1. Procesi prodaje in nabave v podjetju delo prodaja d.d.Katja Gundelj, 2018, magistrsko delo/naloga Opis: Procesi prodaje in nabave so za podjetje zelo pomembni elementi v povezavi z ostalimi orodji pri marketinškem komuniciranju. Zelo pomembno je sodelovati z nabavno službo in tudi ostalimi oddelki, da lahko podjetje posluje optimalno. Podjetje, prodajni prostori in celovita organizacija morajo biti pozitivno predstavljeni, osebje prijazno in uslužno ter dobro informirano o prodajnih izdelkih, tako da lahko pravilno svetuje svojim kupcem.
Nabavna služba mora zelo tesno sodelovati s prodajnimi oddelki in transportom, saj morajo biti izdelki ob pravem času na pravem mestu. Prav tako mora nabavni oddelek poskrbeti za najbolj optimalno nabavno ceno in izbrati najbolj zanesljive dobavitelje za nemoteno poslovanje podjetja.
Pomembno je imeti optimalno zalogo blaga, tako da imamo vedno na voljo izdelke, ki jih želijo kupci. Če izdelka nimamo, gre kupec v drugo prodajalno, s tem pa smo kupca izgubili in zelo težko ga je prepričati, naj se vrne. Ker je konkurenca vedno večja, je treba najti način, kako vzbuditi pozornost pri kupcih, in jih s tem pritegniti k ponovnemu nakupu in obisku.
Najpomembnejši cilj vsakega podjetja je doseči čim večji dobiček, hkrati pa ohraniti visoko kakovost, dobre odnose in konkurenčnost. Vse to je dosegljivo z uporabo različnih orodij marketinškega sistema. Ključne besede: komunikacija v marketingu, procesi prodaje, procesi nabave, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, management zalog, Delo prodaja, d. d. Objavljeno v DKUM: 30.11.2018; Ogledov: 1175; Prenosov: 160
Celotno besedilo (1,31 MB) |
2. Pospeševanje prodaje v podjetju Delo prodaja d.d.Katja Žnidaršič-Gundelj, 2013, diplomsko delo Opis: Pospeševanje prodaje je za podjetje zelo pomemben element v povezavi z ostalimi orodji pri marketinškem komuniciranju. Zelo pomembno je sodelovati z nabavno službo in tudi ostalimi oddelki, da lahko podjetje optimalno posluje. Podjetje in prodajni prostori morajo biti pozitivno predstavljeni, osebje prijazno in uslužno ter dobro informirano o prodajnih izdelkih, tako da lahko pravilno svetuje svojim kupcem.
Prav tako je pomembno imeti optimalno zalogo blaga, tako da imamo vedno na voljo izdelke, ki jih kupci želijo. Če izdelka nimamo, gre kupec v drugo prodajalno, s tem pa smo kupca izgubili in zelo težko ga je prepričati, naj se vrne. Ker je konkurenca vedno večja, je treba najti način, kako vzbuditi pozornost pri kupcih in jih s tem pritegniti k ponovnemu nakupu in obisku.
Najpomembnejši cilj vsakega podjetja je doseči čim večji dobiček, hkrati pa ohraniti visoko kvaliteto, dobre odnose in konkurenčnost. Vse to je dosegljivo z uporabo različnih orodij marketinškega komuniciranja. Ključne besede: marketinško komuniciranje, inštrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, Delo prodaja, d. d. Objavljeno v DKUM: 21.10.2013; Ogledov: 1862; Prenosov: 112
Celotno besedilo (731,32 KB) |
3. Retail information systems based on SAP products : with 105 figures and 7 tablesJörg Becker, Wolfgang Uhr, Oliver Vering, strokovno delo Ključne besede: prodaja na drobno, informacijski sistemi, proizvodi, integracija, trgovske družbe, trgovanje, realizacija, uporaba računalnika, računalništvo, podpora, računalniški programi, software, programska oprema, aplikacija, MIS, računalniško izmenjavanje podatkov, baze podatkov, podatki, skladiščenje, procesna informatika, podatkovne strukture, distribucija, elektronsko poslovanje, planiranje, kontrola, kazalniki, blagovni promet, strokovno delo Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1786; Prenosov: 26
Povezava na celotno besedilo |
4. The sales compensation handbookzbornik Ključne besede: kompenzacije, prodaja, kultura, reševanje problemov, kazalniki, uspešnost poslovanja, predstava, meritve, primerjave, strategija trženja, selekcija, planiranje poslovanja, tržno planiranje, design, tveganje, stroški, rezultati, dokumentacija, teamsko delo, manager Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1396; Prenosov: 84
Povezava na celotno besedilo |
5. Ugotavljanje potreb po znanjih v organizacijah : diplomsko deloMateja Vodopivec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: informatika, informacijska tehnologija, delovne skupine, znanje, kadri, učenje, izobraževanje, strokovno izobraževanje, metode, cilj, podjetje, poslovni proces, planiranje, zaposlenost, celovita kvaliteta, sposobnosti, prodaja, pospeševanje prodaje, Slovenija, panoge dejavnosti, management, teamsko delo, poslovno okolje, kadrovska politika, poslovne funkcije, poslovno sodelovanje, informacije, izboljšave Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1794; Prenosov: 89
Celotno besedilo (1,05 MB) |
6. Vloga marketinga pri reševanju podjetja iz krize : magistrsko deloBoštjan Marolt, 2009, magistrsko delo Ključne besede: motiviranje, teorija, podjetje, poslovna politika, zadovoljstvo, zaposlenost, delo, prodaja, pospeševanje prodaje, izboljšave, delovna uspešnost, povezanost, aktivnosti, management, vodenje, teorija upravljanja, strategija, empirične raziskave, aplikacija, modeli, poslovanje podjetja, Slovenija Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1984; Prenosov: 104
Celotno besedilo (932,07 KB) |
7. |
8. Izobraževanje in motiviranje prodajnih referentov v podjetju Ilirika turizem d.o.o. : diplomsko deloSenja Pirnat, 2006, diplomsko delo Ključne besede: osebje, motiviranje, delovna uspešnost, teorija, praksa, značilnosti, turizem, dejavnost, podjetje, organiziranost, aktivnosti, zaposlenost, potrebe, zadovoljstvo, teamsko delo, kadri, izobraževanje, nagrajevanje, plače, osebni dohodek, odločanje, kadrovska politika, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, storitve, povezanost, komuniciranje, predstava, cilj, poslovni rezultati Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3226; Prenosov: 290
Celotno besedilo (311,32 KB) |
9. Vpliv nedeljskega dela na prihodke od prodaje v Mercator-SVS d.d. Ptuj : diplomsko deloNada Gaševič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: trgovinsko podjetje, delo, prodaja, nakup, prihodek, prodajalne, delovanje, finančna analiza, prodaja na drobno, trgovske družbe, osebna prodaja, politika podjetja, cilj, analiza poslovanja, poslovne finance, poslovni rezultati, finančno poslovanje, finančni instrumenti, neposredna prodaja, prodajna politika, pospeševanje prodaje, potrošnik, zadovoljstvo, tržna analiza, meritve, metode Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2449; Prenosov: 176
Celotno besedilo (516,67 KB) |