| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba Industrije 4.0 v podjetju Doorson
Tine Glodež, 2020, diplomsko delo

Opis: V predloženem diplomskem delu je obravnavana problematika Industrije 4.0. V teoretičnem delu je predstavljeno ozadje Industrije 4.0 s posebnim poudarkom na digitalizaciji proizvodnih procesov. Analiziran je tudi vpliv Industrije 4.0 na gospodarstvo ter trendi uvajanja tega pristopa v Republiki Sloveniji. Jedro naloge predstavlja študija uvajanja Industrije 4.0 v podjetju Doorson, ki ima omenjeno strategijo zapisano tudi v viziji podjetja. Na koncu so navedeni zaključki ter predlogi za nadaljnje delo na obravnavanem področju.
Ključne besede: Industrija 4.0, digitalizacija, proizvodni procesi, podjetje Doorson, drsna vrata
Objavljeno: 18.01.2021; Ogledov: 261; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

2.
Strateški koncept trženja zahtevnih tehnoloških izdelkov na mednarodnih trgih: analiza mednarodnega trženja podjetja Doorson d.o.o
Mateja Gorenak, 2019, magistrsko delo

Opis: Trženje tehnološko zahtevnih izdelkov na tujih trgih predstavlja svojevrsten izziv. Posebnostim strategije trženja je treba prilagoditi vse štiri sestavine trženjskega spleta. Na uspešno prodajo tehnološko zahtevnih izdelkov na tujih trgih pomembno vpliva kakovost izdelka, saj ustrezna raven kakovosti znižuje tveganja, s katerimi se soočajo kupci. Ključnega pomena je tudi postavljanje prave ravni cen, ki morajo biti na eni strani konkurenčne, na drugi strani pa dovolj visoke, saj kupci ceno pogosto povezujejo s kakovostjo tehnološkega izdelka. Razvoj tehnoloških izdelkov mora sloneti na skrbno zbranih informacijah s trga. Za uspešno prodajo tehnoloških izdelkov na tujih trgih je pomembna tudi graditev osebnih odnosov s ključnimi strankami. Pri tem ima pri kupcih še vedno največji učinek osebna prodaja. Tudi sejmi predstavljajo eno izmed najbolj učinkovitih oblik trženja tehnološko zahtevnih izdelkov na tujih trgih. Strankam je treba zagotoviti podporo, ne samo ko se odločajo za nakup tehnoloških izdelkov ampak tudi kasneje, ko izdelek uporabljajo, ter v primeru morebitnih tehničnih težav. Upoštevati je treba, da življenjski cikel izdelkov pomembno vpliva na izbor tržne strategije, zato je izdelek v različnih fazah življenjskega cikla smiselno ponujati različnim skupinam odjemalcev. Pri tem je treba razlikovati strategijo trženja do končnih kupcev in strategijo trženja, ki jo podjetje uporablja v medorganizacijskem poslovanju s partnerskimi podjetji. Podjetje Doorson je za svoje tehnološko zahtevne izdelke razvilo uspešno strategijo trženja na tujih trgih, ki pa jo nenehno dopolnjuje in nadgrajuje.
Ključne besede: tehnološki izdelki, trženje tehnološko zahtevnih izdelkov, Doorson, strategije trženja tehnoloških izdelkov, trženje tehnoloških izdelkov v mednarodnem okolju
Objavljeno: 23.10.2019; Ogledov: 447; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (939,27 KB)

3.
PLATFORMA ZA TESTIRANJE MEHANSKIH LASTNOSTI KOLES V VODILIH DRSNIH VRAT
Damian Murgec, 2016, diplomsko delo

Opis: Testiranje lastnih produktov je ključnega pomena za dolgotrajno sodelovanje podjetja z njihovimi strankami. Med pomembnejšimi dejavniki pri sklepanju novih poslovnih pogodb je zagotovitev za brezhibno delovanje lastnega produkta. Pri tem se je potrebno posvetiti vsaki malenkosti posebej - od funkcijskega delovanja (električni in programski sklop) do mehanskih lastnosti. Diplomsko delo se navezuje na vzdržljivost nosilnih koles drsnih vrat, kar predstavlja mehansko lastnost izdelka. Ta so majhna, in se s časom lahko kritično deformirajo, v primeru slabe lastnosti materiala. Za zagotavljanje vzdržljivosti tega dela izdelka, smo se lotili izdelave testne naprave za pospešeno staranje koles.
Ključne besede: Doorson, Eagle, Keil, CAN komunikacija, Avtomat stanj
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 778; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

4.
KONCEPT SPLETNEGA MEDNARODNEGA TRŽENJA NA PRIMERU PODJETJA DOORSON D. O. O.
Domen Kovačič, 2015, diplomsko delo

Opis: Trženje je nepogrešljiv del obstoja podjetja, ki pa je bil v zgodovini mnogokrat premalo izpostavljen in ovrednoten. Kljub temu, pa se pomembnosti trženja zaveda vedno več podjetij, kar pomeni tudi, da je vedno težje izdelek oz. storitev predstaviti tako, da izstopa in da ga v vsej poplavi informacij ciljni odjemalci tudi opazijo. Z razvojem tehnologije pa se razvijajo tudi nove oblike trženja. V našem diplomskem projektu se bomo osredotočili na koncept spletnega trženja, katerega pomembnost in razširjenost naglo narašča. V prvem, teoretičnem delu, bomo razložili in primerjali trženje za različne vrste trgov in pa primerjali starejše metode trženja z modernejšimi. V raziskovalnem delu diplomskega projekta pa se bomo osredotočili na podjetje Doorson d.o.o in ga najprej predstavili. Segmentirali bomo odjemalce in na primeru njihovih izdelkov pojasnili trženje za trge B2B in B2C. Zaključili bomo z vpeljevanjem teoretičnega dela v prakso ter poskušali poiskati prostor za izboljšanje zdajšnjega stanja v podjetju.
Ključne besede: Spletno trženje, B2B trg, B2C trg, odjemalci, Doorson
Objavljeno: 22.03.2016; Ogledov: 925; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (647,61 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici