| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
EMBALAŽA BLAGOVNE ZNAMKE COCKTA SKOZI ŽIVLJENJSKI CIKEL
Matic Deželak, 2014, diplomsko delo

Opis: Osnovni namen embalaže je predvsem nositi in varovati, ohraniti vrednost in izdelek zaščititi ter olajšati njegovo uporabo. Diplomsko delo obravnava embalažo blagovne znamke Cockta skozi življenjski cikel. Cilji diplomskega dela so bili proučiti embalažo blagovne znamke Cockta skozi njen življenjski cikel. Diplomsko delo zajema pet poglavij. V uvodnem poglavju je opredeljeno področje problema, opis problema, predstavljeni so cilji, predpostavke in omejitve ter metoda dela. V drugem poglavju se seznanimo s teoretičnimi spoznanji o embalaži, njenim pojmom, kako je sestavljena, katere vrste poznamo in kakšna je njena funkcija. Tretje poglavje smo namenili življenjskemu ciklu izdelka in predstavitvi posameznih stopenj. V četrtem poglavju smo predstavili pojem blagovne znamke, njene kratkoročne in dolgoročne cilje, njeno označevanje, varstvo znamk in vpliv embalaže na uporabnika. V petem, zaključnem poglavju, je bilo predstavljeno podjetje Droga Kolinska d.d. v sklopu katerega smo podrobneje predstavili blagovno znamko Cockta, spreminjanje njene embalaže skozi čas in prodajne rezultate Cockte v opazovanem obdobju.
Ključne besede: embalaža, blagovna znamka, Cockta, Droga Kolinska d.d., življenjski cikel izdelka, diplomsko delo
Objavljeno: 07.07.2015; Ogledov: 845; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (808,50 KB)

2.
Analiza rasti podjetja z združitvijo na primeru podjetja v živilsko predelovalni dejavnosti
Tjaša Jenič, 2019, diplomsko delo

Opis: Podjetja morajo za uspešno delovanje na trgu zadovoljiti potrebe in želje kupcev, ki trajno posegajo po njihovih izdelkih, zato je pomembno, da razvijajo izdelke, ki so konkurenčnejši od drugih ponudnikov. V delu diplomskega seminarja so pojasnjene rast Droge Kolinske, d. d., oblike rasti in združitev z enim od vodilnih podjetij v živilskopredelovalni industriji na slovenskem tržišču. Ob obravnavanju problema so skozi zgodovinske dogodke družbe in primerjalne analize s konkurenti in trgom, na katerem deluje, razložene priložnosti in nevarnosti ter pozitivne in negativne posledice takšnega načina rasti. Optimalna velikost je bistvenega pomena in je ključen pojem, na katerega bi morala biti osredotočena vsa podjetja in v ta namen prilagoditi svoje poslovanje, da bi bil njihov profit karseda maksimalen ter dolgoročni povprečni stroški najnižji. Droga Portorož in Kolinska sta družbi, ki sta kmalu po vstopu Slovenije v Evropsko unijo naleteli na problem konkurenčnosti. Smoter obeh podjetij je bil povečanje tržnega deleža; rešitev sta našli s skupnimi dogovarjanji in podpisom združitvene pogodbe, ki je bila posledica tako ugodnih učinkov kot negativnih dolgoročnih rezultatov.
Ključne besede: podjetniška rast, rast z združitvijo, Droga Kolinska, združevanje podjetij
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 118; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (919,23 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici