| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 100
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Konstrukcije trikotnikov s programom RiŠ
Martina Trost, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava konstrukcije trikotnikov pri danih treh podatkih. V prvem delu je izdelan sistematičen pregled vseh možnih trojic, ki definirajo konstrukcijske probleme. Za vsako trojico je označen status konstrukcijskega problema, kar pomeni informacijo o tem ali je konstrukcija z ravnilom in šestilom rešljiva ali nerešljiva. Drugi del diplomskega dela sestavlja e-gradivo na priloženem CD-ju. Vsebuje konstrukcijske naloge trikotnikov pripravljene s programom za dinamično geometrijo RiŠ.
Ključne besede: trikotnik, konstrukcija trikotnika, konstruktibilnost s šestilom in ravnilom, program RiŠ, e-gradivo
Objavljeno: 22.04.2009; Ogledov: 3070; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (789,84 KB)

4.
5.
6.
RAZVOJ OSNOV PISANJA IN GRAFOMOTORIČNE VAJE Z UPORABO DIDAKTIČNEGA GRADIVA
Katrca Vezjak, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo razvoj osnov pisanja in grafomotoročne vaje z uporabo didaktičnega gradiva. V prvem delu diplomskega dela je širše opredeljeno področje motorike in grafomotorike. Predstavljena so didaktična gradiva. Izpostavljeni so cilji začetnega opismenjevanja, kot jih predvideva učni načrt. Razvoj sposobnosti za pisanje posameznih črt smo spremljali tudi v raziskavi. V empiričnem delu smo iskali odgovore na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zastavili. Zanimalo nas je, ali učenci napredujejo v razvoju sposobnosti za pisanje posameznih črt, ki so osnova za kasnejše pisanje črk in številk. Učenčevo napredovanje naj bi bilo opazno zaradi doslednega in temeljitega izvajanja vaj s pomočjo didaktičnega gradiva. Izvedli smo spremljavo dela v obdobju šolskega leta in delo učencev vrednotili glede na pritisk pisal, smer pisanja in kvaliteto zapisane črte. Izidi spremljave so pokazali, da so opazna izboljšanja pri zapisu navpične, vodoravne in poševne črte ter polkroga. Izboljšanje je bilo opazno tudi na področju orientacije, upoštevanju pravilne smeri pisanja in pravilnem pritisku pisala. Napredovanje je bilo doseženo tudi s pomočjo didaktičnega gradiva za učence.
Ključne besede: Ključne besede: osnove pisanja, grafomotorika, orientacija, didaktično gradivo, razvoj sposobnosti, črta.
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 9289; Prenosov: 1635
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

7.
ŠTUDIJ NA DALJAVO NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE
Karla Rupnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Prednosti izobraževanja na daljavo se kažejo že v njegovih zgodnjih začetkih, s katerimi smo začeli teoretični del diplomske naloge. Po uvodnem delu smo se opredelili predvsem na študij na daljavo in z raziskavo na Fakulteti za organizacijske vede prišli do pozitivnih odzivov študentov na ta način študija. Presenetljivo je dejstvo, koliko časa se o študiju na daljavo že govori in piše, še vedno pa ima tako malo študentov izkušnje z njim. V diplomski nalogi smo zajeli mnenja o stroških študija na daljavo, porabljenem času za tak način študija, samodisciplini, pridobljenem znanju in izkušnjah stotih rednih in izrednih študentov Fakultete za organizacijske vede. Starost anketiranih študentov se giblje med devetnajst in štiriinštirideset let. Povprečna starost rednih študentov je deset let nižja od starosti izrednih študentov. Anketiranih je bilo osemintrideset žensk in dvainšestdeset moških. Presenetljiv je pozitiven rezultat ankete glede njihovega računalniškega znanja. Samo pet od stotih anketiranih študentov je mnenja, da njihovo računalniško znanje ni zadovoljivo. Opis prednosti in pomanjkljivosti smo iz teoretičnega dela razširili v empiričnem delu naloge, v katerem so študenti z rangiranjem kot največjo slabost določili pomanjkanje pristnega stika s profesorji, na drugo mesto so postavili pomanjkanje stika s kolegi, sledi prepuščenost lastni iznajdljivosti. Zadnja tri mesta zasedajo pomanjkanje samodiscipline, stroški informacijsko-komunikacijske tehnologije in informacijsko znanje. Slednje pri odločanju anketiranih študentov, sprejeti način študija na daljavo ali ne, ne bi imelo odločilne vloge. Rangiranje prednosti pa so anketirani študenti postavili v naslednji vrstni red: časovna prilagodljivost kot največja prednost, nižji stroški se jim zdijo enako pomembna prednost kot oddaljenost od fakultete in izpolnjevanje službenih obveznosti. Sledi jim večja samostojnost pri študiju, študijska ustvarjalnost, večja zanimivost študiranja kot pri klasičnem načinu podajanja znanja, na zadnje prednostno mesto pa so anketirani študenti dali obvladovanje družinskih obveznosti. Mnenja študentov o tem, koliko bi jih klasično gradivo v celoti zamenjalo ali vsaj dopolnilo z e-gradivi, so potrdila opis obširne raziskave o e-gradivih, narejene že pred leti na Fakulteti za organizacijske vede. Rezultati te raziskave so navedeni v teoretičnem delu diplomske naloge. Ugotovitve kažejo, da bi bila vpeljava študija na daljavo na Fakulteti za organizacijske vede izredno dobro sprejeta, saj rezultati potrjujejo pritrdilen odgovor sedemdesetih od stotih anketiranih študentov za odločitev za študij na daljavo na naši fakulteti, če bi ga že izvajali. S strokovnim delom tutorjev bi bila zabrisana največja slabost študija na daljavo, ki jo anketirancem predstavlja pomanjkanje pristnega stika s profesorji. Glede na čas in pomen informacijsko-komunikacijske tehnologije je tak način študija v bližnji prihodnosti neizbežen tako za študente kot za fakulteto.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE Študij na daljavo, izobraževanje na daljavo, informacijsko-komunikacijska tehnologija, e-gradivo
Objavljeno: 26.10.2009; Ogledov: 2453; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

8.
9.
Nastanek prsti : primer Pohorje
Ana Vovk Korže, 2005

Ključne besede: geografija, regionalna geografija, Slovenija, pedologija, prsti, študijsko gradivo
Objavljeno: 21.09.2009; Ogledov: 4125; Prenosov: 0

10.
JE SLOVNICA V VESELJE ALI V BREME? PRIMERJAVA TIPOLOGIJE SLOVNIČNIH NALOG V UČBENIKIH IN DELOVNIH ZVEZKIH ZA SREDNJEŠOLCE
Polonca Kolbl, 2009, diplomsko delo

Opis: KOLBL, P.: Je slovnica v veselje ali v breme? Primerjava tipologije slovničnih nalog v učbenikih in delovnih zvezkih za srednješolce. Diplomsko delo, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta, Oddelek za germanistiko, 2009. V današnjem času imajo dijaki večjo izbiro med tujimi jeziki, ki se jih lahko učijo. Večina dijakov ima možnost izbirati med angleščino, nemščino, francoščino, španščino in italijanščino. Profesorice in profesorji se morajo posebej potruditi in dijake motivirati, da izberejo prav njihov predmet. V diplomski nalogi z naslovom Ist die Grammatik Lust oder Last? Ein Typologischer Vergleich grammatischer Aufgaben in Lehrwerken für die Sekundarstufe II so predstavljeni različni tipi slovničnih nalog po avtorjih Peter Doyé, Hans-Georg Albers in Sibylle Bolton. V teoretičnem delu pa so predstavljeni principi kategoriziranja. Empirični del diplomske naloge je osredotočen na anketo in delovni list. Rezultati le-tega so odgovori na vprašanja: ali imajo dijaki radi nemško slovnico; kdo jim pomaga, če imajo težave pri slovnici; ali jim je učenje slovnice v veselje ali v breme; in kateri tipi nalog jim delajo največ težav? Rezultati so pokazali, da dijaki, ki nimajo težav pri učenju in razumevanju slovnice, se je radi učijo in jim je v veselje. Če imajo probleme pri učenju slovnice, si pomagajo največkrat z učbeniki. Mlajši dijaki imajo rajši nemško slovnico kot starejši dijaki. Dijakom delajo naloge z obkroževanjem odgovorov manj težav kot pa naloge z dopolnjevanjem. Raziskava je tudi pokazala, da rešujejo boljše naloge z že danim rešenim primerom in naloge, ki vsebujejo slike.
Ključne besede: Ključne besede: tipi slovničnih nalog, principi kategoriziranja, Peter Doyé, Albers und Bolton, slovnica v različnih učnih gradivih, učno gradivo Moment Mal 1, 2, učno gradivo Ideen 1.
Objavljeno: 24.02.2010; Ogledov: 2753; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (12,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici