| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 439
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza rešitev za upravljanje led in lcd zaslonov
Rok Vengar, 2023, magistrsko delo

Opis: Danes nas zasloni vseh vrst spremljajo že praktično na vsakem koraku. Zaslone uporabljamo kot orodje za posredovanje podatkov na vizualni način. Vedno več podjetij želi svoje procese digitalizirati s pomočjo poslovnih zaslonov, vendar ne vedo točno, kaj potrebujejo. V magistrskem delu smo se osredotočili predvsem na velike poslovne zaslone, ki so primerni za različna podjetja in razno industrijo. Danes uporabljajmo velike zaslone predvsem za informiranje in oglaševanje v različnih okoljih. Ker pa se okolja med seboj zelo razlikujejo, potrebujemo tudi različne zaslone in sisteme za upravljanje. Magistrsko delo bralcu nudi pregled in poglobljeno razumevanje o LED in LCD zaslonih ter načinih upravljanja le teh. V magistrskem delu smo uspešno vzpostavili več sistemov za upravljanje ter enega izmed njih vpeljali v realno okolje. Upoštevali smo tudi vpliv zaslonov na cestno-prometno varnost. Vsako okolje ima svoje specifike, ki jih je treba obravnavati individualno, ena rešitev, ki bi bila najboljša za vse, žal ne obstaja.
Ključne besede: LED zaslon, LCD zaslon, Programske rešitve za upravljanje
Objavljeno v DKUM: 24.11.2023; Ogledov: 223; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (4,14 MB)

2.
Dobre prakse pri horizontalnem razširjanju kompleksnih informacijskih rešitev
Uroš Zagoranski, 2023, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučili področje horizontalnega razširjanja kompleksnih informacijskih rešitev, pri tem pa se osredotočili na najaktualnejše tehnologije, kot so Docker, Podman in Kubernetes. Analizirali in opredelili smo, kaj informacijsko rešitev definira kot kompleksno, in podrobno opisali posamezne komponente, ki jo sestavljajo. Iz znanih primerov uporabe smo izpeljali seznam najpogostejših napak in opozoril, hkrati pa oblikovali kontrolni seznam za dosego horizontalno razširljive informacijske rešitve. Pripravljen kontrolni seznam smo v sklopu študije primera aplicirali v realno informacijsko rešitev in rezultate obremenitvenega testa, izvedenega na implementirani informacijski rešitvi, primerjali z rezultati obremenitvenega testa informacijske rešitve, ki kontrolnega seznama ni upoštevala. Na koncu smo izvedli še anketo, s katero smo pri inženirjih s področja računalništva in informatike pridobili širše mnenje o pripravljenem kontrolnem seznamu. Cilji magistrskega dela so bili natančna opredelitev termina kompleksna informacijska rešitev, pregled aktualnih tehnologij na področju horizontalnega razširjanja, priprava seznama napak in opozoril, priprava kontrolnega seznama za horizontalno razširljivo informacijsko rešitev in ovrednotenje uporabnosti kontrolnega seznama pri implementaciji kompleksne informacijske rešitve v simuliranem okolju z visokimi obremenitvami.
Ključne besede: horizontalna razširljivost, Kubernetes, kompleksne informacijske rešitve, zaledni sistem, kontrolni seznam
Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 380; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

3.
E-obvladovanje procesov v podjetju X
Kristjan Bercko, 2023, diplomsko delo

Opis: E-obvladovanje procesov je temelj za povečanje učinkovitosti organizacije. Omogoča učinkovitejšo komunikacijo, poročanje in nadzor. Prav tako zagotavlja optimalno podporo procesom in obstoječi organizacijski strukturi. V diplomskem delu bomo prikazali rešitev problema v podjetju X s pomočjo e-platforme, ki bo namenjena vzpostavitvi portalov za skupinsko delo. Z njeno uvedbo bodo pridobili izjemno učinkovito orodje za razvoj prilagojenih programskih rešitev, ki bodo izpolnile zahteve uporabnika. Podjetje X ima v svoji strategiji zapisano, da želi biti vodilno hitro rastoče podjetje. S tem, ko se je podjetje X razvijalo, so se pokazale potrebe po uvedbi naprednejšega in učinkovitejšega sistema, in sicer v obliki e-platforme, s katero bo mogoče procese službe učinkoviteje obvladovati. Vpeljava e-obvladovanja bo na področjih proizvodnje, obratovanja in vzdrževanja omogočala učinkovitejše in lažje obvladovanje procesov, večji nadzor ter ustrezno dokumentiranje izvajanja del. Zaradi specifike dela in potreb po dostopu do vseh potrebnih podatkov je podjetje X izbralo platformo SharePoint. Ta omogoča delo na dokumentih iz različnih lokacij in zagotavlja nemoten potek dela. Platforma Microsoft SharePoint je namenjena vzpostavitvi portalov za skupinsko delo. Predstavlja izjemno učinkovito orodje za razvoj prilagojenih programskih rešitev na podlagi specifičnih zahtev uporabnika. Z avtomatizacijo prenosa informacij omogoča produktivnejše in učinkovitejše delo. Posledici uvedbe sta racionalizacija in optimizacija delovnih procesov.
Ključne besede: delovni procesi, poslovni procesi, informatizacija poslovanja, programske rešitve
Objavljeno v DKUM: 02.11.2023; Ogledov: 228; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

4.
Vpliv kritičnih dejavnikov uspeha na uvedbo ERP rešitve Microsoft Dynamics Business Central
Laura Jurgec, 2023, magistrsko delo

Opis: Podjetja za uspešno poslovanje potrebujejo orodje, ki jim pomaga pri avtomatizaciji in upravljanju njihovih osnovnih poslovnih procesov. To orodje so celovite informacijske rešitve oziroma rešitve ERP. Rešitve ERP pomagajo pri pretoku podatkov med različnimi oddelki podjetja, kot so finance, nabava, prodaja, proizvodnja itd., in ker so podatki shranjeni v skupni bazi podatkov, vsi oddelki vidijo enake podatke, zaradi česar ne more priti do podvajanja podatkov. Rešitve ERP lahko korenito izboljšajo učinkovitost poslovanja podjetja, zato se vse več podjetij odloča za njihovo uvedbo, vendar pa se mnogokrat zgodi, da je uvedba neuspešna. Z namenom, da bi bilo čim manj neuspešnih uvedb rešitev ERP, so bili vpeljani t. i. kritični dejavniki uspeha, ki nam pomagajo oziroma nas vodijo do opredelitve tistega, kar nam največ pomeni. Na te izsledke se nato osredotočimo tudi pri sami uvedbi rešitve ERP. Na začetku magistrskega dela smo se osredotočili na rešitve ERP na splošno, torej opredelili njihove značilnosti in določili najpogostejše module, medsebojno primerjali rešitve ERP, nameščene na lokaciji in v oblaku, opisali arhitekturno rešitev, predstavili ponudnike, njihove prednosti in slabosti ter trende, ki jih lahko pričakujemo v prihodnje. V nadaljevanju smo podrobneje opisali proces uvedbe rešitve ERP, kjer smo predstavili faze in življenjski cikel uvedbe, korake do uspešne uvedbe, metodologije vodenja projektov in pristope pri uvedbi rešitev ERP. V nadaljevanju magistrskega dela smo se osredotočili na kritične dejavnike uspeha. Ker vemo, da so rešitve ERP lahko nameščene na lokaciji ali v oblaku, smo preučili članke z obeh področij. Ker je računalništvo v oblaku razmeroma nova tehnologija, obstaja manj člankov na to temo, zato smo se osredotočili na zgolj enega, medtem ko smo za rešitve ERP, nameščene na lokaciji, preučili sedem člankov. Ker je na trgu mnogo ponudnikov rešitev ERP, smo na koncu magistrskega dela osredotočili na rešitev Business Central. V tem delu smo podrobneje opisali značilnosti rešitve Business Central, njene module in arhitekturo ter proces uvedbe s pomočjo metodologije Sure Step, prav tako smo ugotovili, kateri so kritični dejavniki uspeha, ki pozitivno vplivajo na uspešnost uvedbe rešitev ERP na splošno kot tudi na uspešnost specifične rešitve ERP Business Central.
Ključne besede: rešitve ERP, Business Central, kritični dejavniki uspeha, KDU, Microsoft Dynamics, Dynamics 365
Objavljeno v DKUM: 25.10.2023; Ogledov: 232; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

5.
Preverjanje ustreznosti besedil za lahko branje s pomočjo aplikacije : diplomsko delo
Anton Haramija Ivčetić, 2023, diplomsko delo

Opis: Razumevanje besedil je ključnega pomena za pridobivanje novih informacij, zato je pomembno, da besedilo prilagodimo trenutnemu nivoju znanja bralca. Za lažje razumevanje uporabimo metode in procese lahkega branje za poenostavitev informacij. Preverjanje razumljivosti je mogoče glede na različne lestvice ocen težavnostne stopnje in glede na obstoječe rešitve (Besana, WebFX, Readable, Word Counter in Wordcounter.net) s področja analize besedil. Izbrane metode (razumevanje besedila po Fleschu, indeks Coleman–Liau, SMOG merilo razumljivosti in avtomatiziran indeks berljivosti (ARI).) so bile po vzgledu obstoječih rešitev implementirane v android aplikaciji, ki omogoča takojšnje preverjanje težavnosti besedil besedila z ročnim vnosom ali z bolj naprednima načinoma vnosa besedila, to je z analizo slike kamere ali z analizo izbrane slike iz galerije. Za preverjanje delovanja so bili analizirani odlomki iz besedila Williama Shakespeara Romeo in Julija iz angleške in slovenske integralne verzije in njunih priredb v lahko branje. Rezultati analize vseh štirih besedil so pokazali na bistvene razlike v dolžini povedi, številu povedi, dolžini besed in številu besed, kar potrjuje, da razvita rešitev zazna razlike med besedili in pridobljeni rezultati so znotraj pričakovanih intervalov izbranih metod.
Ključne besede: aplikacija, mobilne rešitve, preverjanje besedila, metode preverjanja, lahko branje
Objavljeno v DKUM: 24.10.2023; Ogledov: 330; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,71 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Delovanje erp rešitev v računalniškem oblaku
Nina Margon, 2013, diplomsko delo

Opis: V 21. stoletju je tehnološki napredek dosegel že zelo veliko. Pojavljati so se začeli vedno novi in novi trendi, ki silijo podjetja k spreminjanju in posodabljanju svojega poslovanja in k novim trendom, ki jih narekuje trg. Podjetja, ki se slabo prilagajajo razmeram na trgu, so običajno tista, ki ne preživijo in jih pokoplje konkurenca. Ravno iz tega razloga je potrebno, predvsem za podjetja, spremljati trg na katerem se nahajajo in se mu prilagajati, zaznati spremembe in jih čim prej odpraviti, da podjetje lahko nemoteno posluje naprej ter jih konkurenca ne prehiti.
Ključne besede: Računalništvo v oblaku, ERP rešitve, Cloud Computing, SAP, Microsoft Dynamics NAV
Objavljeno v DKUM: 18.10.2023; Ogledov: 249; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (7,46 MB)

7.
Razvoj modula za vodenje plač s pomočjo odprtokodne ERP rešitve Odoo : diplomsko delo
Jan Vrtačnik, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je namenjena predstavitvi modula za izračun plač v skladu z zakonodajo Republike Slovenije. Modul je bil razvit na osnovi sistema za nadzorovanje poslovanja podjetja Odoo. V nalogi sta poleg sistema Odoo predstavljena razvoj in delovanje modula za računanje plač v podjetju. Vključen je tudi modul za informativni spletni izračun plače, ki je na voljo vsem uporabnikom spletne aplikacije.
Ključne besede: Odoo, izračun plač, rešitve ERP, odprtokodno, spletna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 12.10.2023; Ogledov: 314; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

8.
Informacijske rešitve pri odkrivanju finančnih prevar
Nina Vita Zidarič, 2023, magistrsko delo

Opis: Tehnološki napredek je nedvomno spremenil način opravljanja bančnih storitev, saj ponuja udobje, učinkovitost in razširjene funkcije. Vendar pa je tehnologija poleg prednosti prinesla tudi precejšnje zaplete, ki jih morajo banke obvladovati. Naša naloga se osredotoči na informacijske rešitve za odkrivanje finančnih goljufij prevar, ki imajo ključno vlogo v zagotavljanju stabilnega bančnega okolja. V današnjem digitalnem okolju, v katerem bančne transakcije potekajo preko spleta, kršitve varnosti podatkov pa predstavljajo velika tveganja, so zanesljive rešitve za odkrivanje goljufij bistvenega pomena za banke, da zagotovijo varnost in celovitost svojega poslovanja. Te rešitve uporabljajo najsodobnejše tehnologije, kot so podatkovno rudarjenje, strojno učenje in umetno inteligenco, za analizo velikih količin finančnih podatkov in prepoznavanje vzorcev, ki kažejo na goljufivo ravnanje. S spremljanjem transakcij v realnem času in povezovanjem več virov podatkov te rešitve bankam omogočajo hitro odkrivanje sumljivih dejavnosti in sprejemanje potrebnih ukrepov za zmanjšanje morebitnih izgub. Poleg tega vključujejo napredno analitiko za prepoznavanje zapletenih vzorcev goljufij in prilagajanje razvijajočim se taktikam goljufij. Ključni vidik teh rešitev je tudi skladnost z bančnimi regulacijami, ki pomagajo bankam upoštevati predpise in zahteve za poročanje ter zagotavljajo preglednost in odgovornost. Z uvedbo informacijskih rešitev za odkrivanje finančnih goljufij se lahko banke proaktivno borijo proti finančnim goljufijam, ščitijo premoženje strank ter ohranjajo zaupanje svojih strank. S pomočjo obstoječe literature smo zasnovali konceptualno zasnovo informacijskega orodja, ki izhaja iz tehnike nadzorovanega učenja za odkrivanje transakcijskih prevar s kreditnimi karticami.
Ključne besede: Informacijske rešitve, bančni sektor, informacijski sistem, finančne prevare, sistem za odkrivanje goljufij, kreditne kartice
Objavljeno v DKUM: 09.10.2023; Ogledov: 203; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

9.
Problemi, s katerimi se srečujejo predstavniki starejše generacije pri uporabi sodobnih digitalnih izdelkov
Luka Logar, 2023, diplomsko delo

Opis: Sodobna, digitalna tehnologija nas spremlja na vsakem koraku. Izjema niso več niti predstavniki starejše generacije, ki so skozi zadnje desetletje nedvomno postali uporabniki vedno več sodobnih izdelkov. V diplomskem delu smo opredelili, kdo so predstavniki starejše generacije in s kakšnimi problemi se srečujejo pri uporabi treh digitalnih izdelkov: mobilnega pametnega telefona, osebnega oziroma stacionarnega računalnika in ploskega televizijskega sprejemnika. V raziskavi smo ugotavljali, kateri so najpogostejši problemi predstavnikov starejše generacije v Sloveniji pri uporabi sodobnih izdelkov in tudi to, kakšne predloge imajo za izboljšave obravnavanih produktov. Prikazali smo tudi povezavo med težavami in predlogi za izboljšave. Najpogosteje so bili izpostavljeni naslednji problemi: preveliko število funkcij, majhnost in strah pred napakami pri uporabi sodobnih, digitalnih izdelkov. Predlogov za izboljšave je bilo več, a večinoma so bili takšni, da jih lahko pripišemo prej omenjenim problemom.
Ključne besede: Sterejše generacije, sodobni izdelki, problemi, rešitve.
Objavljeno v DKUM: 09.10.2023; Ogledov: 218; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

10.
Raziskovanje dejavnikov uspešne uporabe celovitih informacijskih rešitev
Simona Sternad Zabukovšek, Samo Bobek, 2014, pregledni znanstveni članek

Opis: Celovite informacijske rešitve (ERP) so kritični IS današnjih organizacij, ki rešujejo problem povezovanja informacij iz različnih virov okolja organizacije v realnem času za vse zaposlene in partnerje organizacije. Vendar rešitve ERP prinašajo organizacijam koristi samo do mere, do katere jih uporabniki sprejmejo in uporabljajo pri svojem vsakodnevnem delu. Da bi izboljšali učinkovitost in uspešnost uporabe rešitev ERP, morajo organizacije raziskati dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov. Med modeli, ki se osredotočajo na vedenjske vidike uporabnikov in proučujejo dejavnike, ki vplivajo na uspešno sprejetje in uporabo IT/IS pri posameznikih, se največ uporablja model sprejetja tehnologije (angl. technnology acceptance model, TAM), zato bomo v prispevku raziskali uporabo modela TAM v povezavi z rešitvami ERP.
Ključne besede: informacijska tehnologija, informacijske rešitve, informacijske storitve, modeli, ERP
Objavljeno v DKUM: 06.09.2023; Ogledov: 164; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 1.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici