| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Analiza panoge in SWOT analiza na primeru podjetja Golte
Rebeka Kolar, 2012, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Za uspešnost podjetja je pomembno, da dobro poznamo svojo panogo, v kateri delujemo, dobro moramo poznati svojo konkurenco in biti vedno korak pred njo. Podrobno poznavanje panoge same pripomore k boljšemu in kvalitetnejšemu vrednotenju podjetja. SWOT analiza je pomembna za ugotavljanje konkurenčne prednosti podjetja in je ena najpogostejših in najpopularnejših analiz. Lahko jo izvajajo posamezniki ali skupina; skupinsko je po navadi bolj učinkovita. Diplomski seminar smo začeli s preučevanjem teoretičnih izhodišč za analizo panoge in SWOT analizo podjetja. Tako smo v prvem poglavju preučili teorijo o analizi panoge, predstavili model petih konkurenčnih sil, predstavili teorijo o analizi konkurence ter opisali življenjski cikel panoge. V drugem poglavju smo preučili teorijo SWOT analize, kjer smo opredelili, kaj je SWOT analiza, našteli smo tudi nekaj potencialnih dejavnosti SWOT analize. Zadnje poglavje smo namenili predstavitvi proučevanega podjetja Golte d.o.o. Najprej smo na kratko predstavili podjetje, nato smo opravili analizo panoge s pomočjo modela petih konkurenčnih sil ter opravili še SWOT analizo podjetja.
Ključne besede: ANALIZA, PANOGA, MODEL KONKURENČNIH SIL, KONKURENCA, EKONOMSKE ZNAČILNOSTI, ŽIVLJENJSKI CIKEL, SWOT, PREDNOSTI IN SLABOSTI, PRILOŽNOSTI IN NEVARNOSTI, GOLTE D.O.O.
Objavljeno v DKUM: 25.05.2012; Ogledov: 10898; Prenosov: 1966
.pdf Celotno besedilo (766,61 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici