| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni učinki rabe umetne inteligence v CRM na primeru rešitve Salesforce
Denis Gönc, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučili rabo umetne inteligence (AI) v najbolj napredni rešitvi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) Salesforce. Na konkurenčnem trgu kombinacija CRM-rešitve in AI omogoča, da podjetja izstopajo od povprečja in postanejo učinovitejša pri poslovanju ter zmanjšajo svoje stroške. Prodajnikom se s tem pristopom olajša delo, saj AI daje priporočila za najboljši naslednji korak, pripomore k oblikovanju nadzornih plošč in vpogledov ter omogoča izdelavo raznih napovednih modelov. Zaradi avtomatizacije se lahko osredotočajo na druga bolj pomembna opravila. CRM-rešitve so že v osnovi zelo napredne, vendar dodatek AI izboljša njihove zmogljivosti in podjetjem omogoča, da presežejo zastavljene cilje. V prvem delu magistrske naloge smo najprej preučili AI, predstavili njeno zgodovino, opisali področja rabe in najbolj znane ponudnike. Preučili smo tudi okrepitev varnosti in predpostavke različnih znanstvenikov o njenem razvoju v prihodnosti. V nadaljevanju smo preučili CRM-rešitve, njihove značilnosti, prednost in slabosti, zgodovino, trende ter opisali tudi njene največje ponudnike . V drugem delu smo opisali vodilno CRM-rešitev Salesforce, predstavili njene produkte, opisali skupne stroške lastništva teh produktov in utemeljili, zakaj spada med najbolj priljubljene CRM-rešitve na svetu. V nadaljevanju smo opisali Einstein AI, ki je vgrajena v jedro platforme Salesforce in s svojim naborom rešitev zagotavlja napredne zmogljivosti. Na koncu smo opisali 12 študij primerov, s katerimi smo ugotavljali, kako podjetja iz različnih panog uporabljajo Einstein AI v vodilni CRM-rešitvi in kakšne rezultate so s tem dosegli.
Ključne besede: umetna inteligenca, upravljanje odnosov s strankami, CRM, salesforce, Einstein AI, strojno učenje, globoko učenje, oblačna rešitev, študije primerov, poslovni učinki.
Objavljeno v DKUM: 20.10.2021; Ogledov: 264; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

2.
Uporaba umetne inteligence v rešitvah crm na primeru rešitve salesforce
Nina Belšak, 2020, diplomsko delo

Opis: Kupec je najpomembnejši del prodajnega procesa, saj brez kupca ni prodaje in brez prodaje ni dobička. Zato je upravljanje odnosov s kupci, skrajšano CRM, bil in bo ostal eden najpomembnejših pojmov na področju prodaje. Skozi leta se je prodajni proces spreminjal, z njim pa so se spreminjale zahteve in pričakovanja strank. Zaradi vedno večjih zahtev strank, velikih količin podatkov in vedno več dela, so nastali prvi CRM sistemi. V prvem delu diplomske naloge bo podrobneje opisano celotno področje upravljanja odnosov s strankami. Opisane bodo funkcionalnosti, vrste, prednosti in slabosti ter cilji in trendi CRM rešitev. V zadnjih letih je vedno pogostejši CRM v oblaku, preko katerega se povežemo s pomočjo internetne povezave. Sistemi, ki temeljijo na oblaku, omogočajo hitrejše, enostavnejše in cenejše prilagajanje spremembam. Zato jih je lažje integrirati tudi z drugimi aplikacijami. V drugem delu bo opisana integracija CRM-ja z AI. AI oziroma umetna inteligenca pomeni zmožnost posnemanja človeških reakcij, dejanj in čustev s pomočjo strojev, robotov in računalnikov. AI rešitev CRM rešitev nadgrajuje s svojimi naprednimi funkcijami, kot so: strojno učenje, globoko učenje, avtomatizacija procesov, napovedi prodaje in uspešnih poslov, prilagojeni klepeti, obdelava naravnega jezika, strojni vid, čustvena analitika in mnoge druge. Na koncu diplomske naloge bo predstavljeno podjetje Salesforce, ki je globalna in vodilna platforma za CRM, uporablja pa jo več kot 150.000 podjetij po vsem svetu. Je sistem, s samostojnimi aplikacijami za prodajo, ki temeljijo na oblaku, zato jih lahko na enostavne načine integriramo z zunanjimi aplikacijami, kot so e-pošta in socialni mediji. Ena izmed najvplivnejših rešitev Salesforca je Einstein. Salesforce Einstein pozitivno vpliva na področja marketinga, prodaje in storitev za stranke. Opisane bodo zmogljivosti in prednosti, ki jih rešitev Salesforce Einstein predstavlja za različna podjetja. Je eden izmed primerov umetne inteligence integrirane z rešitvijo CRM.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, Umetna inteligenca, Salesforce, Einstein, Strojno učenje, Globoko učenje, Sistem v oblaku, Prodajni proces
Objavljeno v DKUM: 24.11.2020; Ogledov: 443; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

3.
Application of "Einstein's riddle" in solving construction machine allocation problems
Borna Dasović, Marko Čorak, Mario Galić, Uroš Klanšek, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: “Einstein’s riddle” is a popular example of constraints satisfaction problem. Since its introduction, different forms and variations of the riddle have been presented. Regardless of the variant of the riddle, its solution is considered a tough challenge for humans. Researchers have developed and are still developing mathematical models, as well as computational simulation models for solving it. In this article, the authors have modified a previously published mathematical model and developed a computational spreadsheet model for solving the riddle, which provides a unique solution for the riddle. The model was also tested in a small and medium-scaled form for solving constraint satisfaction problems regarding the allocation of construction machines. The authors have also highlighted the model’s limitations for solving such problems and made suggestions regarding necessary modifications in the model to solve more complex problems in the same domain.
Ključne besede: Einstein's riddle, zebra riddle, construction, machine allocation, combinatorial optimization
Objavljeno v DKUM: 02.08.2017; Ogledov: 729; Prenosov: 365
.pdf Celotno besedilo (437,45 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici