| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza neverbalne komunikacije predsedniških kandidatov Hillary Clinton in Donalda Trumpa na predsedniških debatah
Špela Dolinšek, 2017, diplomsko delo

Opis: Neverbalna komunikacija je pomemben del sporočanja, ki ga pogosto zanemarjamo. Še posebej je pomembno, da govorico telesa obvladajo osebe, ki z drugimi komunicirajo poklicno. V preteklem letu smo po vsem svetu lahko spremljali razvoj burnih predsedniških volitev za predsednika Združenih držav Amerike, za mesto katerega sta se potegovala Hillary Clinton in Donald Trump. Na poti do izvolitve sta se soočila na treh predsedniških debatah, ki so bile namenjene odgovorom na vprašanja volivcev. V diplomski nalogi smo preučili neverbalno komunikacijo kandidatov na debatah. Opravili smo kvalitativno in kvantitativno analizo vseh treh debat, ki so dostopne na spletu. Sledili smo sistemu preučevanja neverbalne komunikacije, ki smo jo razčlenili po področjih. Ugotovili smo, da sta kandidata uporabljala pester nabor komponent telesne govorice, ki je pomembno zaznamovala njune nastope.
Ključne besede: neverbalna komunikacija, volitve, predsedniška debata, Hillary Clinton, Donald Trump
Objavljeno: 19.12.2017; Ogledov: 876; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (109,88 MB)

2.
Clickbaiting: wie deutsche und amerikanische medien mit hilfe der sprache mit ihrem leser manipulieren
Ina Lasbaher, 2018, magistrsko delo

Opis: In meiner Magisterarbeit werde ich deutsche und amerikanische elektronische Medien miteinander vergleichen, und zwar aus dem Standpunkt der Sprache. Der Kerngedanke hinter dieser Idee ist es den Leser zu erklären, wie deutsche und amerikanische elektronische Medien durch ihre Leser ihr Einkommen verdienen und wieso sie gezwungen sind, sich den Clickbaiting- bzw. Klickködern zu betätigen.
Ključne besede: clickbaiting, Klickköder, amerikanische Medien, deutsche Medien, PewDiePie, Donald Trump, Interpretation, aus dem Kontext entnommen
Objavljeno: 22.11.2018; Ogledov: 140; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

3.
Analiza načinov prepričevanja volivcev s strani politikov v predvolilnih soočenjih
Anja Kukovec, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava analizo načinov prepričevanja volivcev s strani Donalda Trumpa in Boruta Pahorja med predvolilnimi soočenji v času volitev za predsednika Slovenije in predsednika Združenih držav Amerike. V nalogi s pomočjo analize verbalne in neverbalne komunikacije analiziram komunikacijo predsedniških kandidatov. Z analizo predvolilnih soočenj, do katerih je mogoče dostopati na spletu, ugotavljam, da sta tako Borut Pahor kot Donald Trump obvladovala komunikacijski proces, čeprav je za oba značilno, da se analizirane komunikacijske komponente naglo spreminjajo. Močno prepričanje v to kar govorita, je spremljala argumentacija na osebnih primerih, osebnih izkušnjah in poznavanju problematike.
Ključne besede: neverbalna komunikacija, verbalna komunikacija, soočenje, Donald Trump, Borut Pahor
Objavljeno: 10.06.2019; Ogledov: 347; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

4.
Vpliv tvitov Donalda Trumpa na razumevanje njegove predsedniške kampanje
Simon Cigula, 2019, magistrsko delo

Opis: Predsedniško kampanjo Donalda Trumpa v letih 2015 in 2016 marsikdo označuje za zgodovinsko. O njej je pisala večina svetovnih medijev, ti pa so še posebno pozornost posvetili Trumpovi rabi Twitterja, ki je predstavljala velik del njegove kampanje. V magistrskem delu so opredeljeni tako tradicionalni množični mediji kot tudi spletni mediji in družbena omrežja. Družbenemu omrežju Twitter je v magistrskem delu namenjena dodatna pozornost, ki je pripomogla pri analizi Trumpovih tvitov. Opredeljene so tudi komunikacijske in politične kampanje. Na podlagi teorije je drugi del magistrskega dela namenjen analizi vpliva Trumpovih tvitov, ki so tvorili sestavni del Trumpove predsedniške kampanje.
Ključne besede: Twitter, Donald Trump, predsedniška kampanja, komunikacijska kampanja, politično komuniciranje
Objavljeno: 13.06.2019; Ogledov: 325; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici