| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava spletnih trgovin mercator in walmart
Marija Čas, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je teoretično opisano elektronsko trgovanje, s podrobnim prikazom trgovanja med podjetjem in potrošnikom (B2C). Predstavljene so prednosti in slabosti ter varnosti in zlorabe plačevanja preko spleta. V drugem poglavju je predstavljeno spletno mesto z opisanimi kriteriji kakovosti spletnega mesta. Podrobneje smo analizirali in primerjali spletno trgovino Mercator in Walmart. Ugotavljamo da sta si spletni trgovini zelo podobni po uporabnosti in vsebini.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, spletno mesto, B2C, primerjava spletnih trgovin
Objavljeno: 28.11.2017; Ogledov: 629; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

2.
RAZVOJ SPLETNE TRGOVINE NA OSNOVI SISTEMA ZA UPRAVLJANJE Z VSEBINAMI PIMCORE
Dejan Kropec, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno področje sistemov za upravljanje vsebin. Pri tem se osredotočamo na zasnovo spletnih sistemov za upravljanje vsebin in spoznamo današnje glavne smernice, ki jih področje zajema tako na spletu kot tudi drugje. Na začetku dela so predstavljeni sistemi za upravljanje vsebin in opisani splošni koncepti upravljanja z vsebinami. V nadaljevanju so proučeni različni tipi sistemov za upravljanje z vsebinami. Osredotočimo se na tipične značilnosti, ki jih takšni sistemi vključujejo. Sledi analiza arhitektur sistemov za upravljanje vsebin in njihovih sestavnih delov. Na področju uporabe so predstavljene aktualne rešitve sistemov za upravljanje vsebin. V praktičnem delu diplomskega dela smo razvili aplikacijo za spletno trgovino z uporabo ogrodja za izgradnjo spletnih aplikacij Zend Framework in sistema Pimcore. Na osnovi pridobljenega teoretičnega znanja je nato z uporabo sistema Pimcore, ki temelji na omenjenem ogrodju, razvit primer tipične aplikacije za elektronsko poslovanje. Razvita aplikacija predstavlja primer osnovne spletne trgovine za prodajo blaga na drobno in vsebuje različne tehnologije razvoja sodobnih spletnih aplikacij, kot so notacija JSON, jQuery in zahteve AJAX.
Ključne besede: upravljanje z vsebinami, sistemi za upravljanje z vsebinami, hiter razvoj aplikacij, elektronsko trgovanje, pimcore, jquery, zend framework
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 776; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

3.
4.
DEJAVNIKI USPEŠNOSTI SPLETNE TRGOVINE NA PRIMERU PODJETJA ZOO MARKET REX
Maja Duh, 2014, magistrsko delo

Opis: Internet je v današnjem času skupek ene najbolj rastočih tehnologij. Elektronski način komunikacije je vse bolj uporaben, hkrati že skoraj nuja ob tako natrpanih delavnikih v našem vsakdanu. Na internetu poteka cela skupina storitev, brez katerih si našega življenja preprosto ne moremo več predstavljati. Med te storitve lahko zagotovo uvrstimo tudi spletne trgovine, katere so zmeraj bolj priljubljene in posledično tudi številčnejše. Da bi lahko izstopali iz konkurence, je potrebno veliko več kot le ustvarjati vrednost za kupca. V magistrskem delu bomo poskušali določiti dejavnike, kateri so pomembni za uspešnost spletne trgovine. Za začetek bomo predstavili elektronsko poslovanje (v nadaljevanju e-poslovanje) na splošno s poudarkom na poslovnih modelih. Spoznali bomo prednosti in slabosti e-poslovanje, vrste e-poslovanje ter poslovne modele e-poslovanja. V tretjem poglavju se bomo podrobneje posvetili spletni trgovini, ki je tudi glavni predmet obravnave v magistrskem delu. Opredelili bomo vrste spletnih trgovin, določili njihov pomen v primerjavi s klasičnimi trgovinami in spoznali spletne uporabnike. Ker je glavni namen magistrskega dela raziskati dejavnike uspešnosti spletnih trgovin, se bomo v četrtem poglavju posvetili zgolj samo njim. Določili bomo najpogostejše dejavnike, ki vplivajo na uspešnost posamezne spletne trgovine, ter jih podrobneje spoznali. Vse dejavnike bomo v zadnjem poglavju prikazali in analizirali na konkretnem primeru podjetja Zoo Market Rex, Zlatko Hraš, s.p.. Magistrsko delo bomo zaključili s sklepom, kjer bomo dokazali pomembnost upoštevanja ključnih dejavnikov uspešnosti spletne trgovine.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, spletna trgovina, uporabniška izkušnja, optimizacija spletne trgovine, socialna omrežja
Objavljeno: 24.07.2014; Ogledov: 1532; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (3,22 MB)

5.
ELEKTRONSKO TRGOVANJE Z VREDNOSTNIMI PAPIRJI NA PRIMERU ILIRIKA-ON.NET
Andrej Puhan, 2012, diplomsko delo

Opis: Vloga uspešnega investitorja zahteva ustrezna znanja, če želimo dolgoročno realizirati profite. Ugotovitve kažejo, da je klasično trgovanje z vrednostnimi papirji že skoraj pozabljeno, saj v današnjem času prevladuje elektronsko trgovanje. Ključnega pomena pri trgovanju z vrednostnimi papirji so stroški povezani z trgovanjem vrednostnih papirjev in možnosti uporabe, ki jih elektronska trgovalna platforma nudi. Številni ponudniki elektronskega trgovanja ponujajo različna brezplačna izobraževanja za investitorje, nasvete za nakup vrednostnih papirjev in tehnično pomoč, poleg tega pa ima velika večina elektronskih trgovalnih platform integrirane indikatorje tehnične analize, kar pride investitorju še posebej prav ob nakupnih in prodajnih priložnostih. Vsekakor pa je pomembno dejstvo, da imajo borzno posredniške družbe med seboj različne elektronske trgovalne platforme in zelo podobne stroške trgovanja. Uvodni del diplomskega dela predstavlja teoretične vsebine vrednostnih papirjev in predstavitev temeljne in tehnične analize vrednostnih papirjev s poudarkom na grafični predstavitvi tehnične analize. Poudarek diplomskega dela je predvsem na borzno posredniški hiši Ilirika d.d. in njihovi elektronski trgovalni platformi ILIRIKA-ON.NET. Opisan je vodič trgovanja na trgovalni platformi, ki zajema vse od prijave v spletno poslovalnico do prodaje in nakupov vrednostnih papirjev. Opisani so tudi vsi pomembnejši podzavihki, ki se nanašajo na vstopno stran, portfelj, uporabniške nastavitve, naročila in trgovanje v živo. Poleg trgovalne platforme in stroškov pri Iliriki d.d., so opisane tudi trgovalne platforme in stroški elektronskega trgovanja pri GBD d.d., Skupini Alta in Banki Sparkasse. Našteti ponudniki spadajo med edine, ki nudijo elektronsko trgovanje na lastnih platformah. Zaključni del predstavlja primerjalno analizo ponudnikov elektronskega trgovanja in primerjavo med vsebino in stroški, ki jih nudijo. Analiza je podana z namenom, da se posameznik lažje odloči za ponudnika elektronskega trgovanja.
Ključne besede: Elektronsko trgovanje, elektronske trgovalne platforme, tehnična analiza, borzno posredniške hiše, stroški trgovanja, borzno posredniška hiša Ilirika d.d., elektronska trgovalna platforma ILIRIKA-ON.NET
Objavljeno: 11.01.2013; Ogledov: 2544; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (4,68 MB)

6.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE V MIKRO PODJETJU
Monika Mravljak, 2012, magistrsko delo

Opis: Tradicionalno poslovanje se počasi poslavlja, zamenjali so ga novi sodobni načini, ki so znatno hitrejši in učinkovitejši, dopuščajo manj napak in omogočajo večji pregled nad delovanjem in poslovanjem podjetja. Konkurenca ima močan vpliv na uspeh podjetij, ki morajo za svoj obstanek in razvoj uporabiti vsa možna orodja, s katerimi lahko izboljšajo ter poenostavijo poslovanje in pridobijo nove stranke. Elektronsko poslovanje je velik korak na tej poti k dosegu cilja. Naloga je sestavljena iz dveh delov, v prvem teoretičnem smo za potrebe magistrske naloge proučili splošne definicije elektronskega poslovanja, poudarek je na oblikah e-poslovanja, ki opredeljuje sodelovanje med podjetji, s potrošniki, med potrošniki in javno upravo. Način poslovanja z uporabo elektronske tehnologije je postal neizogiben v poslovnem svetu, kar je posledično prineslo tudi različne vrste in modele elektronskega poslovanja. Med načini e-poslovanja zaradi obsežne uporabe najbolj izstopajo e-trgovina, e-bančništvo, e-proizvajalci, e-dražbe, virtualne skupnosti in e-izobraževanje, ki je nova oblika e-poslovanja. Na hiter razvoj e-poslovanja vpliva tudi ustrezna zakonodaja, ki ščiti in upoštevala interese proizvajalcev, prodajalcev in kupcev. V nadaljevanju naloge spoznamo mikro podjetja, prednosti in slabosti ter njihov položaj v Sloveniji. Mikro podjetja v poslovnem svetu zavzemajo velik delež vseh podjetij v Sloveniji. Zelo hitro se prilagodijo razmeram na trgu, ampak določene novosti v ustaljenem poslovanju nimajo vedno pozitivnega začetnega odziva. Teoretični del naloge smo zaključili s pomenom elektronskega poslovanja na mikro podjetje in določili tiste poslovne modele e-poslovanja, s katerimi bi se podjetja znala prilagoditi strankam in njihovim željam z možnostjo efektivnega poslovanja. V drugem, empiričnem delu smo izvedli raziskavo v obliki anketnega vprašalnika, ki je bil preko elektronske pošte posredovan izključno mikro podjetnikom. Odgovorilo nam je 110 podjetnikov, ki je opredelilo svoje mnenje o uporabi elektronskega poslovanja in nas pripeljalo do zanimivih sklepnih ugotovitev. Osrednji del empiričnega dela je vključeval analizo podatkov, s pomočjo katere smo potrdili oziroma ovrgli določene teze: mikro podjetja glede na pridobljene rezultate dobro poznajo elektronsko poslovanja, sodelujejo z drugimi podjetji in javno upravo, elektronsko bančništvo je nepogrešljiva aktivnost, komunikacije brez e-poslovanja si večina podjetnikov niti ne predstavlja več. Podjetniki se zavedajo pomembnosti vključevanja trendov in nadgradnje lastnega poslovanja, ki jim omogoča nemoteno sodelovanje s poslovnimi partnerji in ohranitev prednosti pred konkurenco. V zaključku empiričnega dela smo predstavili tri izbrana mikro podjetja in njihov pogled na e-poslovanje. V zadnje poglavju naloge predstavljamo še možnosti razvoja elektronskega poslovanja. Investicije v elektronsko poslovanje prinesejo izboljšanje, ampak le v primeru celovite obravnave posameznih aktivnosti. Sama uveljavitev e-poslovanja nam ne bo dala pričakovanih učinkov, v kolikor zaposleni ne bodo usposobljeni in seznanjeni z delom in funkcijami inštrumentov takšnega poslovanja. Nekaj besed je namenjenih tudi smiselnosti uporabe licenčne in odprtokodne programske opreme z ugotovitvijo, da se mora podjetje glede na potrebe in zmožnosti odločiti, kakšno programsko opremo bo uporabljalo, da jim bo le ta nudila popolno izrabo kapacitet in da bo prilagojena njihovim aktivnostim. Nalogo zaključimo s sklepno mislijo v poglavju 8.
Ključne besede: internet, elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, elektronsko bančništvo, elektronska uprava, poslovni modeli, mikro podjetje, odprta koda.
Objavljeno: 29.10.2012; Ogledov: 1696; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (2,65 MB)

7.
UVEDBA SPLETNE TRGOVINE NA PRIMERU PODJETJA GSM APARATI D.O.O.
Patricija Žavcer, 2012, magistrsko delo

Opis: Večina podjetij, tako tujih kot Slovenskih, si prizadeva širiti svoje poslovanje, trge z različnimi viri za zmanjšanje stroškov in povečanje prihodkov. Danes je internet največje omrežje na svetu, kjer lahko zbiramo informacije, izvajamo tržne raziskave, prispevamo k večji produktivnosti poslovanja podjetja, ipd. Prav tako internet omogoča trženje v tako rekoč navidezno-resnični trgovini oz. spletni trgovini, kar imenujemo spletno trgovanje/prodajo. Prav spletne prodaje se lotevajo podjetja, ki želijo čim uspešneje poslovati. Za uspešno spletno prodajo, ni dovolj samo objava spletne strani ter pričakovanje, da se bodo izdelki ali storitve podjetja kar prodajali. Za uspešno spletno prodajo je potrebno storiti nekaj več, potrebno je vzbuditi zanimanje za izdelek ali storitev. Zato mora biti ponudba, ki jo podjetje prikazuje v svoji spletni trgovini, privlačna za kupce, da se bodo v spletno trgovino vračali. Prav tako pa morajo v podjetju poskrbeti za poslovne procese, ki bodo podpirali uspešno spletno prodajo. Eden izmed najbolj globokih sprememb v sodobnem svetu je gotovo spletno trgovanje, saj je spremenilo in spreminja vse poslovne funkcionalnosti in naloge od oglaševanja do plačevanja računov. Vpliv spletnega poslovanja je tako velik, da je spremenil naravo konkurence, predvsem zaradi novih spletnih podjetij, novih poslovnih modelov in raznolikosti spletnih poslovanj povezanih z izdelki in storitvami
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, spletne trgovine, uvajanje spletne trgovine, optimizacija spletne trgovine.
Objavljeno: 22.10.2012; Ogledov: 1339; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (3,65 MB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici