| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE KADROV V PODJETJU LAFARGE CEMENT D.O.O.
Maja Novak, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na uvajanje kadrov. Zanimalo nas je, kaj je uvajanje kadrov, katere so prednosti in slabosti le tega. Želeli smo razjasniti nekaj osnovnih definicij o uvajanju kadrov in predstaviti postopek in način uvajanja, ki je primeren za vse na novo zaposlene delavce. Podrobneje smo želeli predstaviti samo uvajanje kadrov v podjetju Lafarge cement d.o.o. v Trbovljah. Raziskali smo na kakšen način to podjetje uvaja svoj nov kader in s kakšni preprekami se srečujejo njihovi delavci, ko vstopijo v delovno okolje tega podjetja. Opisali smo kakšen je njihov postopek in ocenjevanje obdobja v katerem se delavec uvaja in koliko časa in pozornosti podjetje vlaga v sam postopek uvajanja.
Ključne besede: Uvajanje kadrov, postopek uvajanja kadrov, cilji uvajanja kadrov, prednosti in slabosti uvajanja kadrov, pomen uvajanja kadrov
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 1852; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

2.
PROCES UVAJANJA NOVIH SODELAVCEV
Tina Hace, 2011, diplomsko delo

Opis: Proces uvajanja novih sodelavcev ima izjemno veliko vlogo in pomen, vednar je proces uvajanja žal prepogosto spregledan korak v očeh mnogih delodajalcev. Dobro izpeljan proces uvajanja ne pomeni le hitro integracijo novega sodelavca, višjo učinkovitost, zavzetost in tudi motivacijo, temveč tudi krepitev ugleda in blagovne znamke delodajalca, gradnje zaupanja med obstoječimi in novimi zaposlenimi in promoviranja občutka pripadnosti. Uvajalni proces, v katerega je zajet celotni delovni tim, skupaj z drugimi oddelki, tvori osnovo za vzpostavitev učinkovite dvosmerne komunikacije in pretoka informacij z novimi zaposlenimi. Uvajanje naj bi predstavljalo interaktivni proces. Toda praksa prepogosto kaže drugačno sliko. Uvajanje novih zaposlenih zahteva izdelane, strukturirane ter implementirane programe znotraj podjetja. Menimo, da si vodje v začetnih mesecih vzamejo premalo časa za novega sodelavca, da bi mu kar najbolj natančno razložili, kaj od njega pričakujejo ter kako naj to opravlja oz. koliko odgovornosti in samoiniciativnosti mu prepuščajo. V diplomski nalogi bi radi opozorili na prisotne razmere in poskušali najti tisti »pravi« način uvajanja novincev, da bodo le ti ostali v organizaciji, se vanjo primerno vključili in čim prej dosegli pričakovano raven storilnosti. Predstavili bomo postopek in program uvajanja. Zanimalo nas bo, kateri način uvajanja je najboljši ter kako in koga uvajati, da organizacija po začetnem uvajanju ne bo izgubila nove delovne sile. Poudarili bomo pomen prvega stika posameznika z organizacijo in predstavili prednosti in slabosti programov sistematičnega uvajanja novincev v organizaciji. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo izvedli spletno anketo, s katero smo želeli ugotoviti ali so bili naključno izbrani anketiranci deležni sistematičnega uvajanja ter kakšen vpliv ima začetno obdobje v organizaciji na njihovo zadovoljstvo in uspešnost pri delu. Naš cilj je bil ugotoviti mnenje zaposlenih o procesu uvajanja ter kakšne so posledice dobro oblikovanega programa uvajanja in posledice površnega uvajanja. V zaključnem delu smo prikazali analizo pridobljenih podatkov in jih interpretirali. S povratno informacijo o procesu uvajanja, dobljeno neposredno od anketirancev, smo odgovorili na raziskovalna vprašanja, predstavili pomanjkljivosti v tem procesu ter podali nekaj priporočil za izboljšavo.
Ključne besede: Proces kadrovanja, Proces uvajanja kadrov, Poklicna socializacija, Cilji uvajanja kadrov, Prednosti in slabosti uvajanja kadrov.
Objavljeno: 19.07.2011; Ogledov: 2094; Prenosov: 765
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

3.
Protokol uvajanja novo zaposlenih v podjetju Studio Moderna d.o.o.
Mateja Krajnc, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili protokol uvajanja novo zaposlenih v podjetju Studio Moderna; ker gre za veliko mednarodno podjetje, smo se osredotočili na sedež podjetja v Sloveniji. Glavna usmeritev podjetja je prodaja, zato smo se usmerili na dva oddelka, in sicer na maloprodajo (trgovine) in klicni center, ki smo ju proučevali, primerjali protokol izobraževanja novo zaposlenih med področji, proučevali podobnosti in prednosti oziroma iskali razlike. Prvi del diplomskega dela je predvsem opisna tehnika, v katerem smo na podlagi domače in tuje literature predstavili teoretična izhodišča – kaj je kadrovanje, kako poteka izbira novo zaposlenega, predstavili smo teorijo uvajanja novo zaposlenih, pomen uvajanja novih kadrov in na kratko povzeli modele uvajanja novo zaposlenih v povezavi s socializacijo. Pojavljajo se tudi vprašanja, kdo so izvajalci uvajanja novo zaposlenih, kdo je mentor in kakšen je pomen mentorstva. Drugi del diplomskega dela je raziskovalne narave in temelji na zastavljenih vprašanjih, na katere smo poskušali odgovoriti v raziskavi. Na prvi del zastavljenih vprašanj smo odgovorili na podlagi proučene dokumentacije in podatkov, posredovanih iz podjetja, s temi podatki smo tudi predstavili in proučili trenutno stanje protokola uvajanja novo zaposlenih. Na drugi del vprašanj pa smo odgovorili na podlagi anonimne ankete, ki so jo izpolnili zaposleni na obeh proučevanih področjih. V raziskavi smo ugotovili, da ima podjetje Studio Moderna dobro organizirano uvajanje za svoje zaposlene na proučevanih dveh oddelkih. Primerjava obeh oddelkov je pokazala, da poteka uvajanje na podoben način, pripravljeno imajo tudi dokumentacijo, kako naj bi uvajanje novo zaposlenih potekalo, vendar je zapisana dovolj splošno, da omogoča prilagajanje posamezniku in njegovim potrebam, kar je ključnega pomena.
Ključne besede: Protokol uvajanja kadrov, izobraževanje, mentor, mentorstvo, cilji uvajanja kadrov, socializacija
Objavljeno: 09.11.2016; Ogledov: 1130; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici