| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj mobilne aplikacije za pomoč pri upravljanju z loviščem : diplomsko delo
Vito Cizel, 2023, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu smo večinoma opisovali postopek izdelave mobilne aplikacije, za razvojno platformo Android, s pomočjo ogrodja Flutter in programskega jezika Dart. Preučili smo obstoječo dokumentacijo, se seznanili z ogrodjem in programskim jezikom ter izdelali lastno implementacijo rešitve za avtomatizacijo nekaterih nalog upravljanja z loviščem, kot so prikaz mej lovišča, prikaz lokacije za lažjo orientacijo, ter dodajanje in urejanje točk interesa na zemljevidu.
Ključne besede: mobilna aplikacija, Flutter, Dart, Firebase
Objavljeno v DKUM: 21.09.2023; Ogledov: 490; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

2.
Medplatformna aplikacija za vodenje računov podjetja : diplomsko delo
Niko Gorjan, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan razvoj medplatformne aplikacije za vodenje računov podjetja, ki jo je možno poganjati na spletu in mobilnem telefonu. Predstavljeno je ogrodje Flutter in programski jezik Dart. Narejen je načrt za izdelavo s potrebnimi funkcionalnostmi za uspešno vodenje računov. Opisan je potek izdelave in na koncu še prototip, ki prikazuje končno obliko in uporabnost.
Ključne besede: Flutter, Dart, Finančno računovodstvo, Poslovni sistem
Objavljeno v DKUM: 23.05.2023; Ogledov: 527; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

3.
Primerjava izdelave mobilne aplikacije za iOS z uporabo ogrodij SwiftUI in Flutter
Jan Urbanc, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sta predstavljeni ogrodji Flutter in SwiftUI ter njuna programska jezika Dart in Swift. Podrobneje sta opisana delovanje navigacije in način upravljanja stanja. Namen dela je narediti primerjavo med SwiftUI in Flutter. Za dosego tega sta bili razviti dve enaki aplikaciji in opisani pomembnejši deli kode. Na koncu je primerjana poraba računalniških virov, ki jih aplikaciji porabita med izvajanjem.
Ključne besede: SwiftUI, Flutter, iOS-aplikacija, Swift, Dart
Objavljeno v DKUM: 23.05.2023; Ogledov: 348; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (3,87 MB)

4.
Razvoj aplikacije za soustvarjanje zapiskov z uporabo ogrodja Flutter : diplomsko delo
Jovana Murdjeva, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali mobilno aplikacijo z uporabo ogrodja Flutter in programskega jezika Dart, ter predstavili njune posebnosti. Izdelali smo aplikacijo za pomoč študentom pri medsebojnem učenju. Aplikacija olajša medsebojno komunikacijo in posamezniku pomaga pri organizaciji časa med študijem. Uporabniki lahko soustvarjajo zapiske na sodelovalni tabli. Analizirali smo uporabnost izbranih tehnologij za razvoj platformno neodvisnih aplikacij.
Ključne besede: Ogrodje Flutter, programski jezik Dart, sodelovalna tabla, soustvarjanje zapiskov, platformno neodvisen razvoj aplikacij
Objavljeno v DKUM: 22.06.2022; Ogledov: 961; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

5.
Razvoj mobilne aplikacije za sporočanje dogodkov z uporabo razvojnega ogrodja Flutter : diplomsko delo
Bojana Markova, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazan razvoj mobilne aplikacije za poročanje o dogodkih z uporabo razvojnega ogrodja Flutter. Namen mobilne aplikacije je pošiljanje in prikazovanje dogodkov, ki predstavljajo tveganje ali priložnost za neko podjetje. Predstavili smo osnovne značilnosti ogrodja Flutter. V praktičnem delu smo načrtovali mobilno aplikacijo, potem pa smo začeli z implementacijo. Po izdelavi mobilne aplikacije smo predstavili ocene in izkušnje testnih uporabnikov.
Ključne besede: Flutter, mobilna aplikacija, Android, dogodki, Dart
Objavljeno v DKUM: 24.12.2021; Ogledov: 1335; Prenosov: 272
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

6.
Razvoj računalniških iger v ogrodju Flame : zaključno delo
Andraž Čeh, 2021, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo obravnava načrtovanje in razvoj računalniških iger z ogrodjem Flame. Vsebuje opis ogrodja Flutter in programskega jezika Dart, na katerih temelji razvoj z ogrodjem Flame. Za potrebe tega diplomskega dela smo izdelali dve igri Astronaut rescue in Lawn mower. Razvoj smo analizirali in primerjali implementacijo teh iger z implementacijo z ogrodjem libGDX.
Ključne besede: računalniška igra, ogrodje Flame, Flutter, Dart
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 755; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

7.
Razvoj aplikacije ABetterMe z ogrodjem Flutter : diplomsko delo
Matic Zarnec, 2020, diplomsko delo

Opis: Razvoj mobilnih aplikacij za različne platforme je zahteven in zamuden proces, pri katerem je pomembna velika mera znanja. Problem smo rešili v diplomskem delu spomočjo programskega jezika Dart in Flutter. Uporabo danih tehnologij smo prikazali z razvojem aplikacije ABetterMe. V diplomskem delu smo se osredotočili na operacijski sistem Android.
Ključne besede: Flutter, Dart, iOS, Android, Provider
Objavljeno v DKUM: 04.11.2020; Ogledov: 691; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (6,04 MB)

8.
Razvoj mobilnih aplikacij z uporabo razvojnega ogrodja flutter : diplomsko delo
Domen Dornik, 2020, diplomsko delo

Opis: V nalogi smo predstavili razvojno ogrodje Flutter s programskim jezikom Dart. Predstavili smo glavne značilnosti in prednosti ogrodja, katerega cilj je pospešiti razvoj mobilnih aplikacij. Poleg ogrodja Flutter smo predstavili tudi druga alternativna ogrodja, ki jih uporabljamo dandanes. V nekaj primerih uporabe smo pretvorili teoretični del v praktičnega in izdelali aplikacijo. Na koncu smo izdelavo uporabniškega vmesnika primerjali z ogrodjem React Native.
Ključne besede: Flutter, Dart, razvojno ogrodje, aplikacije, razvoj aplikacij
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 1102; Prenosov: 307
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

9.
Prednosti in omejitve ogrodja flutter pri večplatformskem razvoju mobilnih aplikacij : diplomsko delo
Matic Ilc, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je raziskovano ogrodje Flutter, ki predstavlja nov način razvoja domorodnih aplikacij na več platformah. Čeprav je glavni namen ogrodja Flutter v enem programskem okolju in jeziku pridobiti domorodno aplikacijo z enakim izgledom na več mobilnih platformah hkrati, bomo v sklopu naloge preverili, če je temu res tako in iskali možne razlike. Po predstavitvi ogrodja je bila narejena aplikacija v ogrodju Flutter, ki je vključevala večinoma vse trenutno najbolj uporabljene funkcionalnosti mobilne naprave. Aplikacija je bila nato nameščena na platformo Android, zatem pa na iOS.
Ključne besede: Flutter, Dart, Android, iOS
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 808; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici