| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zaposleni v digitalni dobi
2019

Opis: Znanstvena monografija razvija znanstveno področje kadrovskega managementa, ki v svojem izhodišču generira zaposlenega, posameznika, ki v pričakovanju novih rešitev, tehnologij in ciljev, prispevajo k realizaciji vsakdana organizacije in njenih strateških ciljev. Tehnologija, ki jo generira razvoj znanosti in stroke, nam je v danih okoliščinah marsikdaj v pomoč, marsikdaj pa tudi spotika na poti do rešitev. Zavedanje, da je razvoj organizacij na področju kadrovskega managementa doseglo skozi leta strateški pomen, kljub temu, da še mnogo organizacij to žal obravnava kot administrativno funkcijo organizacije, je korak bližje k uresničitvi temeljnega poslanstva kadrovskega managementa. Upravljanje ljudi, zaposlenih in poslušanje tistih, ki so glavno vodilo v doseganju postavljenih ciljev organizacije je nuja in neizogibno dejstvo. Na kakšen način organizacije dosegajo in presegajo tovrstne rezultate, je v rokah tistih, ki morajo/so vešči upravljanja z ljudmi. Človek je s svojim človeškim in socialnim kapitalom vedno in vselej gonilo razvoja in napredka organizacij.
Ključne besede: informacijska tehnologija, kadrovski management, proces zaposlovanja, CV-vizitka, digitalna doba, zaposlovanje, narava dela, nestandardne oblike zaposlitve, ekosistem, digitalizacija, komuniciranje, krizni manager, priložnosti za mlade, kriza, izobraževanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, digitalna transformacija, organizacijska kultura, GLOBE, športne organizacije, turistične organizacije, IKT, HRM
Objavljeno v DKUM: 17.02.2020; Ogledov: 1285; Prenosov: 127
URL Povezava na datoteko

2.
Optimizacija neposrednega iskanja zaposlitve brezposelnih oseb
Julij Fischer, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Večina novih delovnih mest v zasebnih podjetjih ni objavljena v širši javnosti. Iskalci zaposlitve jih iščejo na različne načine. Način iskanja zaposlitve, kjer iskalec zaposlitve neposredno nagovarja delodajalca, vlaga delo v iskanje zaposlitve, je proaktiven in ne uporablja storitev posrednikov, imenujemo neposredno iskanje zaposlitve. V diplomskem delu smo raziskovali, kakšne so navade in običaji ter problemi brezposelnih pri neposrednem nagovarjanju delodajalcev. Na podlagi ugotovitev in teoretičnih osnov smo oblikovali predlog optimizacije neposrednega iskanja zaposlitve brezposelnih oseb v obliki spletne aplikacije CV-vizitka. V teoretičnem delu naprej opišemo trg dela in gibanje brezposelnosti v Sloveniji, kar nam služi kot okvir za razumevanje položaja brezposelne osebe. Nato uvrstimo neposredno iskanje zaposlitve med načine iskanja zaposlitve in predstavimo njegove glavne značilnosti. Pogledali smo, kako se delodajalcem predstavijo iskalci zaposlitve z oblikovanjem osebne blagovne znamke in kaj sestavlja zaposlitveno vlogo. Pri slednji smo se osredotočili na njeno digitalizacijo. Na kratko smo pogledali tudi utrujenost in stres kot stranska učinka iskanja zaposlitve. V osrednjem delu smo naredili primerjalno analizo obstoječih spletnih orodij za digitalizacijo življenjepisov (t. i. e-življenjepisi) in predstavili CV-vizitko. Naredili smo analizo procesa neposrednega iskanja zaposlitve pred in po implementaciji CV-vizitke. Definirali smo glavne prednosti, ovire za vstop na trg in naslovili štiri dimenzije za uspešno izvedbo na trgu. Na podlagi rezultatov raziskave smo ugotovili, da je delež iskanja zaposlitve z računalnikom in preko spleta zelo visok in da je delež izvajanja neposrednega iskanja zaposlitve med brezposelnimi tudi zelo visok, ne glede na izobrazbeno strukturo in spol. Rezultati raziskave, izvedene med brezposelnimi, so pokazali, da pri njih obstaja potreba po rešitvi, ki bi omogočala povratno informacijo o zaposlitveni vlogi in lažjem dostopu do delodajalcev. Povratna informacija bi tudi pozitivno vplivala na njihovo motivacijo pri iskanju zaposlitve. Ugotovili smo tudi, da raje uporabljajo elektronske prijave. Na vprašanje, ali bi uporabili CV-vizitko kot rešitev, so v povprečju ocenili pritrdilno. Rezultati raziskave, izvedene med delodajalci, so pokazali, da bi si želeli uporabljati zgolj elektronske prijave. Na vprašanje, ali bi uporabili CV-vizitko kot rešitev, so v povprečju ocenili pritrdilno.
Ključne besede: Iskanje zaposlitve, Digitalizacija zaposlovanja, Kadrovanje, QR koda, Življenjepis
Objavljeno v DKUM: 23.10.2017; Ogledov: 1107; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (3,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici