SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 93
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Kratka kulturna zgodovina mesta Celje : diplomsko delo
Simona Razpet, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: kulturna zgodovina, Celje, pomembne osebnosti, diplomska dela
Objavljeno: 26.01.2009; Ogledov: 5108; Prenosov: 694
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

5.
OCENJEVANJE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV KOT PRILOŽNOST ZA IZBOLJŠAVE STORITEV
Peter Mravlak, 2009, diplomsko delo

Opis: Z razvojem industrijske civilizacije se je vzporedno razvijalo tudi vzdrževanje. Iz občasnih in priložnostnih popravil se je razvilo v visoko strokovno dejavnost, ki pridobiva vse značilnosti znanstvene discipline. Uspešna storitev vzdrževanja delovnih sredstev in oskrbe z energenti temelji na ljudeh, kar se zaposleni v PE Vzdrževanje in energetika Cinkarne Celje tudi zavedamo. Zadovoljstvo naših odjemalcev merimo, da si zagotovimo njihovo zvestobo in sodelovanje in ugotovimo potencialne možnosti za izboljšanje kakovosti storitev, s tem povečamo konkurenčnost in izboljšamo lastnosti organizacije, vse v skladu z zahtevami standarda ISO 9001:2000. S pomočjo domače in tuje literature s področja managementa celovite kakovosti, zadovoljstva odjemalcev, poslovne odličnosti, učinkovitega vodenja in standardov kakovosti smo pripravili metodologijo ocenjevanja zadovoljstva odjemalcev storitev PE Vzdrževanja in energetike. Z izvedbo ankete med uporabniki storitev v proizvodnih enotah in nekaterih strokovnih službah CC smo pridobili podatke za statistično obdelavo – izračunali smo indeks zadovoljstva odjemalcev CSI (Customer Satisfaction Index), ocenili povprečne ocene posameznih parametrov zadovoljstva, z analizo vrzeli določili področja, kjer je potrebno ukrepanje ter s kvadrantnim diagramom Herzbergove motivacijske teorije prikazali higienike ter pospeševalce zadovoljstva. Rezultate statistične obdelave smo uporabili za preverjanje na začetku naloge postavljenih hipotez, za identifikacijo področij storitev, kjer so potrebna ukrepanja ter za določitev področij, ki so priložnost za izboljšanje in postavitev novih ciljev.
Ključne besede: vzdrževanje, kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev, anketa, indeks zadovoljstva odjemalcev, higieniki zadovoljstva, pospeševalci zadovoljstva, PE Vzdrževanje in energetika, CINKARNA Celje, d.d..
Objavljeno: 13.03.2009; Ogledov: 2386; Prenosov: 341
.pdf Celotno besedilo (3,09 MB)

6.
Značilnosti voda v Celjski kotlini v obdobju od leta 2004 do 2009
Karmen Paulin, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so prikazane značilnosti voda v Celjski kotlini po DSPIR modelu, evropsko priznanem modelu za spremljanje stanja okolja. Na osnovi zbranih podatkov in terenskega dela so prikazani: gonilne sile, obremenitve, stanje, vplivi in odzivi. Raziskovalni del diplomskega dela je obsegal zbiranje in obdelavo podatkov, saj smo želeli ugotoviti, kaj se dogaja z vodnimi viri v Celjski kotlini v zadnjih letih (trendi) ter analizirati predloge, ki smo jih pridobili glede upravljanja z vodami v naslednjem desetletju. Glavni rezultat diplomskega dela je prikaz trendov stanja voda na osnovi zbranih podatkov in terenskih primerjav ter analiza ukrepov, ki se pripravljajo za ravnanje z vodami v naslednjih letih. Glede na klimatske spremembe, veliko poplavno ogroženost Celja ter slabo kvaliteto podtalne vode in tekočih voda nas je zanimalo, kako bodo odgovorni upravljali z vodnimi viri v prihodnje. Dosedanji ukrepi namreč niso ustrezni, kar tudi kaže sedanje stanje. Zanimalo nas je tudi, kako so upoštevane geografske značilnosti Celjske kotline pri načrtovanju upravljanja z vodami.
Ključne besede: DPSIR, Celjska kotlina, Mestna občina Celje, vodni viri, poplave, Savinja, kakovost voda, okoljski cilji
Objavljeno: 13.08.2009; Ogledov: 3134; Prenosov: 427
.pdf Celotno besedilo (5,18 MB)

7.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE MED ZAPOSLENIMI NA INTERNIH ODDELKIH SPLOŠNE BOLNIŠNICE CELJE
Klavdija Prah Oprešnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Z znanjem si dvigamo samopodobo, večje samozadovoljstvo in kakovostnejše opravljanje poklica. Zlasti v prihodnjih letih se bomo morali izobraževati tako, kot bo zahtevala informacijska doba. aizredno hitre spremembe že danes zahtevajo, da učenje postaja nekaj stalnega in permanentnega, kar traja vse življenje (vseživljenjsko učenje). V teoretičnem delu je predstavljenih nekaj teorij o motivaciji in kako le ta vpliva na izobraževanje zaposlenih. Sledi zgodovinski prikaz Splošne bolnišnice Celje, njena organiziranost in dejavnost glede izobraževanja. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo prikazali rezultate ankete. Predvsem smo poskušali ugotoviti, koliko so zdravstveni delavci motivirani za dodatno izobraževanje ter kaj je pomembno za uspešno in kvalitetno delo na delovnme mestu. prišli smo do zaključka, da se jih večina želi izobraževati, vendar bi bilo potrebno v ustanovi reorganizirati obstoječe procese. Motivirani in dovolj izobraženi izvajalci zdravstvenih storitev lahko nudijo profesionalno skrb za bolne.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, Splošna bolnišnica Celje
Objavljeno: 17.07.2009; Ogledov: 1714; Prenosov: 220 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (897,10 KB)

8.
9.
10.
STRES PRI DELU V ZLATARNI CELJE D.D.
Polonca Siter, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili pojem stres, vzroke, posledice in načine obvladovanja stresa zaposlenih pri delu. Stres smo predstavili tako v teoriji, kot na praktičnem primeru v podjetju Zlatarna Celje d.d. Dandanes je življenje bolj stresno in naporno kot kdajkoli prej. Stresu se ne moremo popolnoma izogniti. Vzroke stresa lahko najdemo v našem delovnem okolju, delovnih pogojih in v nas samih, njegove posledice pa so lahko ogromne in uničujoče tako za posameznika, kot za organizacijo in družbo. Stresu smo izpostavljeni povsod: v službi, v jutranjem prometu in doma. Posledice so lahko telesne, vedenjske in psihične, kot so na primer, utrujenost, izčrpanost, napetost, pogosta obolenja, slabo počutje, slaba koncentracija, depresija itd. Pomembno je, da se s stresom soočimo in se ga naučimo obvladovati, saj to pozitivno vpliva na našo uspešnost in uspešnost na delovnem mestu. Pri obvladovanju stresa zelo pomagajo znanje, izkušnje, dobra organizacija časa, pravilno reševanje problemov in tudi različne sprostitvene tehnike, ki ji dandanes poznamo, kot so meditacija, masaža, joga, wellness itd.
Ključne besede: stres, prepoznavanje stresa, reakcije na stres, vrste stresa, vzroki stresa pri delu, vrste povzročiteljev, posledice stresa pri delu, načini obvladovanja stresa, stres pri delu v Zlatarni Celje d.d.
Objavljeno: 23.11.2009; Ogledov: 2317; Prenosov: 468
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici