| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje in izvedba električnega pogonskega sklopa za predelavo skuterja
David Štampar, 2019, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu sta predstavljena načrtovanje in izvedba električnega pogonskega sklopa, s katerim smo predelali bencinski skuter v električnega. Najprej je na splošno opisan princip delovanja električnih skuterjev ter ključne komponente električnega pogonskega sklopa. Nato je opisano načrtovanje električnega pogonskega sklopa. V nadaljevanju je predstavljena izvedba predelave. Prikazan je tudi postopek izdelave baterijskega paketa. Na koncu smo izvedli različne preizkuse električnega pogonskega sklopa, ter obnašanje skuterja v cestnem prometu.
Ključne besede: predelava skuterja, enosmerni motor brez ščetk, izdelava baterijskega paketa, električni pogonski sklop
Objavljeno: 01.07.2019; Ogledov: 805; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (7,44 MB)

2.
Nepristno naključna pulzno-gostotna modulacija za zmanjšanje elektromagnetnih motenj
Matej Uršnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Pri razvoju elektronskih naprav se premalo zavedamo pomena elektromagnetne skladnosti. Večina razvijalcev se z njo sreča tik pred zaključkom projekta, ko projekt pošljemo na testiranje v laboratorij za pridobitev certifikatov o skladnosti. Elektromagnetna skladnost ni ovira pred zaključkom projekta, je pa pomemben varnostni mehanizem, ki skrbi za varnost in nemoteno delovanje naprav. Namen magistrske naloge je izdelava H-mosta in implementacija ter evaluacija predlaganega algoritma, ki omogoča zmanjševanje sevalnih in prevodnih elektromagnetnih motenj. Meritve bomo opravili na enosmernem elektromotorju v polgluhi elektromagnetni komori.
Ključne besede: elektromagnetna skladnost, elektromagnetne motnje, enosmerni električni motor, nepristno naključna pulzno-gostotna modulacija
Objavljeno: 27.06.2019; Ogledov: 470; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (11,18 MB)

3.
Razvoj in optimizacija motorja s feritnimi magneti za centralni pogon
Nejc Smolar, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga se osredotoča na delovanje in konstruiranje električnega motorja. Poudarek je predvsem na modeliranju in optimizaciji motorja, ki deluje po principu preklapljanja magnetnega pretoka (flux switching machine), s feritnimi magneti na rotorju. V prvem delu je razložen postopek modeliranja v programu Flux. Opisani so problemi, ki se lahko pojavijo in naše rešitve za izpostavljene probleme. V drugem delu je prikazan postopek optimizacije motorja, njegovi parametri in izračuni modelov.
Ključne besede: Električni motor, električni pogon, centralni pogon, sinhronski stroj, flux switching machine, FSM, motor s feritnimi magneti, metoda končnih elementov, MKE, modeliranje električnega motorja, Flux
Objavljeno: 23.08.2018; Ogledov: 529; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (5,36 MB)

4.
LABORATORIJSKA SIMULACIJA POGONA DVIGALA
Jernej Brodej, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena simulacija pogona dvigala pri različnih obremenitvah. Prvi del naloge je razdeljen na zbiranje in analiziranje podatkov o pogonih dvigal. Podrobno so opisana dvigala KONE in njihova energetska učinkovitost. Prikazan je način delovanja napajalnika in pogonskega motorja, ki sta bila uporabljena pri sami simulaciji. V drugem delu naloge pa je podan opis nastavljanja parametrov napajalnika, s katerimi zagotovimo mehak zagon in ustavljanje dvigala.
Ključne besede: dvigala, električni pogon, asinhronski motor, frekvenčni pretvornik
Objavljeno: 28.09.2015; Ogledov: 1016; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (3,18 MB)

5.
Vpliv klasičnih osebnih vozil in hibridnih osebnih vozil na okolje
Mia Dogša, 2013, diplomsko delo

Opis: Ljudje se vedno bolj zavedamo, da promet povzroča vrsto negativnih vplivov, na onesnaženost atmosfere, voda, prsti ter na zdravje ljudi, živali in rastlinskega sveta. V izhodišču diplomske naloge je obravnava klasičnih osebnih vozil, ki so zaradi svoje množičnosti in škodljivih izpušnih plinov, eden izmed največjih onesnaževalcev okolja. V nadaljevanju diplomske naloge je poudarek na hibridnih osebnih vozilih, ki spadajo med tako imenovana ekološka vozila, ki se v svetu vedno bolj uveljavljajo ter tako prispevajo k zmanjševanju škodljivih posledic prometa na okolje. Opisan je razvoj in delovanje klasičnih osebnih vozil in hibridnih osebnih vozil ter razširjenost hibridnih vozil na ameriškem, japonskem, evropskem in slovenskem tržišču. Navedeni so napori, s katerimi si prizadevajo povečati povpraševanje po hibridnih vozilih. Del diplomske naloge pa obravnava primerjavo klasičnih in hibridnih osebnih vozil na okolje.
Ključne besede: klasična vozila, hibridna vozila, električni motor, motor z notranjim izgorevanjem, onesnaženost okolja
Objavljeno: 21.10.2013; Ogledov: 1185; Prenosov: 279
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

6.
HIBRIDNO ELEKTRIČNO VOZILO - NAČRTOVANJE SISTEMA AGREGATA ZA PODALJŠANJE DOSEGA
Rok Bolarič, 2012, diplomsko delo

Opis: V delu je opisan postopek zasnove, izdelave in testiranja prototipa podaljševalca dosega. Sestavljen je iz bencinskega motorja Honda GX35, generatorja, podaljška gredi za bencinski motor ter nosilnega dela. Hitrost vrtenja se nastavlja preko servomotorja. Izdelan je tudi ustrezen program za krmiljenje servomotorja. Celoten sistem je vgrajen v prtljažni prostor vozila velikosti 30mm x 30mm x 30mm. Takšni sistemi so uporabljeni v serijskih hibridnih vozilih, kjer je pogon izveden izključno z električnim motorjem. Kot rezervoar energije je uporabljena baterija, ki jo polni bencinski motor. Zasnovali in izdelali smo tudi podaljšek gredi, za bencinski motor. Potrebovali smo ga za namestitev jermenskega pogona, ki prenaša moč iz bencinskega motorja na generator. Prav tako smo dimenzionirali in izdelali jermenski pogon. Na ta način se reši problem omejenega dosega električnih vozil. Za načrtovanje sistema smo uporabili sodobna CAD orodja. Podane so meritve ki smo jih opravili na prototipu.
Ključne besede: Podaljševalec dosega, bencinski motor, električni motor, hibridni pogon, serijski hibrid, servomotor, mikrokrmilnik
Objavljeno: 21.11.2012; Ogledov: 1570; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (4,23 MB)

7.
IZDELAVA DOKUMENTACIJE ZA TESTNO MESTO LINEARNEGA MOTORJA
Uroš Predikaka, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Vsaka naprava potrebuje kvalitetno dokumentacijo, iz katere lahko uporabniki dobijo informacije o delovanju, hkrati pa je potrebna za kasnejša vzdrževanja. Za testni objekt lineranega motorja je potrebno izdelati dokumentacijo, v katero so vključeni mehanski načrti, elektro načrti, navodila za upravljanje, opis naprav ter tehnične lastnosti. Cilj naloge je izdelati kvalitetno dokumentacijo, preko katere bodo uporabniki dobili razne informacije iz testnega mesta linernega motorja.
Ključne besede: linearni električni motor, testno mesto, dokumentiranje
Objavljeno: 07.09.2011; Ogledov: 1359; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

8.
IZGRADNJA KASKADNE REGULACIJE ZA LINEARNI ELEKTRIČNI MOTOR
Tadej Kociper, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Linearni električni motor ima pred rotirajočim mnogo prednosti, vendar more biti ustrezno reguliran. Komercialni krmilnik DPCANTE-020B080, ki ga je razvilo podjetje Advanced Motion Controls, ima lastno programsko opremo, preko katere je potrebno izvesti tokovno, hitrostno in položajno PID regulacijo pri različnih obremenitvah proge. Za lažje razumevanje delovanja je potrebno opisati najpomembnejše elemente sistema drsnih vrat.
Ključne besede: regulacija, linearni električni motor
Objavljeno: 14.01.2011; Ogledov: 2077; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

9.
ANALIZA KARAKTERISTIK ENOSMERNEGA MOTORJA NAPAJANEGA S PULZNIM NAPAJALNIKOM
Gregor Majerle, 2010, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je seznanitev z enosmernim motorjem s trajnimi magneti, priključenim na različne oblike napetosti. V diplomski nalogi so narejene meritve, ki so prikazane v tabelarični in grafični obliki. Poudarek diplomske naloge je ugotavljanje, kako se električni pogon z enosmernim motorjem odziva na različne obremenitve pri pulznem napajanju, ter primerjava teh odzivov z odzivi, dobljenimi z drugimi oblikami napajalne napetosti. Meritve, ki so bile opravljene na električnem pogonu, so podkrepljene z analitično metodo. Vsa dela v zvezi z diplomsko nalogo so izvedena v Laboratoriju za aplikativno elektromagnetiko na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru.
Ključne besede: enosmerni motor, pulzno napajanje, merilni instrumenti, električni pogon
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 2215; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (3,22 MB)

10.
UPORABA SIMOVERT VC MASTERJA ZA POGON TRANSPORTNEGA TRAKU
Alen Bračič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava krmiljenje transportnega traku s pomočjo frekvenčnega pretvornika. V začetnem delu je predstavljen frekvenčni pretvornik SIMOVERT VC MASTER 6SE7021. Poudarek je na spoznavanju siemensovega programskega orodja za nastavljanje parametrov pretvornika. Nato se pridobljeno znanje uporabi pri parametriranju pogona transportnega traku. Cilj diplomske naloge je bil analizirati izmerjene časovne poteke napetosti, frekvence, toka in hitrosti ter ugotoviti, katera nastavitev parametrov frekvenčnega pretvornika je najugodnejša za pogon transportnega traku.
Ključne besede: frekvenčni pretvornik, asinhronski motor, transportni trak, električni pogon.
Objavljeno: 07.05.2010; Ogledov: 2320; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici