| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
TRŽENJE KRUŠNIK IZDELKOV
Darja Marjanović, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava trženje ekoloških krušnih izdelkov v okviru podjetja Krejan-Levec d.o.o. V uvodu so predstavljene glavne značilnosti ekološke pridelave in predelave, problemsko stanje, metodologija in hipoteze, ki so osnova za tržno raziskavo. Teoretični del naloge vsebuje ključna področja marketinga, kjer se povezujejo teoretična izhodišča in praktični primeri. Poseben poudarek je na segmentiranju in pozicioniranji ter marketinškemu spletu. Praktični del vsebuje tržno raziskavo, s katero smo pridobili nekaj pomembnih povratnih informacij za nadaljnje delo in razvoj, odgovore na zastavljene hipoteze ter korelacijo. V zaključku smo nekaj besed namenili strategiji marketinga, poslovni odličnosti in zadovoljstvu kupcev.
Ključne besede: marketing, ekološki krušni izdelki, marketinški splet, kupci, strategija marketinga
Objavljeno: 26.10.2009; Ogledov: 1373; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

3.
POVPRAŠEVANJE IN NAKUPNO VEDENJE KUPCEV EKOLOŠKO PREHRAMBENIH IZDELKOV
Maša Zupan, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi proučujemo vedenje potrošnikov oziroma kupcev ekoloških prehrambenih in drugih izdelkov. Zanima nas, kako pogosto potrošniki kupujejo določene skupine ekoloških izdelkov in kateri so glavni dejavniki za nakup. Ali je nakupovanje ekoloških izdelkov zgolj modna muha ali kaj več? Obstaja veliko ponudnikov ekoloških živil in ostalih izdelkov – od ekoloških kmetij in tržnic do obsežne ponudbe spletnih trgovin. Zanima nas, kje potrošniki največ kupujejo in pa kateremu od ponudnikov najbolj zaupajo, da je izdelek res ekološki. V teoretičnem delu predstavljamo nekaj osnov povpraševanja in nakupnega vedenja potrošnikov ter stanje ponudbe in povpraševanja po ekoloških izdelkih v Sloveniji. V nadaljevanju predstavljamo značilnosti ekoloških izdelkov – katere izdelke poznamo, ter katero zakonodajo in certifikate morajo poznati potrošniki. Opravili smo raziskavo, s katero proučujemo vedenje kupcev ekoloških živil in skušamo ugotoviti predvsem, kje kupci najbolj pogosto kupujejo ekološke izdelke, kako dobro poznajo certifikate in oznake in ali obstajajo razlike pri pogostosti nakupovanja glede na spol.
Ključne besede: Ekološki izdelki, nakupno vedenje, povpraševanje, certifikati in oznake, ekološke kmetije
Objavljeno: 17.08.2012; Ogledov: 1482; Prenosov: 444
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

4.
Dopolnitev ponudbe Izobraževalnega centra Piramida Maribor z ekološkimi pekovskimi in slaščičarskimi izdelki
Darko Hercog, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V zadnjih letih se je pojavil porast zanimanja za ekološke izdelke. Temu je sledil tudi Izobraževalni center Piramida Maribor, v okviru katerega deluje Medpodjetniški izobraževalni center (MIC). Njegov namen je vzpostavitev infrastrukture za izvajanje vseh oblik izobraževanja ter usposabljanja za potrebe živilstva in prehrane. Projekt, v katerega je bil Center vključen, je omogočil, da sta začeli delovati Učna prodajalna in slaščičarna. Poleg osnovne ponudbe kruhov, pekovskega peciva in slaščic smo si v Centru zadali cilj ljudem ponuditi tudi ekološke izdelke. Tako je MIC v redno ponudbo dodal dva ekološka pekovska izdelka in pet ekoloških slaščičarskih izdelkov. Vsi izdelki so iz ekološko pridelanih in certificiranih surovin ter prostorsko in časovno ločeni od priprave neekoloških izdelkov. V diplomskem delu je opisan proces nastanka izdelka od nabave do distribucije. Natančno so torej prikazane recepture in postopki priprave za vsak izdelek, opozorjeno je na spremembe sistema HACCP, opisani so obrazci za spremljanje živil in zapisniki pri izdelavi ter deklaracije. Vse to je omogočilo vključitev izdelkov v ponudbo Učne prodajalne in slaščičarne.
Ključne besede: Izobraževalni center Piramida Maribor – Medpodjetniški izobraževalni center (MIC), ekološka predelava, ekološki pekovski izdelki, ekološki slaščičarski izdelki
Objavljeno: 08.12.2017; Ogledov: 226; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici