| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sodelovanje računovodskih servisov z Ekonomsko-poslovno fakulteto Maribor: primer praktičnega usposabljanja
Katja Kesner, 2022, magistrsko delo

Opis: Obvezen sestavni del visokošolskih strokovnih študijskih programov je praktično izobraževanje v delovnem okolju, katerega namen je, da se študent konkretno seznani s svojim bodočim strokovnim delom v praksi in hkrati poglablja in dopolnjuje študijske vsebine. Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru (v nadaljevanju EPF) ne obstaja baza podjetij, ki bi s fakulteto dolgoročno sodelovala za namene praktičnega usposabljanja (v nadaljevanju PrU) študentov in se v sklopu le tega udeleževala srečanj na fakulteti v obliki izobraževanj za mentorje, diskusij o zaznanih pomanjkljivostih v znanju študentov med PrU ali med samim izvajanjem PrU študentov ter vsega ostalega, kar bi pripomoglo k izboljšanju kompetenc študentov, ki predstavljajo bodoči zaposlitveni kader. V magistrskem delu smo proučevali raven zanimanja računovodskih servisov v Mariboru za dolgoročno sodelovanje z EPF s ciljem, da bi vzpostavili informacijsko bazo podjetij, ki bi študentom študijske usmeritve »Računovodstvo in davščine« olajšala izbiro računovodskega servisa za pridobitev najboljših možnih praktičnih izkušenj za kasnejše opravljanje poklicne dejavnosti. 40 % računovodskih servisov v Mariboru je izrazilo zanimanje za dolgoročno sodelovanje z EPF za namene PrU študentov. 76 % teh računovodskih servisov bi se bilo pripravljenih udeleževati rednih letnih srečanj v obliki izobraževanj za mentorje na temo o morebitnih pomanjkljivosti in možnosti izboljšanja kakovosti PrU. 94 % sodelujočih v raziskavi je kot ključne motivacijske dejavnike za sprejetje študenta na PrU izpostavilo usposabljanje strokovnega kadra, prenos znanja in razvoj stroke. Med glavnimi mentorskimi znanji (znanja, spretnosti in veščine, ki jih mentorji potrebujejo za PrU študentov) (Ramsarghey, 2020, str. 233) je 93 % sodelujočih v raziskavi izpostavilo splošno razgledanost in delovne izkušnje, 95 % pa dobre komunikacijske sposobnosti. Za kakovostno sodelovanje med študentom in mentorjem je bistvenega pomena vnaprej opredeljen in usklajen načrt PrU (88 %), 95 % vprašanih pa je to zadevno izpostavilo pomen povratne informacije mentorja študentu o zadovoljstvu z njegovim delom.
Ključne besede: Računovodstvo, računovodski servisi, mentorstvo, praktično usposabljanje, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru.
Objavljeno v DKUM: 06.06.2022; Ogledov: 248; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

2.
KOMUNICIRANJE S ŠTUDENTI PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ-PRIMER KOMUNIKACIJE S ŠTUDENTI NA SMERI ELEKTRONSKO POSLOVANJE TER MANAGEMENT INFORMATIKE IN ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA NA EKONOMSKO POSLOVNI FAKULTETI UNIVERZE V MARIBORU
Jerneja Kušenić, 2014, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je spoznati, približati in preučiti uporabo družbenih omrežij za namen komuniciranja v relaciji profesor – študent in obratno, ter relaciji študent – študent. Uporaba družbenih omrežij je v Sloveniji in tudi drugod po svetu v velikem razmahu, in njihova uporaba nas spremlja že skoraj na vsakem koraku. Slovenske literature na to temo skoraj da ni, je pa zato na voljo nekaj tuje literature, ki smo jo uporabili. V prvem, teoretičnem delu smo predstavili teoretična izhodišča delovanja družbenih omrežij, njihovo vpletenost v življenje, po bližje pa bomo spoznali tudi nekatera najbolj priljubljena omrežja. V drugem, praktičnem delu bomo spoznali dejansko stanje in dogajanje na družbenih omrežjih, kjer sta prisotni študijski smeri Elektronsko poslovanje in Management informatike in elektronskega poslovanja, ki ju izvaja katedra za e-poslovanje. V teoretičnem delu smo opredelili zgodovino družbenih omrežij in njihovih zametkov ter obravnavali splošni pregled in delovanje le teh. Podrobneje smo obravnavali Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare, Google+, blog, wiki, podcast ter forum. Dotaknili smo se tudi teme komuniciranja preko družbenih omrežij, Martinških dejavnosti in odnosa z javnostjo. Poslužili smo se domače in več tuje literature, saj večina slovenskih avtorjev povzema tujce, ter temo obogati s slovenskimi primeri. Podali smo izhodišča uporabe, splošne usmeritve in predloge. V drugem delu magistrske naloge smo ta teoretična izhodišča primerjali z praktično prisotnostjo študijskih smeri na družbenih omrežjih. Tako smo preverili, kako poteka komuniciranje preko naštetih družbenih omrežij, kakšne so priložnosti ter nevarnosti in zakonske podlage. Podali smo predloge in možne rešitve. Prav tako pa smo pogledali katera druga omrežja še obstajajo, a jih nismo posebej predstavljali. Na kratko smo opisali njihov namen in ponujene možnosti posameznega omrežja. Obravnavana tema je odziv na vsesplošno uporabo družbenih omrežij, ki nas vsakodnevno spremljajo na vsakem koraku. Razumevanje družbenih omrežij in spoznanje, da se za njimi skriva več, kot pa samo povezovanje in igranje iger, je tisto, kar lahko pripomore k popolnemu izkoristku potenciala, ki nam je na voljo.
Ključne besede: Ekonomsko-poslovna fakulteta, E-poslovanje, Managent informatike in elektronskega poslovanja, komunikacija, družbena omrežja, Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare, Google+, blog, wiki, podcast, forum
Objavljeno v DKUM: 29.07.2014; Ogledov: 1685; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (3,13 MB)

3.
Uvajanje pisarniške rešitve v oblaku Microsoft Office 365 na primeru Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor
Miha Biruš, 2013, diplomsko delo

Opis: Zunanje izvajanje je priljubljen managerski pristop, ki ga uporabljajo številne organizacije, da bi bile bolj prilagodljive, povečale kakovost storitev ali zmanjšale stroške. Zadnji trend na področju zunanjega izvajanja informacijske tehnologije je računalništvo v oblaku, ki prek interneta uporabnikom kjerkoli in kadarkoli omogoča uporabo najrazličnejših storitev. Primera takšne storitve sta pisarniški rešitvi Microsoft Live@edu in Office 365. V prvem delu tega dokumenta smo teoretično predstavili zunanje izvajanje, računalništvo v oblaku in pisarniške rešitve v oblaku, zlasti njihovo uvajanje. V drugem delu smo opisali celoten proces uvajanja pisarniške rešitve v oblaku za študente Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor. Marca 2011 je to bila največja slovenska uvedba rešitve Live@edu, vendar ne za dolgo, saj so septembra 2012 prešli na Office 365 in postali prva izobraževalna organizacija v Sloveniji s to rešitvijo.
Ključne besede: zunanje izvajanje, računalništvo v oblaku, pisarniške rešitve v oblaku, uvajanje, uvedba, Microsoft, Live@edu, Office 365, Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor
Objavljeno v DKUM: 06.11.2013; Ogledov: 2162; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

4.
ZAZNANA VREDNOST STORITEV V SLOVENSKIH KNJIŽNICAH
Dino Markovinovič, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Zaznana vrednost uporabnikov storitve je zelo pomembna pri izvajanju in izpopolnjevanju le-te s strani izvajalca. Brez raziskave s katero ugotovimo kako uporabniki zaznavajo našo storitev ne moremo dolgorocno poslovati. Saj se moramo nenehno prilagajat uporabnikom, saj se ti spreminjajo s casom ravno tako pa njihove potrebe in želje. Potrebno je razumeti naše uporabnike. Posredovanje storitev, ter skrb za kakovost storitev sta pomembni vrednosti za uporabnika storitev knjižnice. Dostaviti vrednost za odjemalce je pomembnejša strategija vse storitvenih dejavnosti. V primeru knjižnice Ekonomsko-poslovne fakultete sklepam, da uporabnikom ambient, lokacija knjižnice ter dostop do elektronskih virov podatkov oziroma gradiv pomeni realtivno veliko. Zaposleni v knjižnici morajo namrec storitve knjižnice posredovati na drugacen nacin, kot pa so jih pred 30 leti. Knjižnice imajo druge vrste uporabnikov, mlajše generacije, ki so informatizacijsko bolj napredne od starejših, ki jih je ta tehnologija na nek nacin obšla. Zato je pomembno prilagoditi ponujene storitve tem generacijam. Uporabniki knjižnice so postali zahtevnejši kot so bili v preteklosti. Zaznana vrednost knjižnice Ekonomsko-poslovne fakultete je v povprecju visoka, vendar to ne pomeni, da lahko zaposleni prenehajo s svojimi aktivnostmi pri posredovanju vecje zaznavne vrednosti svojim uporabnikom.
Ključne besede: zaznana vrednost, knjižnica, ekonomsko-poslovna fakulteta, zaznana kakovost, modeli merjenja, zadovoljstvo
Objavljeno v DKUM: 22.11.2011; Ogledov: 1591; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (1007,13 KB)

5.
ZNANJA FORENZIČNEGA RAČUNOVODJE V SLOVENIJI IN V ZDRUŽENIH DRŽAVAH AMERIKE
Morena Blažević, 2010, diplomsko delo

Opis: Gospodarski kriminal, ki se je v zadnjem času zelo povečal je vzrok za povpraševanje po strokovnjakih, ki bi mu bili lahko kos. Eden izmed ukrepov gospodarstva je izobraževanje strokovnjakov na tem področju. S tem se posebej ukvarjajo forenzični računovodje. Ta poklic predstavlja novo vejo računovodstva. V tej diplomski nalogi smo se odločili predstaviti znanja, ki jih strokovnjak na takšnem področju potrebuje.
Ključne besede: forenzično računovodstvo, prevara, Ekonomsko poslovna fakulteta Maribor, Ekonomsko poslovna fakulteta West Virginia, Center za izobraževanje v pravosodju, Slovenski inštitut za revizijo, Nacionalni preiskovalni Urad, Združenja veščakov za preiskovanje gospodarskega kriminala
Objavljeno v DKUM: 12.10.2010; Ogledov: 3096; Prenosov: 489
.pdf Celotno besedilo (916,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici