| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIPRAVA E-GRADIVA ZA NOVOZAPOSLENE V DOMU STAREJŠIH OBČANOV LJUTOMER
Andrej Rajh, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Organizacije se vse bolj zavedajo pomena izobraževanja zaposlenih. Ustrezno izobraževanje je med drugim pogoj za poslovno uspešnost. Ker pa na trgu vlada velika konkurenca, veliko se vlaga v razvoj, je pomemben vidik vsakega podjetja varčevanje. Zaradi tega smo se odločili, da v diplomskem delu predstavimo alternativo klasičnemu izobraževanju in ponudimo izobraževanje na daljavo na podlagi e-gradiv. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretični in empirični del. V prvem smo predstavili sistem razvoja kadrov, njegov pomen za organizacijo in zaposlene, na kratko smo opisali sistem izobraževanja kadrov, redne letne razgovore, ocenjevanje delovne uspešnosti, nagrajevanje in napredovanje. Predstavili smo e-izobraževanje in njegovo delitev. V drugem delu diplomske naloge smo nazorno predstavili program CourseLab 2.4 in postopek izgradnje ter uporabe e-gradiva za izobraževanje novozaposlenih oziroma zaposlenih v Domu starejših občanov Ljutomer. Zajeta poglavja se nanašajo na področje kinestetike (pravilno dvigovanje bremen).
Ključne besede: E-gradivo, E-izobraževanje, Razvoj kadrov, Dom starejših občanov Ljutomer, Program CourseLab 2.4
Objavljeno: 04.10.2016; Ogledov: 863; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (768,05 KB)

2.
E - SISTEMI ZA PODPORO IZOBRAŽEVANJU
Alenka Pilat, 2014, diplomsko delo

Opis: E-sistemi za podporo izobraževanju na univerzah v Sloveniji in tudi povsod drugje po svetu so iz leta v leto bolj priljubljeni in razširjeni. Omogočajo izvajanje predavanj preko interneta, izboljšajo učenje, preverjajo znanje, prihranijo veliko časa in tako motivirajo študente in pedagoško osebje. Nudijo tudi skupinsko delo med študenti, ki je še kako pomembno v času študija, in ob njegovem tempu lahko bistveno olajšajo učenje in ga naredijo bolj privlačnega ter v velikih primerih tudi kvalitetnejšega. V teoretičnem delu diplomske naloge smo govorili na splošno o uporabi elektronskih sistemov za podporo izobraževanju, o zgodovini e-sistemov, o uporabi danes pri nas in v tujini ter naredili primerjavo med nekaj orodji. V praktičnem delu smo predstavili rezultate spletne ankete za visokošolske učitelje in sodelavce. Z analizo smo ugotovili poznavanje in izkušnje z uporabo e-sistemov za podporo izobraževanju. Ker pa se na tem področju pojavljajo pomanjkljivosti, smo skušali poizvedeti, kje bi bile potrebne izboljšave, da bi bili sistemi še bolj pregledni, kvalitetni in v zadovoljstvo profesorjem ter študentom.
Ključne besede: e-sistemi, e-preverjanje znanja, podpora izobraževanju, Moodle, CourseLab, Blackboard.
Objavljeno: 18.09.2014; Ogledov: 957; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

3.
Izgradnja e-gradiva za predmet Teorija izobraževanja s testi za samo-preverjanje znanja
Maja Meglič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na pomen elektronskega izobraževanja in izdelavo elektronskega gradiva, s katerim smo želeli prispevati h kvalitetnejšemu elektronskemu izobraževanju. Elektronsko gradivo smo izdelali z namenom, da se bo uporabljal kot pomoč pri predmetu Teorija izobraževanja, kot dopolnilo klasičnemu učbeniku. E-gradivu smo dodali različne animacije in povezave na spletna mesta. Podano snov smo oblikovali čim bolj sistematično in pregledno. Na koncu vsakega poglavja smo povzeli snov celotnega poglavja in dodali teste za samo-preverjanje znanja. V sami vsebini smo na kratko opredelili razlike med elektronskim izobraževanjem in tradicionalnim izobraževanjem. Predstavili smo, kaj je elektronsko gradivo ter kje in zakaj se v izobraževanju uporablja. Predstavili smo postopek izdelave elektronskega gradiva ter testov za samo-preverjanje znanja. Elektronsko gradivo vsebuje veliko multimedijskih gradnikov, kot so slike, videi in animirane podobe, dodali smo povezave na spletna mesta z namenom, da uporabnik sam poišče in razširi znanje na določeno temo. Preučili smo program CourseLab, s katerim smo e-gradivo izdelali, predstavili njegove lastnosti in uporabnost. Za lažjo ponazoritev nastajanja e-gradiva pa smo dodali nekaj slik s posameznimi predstavitvami. Pri oblikovanju besedila smo upoštevali določena didaktična in pedagoška načela za oblikovanje e-gradiva.
Ključne besede: E-izobraževaje, e-gradivo, samo-preverjanje znanja, CourseLab.
Objavljeno: 01.10.2013; Ogledov: 1101; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

4.
ELEKTRONSKI PRIROČNIK ZA ODBOJKO
Iztok Romšak, 2013, diplomsko delo

Opis: Računalnik je danes nepogrešljiv pripomoček. Ima ga skoraj vsako gospodinjstvo, saj si z njim olajšamo delo ali popestrimo prosti čas. Dalo nam je misliti zakaj ne bi združili prijetno s koristnim, kjer bi se preko računalnika lahko naučili nekaj stvari o odbojki. V diplomski nalogi smo s pomočjo ustreznih programov izoblikovali elektronski učbenik za odbojko. Z učbenikom smo predstavili v prvem poglavju zgodovino odbojke, kjer smo opisali kdo je izumitelj in kako je napredoval njen razvoj skozi čas ter v drugem poglavju elemente in podrobnosti odbojke, kjer smo predstavili osnovne udarce odbojke. S pomočjo zaslonskih slik bomo opisali kako je naš učbenik nastajal v obeh programih za izdelovanje e – učbenikov. Na koncu bomo naredili primerjavo med programoma in dodali anketo s pripadajočo analizo.
Ključne besede: Večpredstavnost, Avtorska orodja, CourseLab, Xerte online toolkits
Objavljeno: 15.07.2013; Ogledov: 1366; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (3,97 MB)

5.
PRIPRAVA E-GRADIVA ZA RAZVOJ KADROV
Suzana Ocepek, 2012, diplomsko delo

Opis: Znano je, da je razvoj kadrov v podjetjih ključnega pomena. Tako je kader, ki opravlja različne naloge v okviru podjetja najpomembnejše premoženje, ki ga ima podjetje. Zaradi nižanja stroškov, prihranka časa, kot tudi učinkovitosti, dandanes e-izobraževanje dobiva vse večjo veljavo. Pri tem je potrebno poudariti, da je priprava kakovostnih e-gradiv ključnega pomena. Tako je cilj diplomske naloge pripraviti e-gradivo za področje razvoja kadrov, ki bo pripomoglo k lažjemu razumevanju in hitrejšemu prenosu želenega znanja, sposobnosti in veščin s področja razvoja kadrov, ki se v organizacijah ukvarja s kadrovanjem. Zato je v nalogi predstavljen pregled literature po poglavjih in sicer za področje ravnanja s človeškimi viri, kot tudi razvoja človeških virov ter njihov pomen v podjetjih. Dodatno je v nalogi predstavljen pomen oziroma prednosti e-izobraževanja in priprave e-gradiva. Pri tem so izpostavljene predvsem smernice in, kako pripraviti kakovostno e-gradivo. Iz pripravljenega gradiva smo naredili elektronske prosojnice v programu PowerPoint MS. V tej obliki pa gradivo uvozili v orodje za izdelavo e-gradiv in sicer CourseLab. Tako pripravljeno e-gradivo je sedaj namenjeno predvsem v izobraževalne namene raznim podjetjem in organizacijam.
Ključne besede: e-gradivo, razvoj kadrov, microsoft powerpoint, courseLab
Objavljeno: 04.07.2013; Ogledov: 1172; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

6.
IZGRADNJA VIDEO PRIROČNIKA ZA PROGRAM COURSELAB
Tomaž Zakrajšek, 2013, magistrsko delo

Opis: E-izobraževanje zaznamuje uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije. Uvajanje informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanje pomeni med drugim tudi ustrezno prenovo izobraževalnih procesov. V okviru magistrskega dela je poleg proučevanja e-izobraževanja nastalo eno izmed takih gradiv, in sicer gre za priročnik za uporabo programa CourseLab. Tega programa veliko študentov na fakulteti, ki se z njim prvič srečajo v svojem študiju, ne pozna, niti ne znajo z njim delati. Eno izmed pomembnih izhodišč za pripravo priročnika za ta program je tudi to, da v slovenskem jeziku še ni takšnega priročnika za program CourseLab. Priročnik je napisan za uporabnika začetnika in ne zahteva nikakršnega programerskega predznanja. To e-gradivo predstavlja program po korakih, ki vodijo študente skozi postopek priprave predstavitve, te pa podkrepi s slikovnim in videogradivom. Pri tej predstavitvi je uporabljen še program Camtasia Studio. To je programsko orodje, s katerim smo izdelali avdio-video posnetke, ki prikazujejo funkcije programa CourseLab.
Ključne besede: E-izobraževanje, video priročnik, informacijsko-komunikacijska tehnologija, Courselab 2.4, Camtasia Studio 7
Objavljeno: 09.05.2013; Ogledov: 1283; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

7.
IZDELAVA E-UČNEGA GRADIVA ZA PREDMET TEORIJA ODLOČANJA
Eva Potočnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Živimo v dobi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) in prav je, da izkoristimo vse prednosti, ki nam jih ponuja. IKT prinaša spremembe tudi v izobraževalni proces. Predavanja pri predmetu Teorija odločanja so potekala s pomočjo elektronskih prosojnic PowerPoint, študentom pa smo želeli omogočiti bolj interaktiven in lažji način učenja. V diplomski nalogi smo predstavili osnove teorije odločanja in opisali sisteme za podporo odločanju, ki so v vsakem podjetju nepogrešljivi. Predstavili smo tudi različne oblike izobraževanj in osnove elektronskega izobraževanja. Prednosti e-izobraževanja so krajevna in časovna prilagodljivost, prihranek časa in denarja, ažurna in bolj interaktivna gradiva ter večja motivacija za učenje. Glavni slabosti e-izobraževanja pa sta pomanjkanje socialnih stikov in komunikacije ter obvezna opremljenost z IKT. E-gradivo smo izdelali z orodjem za izdelavo e-gradiv CourseLab, na osnovi elektronskih prosojnic PowerPoint. E-gradivo obsega 12 modulov, vsak modul pa obsega snov posameznega poglavja. Za interaktivnost smo poskrbeli z različni gradniki. V študijskem letu 2011/2012 smo izdelano e-gradivo testno naložili v spletno učilnico Moodle, da bi pridobili povratno informacijo s strani študentov. Mnenje študentov smo preverili s kratkim vprašalnikom. Predloge študentov smo skrbno preučili in predstavili možnosti nadaljnjega razvoja e-gradiva. Poudarili smo pomembnost ažurnosti e-gradiva in izpostavili dejstvo, da samo z vsakoletno evalvacijo lahko poskrbimo za najvišjo kakovost e-gradiva, na ta način pa omogočimo, da bo e-gradivo študentom karseda zanimivo in ga bodo radi uporabljali.
Ključne besede: Teorija odločanja, e-gradivo, e-izobraževanje, CourseLab
Objavljeno: 02.10.2012; Ogledov: 1826; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

8.
ELEKTRONSKI UČBENIK ZA PREDMET TEORIJA IZOBRAŽEVANJA
Matejka Poljanec, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili izgradnjo elektronskega učbenika, s katerim smo želeli prispevati h kvalitetnejšemu učenju na daljavo. Učbenik smo naredili z namenom, da se bo uporabljal kot pripomoček na predavanjih iz predmeta Teorija izobraževanja in kot dopolnilo k osvežitvi znanja s pomočjo testov, ki jih elektronski učbenik vsebuje. V diplomskem delu smo predstavili tudi programska orodja CourseLab ter FreeMind, s katerima smo naredili elektronski učbenik. Podali smo tudi nekaj praktičnih nasvetov glede priprave besedila, urejanja grafike in priprave instrumentov za samoocenjevanje. Predstavili smo tudi pojma elektronsko izobraževanje ter multimedijo, ki navsezadnje omogoča, da elektronski učbeniki sploh nastanejo in so drugačni, bolj zanimivi od klasičnih učbenikov, ki smo jih bili vajeni do sedaj. V učbeniku je poudarek na animiranih podobah, slikah, videih, in številnih drugi zanimivostih, ki bodo navedene kasneje v diplomski nalogi. Za lažje predstavljanje, kako je učbenik nastajal, si bo možno ogledati številne slike.
Ključne besede: elektronski učbenik, CourseLab, FreeMind, izobraževanje na daljavo.
Objavljeno: 08.08.2012; Ogledov: 1541; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

9.
RAZVOJ IN EVALVACIJA USPOSABLJANJA BOMBNIH OPERATERJEV Z E-UČENJEM
Matevž Gladek, 2012, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu bomo predstavili teoretična izhodišča za izgradnjo elektronskega učbenika. Namen je predstaviti potek izgradnje elektronskega učbenika za program izobraževanja bombni operater. Predstavljen bo celoten postopek od zasnove preko končne izvedbe in nazadnje do evalvacije. Pogledali si bomo programsko orodje CourseLab, s katerim bomo učbenik izdelali. Predstavili bomo, kaj je smiselno upoštevati pri njegovi izdelavi in na kaj moramo biti pozorni. Pri evalvaciji učbenika bomo najprej pogledali teoretična izhodišča za evalvacijo, nato pa bomo izvedli analizo uporabe elektronskih gradiv in na koncu opravili testiranje oziroma primerjali uspeh na izpitu med tečajniki, ki bodo imeli dostop, in tečajniki, ki dostopa ne bodo imeli. V ta namen bomo uporabili učno okolje Moodle.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE - Elektronski učbenik - E-izobraževanje - CourseLab - Evalvacija - Moodle
Objavljeno: 23.05.2012; Ogledov: 1390; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (10,12 MB)

10.
MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV PODJETJA GRAVERSTVO ZUPAN
Damjan Zupan, 2011, diplomsko delo

Opis: Uporaba informacijske tehnologije je v našem vsakdanu pri delu kot tudi v zasebnem življenju vedno večja. S pomočjo elektronskih gradiv, kot so predstavitve na spletu, prispevamo k prepoznavnosti podjetja in s tem k hitrejšemu razvoju. Namen diplomske naloge je bil izdelati predstavitev podjetja in njegovih dejavnosti. Predstavitev je izdelana z avtorskim orodjem Courselab.
Ključne besede: Večpredstavnost, Predstavitev, Avtorsko orodje, Courselab, CorelDraw
Objavljeno: 20.04.2011; Ogledov: 1778; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici