dokumentacij pa predstavljajo nadgradnje v obstoječi aplikaciji.
Ključne besede: Erasmus+, izboljšava, mobilnost, prijavno-informacijski postopek, Univerza v Mariboru
Objavljeno: 08.10.2020; Ogledov: 165; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (3,73 MB)

3.
Preparing students for mobility in vocational education and training
Tina Rajhman, 2019, magistrsko delo

Opis: The following master’s thesis focuses on preparing students on mobility in vocational education and training. The focus lies on English for specific purposes which is an integral part of English in technical secondary and vocational technical education. The thesis also concentrates on exchange programmes and their effects on students’ L2 and communicative competences. The above-mentioned educational programmes have to focus on both general English as well as English for specific purposes because the students need the knowledge at school, during the vocational training and later at work. The EU helps promoting language diversity by financing various international mobility programmes. The following MA thesis focuses on Erasmus+ which supports education and training at all levels and helps the schools send vocational education and training learners abroad. As proven by various studies, mobility has a beneficial effect on students’ English and communication skills. The case study included seven students attending upper-secondary programmes at the school centre Škofja Loka. The purpose of the study was to analyse the influence of the students’ vocational training abroad on their foreign language competences and to see whether students’ communicative competences improved during the vocational training abroad. The results were used to prepare helpful language exercises for future Erasmus+ students. According to students’ answers, a four-week exchange period is long enough for both weaker as well as more advanced students to make progress in English. All of them also confirmed that the most used language skills during the mobility were speaking and listening. For that reason, the practical part of the MA thesis presents four examples of exercises focusing on woodworking vocabulary, listening and speaking.
Ključne besede: mobility, exchange programme, Erasmus+, vocational education and training, English for specific purposes, communicative competences
Objavljeno: 19.07.2019; Ogledov: 682; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

4.
MOTIVI ŠTUDENTOV UNIVERZE V MARIBORU ZA ODHOD NA ERASMUS MOBILNOST Z NAMENOM ŠTUDIJA V TUJINI NA PRIMERU IZBRANIH DRŽAV
Alenka Marušič, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu se ukvarjamo s proučevanjem motivov študentov, ki so sodelovali v programu izmenjav Erasmus. Program Evropske komisije je nastal leta 1987 in študenti lahko opravijo del študijskih obveznosti z matične institucije na partnerski instituciji v tujini. Erasmus je največji in najbolj prepoznaven med evropskimi programi mobilnosti izobraževanja in usposabljanja na terciarni ravni. Mobilnim posameznikom omogoča, da razvijejo določene spretnosti, kot so znanje tujega jezika, prilagojenost evropskemu trgu dela, razumevanje ekonomskih, socialnih in kulturnih razlik v evropskemu prostoru. Mobilnost prispeva k razvoju dobro izobraženih, odprto mislečih in mednarodno izkušenih ljudi (CMEPIUS 2010a, 2). Motivi študentov za odločitev za izmenjavo se razlikujejo od vsakega posameznika. Nekateri se odločijo za izmenjavo, ker menijo, da imajo tako več možnosti za zaposlitev, nekateri pa hočejo pridobiti novo izkušnjo v tujini, spoznati nove kulture.
Ključne besede: študenti, izobraževanje, mobilnost študentov, Erasmus, motivacija
Objavljeno: 14.11.2017; Ogledov: 545; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

5.
KULTURNI ŠOK IN KULTURNA PRIPRAVA
Ana Milovan, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu raziskujemo kulturni šok in kulturno pripravo študentov Univerze v Mariboru, ki se odpravljajo na študijsko izmenjavo Erasmus ali so se vrnili z nje. Za potrebe oblikovanja predloga kulturne priprave študentov Univerze v Mariboru smo raziskali pojme kultura, kulturna identiteta in medkulturna komunikacija. Prav tako smo preučili značilnosti držav, v katere študenti Univerze v Mariboru najpogosteje odhajajo na izmenjavo. S pomočjo ankete smo raziskali, kako so kulturni šok doživeli študenti, ki so že bili na študijski izmenjavi Erasmus, in kakšno kulturno pripravo so imeli. Na podlagi pridobljenega znanja in rezultatov raziskave smo pripravili predlog kulturne priprave in ga delno izvedli.
Ključne besede: kultura, kulturni šok, kulturna priprava, Erasmus, študijska izmenjava
Objavljeno: 06.04.2017; Ogledov: 983; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

6.
Pravna ureditev mladinskega polja v Sloveniji s poudarkom na vplivu dokumentov EU
Lea Pavrič, 2016, diplomsko delo

Opis: Mladinsko polje se je v zadnjih letih v Sloveniji intenzivno razvijalo na vseh ravneh: družbeni, politični, ekonomski in seveda tudi na pravni ravni. Pravna ureditev mladinskega polja pri nas temelji na zakonu, ki v prvi vrsti ureja javni interes v mladinskem sektorju. Interes javnosti na tem področju je tako prepoznala tudi država, saj mladi predstavljajo pomemben del populacije, ki bodo kot odrasli nekoč vodili državo, jo usmerjali in tako ustvarjali prihodnost za vse generacije, ki bodo živele z njimi in za njimi. Zato je ključnega pomena, da se jim ponudi okolje, v katerem se bodo lahko izgradili v odgovorne in aktivne državljane, s katerimi bo ta bodočnost svetla, varna in pravična. V pričujočem delu je opredeljeno mladinsko polje in pravni okvir, v katerem so zajeti predpisi, ki ga urejajo. Ker so organizacije v mladinskem sektorju ključna struktura, preko katere država aplicira ukrepe mladinske politike z namenom uresničevanja zgoraj opisanega cilja, so v nadaljevanju podrobno razdelane. Temu sledi pregled slovenske mladinske politike in njenega razvoja, nato pa se osredotočam na evropsko mladinsko politiko in njene instrumente. Slednja je s svojimi usmeritvami znatno vplivala na oblikovanje slovenske mladinske politike, zato je na koncu opisan tudi način prenosa ureditve mladinskega polja iz evropske na slovensko raven.
Ključne besede: mladinsko polje, mladinski sektor, mladinska politika, organizacija v mladinskem sektorju, mladinska organizacija, organizacija za mlade, mladinski svet, Uredba Erasmus+, načelo subsidiarnosti, odprta metoda koordinacije
Objavljeno: 18.11.2016; Ogledov: 430; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

7.
Analiza motivacije študentov za mednarodne izmenjave v podprogramu Erasmus in nadaljnje smernice razvoja na visokošolski ustanovi
Milena Orož Črešnar, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga v teoretičnem delu obravnava ozadje nastanka programa Erasmus oziroma programa Vseživljenjsko učenje za obdobje 2007-2013, nastanek programa Erasmus+ za programsko obdobje 2014-2020 ter ključne značilnosti Erasmus izmenjav za študij in prakso v navedenih programih ter cilje do leta 2020. V praktičnem delu so predstavljene statistike Erasmus izmenjav za Slovenijo, za Univerzo v Mariboru in Medicinsko fakulteto Univerze v Mariboru za obdobje študijskih let od 2007/08 do 2014/15. Želeli smo ugotoviti ali višina Erasmus dotacije vpliva na odločitev študentov Medicinske fakultete Univerze v Mariboru, v kateri državi bo opravljal študijsko izmenjavo; ali znanje tujega jezika vpliva na odločitev za izmenjavo; ali je povprečna ocena predmetov na izmenjavi enaka kot pred izmenjavo; ali trg dela vpliva na odločitev za izmenjavo. Seveda nas je zanimalo tudi, ali smo na področju študijskih izmenjav primerljivi z drugimi medicinskimi fakultetami – za primerjavo smo izbrali Medicinsko Univerzo Gradec v Avstriji in Medicinsko fakulteto Pécs na Madžarskem ter primerjali deleže študentov, ki so se udeležili Erasmus študijskih izmenjav. Medicinska fakulteta Univerze v Mariboru je mlada fakulteta, brez dolge tradicije v primerjavi z navedenima partnerskima ustanovama v tujini. Vendar smo na število Erasmus študijskih izmenjav lahko ponosni, saj so naši študenti zelo mednarodno usmerjeni in vedno iščejo nove možnosti za pridobivanje izkušenj v tujini. Pri tem je treba upoštevati, da mednarodna mobilnost za študij odpira različne možnosti za kasnejše zaposlitve diplomantov medicine v tujini, še posebej v današnjem času, ko je zaposlovanje mladih zdravnikov v Sloveniji povezano s finančno politiko, namesto z zdravstvenimi cilji. Sloveniji 2,6 zdravnika na 1000 prebivalcev zagotovo ne more biti v ponos, prav tako ne podatki o višji smrtnosti ženskih zdravnic, o kroničnem pomanjkanju določenih specialistov itd .... Študenti medicine z Erasmus mobilnostjo pridobijo samostojnost, akademsko in strokovno znanju ter izpilijo mehke veščine, kot so reševanje problemov, komuniciranje, razširijo pogled na svet …, spoznajo druge zdravstvene sisteme in prakse ter se izoblikujejo kot bodoči zdravniki.
Ključne besede: Vseživljenjsko učenje, Erasmus, Erasmus+, mobilnost študentov za študij v tujini, mobilnost študentov za prakso v tujini, medicina
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 644; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

8.
USTVARJANJE STRATEGIJE NOTRANJE KOMUNIKACIJE V ŠTUDENTSKEM DRUŠTVU ERASMUS ŠTUDENTSKA MREŽA PRI UNIVERZI V MARIBORU
Ana Milovan, 2014, diplomsko delo

Opis: Predmet diplomskega dela je strateška komunikacija, v okviru katere smo se posvetili notranji komunikaciji študentskega društva. Za potrebe priprave strategije notranje komunikacije smo raziskali študente kot družbeno skupino ter nevladne neprofitne organizacije, kot tudi strategije komuniciranja in motivacijske metode. V praktičnem delu smo opravili analizo in ustvarili strategijo notranje komunikacije za Študentsko društvo Erasmus študentska mreža pri Univerzi v Mariboru.
Ključne besede: notranja komunikacija, strategija, študentsko društvo, Erasmus
Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 771; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

9.
MARKETING STORITVE LISBON SURF EXPERIENCE V COSTA CAPARICI NA PORTUGALSKEM
Tin Barbo Gruden, 2014, diplomsko delo

Opis: V 21. stoletju se podjetja za svoj prodor ali obstoj na trgu opirajo na inovativne marketinške pristope. S pravilno marketinško strategijo si skušajo zagotoviti čim večji delež segmenta trga. Zato morajo mlada podjetja, kakršno je tudi Surfgasm Lisbon Surf Club, izvesti analize trga, da lahko ustvarijo profil potencialnih strank in ugotovijo, kakšen del trga lahko prevzamejo s svojo storitvijo ali produktom. Raziskali bomo nove pristope na tržišče lizbonskih Erasmus študentov, preučili bomo možnosti povečanja sezonskih strank v klubu in izboljšanje mesečnega donosa. Diplomska naloga ima v prvem delu opisane cilje in hipoteze, ki se navezujejo na športno društvo. V drugem delu je predstavljena teorija o marketinški strategji in načrtu, ki je temelj nadaljnim raziskavam v naslednjih poglavjih. Za tem sledi predstavitev športnega društva in marketinška analiza, s katero bomo v zadnjih poglavljih odgovarjali na zastavljene hipoteze. S pomočjo ankete smo raziskali tržišče Erasmus študentov v Costa Caparici (Lisboni), ki so željni izkušnje deskanja na valovih. Ugotovili smo, da za večino anketirancev velja, da so v starostnem razponu med 21 in 26 leti starosti in da ima surfanje veliko kompetenčno prednost pred ostalimi športi v Lizboni. Prav tako smo prikazali slabo informiranost študentov o surf storitvah v Lizboni in da je najbolj učinkoviti marketinški kanal ustno priporočilo. V zaključnem delu smo predstavili možnosti aplikacije v praksi znotraj Surfgasm Lisbon Surf Cluba.
Ključne besede: marketing, storitev, deskanje, Lizbona, Erasmus
Objavljeno: 03.09.2014; Ogledov: 880; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

10.
VLOGA MEDNARODNIH PISARN PRI IZVAJANJU MOBILNOSTI ERASMUS-MEDNARODNA PRIMERJAVA
Katja Balajc, 2014, magistrsko delo

Opis: Študentska mobilnost v zadnjih letih postaja vse pomembnejši del študija, o čemer priča vedno večje število študentov, ki se odločajo za mobilnost. V nalogi bomo predstavili program mobilnosti Erasmus, vlogo mednarodnih pisarn pri izvajanju mobilnosti v okviru mobilnosti Erasmus in jih med seboj primerjali. Primerjali smo mednarodne pisarne Univerze v Mariboru, Univerze v Portu in Ekonomske univerze v Krakovu. V teoretičnem delu naloge bomo predstavili program mobilnosti Erasmus. Spoznali bomo organizacijo mednarodnih pisarn na omenjenih univerzah in kako potekajo delovni procesi oziroma aktivnosti v primerjanih mednarodnih pisarnah. V raziskovalno empiričnem delu naloge bomo s pomočjo strukturiranega intervjuja, ki smo ga izvedli med zaposlenimi v izbranih mednarodnih pisarnah, primerjali značilnosti delovanja in organiziranosti mednarodnih pisarn ter delovnih procesov oziroma delovnih aktivnosti, ki potekajo v mednarodnih pisarnah. Še posebej nas zanimajo procesi, povezani s prijavno-sprejemnim postopkom, v okviru mobilnosti Erasmus. Na podlagi teoretičnih spoznanj, pridobljenih spoznanj iz empiričnega dela naloge ter lastnih izkušenj bomo podali predloge za izboljšanje izvajanja procesov, povezanih z izvajanjem programa mobilnosti Erasmus, s poudarkom na izvajanju prijavno-sprejemnih postopkov. Z nalogo tako želimo predstaviti vlogo mednarodnih pisarn med izvajanjem prijavno-sprejemnih postopkov tekom mobilnosti Erasmus in podati predloge za izboljšanje delovnih procesov in aktivnosti v mednarodnih pisarnah.
Ključne besede: Erasmus, mednarodna pisarna, mednarodna primerjava, prijavno-sprejemni postopek, organiziranost, delovni procesi
Objavljeno: 17.07.2014; Ogledov: 882; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici