SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA MULTIMEDIJSKIH VSEBIN IN DRUŽBENIH MEDIJEV ZA VEČJO PREPOZNAVNOST PODJETJA
Tine Verbole, 2013, diplomsko delo

Opis: Klasično oglaševanje v vedno večji meri ne dosega več potrošnikov. Ti postajajo imuni na tradicionalne oglase na televiziji, radiu in v časopisih, zato se tržniki obračajo k alternativnim komunikacijskim kanalom. V zadnjem času predvsem izredno priljubljenim družbenim medijem. Za podjetja to pomeni, da se morajo kar se da hitro prilagoditi zakonitostim teh novih okolij. Hipertekst, interaktivnost, multimedija, recipročnost, te osnovne lastnosti spleta so prinesle nove možnosti, izkušnje in izzive tako za uporabnike, kot za ustvarjalce. Produkcijska sredstva in kanali promocije, ki so bili prej izključno v domeni velikih medijskih organizacij in oglaševalskih agencij so sedaj na voljo vsakemu posamezniku ali podjetju. Usmerjeni virusni marketing ni realistična strategija za večino organizacij, poleg tega pa kljub velikim vložkom uspeh ni zagotovljen. Podjetja morajo raje poiskati način, kako izkoristiti potencial vzajemnosti in razvoja osebnih odnosov, ki jih omogočajo družabna omrežja in podobne strani. Zbujanje pozornosti z atraktivnimi vsebinami je šele začetek. Enako pomemben, morda še pomembnejši faktor pri vzpostavljanju trajne in uspešne spletne strategije, je pristna vsakodnevna komunikacija z obstoječimi uporabniki. Skupnost ki nastane, ima moč podjetje predstaviti novim potencialnim kupcem bolje kot katerikoli prodajni strokovnjak. To je tisti resnični odmik od tradicionalne oglaševalske forme, ki že desetletja velja v množičnih medijih.
Ključne besede: multimediji, družbeni mediji, družabna omrežja, Facebook, Facebook vpogledi, blog, spletni dnevnik, Youtube, spletni video, virusni marketing, podcast, poddaja, kodek, interaktivnost, spletni marketing, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Objavljeno: 14.05.2013; Ogledov: 866; Prenosov: 128
.pdf Polno besedilo (1,50 MB)

2.
NAČINI UPORABE SPLETNIH DRUŽBENIH OMREŽIJ ZA PROMOCIJO MALIH PODJETIJ
Robert Ribič, 2013, diplomsko delo

Opis: Zaradi zniževanja stroškov in ogromnega števila ljudi, ki imajo profil na spletnih družbenih omrežjih, Facebook profil ima kar 750.000 Slovencev, vidijo podjetja spletna družbena omrežja, kot preprosto rešitev za doseganje njihovih marketinških ciljev. To tehniko uporabi veliko malih podjetij, ki nima velikih vsot namenjenih izključno za promocijo, saj jim predstavlja stroškovno učinkovito rešitev. Vendar se hitro pojavijo problemi, kot so ogromno vloženega časa brez konkretne prodaje, malo število sledilcev, itd. Problemi se pojavljajo večino časa zaradi nepoznavanja delovanja spletnih družbenih omrežij in nedovršene strategije digitalnega marketinga, saj velja narobno prepričanje med podjetniki, da bodo ljudje kar sami prihajali do njih in jim sledili, kadar se pojavijo na spletnih družbenih omrežjih. Realnost je, da morajo podjetja vložiti ogromno časa in kvalitetnega dela za, ter da se veliko direktne prodaje ne zgodi preko spletnih družbenih omrežij. Ta nam bolj služijo kot vir informacij za naše stranke in kot način komuniciranja z njimi. Z tem diplomskim seminarjem smo želeli predstaviti osnove digitalnega marketinga in delovanja spletnih družbenih omrežij za manjša podjetja in podjetnike, ki se srečujejo z problemi pri promociji na njih. Predstavili smo strategije digitalnega marketinga in kakšne možnosti promocije imajo podjetja na svetovnem spletu. Prav tako smo pregledali različna spletna družbena omrežja in njihova delovanja. Izpostavili smo spletna družbena omrežja Facebook in LinkedIn, ter smo jih natančneje analizirali in predstavili prednosti in slabosti le teh. Prav tako smo praktično prikazali vzpostavitev spletnih profilov podjetja TARROS d.o.o. na spletnih družbenih omrežjih LinkedIn in Facebook, ter naredili primerjavo profesionalnosti izgleda profilov.
Ključne besede: spletna družbena omrežja, socialna omrežja, digitalni marketing, TARROS d.o.o., promocija podjetja, Facebook, LinkedIn
Objavljeno: 06.08.2014; Ogledov: 737; Prenosov: 172
.pdf Polno besedilo (3,29 MB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA TRADICIONALNEGA IN SPLETNEGA MARKETINGA
Matej Zlodej, 2015, magistrsko delo

Opis: Z vedno hitrejšim razvojem internetne tehnologije in njeno prisotnostjo v vsakdanjem življenju, je v zadnjih dvajsetih letih prišlo tudi do pojava novih oblik oglaševanja in prodaje. Spletni marketing v osnovi združuje in izboljšuje vse metode, ki jih pozna tradicionalni marketing, narava spletnih tehnologij pa mu omogoča, da že poznane metode razvija v popolnoma novo smer. V magistrskem delu smo analizirali najpogosteje rabljene metode in principe tako tradicionalnih, kot tudi spletnih oblik marketinga. Za potrebe kasnejše primerjalne analize smo ugotavljali značnilnosti posameznih metod spletnega oz. tradicionalnega marketinga ter prednosti oz. slabosti, ki jih ugotovljene značilnosti za neko metodo predstavljajo. V zadnjem delu smo izvedli primerjalno analizo, skozi katero smo kritično primerjali obe področji marketinga. Primerjalna analiza je nedvoumno nakazovala na velik potencial, ki ga ima spletni marketing napram tradicionalnemu. Ugotovili smo, da je v veliki večini ugotovljenih značilnosti, spletni marketing lahko veliko učinkovitejši in s tem zanimivejši za oglaševalce oz. prodajalce. Ne glede na vse pa lahko spletni marketing popolnoma nadomesti tradicionalni marketing šele, ko bodo tradicionalne medije iz naših življenj popolnoma izrinili digitalni mediji.
Ključne besede: spletne tehnologije, spletni marketing, tradicionalni marketing, digitalni mediji
Objavljeno: 12.03.2015; Ogledov: 798; Prenosov: 212
.pdf Polno besedilo (1,29 MB)

4.
DIGITALNO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SIMOBIL D.D.
Katja Cajnko, 2015, magistrsko delo

Opis: Digitalni marketing oz. marketinško komuniciranje je relativno nov tehnološki izraz, ki je izbruhnil v svet industrije. Opredelimo ga lahko kot promocijsko izpostavljenost izdelkov ali svetovnih blagovnih znamk skozi eno ali več oblik družbenega mreženja. Povzroča pravi gospodarski razcvet, medtem ko so tradicionalne marketinške metode postale manj dobičkonosne in zastarele ter se v veliki večini osredinjajo samo na televizijske in časopisne oglase. Njegov obstoj ne gre jemati kot luksuzen ali sekundaren vir marketinga, saj številni napovedujejo, da bo kmalu prevzel vlogo tradicionalnega marketinga, kar je posledica vse večjih potreb odjemalcev in povečanja zavedanja posameznikov. Odjemalci po vsem svetu so postali zelo kritični in se pred nakupom izdelkov ali storitev o teh skrbno informirajo. Okusi so vedno bolj različni in težko zadovoljivi. Digitalni marketing zato velja za veliko bolj donosnega, saj omogoča podjetjem tesnejše stike s svojimi odjemalci. Vendar ohranjanje uspeha, doseženega z digitalnim marketinškim komuniciranjem, ni lahka naloga. Z namenom ustvariti učinkovito digitalno marketinško kampanjo, morajo podjetja razumeti svoj tip odjemalcev in svoje sporočilo predstaviti na preprost, iskren in atraktiven način. Podjetja morajo prav tako upoštevati mnenja odjemalcev ter svoje izdelke redno posodabljati in iskati inovacije. V naslednjih poglavjih bomo podrobneje opredelili pojem digitalni marketing oz. marketinško komuniciranje, pogledali njegove dobre in slabe strani, predstavili izzive, s katerimi se spoprijema, raziskali njegovo povezavo s tradicionalnim marketingom, se dotaknili aktualnih trendov na tem področju ter ga prikazali na primeru uspešnega podjetja.
Ključne besede: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, trendi, digitalni mediji
Objavljeno: 19.05.2015; Ogledov: 514; Prenosov: 372
.pdf Polno besedilo (1,58 MB)

5.
UPORABA INTERNETA ZA MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE MIKRO IN MALIH PODJETIJ NA PRIMERU SLOVENSKIH GOSTINCEV
Boštjan Leskovar, 2016, diplomsko delo

Opis: Razvoj tehnologije in njena splošna dostopnost sta vedno spreminjala navade potrošnikov. Še nikoli do sedaj nismo bili priča tako hitremu razvoju kot ga doživljamo danes. Internet in družbeni mediji so spremenili navade ljudi, v poslovno okolje podjetij pa prinesli veliko sprememb in nove marketinške priložnosti. V času, ko internet dnevno uporablja velika večina prebivalcev, ni več vprašanje biti ali ne biti prisoten, temveč kako in na kakšen način kar najbolje izkoristiti sodobne digitalne medije. V diplomskem delu sem proučeval vpliv sodobnih medijev na marketinško komuniciranje podjetij. Sodobne tehnologije omogočajo malim podjetjem, da tekmujejo z velikimi. A praksa kaže, da pogosto ni tako. Čeprav veljajo mala podjetja za bolj prilagodljiva se zdi, da ne izkoriščajo dovolj vseh priložnosti, ki jih informacijsko-komunikacijska tehnologija prinaša Raziskava je pokazala, da se podjetja še kako dobro zavedajo pomena, ki ga ima za njihovo poslovanje internet. Pri tem je bilo ugotovljeno, da se ga aktivno poslužuje več kot tri četrtine v raziskavo zajetij podjetij. Namen raziskave ni bil ugotavljanje uspešnosti in učinkovitosti uporabe, a na podlagi nekaterih odgovorov in ugotovitev iz drugih primerljivih raziskav ocenjujem, da obstaja resen dvom v učinkovito marketinško izkoriščanje vseh priložnosti, ki jih internet po 25 letih ponuja.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, družbeni mediji, digitalni marketing, splet, mikro in mala podjetja;
Objavljeno: 29.06.2016; Ogledov: 347; Prenosov: 26
.pdf Polno besedilo (2,02 MB)

6.
Vzpostavitev spletnega modela za izvajanje učinkovitega digitalnega marketinga produktov in storitev
Martin Knapič, 2016, magistrsko delo

Opis: Digitalni marketing v primerjavi s klasičnimi marketinškimi pristopi že nekaj časa opazno prevzema vlogo primarnega načina trženja. Doseg in strateški izbor, ki ju omogoča splet na tem področju, sta precej preprosteje postavljena pred druge načine trženja. Način dela med vzpostavljanjem spletnih modelov digitalnega marketinga in pozneje njegovega izvajanja se z ustreznimi e-orodji spremlja in izvaja tekoče ter sistemsko. Povezava med tehnološkimi rešitvami in marketinškimi dejavnostmi predstavlja v tem primeru logično korelacijo, ki zahteva smiselno in učinkovito projektno načrtovanje ter vodenje. Vzpostavitev digitalnega marketinga je lahko zapleten proces, ki ga je treba skrbno načrtovati in pri tem razumeti njegovo širino ob zastavljenih ciljih. Kompleksnost digitalnega marketinga potrjujejo novi trendi, ki se na tem področju spreminjajo ter preoblikujejo zelo hitro. Slednji tržnikom na eni strani omogočajo možnost izkoriščanja konkurenčne prednosti ali na drugi strani zamujene priložnosti, če se z njimi ne srečajo pravočasno. V magistrskem delu je predstavljen problem načrtovanja spletnega modela digitalnega marketinga, ki je v številnih pogledih značilen za širok spekter trženja produktov in storitev za različna tržna področja. Področje prodaje je postalo močan zaveznik marketinga, zato je poleg vsebinske opredelitve obravnavanih področij del magistrskega dela namenjen tudi konceptu marketinško-prodajnega načrta izvedbe. Večji poudarek je predvsem na poglavjih, ki se navezujejo na vzpostavitev spletnega modela in so v močni povezavi s tehnološkimi rešitvami. Poglavja so med seboj logično povezana tako, da tvorijo smiselno kronološko zaporedje dejavnosti in predstavljajo klasični pristop k izvedbi projektov. Pozornost posvečamo trenutnim aktualnim razmeram na trgu ter jih upoštevamo pri navajanju dejavnosti, ki so nujne za uspešno izvajanje digitalnega marketinga produktov in storitev. Med ključne dejavnosti uvrščamo tudi aktivno in sistemsko spremljanje ključnih kazalnikov uspešnosti in izvajanje ukrepov, ki nastanejo na osnovi analitičnih spoznanj.
Ključne besede: digitalni marketing, spletna stran, družbena omrežja, produkti in storitve, projektni management, analitika
Objavljeno: 23.08.2016; Ogledov: 216; Prenosov: 32
.pdf Polno besedilo (2,17 MB)

7.
MARKETINŠKA STRATEGIJA ZA SPLETNO TRGOVINO KUPONI.ENAA.COM
Dean Marzidošek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Marketinška strategija za spletne trgovine je precej drugačna od klasične marketinške strategije. Seveda upošteva enake zakonitosti, vendar so v večini primerov klasični oglaševalski kanali, kot so na primer televizija, radio, tisk in podobno, popolnoma odsotni. Na drugi strani jih nadomeščajo digitalni kanali v popolnosti, ki se jim je treba tudi bolj podrobno posvetiti v spletni strategiji. Prednost digitalnih kanalov je v zelo dobri in hitri merljivosti rezultatov, dostopnost takšnih oglaševalskih kanalov pa je veliko lažja in tudi hitrejša. Cel proces postavljanja, spreminjanja in nadzora ter korekcij marketinške strategije poteka veliko hitreje, zato je proces precej bolj dinamičen. Ker se v diplomskem delu posvečamo spletni trgovini v pravem, ki nima podlage v podjetju, ki bi se ukvarjalo s kakršnim koli drugim poslom, kot je spletna prodaja, je tudi strategija popolnoma digitalna. V teoretičnem, prvem delu diplomskega dela smo predstavili teoretično podlago za boljše razumevanje načinov sestave strategije marketinga. Takšna teoretična podlaga je pomembna za sestavo strategije marketinga za katero koli podjetje. V drugem, praktičnem delu diplomske naloge smo predstavili izdelavo dejanskega načrta strategije marketinga za kuponsko spletno trgovino kuponi.enaa.com. Predstavili smo strategijo, ki temelji na spletnih marketinških orodjih, in načine nadzora. V tretjem delu smo zbrali zaključke o izbrani marketinški strategiji. Zaključili smo, da nam bo s pomočjo literature in teoretičnih osnov narejena marketinška strategija zelo pomagala pri nadaljnjem razvoju in rasti spletne prodaje in tržnega deleža.
Ključne besede: kuponi, Google oglaševanje, Facebook oglaševanje, digitalni marketing, kuponska spletna trgovina
Objavljeno: 04.10.2016; Ogledov: 395; Prenosov: 0

8.
DIGITALNI MARKETING NA PRIMERU POLLEO SPORTA
Nika Štebih, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga sestoji iz strnjenega opisa in razlage digitalnega marketinga ter njegovih aktivnosti. Podrobneje so definirane digitalne marketinške aktivnosti, ki jih podjetja najpogosteje izvajajo. V diplomski nalogi je, na enem mestu zbranih, kar se da veliko koristnih informacij o digitalnem marketingu. Pod to je vključena definicija samega digitalnega marketinga, s primerjavo digitalnega in tradicionalnega marketinga. Podrobneje so opisane tudi spremembe, ki jih je s seboj prinesel digitalni marketing. Do sedaj so se v digitalnem marketingu razvile številne marketinške aktivnosti, ki se na tem področju izvajajo. V nadaljevanju diplomske naloge so podrobneje definirane in opisane marketinške aktivnosti, ki spadajo pod digitalni marketing. Pod to je štejemo opis in razlago vsebinskega marketinga, marketing družbenih omrežij, SEO marketing, e-mail marketing, nativni marketing, partnerski marketing in spletno oglaševanje. V diplomski nalogi je podrobneje predstavljen digitalni marketing na primeru podjetja Polleo Sport. Vključen je natančen opis izvajanja določene marketinške aktivnosti podjetja, ter ocena iz vidika prednosti in slabosti, prav tako pa so ponujeni predlogi za izboljšave.
Ključne besede: Digitalni marketing, vsebinski marketing, marketing družbenih omrežij, SEO marketing, e-mail marketing, nativni marketing, partnerski marketing, spletno oglaševanje.
Objavljeno: 24.11.2016; Ogledov: 411; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (970,12 KB)

9.
POSLOVNI POTENCIAL DRUŽBENEGA OMREŽJA INSTAGRAM NA PRIMERU PODJETJA X
Maja Mujkanović, 2016, diplomsko delo

Opis: V svetu sodobne tehnologije je že skoraj nujno, da podjetja za komuniciranje uporabljajo digitalne medije, saj jim omogočajo lažje približanje ciljni skupini in komuniciranje s svojimi odjemalci. Tako lahko podjetja izbirajo med različnimi družbenimi omrežji, sami pa morajo presoditi, kateri način komuniciranja je najbolj primeren glede na segment njihovih strank. Enega od načinov komuniciranja s strankami omogoča tudi družbeno omrežje Instagram, ki ga bomo kot poslovni potencial v nadaljevanju predstavili na primeru podjetja X. Vpeljava družbenega omrežja Instagram v podjetje X omogoča komuniciranje z odjemalci na način deljenja slik, ki jih lahko odjemalci všečkajo in komentirajo. Aplikacija Instagram omogoča tudi, da lahko odjemalci objavljajo slike in jih z različnimi ˝hashtagi˝ označijo, kar podjetju X omogoča dodatno oglaševanje med odjemalci, brez dodatnih stroškov. Da pa bi bilo digitalno marketinško komuniciranje z odjemalci čim bolj uspešno, morajo ob začetku uporabe izbranega medija pripraviti pravilno strategijo, preučiti prednosti in morebitne slabosti ter se čim bolj poskušati približati odjemalčevim potrebam.
Ključne besede: Digitalni marketing, družbeni mediji, komuniciranje, Instagram, digitalni mediji, marketinško komuniciranje, družena omrežja.
Objavljeno: 24.11.2016; Ogledov: 246; Prenosov: 70
.pdf Polno besedilo (1,23 MB)

10.
Uvajanje digitalnega marketinga v start up podjetje starta d.o.o.
Tiana Krček, 2017, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje se zaveda pomembnosti trženja in marketinga. V današnjem trendu razvoja interneta in načina razmišljanja uporabnikov ter medijev, ki jih uporabljajo v vsakdanjem življenju, podjetja vsak dan bolj ugotavljajo pomembnost svoje prisotnosti v digitalnih medijih. Tradicionalni marketing se več ne obese tako, kot se je prej. Treba je imeti nov pristop in se prilagajati trendu. Veliko podjetij je že popolnoma implementiralo digitalni marketing, določena so v postopku implementacije. V magistrski nalogi smo do podrobnosti predstavili razsežnosti digitalnega marketinga na splošno: vse, kar podjetje, neodvisno od svoje velikosti, načina poslovanja in izdelka, lahko naredi, da bi doseglo maksimalne rezultate na digitalnem trgu. V nadaljevanju magistrske naloge smo sledili postavljenim hipotezam in predvidevali, da se digitalni marketing razlikuje glede na tip podjetja, razvojno fazo, v kateri podjetje je, in velikost ter karakteristike izdelka in storitev, ki jo podjetje ponuja. Osredotočili smo se na specifičen, na trgu relativno nov tip poslovanja podjetja, start-up podjetje, ki ponuja specifično in trgu neznano storitev. Z raziskovanjem dostopne literature smo prišli do zelo inovativnega pristopa za uvajanje digitalnega marketinga, primernega prav za start-up podjetja, metodologije growth hacking. Predstavili smo vse njene faze, dejavnosti in taktike, ki jih podjetje lahko izvaja v cilju doseganja čim boljših rezultatov prodaje, ter primere dobre prakse. Da bi raziskavo še bolj ozko opredelili, smo izbrali start-up podjetje Starta d.o.o. Najprej smo predstavili specifičnosti start-up podjetij na splošno, potem pa delovanje podjetja Starta d.o.o. Na osnovi specifičnosti storitve, ki jo podjetje ponuja, in razvojne faze, v kateri podjetje trenutno je, ter stanja v podjetju smo skupaj s preostalo ekipo prišli do zaključka, da je metodologija growth hacking primerna. V zaključnem delu magistrske naloge smo predstavili, kako se metodologija growth hacking implementira v podjetje Starta d.o.o. Bistvenega pomena za magistrsko nalogo in za vse, ki se ukvarjajo z digitalnim marketingom in digitalnim marketingom za start-up podjetja, je predstavljanje prilagajanja implementacije digitalnega marketinga specifičnemu načinu poslovanja in specifičnemu izdelku na primeru podjetja Starta d.o.o. V magistrski nalogi so navedeni razlogi za uvajanje vsake posamezne faze in dejavnosti.
Ključne besede: digitalni marketing, growth hacking, start-up podjetja, razsežnosti digitalnega marketinga, uvajanje digitalnega marketinga, kanali prodaje, viralni promet
Objavljeno: 24.05.2017; Ogledov: 148; Prenosov: 34
.pdf Polno besedilo (3,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici