| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRENOVA POSLOVNIKA KAKOVOSTI PO STANDARDU ISO 9001:2000 V PODJETJU APO VIZIJA D.O.O.
Petra Kalteneker, 2010, diplomsko delo

Opis: Sistem vodenja kakovosti je s svojim udejanjanjem v standardu ISO 9001:2000 učinkovito orodje managementa. Ta standard se je osredotočil na odjemalca, vodenje, udeležbo zaposlenih, procesni pristop, sistemski pristop, nenehno izboljševanje, stvarni pristop k odločanju in medsebojno koristen odnos z dobaviteljem. V pričujoči diplomski nalogi predstavljam Poslovnik kakovosti, ki je zaradi širitve podjetja na več samostojnih poslovnih enot potreben korenite prenove, da bo sistem še vedno deloval kot eno. Potrebno je na novo definirati cilje in naloge vseh udeleženih v poslovnem procesu. Zajeti moramo vse definirane operativne postopke, navodila, kriterije in odgovornosti za delo v vseh fazah poslovnega procesa v podjetju Apo vizija d.o.o.. Tudi v računovodski dejavnosti je na trgu velika konkurenca. Potrebno je spremljati zahteve trga in poslovnega okolja, se nenehno izboljševati na vseh področjih poslovanja, da bi podjetje lahko ostalo konkurenčno. Cilj naloge je torej prenova obstoječega Poslovnika kakovosti in prilagoditev na novo poslovanje. Predstavila bom posamezne poslovne procese in odgovornosti vseh, ki sodelujejo v tem poslovnem procesu. Definirala bom odgovornosti vodstva in vseh zaposlenih. Na koncu je vedno najbolj pomemben kupec, da je le-ta zadovoljen z opravljenimi storitvami. Če bo sistem potekal tako, kot ga bomo zastavili bodo kakovostne storitve opravljene hitreje, prihranili bomo na času, s tem povečali število strank in pripomogli k donosnosti ter dobremu imenu podjetja. Izvedla sem analizo o zadovoljstvu naših kupcev na osnovi poslane ankete. Rezultati so zadovoljivi, najbolj pomembno je, da nam stranke popolnoma zaupajo. Vse kar mora podjetje storiti, če želi uspeti, je to, da si vsi zaposleni vzamejo čas za razumevanje filozofije kakovosti, da poučijo o tem druge in da vztrajajo pri prepričevanju, kajti sodelavce je potrebno za kakovost pridobiti in ne prisiliti.
Ključne besede: Poslovnik kakovost, Sistem vodenja kakovosti, Standard ISO 9001:2000, Obvladovanje kakovosti
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 2782; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (413,38 KB)

2.
DODANA VREDNOST ISO 14001 IN ISO 9001 STANDARDA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V delu diplomskega seminarja sta obravnavana standarda serije ISO 14001 in ISO 9001, kakor tudi dodana vrednost ISO standarda v podjetju Montana d.o.o.. Namen dela je prikazati zgoraj omenjena ISO standarda in dokazati ali zavrniti dodano vrednost standardov v zgoraj omenjenem podjetju. Prvi del je namenjen predstavitvi ISO standardov 14001 in ISO 9001, kakor tudi uporabi le teh. Drugi del diplomskega dela je namenjen predstavitvi podjetja Montana d.o.o. in uporabi zgoraj omenjenih ISO standardov v podjetju. Raziskano bo ali je podjetje dobro uvedlo standarda in ali so z njuno uporabo dosegli dodano vrednost. Podrobno bo predstavljeno delovanje omenjenih ISO standardov v podjetju. Pri koncu diplomskega seminarja bosta omenjena ISO standarda tudi ovrednotena s SWOT analizo, katera bo omogočila celovit pregled implementiranih standardov. V sklepu bodo postavljene teze sprejete ali zavrnjene. Navedeno bo tudi ali sta standarda ISO 14001 in ISO 9001 doprinesla dodano vrednost podjetju Montana d.o.o..
Ključne besede: ISO - Mednarodna organizacija za standardizacijo, SIST - Slovenski inštitut za standardizacijo, EN ISO 14001 - Sistemi ravnanja z okoljem, EN ISO 9001 - Sistem vodenja kakovosti, PDCA krog - Planiraj, Izvedi, Preveri, Ukrepaj, SWOT - Prednosti, Pomanjkljivosti, Priložnosti, Nevarnosti.
Objavljeno: 17.11.2010; Ogledov: 2644; Prenosov: 462
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

3.
UVAJANJE SISTEMA KAKOVOSTI POSLOVANJA PO STANDARDU ISO 9001:2000 V PODJETJU ENERGA D.O.O.
Tina Jakopina Janič, 2011, diplomsko delo

Opis: Za obstoj podjetja na globalnem trgu mora le-to dosegati kakovost na vseh področjih poslovanja. Kakovost pa mora biti usmerjena na trg, saj jo določajo kupci. Za doseganje kakovosti si podjetja pomagajo s standardi kakovosti, med katerimi je tudi ISO 9001:2000. Namen diplomskega dela je predstaviti možnosti uvajanja standarda kakovosti ISO 9001:2000 v podjetje Energa d.o.o.. V nalogi sem predstavila podjetje, njegovo organizacijsko zgradbo ter glavne procese. Stanje podjetja sem primerjala z zahtevami standarda in predlagala ukrepe, ki bi zadostovali zahtevam standarda. Ob uvedbi standarda bi podjetje lahko doseglo večjo odgovornost in zavezanost zaposlenih, boljšo izrabo virov, večjo doslednost storitev, manj odpadkov zaradi napak na storitvah, širše tržne možnosti, nenehno izboljševanje kakovosti in ne nazadnje večji dobiček. Seveda pa je ob uvedbi standarda podjetje izpostavljeno določenim pastem, kot so pomanjkanje časa pri uvajanju standarda, izbira zunanjih sodelavcev, napačna interpretacija standarda, ne sprejemanja kakovosti poslovanja s strani zaposlenih in povečan obseg dokumentacije podjetja. A kljub temu več stvari govori v prid standardu.
Ključne besede: kakovost, sistem vodenja kakovosti, ISO 9001:2000, Energa d.o.o.
Objavljeno: 11.07.2011; Ogledov: 1026; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (353,26 KB)

4.
PRIPRAVA PODJETJA NA RECERTIFIKACIJO SISTEMA VODENJA
Jure Grajner, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo sem posvetil problemu recertifikacijske presoje ISO 9001:2008 v podjetju Palfinger Marine d.o.o. Presoja je potekala v mesecu Marcu 2011 in sicer jo je izvajalo podjetje GL, moja naloga je bila izdelava in izboljšava delovnih in procesnih navodil. Izboljšave sem dosegel z pogovori in opazovanjem delavcev in njihovih nadrejenih pri delu. Največ pozornosti sem posvetili delovnim navodilom, nekatere iz med njih sem tudi predstavil v moji diplomski nalogi. Rezultat celotne naloge je bil uspešen saj je recertifikacija bila uspešno opravljena in podjetje je dobilo nov certifikat, s tem se je zavezalo da dosledno upošteva sistem kakovosti.
Ključne besede: Sistem vodenja kakovosti, certifikacija, Standard ISO 9001, proces.
Objavljeno: 27.07.2011; Ogledov: 1413; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

5.
VLOGA ISO STANDARDA 9001:2008 V PODJETJU COMTRON D.O.O.
Jure Selar, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstavitev pomena kakovosti in zahtev sistema kakovosti po standardu SIST ISO 9001:2008. V povezavi s temi standardi sem predstavil tudi prednosti in pomanjkljivosti, ki jih podjetje lahko doseže po uvedbi in izvedbi standarda. Izvajanje zahtev sistemov ravnanja kakovosti sem preučevala v podjetju Comtron d.o.o. V podjetju Comtron d.o.o. z uresničevanjem zastavljenih ciljev kakovosti izboljšujejo poslovanje in potrebe uporabnikov. Sistem kakovosti po SIST ISO 9001:2000 so postavili leta 2004, nato so ga leta 2008 nadgradili na SIST ISO 9001:2000. S sistemom kakovosti so tako postavili temelj uvajanja koncepta kakovosti v vse pore poslovnih in razvojnih procesov, ki se vršijo na podjetju. V podjetju imajo jasno zastavljene cilje kakovosti po standardu. Pri opravljanju intervjuja z direktorjem podjetja sem izvedel, da pri upoštevanju pravil ISO standarda ni pomanjkljivosti, ampak le prednosti, ki se ob koncu leta izražajo v doseženih planih, zadovoljnih odjemalcih in zadovoljnemu kadru na podjetju. S tem se doseže celotna povezanost notranjega in zunanjega okolja. Uspeh podjetja je odvisen od aktivne vključenosti najvišjega vodstva in vseh zaposlenih pri uvajanju sistema kakovosti. Uporabljanje sistemi vodenja kakovosti ne sme biti le muha eno dnevnica. Potrebna je natančna izpeljava, do končnih ciljev in rezultatov. To je pristop in odnos do dela, način življenja in kultura organizacije. Proces nenehnega izboljševanja je nedokončana zgodba oziroma proces brez konca.
Ključne besede: kakovost, sistem vodenja kakovosti, SIST ISO 9001:2008, procesni pristop
Objavljeno: 27.03.2014; Ogledov: 738; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (851,78 KB)

6.
Opredelitev modela kompetenc presojevalcev ISO 9001:2015 ob upoštevanju sodobne ergonomije
Ines Hikl, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Namen magistrske naloge je bil raziskati, kakšne spremembe v postopkih certificiranja in preverjanja kompetentnosti presojevalcev je potrebno izvesti, da bo delovno mesto presojevalca, ko bo presojal po novi izdaji standarda ISO 9001:2015, v ergonomskem ravnovesju. Nova izdaja standarda prinaša nove izzive tako za certificirane organizacije kakor tudi za certifikacijske hiše. Za uspešno izvedbo presoj po novi izdaji standarda so potrebne spremembe obstoječih postopkov usposabljanja ter zagotavljanja in preverjanja kompetentnosti presojevalcev. Spremembe, ki jih prinaša nova izdaja, posegajo v obstoječe ergonomske interakcije tako na mikro kakor tudi na makro nivoju. »Nova generacija« presojevalcev bo morala imeti bolj odprto komunikacijo s stranko, bolj strukturiran in manj birokratski pristop pri pregledovanju rezultatov presojane organizacije ter biti kos komunikaciji z najvišjim vodstvom o kontekstu in strateških usmeritvah presojane organizacije. Pokazati bo morala veliko mero fleksibilnosti pri iskanju dokazov zaradi spremembe na področju dokumentiranih informacij. Presojevalci bodo morali razumeti koncept miselnosti, usmerjene v tveganja, ter znati prepoznati in slediti zahtevam preko tveganj in priložnosti do ciljev in politik. V magistrski nalogi je definiran nabor kompetenc, ki so potrebne za uspešno izvedbo presoje na podlagi sodobnih ergonomskih načel, ki vključujejo primarno kognitivno in organizacijsko ergonomijo v modernih sistemih vodenja kakovosti. Rezultat našega dela bo ergonomsko oblikovan model vodenja presojevalcev, ki temelji na tem, da je uspešnost presoje odvisna od pripravljenosti presojevalca, in istočasno v ospredje postavlja raziskave in ergonomsko dejstvo, da je potrebno delo prilagoditi delavcu in ne obratno. Na ta način je zagotovljen ergonomski model vodenja presojevalcev, obenem pa so postavljeni primerni temelji za uspešno pripravo na izvedbo presoj po novih zahtevah
Ključne besede: Ergonomija, sistem vodenja kakovosti, presojevalci, standard ISO 9001:2015
Objavljeno: 18.10.2016; Ogledov: 1326; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (4,22 MB)

7.
Uvajanje standarda ISO 9001:2015 v podjetje Šinkovec transport, logistika, d.o.o.
Urška Hočevar, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo predstavlja uvajanje standarda ISO 9001:2015 v transportno podjetje in nakazuje izvajanje ter certificiranje. Najprej je na splošno predstavljeno področje kakovosti in pomen le te. Opisan je celovit sistem vodenja kakovosti, osnovan na osmih načelih vodenja kakovosti, ki jih vključuje standard ISO 9001. V zadnjem delu teoretičnega dela pa je nakazan potek pridobitve certifikata. Analitični del opisuje uvajanje standarda v podjetje, kar obsega predstavitev podjetja, popis poslovnih procesov, pregled, dopolnitev in postavitev dokumentacije ter pripravo za nadaljnje izvajanje standarda. V samem zaključku dela so podani pozitivni vplivi na poslovanje podjetja ob zagotavljanju kakovosti in upoštevanju zahtev standarda.
Ključne besede: kakovost, management kakovosti, sistem vodenja kakovosti, SIST ISO 9001:2015, zadovoljstvo odjemalcev
Objavljeno: 16.11.2016; Ogledov: 2748; Prenosov: 685
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

8.
Oblikovanje smernic za izboljšanje sistema managementa kakovosti – študija primera
David Šantavec, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu se predstavlja problematika že uvedenega načina vodenja kakovosti v poliestrskem obratu podjetja Granim d.o.o., pri čemer se konkretni sistem vodenja kakovosti podrobneje obravnava tudi z vidika posameznih načel in zahtev standarda ISO 9001. Diplomsko delo uvodoma predstavlja teoretska izhodišča sistemov obvladovanja kakovosti in standarda ISO 9001, nadalje pa obravnava praktični delovni proces (izdelave izbranega izdelka) in z njim povezan konkretni sistem obvladovanja kakovosti v izbranem podjetju. V povezavi z navedenim se podrobneje osredotoča na posamezne točke v delovnem procesu, kjer se pojavlja povečano tveganje za napake na končnem izdelku. V aplikativnem delu diplomsko delo ponuja smernice, ki implementirane in realizirane lahko vodijo v izboljšanje konkretnega sistema vodenja kakovosti v obratu, hkrati pa predstavljajo tudi osnovna izhodišča, na katerih mora podjetje graditi lasten sistem vodenja kakovosti, da bo le-ta izpolnjeval zahteve standarda ISO 9001. Smernice namreč vsebinsko podrobneje opredeljujejo spremembe in zahteve, ki jih mora podjetje implementirati v lastni sistem vodenja kakovosti, če namerava pridobiti certifikat standarda ISO 9001. Diplomsko delo tako ponuja praktične in realne izboljšave proizvodnega procesa v poliestrskem obratu, tako da predlaga smernice za izboljšanje sistema vodenja kakovosti, ki kratkoročno in dolgoročno vodijo v povečano uspešnost poslovanja podjetja.
Ključne besede: - kakovost - sistem vodenja kakovosti - metode in tehnike kontrole kakovosti - standard ISO 9001 - analiza izbranega delovnega procesa
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 497; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

9.
Reorganizacija skladišč v podjetju Biro Ogis z vidika pridobitve standarda ISO 9001
Ivana Stjepanović, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Osnovna ideja sistema vodenja kakovosti je, da se v končnem izdelku ali storitvi odraža kakovost, ki je bila vključena v celoten proces izdelave izdelka oz. izvedbe storitve in da je to kakovost praviloma možno še izboljšati. K izboljšavam navadno privedeta ustvarjalnost in inovativnost, zato je pomembno, da v podjetju pri sledenju tej ideji ne kopirajo modelov vodenja kakovosti, ampak izberejo tistega, ki je zanje najprimernejši in ga implementirajo v celotni sistem poslovanja. Cilj diplomskega dela je bil raziskati problematiko skladiščenja v podjetju Biro Ogis in predlagati rešitve, ki so pogoj za pridobitev standarda ISO 9001, zato je najprej predstavljen posnetek obstoječega stanja, nato pa so na podlagi kritične analize opisane prednostne naloge, ki jih morajo izvesti v tem podjetju pri reorganizaciji skladišč in postopek, kako naj k temu pristopijo. Infrastrukturne spremembe, nakup dodatne strojne opreme in kadrovska širitev predstavljajo za podjetje večji finančni strošek, nekatera pridružena dela, kot so ureditev obstoječih skladišč in nove oznake transportnih poti pa so v primerjavi s koristmi, ki jih bodo prinesla, zanemarljiv strošek. Predvidevamo, da bo uvedba sistema kakovosti in pridobitev standarda ISO 9001 v podjetju Biro Ogis pripomogla k učinkovitejši komunikaciji na vseh nivojih, k znižanju stroškov, ohranitvi njihovih kupcev, širitvi poslovanja na zahtevnejše tuje trge in nenazadnje tudi k marketinški promociji.
Ključne besede: skladišče, skladiščni procesi, sistem vodenja kakovosti, standard ISO 9001, Biro Ogis
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 185; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

10.
Analiza uvajanja sistema managementa kakovosti v skladu s standardom sist en iso 9001:2015 v podjetju droga kolinska d.d.
Mark Strehar, 2019, diplomsko delo

Opis: Osredotočili smo se na vpeljavo standarda SIST EN ISO 9001:2015 pri podjetju Droga Kolinska d.d. kateri predstavlja pomembni del skupine Atlantic Grupa. Najprej smo v teoretičnem delu opredelili pojem kakovosti, spoznali vpliv kakovosti izdelkov in storitev na poslovanje podjetja ter se soočili s potrebno dokumentacijo za obstoj ustreznega sistema vodenja kakovosti. Bolj podrobno smo v teoretičnem delu definirali standard kakovosti SIST EN ISO 9001:2015. Za raziskovalni del smo uporabili metodo intervjuja, s katerim smo skušali od pristojne zaposlene za vodenje kakovosti v podjetju pridobiti čim boljši vpogled v načinu zadovoljevanja zahtev standarda SIST EN ISO 9001:2015. Ključna videnja smo strnili v tabelo. Ugotovili smo, da podjetje upošteva vse temeljne točke standarda ter ima ustrezno dokumentacijo. Podjetje vidi veliko vrednosti v pridobitvi certifikata kar je že obrodilo nove inovacije v sami proizvodnji.
Ključne besede: kakovost, sistem vodenja kakovosti, ISO 9001:2015
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 24; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici