| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 398
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza CRM rešitev med Zoho crm in HubSpot CRM
Žiga Majerič, 2021, diplomsko delo

Opis: CRM rešitve so v današnjem času in tudi v prihodnosti ključnega pomena za številna podjetja, da vzpostavijo kakovostne odnose s svojimi strankami, ki so osnova za obojestransko koristno in dolgoročno poslovno sodelovanje. Ker je ponudnikov CRM rešitev več in ker se rešitve med seboj razlikujejo, je pomembno, da podjetje izbere primerno CRM rešitev. V diplomskem projektu smo predstavili in primerjali dve oblačni rešitvi za upravljanje odnosov s strankami, to sta Zoho CRM in HubSpot CRM, ki v Sloveniji še nista tako uveljavljeni. Najprej smo predstavili, kaj CRM rešitve sploh so, njihov razvoj in vrste, potem smo predstavili njihove značilnosti in funkcionalnosti, nato pa pojasnili razlike med brezplačnimi in plačljivimi CRM rešitvam; predstavili smo še trenutne trende, ki jim morajo CRM rešitve slediti in našteli trenutne vodilne ponudnike CRM rešitev na svetu. V drugem delu diplomskega projekta smo predstavili dve rešitvi CRM, to sta Zoho CRM in HubSpot CRM. Za vsako izmed rešitev smo na kratko opisali posamezno podjetje oziroma ponudnika CRM rešitve, predstavili postopek uvedbe, opisali izgled začetne strani, našteli funkcionalnosti posamezne različice, predstavili možnosti podpore uporabnikom in možnosti integracije z drugimi programi. Na koncu smo omenjeni rešitvi primerjali po različnih kriterijih, in sicer po ceni, uvedbi, možnostih integracij, prilagodljivosti, funkcionalnostih, sledenju trendom in podpori uporabnikom. Na spletnih platformah, kjer ocenjujejo rešitve, smo poiskali tudi ocene dejanskih uporabnikov obeh rešitev in jih primerjali.
Ključne besede: CRM, oblačne rešitve, HubSpot CRM, Zoho CRM
Objavljeno: 10.06.2021; Ogledov: 72; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (963,98 KB)

2.
Izdelava spletnega portala za izmenjavo turističnih izkušenj v Sloveniji
Matevž Žbontar, 2021, diplomsko delo

Opis: Turistom je v Sloveniji na voljo več različnih spletnih mest, kjer lahko dobijo informacije in priporočila glede destinacij, ki jih lahko obiščejo. Informacije za turiste so razpršene po različnih portalih, priporočila za posamezne destinacije pa so v nekaterih primerih dokaj različna. Da bi turistom ponudili boljšo izhodiščno točko za pridobivanje koristnih informacij o turističnih destinacijah v Sloveniji, sta v diplomskem delu prikazana idejna zasnova in razvoj spletnega mesta Firbec. Na predlaganem spletnem mestu so zbrane vse potrebne informacije, ki turistom olajšajo iskanje idej za izlete po Sloveniji. V diplomskem delu so po predstavljenih teoretičnih osnovah kritično analizirane ponudbe spletnih mest za pridobivanje turističnih informacij o Sloveniji. V nadaljevanju so opisani jeziki in orodja, uporabljeni pri kreiranju spletnega mesta. Predstavljeni sta grafična podoba in funkcionalnost spletnega mesta, ki vključuje tudi testiranje funkcionalnosti spletnega mesta in zasnovo optimizacije za spletne iskalnike. V zaključnem delu je podana razprava o doseženih zastavljenih ciljih in nadaljnjih načrtih za razvoj spletnega mesta.
Ključne besede: spletni portal, turizem, razvoj spletne rešitve, spletno programiranje
Objavljeno: 08.06.2021; Ogledov: 23; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

3.
Predlog ozelenitve odprtih in zaprtih strelišč
Boštjan Bavdek, 2021, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo opisuje izzive in možne predloge za ozelenitev odprtih in zaprtih strelišč. Podan je osnovni opis trenutnega stanja na področju strelišč v Republiki Sloveniji. Opisani so tudi predlogi ozelenitve oz. okolju prijazne izgradnje odprtih in zaprtih strelišč, da se zagotovi ustrezna gradnja, načini zbiranja odpadkov, uporaba ustreznega streliva, omejevanje hrupa in ustrezni viri napajanja. Ključen je poudarek na ukrepih, ki jih lahko upošteva vsak, ki se loti gradnje strelišča. Predlog ozelenitve je nastal zaradi problemov onesnaževanja okolja na področju strelišč, saj je treba skrbeti za naravo okolja v katera so postavljena.
Ključne besede: okolju prijazno, strelišče, strelivo, gradbene rešitve, lovilec nabojev
Objavljeno: 29.03.2021; Ogledov: 70; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

4.
Prenova spletne rešitve za izmenjavo podatkov o izdelkih s področja zdravja
Polona Košir, 2020, diplomsko delo

Opis: Vodilne veletrgovine z zdravili so leta 2008 zaradi potrebe po enolični identifikaciji izdelkov s področja zdravja v slovenskem prostoru ustanovile podjetje NENSI, d. o. o. Z uvedbo nacionalne enotne šifre izdelka – NENSI in izgradnjo NENSI baze podatkov je bila zagotovljena osnova za poenostavitev in avtomatizacijo procesov naročanja in dobave izdelkov. NENSI šifra izdelka je tako postala obvezen podatek v komunikaciji med uporabniki, kot so veletrgovine, lekarne, bolnišnice, dobavitelji in ostali kupci. Zaradi naraščajočega števila izdelkov in podatkov, ki jih je treba spremljati, se je pojavila potreba po vzpostavitvi enotne vstopne točke izdelka (EVTI). EVTI bo zajemala vse podatke o izdelku, ki jih potrebujejo posamezne veletrgovine pri prijavi izdelka in jih lahko zagotovi dobavitelj. Prek EVTI bodo vsi podatki zbrani na enem mestu in na voljo vsem zainteresiranim uporabnikom. Za vzpostavitev EVTI je treba pripraviti seznam vseh potrebnih podatkov o izdelku, posodobiti spletni obrazec za vpis podatkov o izdelku in razširiti podatkovni model NENSI baze podatkov z dodatnimi atributi o izdelku in pripadajočimi šifranti. Veletrgovci pa bodo morali zagotoviti informacijsko podporo, ki bo omogočala avtomatiziran prenos podatkov o izdelku iz baze NENSI v njihove informacijske sisteme na osnovi NENSI šifre. S tem bo omogočen poenostavljen vpis podatkov o izdelkih tako za dobavitelje kot tudi za vse druge uporabnike.
Ključne besede: prenova spletne rešitve, izmenjava podatkov, izdelki, NENSI, enolična identifikacija
Objavljeno: 25.02.2021; Ogledov: 132; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

5.
Primerjava pristopov k vpeljavi celovitih informacijskih rešitev
Kevin Visočnik, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se osredotočili na raziskovanje področja različnih pristopov k vpeljevanju celovitih informacijskih rešitev in njihovo medsebojno primerjavo. S pomočjo obstoječe literature smo raziskali najbolj uporabljene metodologije v projektih ERP. Na voljo je veliko različnih metodologij, vendar ugotavljamo, da vse niso uveljavljene ali pa primerne za posamezne rešitve ERP. Najprej smo posamezne pristope raziskali in predstavili njihove značilnosti, nato pa smo se usmerili v proučevanje ključnih faktorjev uspeha in neuspeha projektov ERP. Zatem smo izbrali tri metodologije, ki se najpogosteje uporabljajo in so najbolje raziskane, ter jih med seboj primerjali in analizirali. Sestavili smo tudi kratki vprašalnik ter ga aplicirali na treh osebah, ki imajo veliko izkušenj z izbrano metodologijo, dodatno pa smo se poslužili še krajšega intervjuja s projektnim vodjem. Ugotovili smo, da se, pri projektih ERP, v večji meri uporabljajo starejše in že uveljavljene metodologije, v primerjavi z novejšimi ter prenovljenimi, ki se uporabljajo redkeje. Raziskane lastnosti metodologij kažejo na to, da so si v osnovah, iz katerih izhajajo, precej podobne, razlikujejo pa se v specifikah.
Ključne besede: informacijski sistemi, rešitve ERP, implementacija, metodologije vpeljave, ASAP, Oracle AIM, Microsoft Sure Step
Objavljeno: 06.01.2021; Ogledov: 159; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

6.
Uvedba elektronskega dokumentnega sistema na Slovenskem regionalno razvojnem skladu
Jana Stojanović, 2020, diplomsko delo

Opis: Digitalizacija je večfazni proces pretvarjanja fizičnih dokumentov v digitalno obliko, kar je nujno potrebno za optimizacijo delovnih procesov. Namen teoretičnega dela diplomske naloge je bil opredeliti prednosti elektronskega upravljanja z gradivom in predstaviti postopke digitalizacije ter varne hrambe dokumentarnega gradiva, pogoje za pravno veljavnost dokumentov in raziskati področja zakonodaje, ki regulirajo proces. Namen praktičnega dela pa je bil študija primera in izvedba raziskave med zaposlenimi na Slovenskem regionalno razvojnem skladu. V delu smo predstavili postopke upravljanja z dokumentarnim gradivom na SRRS, prikazali pomanjkljivosti obstoječega sistema in predlagali rešitve, ki bi jih SRRS lahko integriral v svoje delovne procese. V delu smo opredelili tudi zakonodajne zahteve postopka digitalizacije. Izdelali smo analizo prednosti, slabosti, nevarnosti in priložnosti obstoječega ter prihodnjega dokumentnega sistema, kar pomeni, da smo opredelili ključne prednosti in slabosti obstoječega sistema ter navedli priložnosti in tveganja, ki bi jih bilo potrebno upoštevati pri razvoju dokumentnega sistema. Predstavili smo postopke digitalizacije ter varne hrambe dokumentarnega gradiva, pogoje za pravno veljavnost dokumentov in raziskali področja zakonodaje, ki regulirajo proces. Prav tako smo predstavili potek priprave in sprejema notranjih pravil ter zahteve, ki jih morajo pravila opredeliti.
Ključne besede: digitalizacija, dokumentarno gradivo, dokumenti, prednosti, rešitve
Objavljeno: 23.12.2020; Ogledov: 130; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

7.
Vloga sistemskega analitika v podjetju comtron d.o.o.
Blaž Zadravec, 2020, magistrsko delo

Opis: Današnji svet, predvsem v smeri informacijske tehnologije (IT), je obkrožen s številnimi naprednimi tehnologijami, inovacijami in nenehnih razvojem. Z njihovo uporabo, so se iz leta v leto spreminjali poslovni procesi poslovanja podjetja, saj vsi želijo biti čimbolj konkurenčni na trgu. Kot že vemo, je glavni prihodek podjetja stranka, ki z nakupi izdelkov ali storitev omogoča obstoj podjetja v prihodnosti. Večina tehnologij ravno temelji na obdržitvi obstoječih strank in pridobitvi novih, potencialnih strank. Podjetja, ki dandanes ne sledijo trendom, ne spremljajo novih tehnologij in razvoja, bodo ostala za časom, kar lahko povzroči velike težave. Izdelki in storitve, ki so oblikovani na podlagi strankinih želj, bodo deležni največje pozornosti s strani stranke. Magistrsko delo smo razdelili na 3 dele, ki so opisani v nadaljevanju. V prvem delu se bomo srečali z zelo aktualno zadevo in sicer s podatkovno analitiko. Najprej bomo opredelili definicijo podatkovne analitike in natančno spoznali njen vpliv na poslovanje podjetja. Temu sledijo opredelitev štirih vrst podatkovne analitike, kjer bomo spoznali prednost njihove uporabe in kako podjetju omogoča konkurenčno prednost. V tem delu se bomo prav tako osredotočili na sistemskega analitika, ki bo kasneje predmet tretjega dela. Spoznali bomo vloge in orodja sistemskega analitika ter njegov pomen za podjetje. Na koncu bomo našteli in pojasnili vse prihajajoče trende podatkovne analitike za podjetja. V drugem delu magistrskega dela, se bomo osredotočili na ERP rešitve, kjer bomo opredelili njihovo definicijo in pomen uporabe v podjetju. V tem delu se bomo tudi spoznali z moduli ERP rešitve, ki predstavljajo njegovo celoto. Čeprav ne moramo izpostaviti le enega modula, ki velja za nujnega, lahko rečemo, da je med pomembnejšimi modul CRM. Ta celoten modul se vrti tako okoli obstoječih strank, kot tudi pridobitev novih, potencialnih strank. Temu sledi zgodovina oz. ravoj ERP rešitev skozi leta, opis njihovih značilnost in koristnosti, ki jih prinašajo za podjetje. Nato se bomo osredotočili na vrste ERP rešitev in potek implementacije v podjetju. Na koncu bomo enako kot pri podatkovni analitiki, predstavili prihajajoče trende na področju ERP rešitev. V zadnjem, tretjem delu magistrskega dela, pa bomo predstavili podjetje Comtron d.o.o. in njihovo ERP rešitev TIC. Ta del bomo zaključili s prikazom praktičnega primera uvedbe nove funkcionalnosti v TIC ter preverili predloge za optimizacijo obstoječega praktičnega primera.
Ključne besede: podatkovna analitika, ERP rešitve, sistemski analitik
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 190; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

8.
Poslovni učinki uvedbe oblačne erp rešitve na primeru sap s/4 rešitve
Marsel Meško, 2020, diplomsko delo

Opis: Svet tehnologije, v katerem trenutno živimo, na področju poslovanja ponuja najrazličnejše rešitve, ki posameznemu podjetju pomaga pri uresničevanju ciljev in ustvarja prednost pred konkurenco. Najrazličnejša informacijska podjetja skupaj ponujajo celo paleto različnih rešitev, ki pa vse ne zadostujejo vsem različnim zahtevam podjetja. Skozi diplomski projekt se bomo osredotočali na ERP rešitev SAP S/4HANA, ki je nekaj let nazaj revolucionarno vstopila na trg ERP rešitev. Da bi razumeli njeno delovanje in kaj vse sploh ponuja, bomo v uvodnih poglavjih najprej spoznali ERP rešitve, kako so nastale in kašna je sploh njihova funkcionalnost. V navezi s tem bomo nadaljevali s preučevanjem uvajanja ERP rešitev, ki veljajo za enega največjih projektov vsakega podjetja. Pri tem se bomo osredotočili predvsem na različne metode uvajanja celovitih informacijskih rešitev ter našteli in opisali prednosti in slabosti uvedb tovrstnih rešitev. V zaključni fazi pa bomo rešitev SAP S/4HANA še podrobneje predstavili. Pri tem bomo navedli nekaj dejstev o podjetju SAP in prikazali njegovo umestitev na trgu rešitev. Ker je poudarek diplomskega projekta na oblačnih rešitvah, bomo v navezi s tem predstavili lastnosti rešitve SAP S/4HANA v oblaku ter opisali študijo primera podjetja Fujitsu.
Ključne besede: ERP rešitve, SAP, SAP S/4HANA, oblak, uvajanje celovitih informacijskih rešitev
Objavljeno: 08.12.2020; Ogledov: 165; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

9.
Poslovanje v oblaku na primeru vodilnih pisarniških rešitev G Suite in Microsoft Office 365
Urška Krajnc, 2020, diplomsko delo

Opis: Računalništvo v oblaku je temelj vseh pomembnih predpisov in nenehnega razvoja informacijskih tehnologij (v nadaljevanju IT) industrije že od samega začetka digitalne transformacije. V zadnjih dveh desetletjih pomaga pri rasti, dobičkonosnosti in rešitvah, rezultat pa so dobri poslovni izdelki in visoko učinkovite storitve, zato bo še naprej ena izmed najbolj iskanih tehnologij v prihodnosti. V današnjem spreminjajočem se poslovnem ozračju in trenutni krizi nam računalništvo v oblaku predstavlja veliko priložnost. Zdaj je čas, da organizacije odkrijejo zmogljivosti in prilagodljivosti, ki jih omogoča računalništvo v oblaku in s tem delajo na odkrivanju novih načinov dela in poslovanja. V diplomskem delu smo se osredotočili na pomen digitalne transformacije in računalništva v oblaku za podjetja. Navedli smo prednosti in priložnosti, ki jih ta razvoj prinaša. Predstavili smo osnovne pojme računalništva v oblaku, ki jih je treba za nadaljnje primerjave razumeti in raziskali različne modele, ki nam povedo, kje se naše informacije nahajajo in kdo upravlja z njimi. V drugem delu predstavimo in primerjamo dve najbolj popularnih rešitvi: G Suite in Microsoft 365, ki sta tudi glavni poudarek tega diplomskega projekta.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, digitalna transformacija, pisarniške rešitve v oblaku, G Suite, Microsoft 365
Objavljeno: 02.12.2020; Ogledov: 187; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (853,29 KB)

10.
Uvedba računalniške podpore za potrebe vodenja servisa v podjetju Elesprom Inženiring d. o. o.
Matija Kralj, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes se na trgu pojavlja vedno večja konkurenca med podjetji. Za doseganje konkurenčnih prednosti mora podjetje nuditi tudi poprodajne storitve. Ena izmed najpogostejših poprodajnih storitev je servis ter garancija. Za organizacije je priporočljivo, da imajo čimvečji del svojega poslovanja podrpt z računalniškimi rešitvami. Za podporo vodenja servisa lahko podjetje računalniške rešitve samo izdela, jih najame ali kupi specifično za to funkcijo ali pa jih najame ali kupi kot del celovite računalniške rešitve. V kolikor podjetje še ne uporablja celovite rešitve je smiselno razmislitvi o uvedbi le te. V kolikor to predstavlja podjetju prevelik strošek se mora odločiti med najemom in izdelavo posamezne rešitve, če v organizaciji ni dovolj tehničnega znanja za izvedbo takšne rešitve je najbolj smiseln nakup ali najem že obstoječe.
Ključne besede: baze podatkov, informacijske rešitve, sistemi za upravljanje z bazami podatkov, servisni modul
Objavljeno: 23.11.2020; Ogledov: 145; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici