| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba rešitve CRM v malo podjetje na primeru Andrej Puconja s.p.
Sara Cokan, 2018, magistrsko delo

Opis: Zanimivo je, ko razmišljamo o tem, kako se trg vsak dan veča s pojavljanjem novih podjetij, ki se ukvarjajo s toliko različnimi dejavnostmi, katere niti na prste ne moremo prešteti, a imajo prav vsa podjetja tisti eden, glavni cilj, ki je kot nekakšno gonilo do uspešnega dela, to je zadovoljiti svoje stranke. Vendar je tisto kar šteje, zmožnost, da znamo te dobljene stranke tudi obdržati, ter poleg vsega še prodati čim več storitev oziroma izdelkov. Vse te cilje pa nam lahko pomaga doseči programsko orodje CRM (upravljanje odnosov s strankami), ki je v pomoč podjetjem pri vodenju celotnega poslovanja. Poznavanje strankinih potreb in želj, podjetjem predstavlja prednost, saj lahko le s pomočjo čim več pridobljenih informacij, ugotovijo, kaj stranka od njih želi in ji kasneje tudi ustrežejo. Da ne bi prišlo do pomanjkanja ali nevednosti o podatkih o vsaki izmed strank, nam uvedba nove rešitve v podjetje omogoča beleženje in celovit pregled nad vsemi strankami in dogajanjem v podjetju in predstavlja večjo konkurenčno prednost na trgu pred drugimi podjetji. Kadar so stranke zadovoljne, je večja verjetnost, da se bodo odločile za nakup, ter širile dobro ime o našem podjetju, ter se kasneje tudi vrnile. CRM je postala že nekakšna stalnica v poslovnem svetu, o tem koraku pa razmišlja tudi naše obravnavano podjetje Andrej Puconja s.p., katero do zdaj še ni uporabljalo kakšnih rešitev CRM. Gre za malo podjetje, katero se pred velikim korakom k uvedbi nove rešitve CRM v podjetje želi prej prepričati, kakšne prednosti in kakšne slabosti po uvedeni rešitvi v podjetje bi pridobili, kakšne funkcionalnosti ponujajo posamezne rešitve, ter kakšni stroški bi pri tem nastali. Ko se bo podjetje odločilo za eno rešitev, ki jo bo izbralo izmed treh obravnavanih od treh različnih ponudnikov, ter pričeli z uvedbo rešitve CRM v podjetje, bomo lahko rezultate spremljali, ter ocenili, ali so zaposleni z uvedbo programske rešitve zadovoljni in ali je bila novo uvedena rešitev CRM koristna naložba v podjetje.
Ključne besede: CRM rešitev v oblaku, upravljanje odnosov s strankami, Intrix CRM, Salesforce CRM, Microsoft Dynamics CRM, malo podjetje.
Objavljeno: 15.06.2018; Ogledov: 674; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

2.
PRIMERJAVA UVEDB KLASIČNIH IN OBLAČNIH CRM REŠITEV
Milena Krajnc, 2016, magistrsko delo

Opis: Podjetja se v tem času, ko so finančna sredstva pomembna in je potrebno z njimi upravljati racionalno, vedno bolj odločajo za zunanje izvajanje storitev, tudi za rešitve za upravljanje managementa odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management), ki so finančno ugodnejše in hkrati nudijo vse potrebne funkcionalnosti. Zunanje izvajanje ima svoje prednosti, predvsem v tem, da specializirani dobavitelji določene aktivnosti opravijo hitreje, ceneje in bolje kot organizacija sama. Samo zunanje izvajanje pa brez informacijske podpore ne bi bilo mogoče. Zato se je kaj hitro oblikovalo tudi zunanje izvajanje informacijske tehnologije (v nadaljevanju IT), ki je veliko podjetjem pokrilo njihovo vrzel na oddelku informatike. Eden vodilnih trendov na področju IT in zunanjega izvajanja storitev pa je zagotovo računalništvo v oblaku, ki med drugim podjetjem omogoča dostop do programskih rešitev in hranjenja podatkov preko spletnega brskalnika kadarkoli in kjerkoli. Z vedno večjim poudarkom na pomembnosti stranke za podjetje so se izoblikovale CRM-rešitve, ki podjetju omogočajo celovit pogled nad stranko in analizo njenih aktivnosti. Podjetja želijo imeti celovit pregled nad stranko, pri tem pa gledajo na to, da je rešitev finančno ugodna, dostopna, hitro uvedena in z veliko funkcionalnostmi. S tem razlogom so ponudniki začeli oblikovati CRM-rešitve v oblaku, ki nudijo vse potrebne funkcije za analizo strank, so preko spletnega brskalnika vedno na voljo, sama uvedba pa je hitra in brez dodatne strojne opreme na sami lokaciji podjetja. Ko se podjetje odloča za uvedbo CRM-rešitve, pa je kljub temu da oblačne CRM-rešitve ponujajo veliko prednosti, potrebno dobro razmisliti, za katero možnost se odločiti. Pri klasični uvedbi, to pomeni, da je programska oprema nameščena na lokaciji podjetja, je čas uvedbe daljši, sama rešitev pa ponuja več funkcionalnosti in oblikovanja. Medtem pa oblačna rešitev, ko so programska oprema in podatki shranjeni nekje na oddaljenem strežniku, nudi možnost takojšnje uporabe z nižjimi stroški zagona. Na trgu je veliko tako svetovnih korporacij kot malih domačih ponudnikov CRM-rešitev, zato imajo podjetja težko nalogo že pri sami izbiri ponudnika nove rešitve, ki naj bi se čim bolje prilagajala obstoječim poslovnim procesom v podjetju. Primera klasične CRM-rešitve sta Microsoft Dynamics CRM in SAP CRM, ki sta rešitvi dveh svetovnih ponudnikov ter omogočata uvedbo na lokaciji podjetja. Salesforce CRM je oblačna rešitev, ki je hkrati tudi vodilna na trgu CRM-rešitev, medtem ko je CRM.Point oblačna rešitev domačega ponudnika. Uvedba teh rešitev poteka na dva različna načina, ki pa sta si z določenih vidikov tudi podobna.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, CRM rešitev, uvajanje, metodologija uvedbe, Microsoft Dynamics CRM, SAP CRM, Salesforce CRM, CRM.Point
Objavljeno: 23.08.2016; Ogledov: 878; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

3.
VPLIV DEJAVNIKOV POSLOVNEGA MODELA PONUDNIKA NA UVEDBO RAČUNALNIŠTVA V OBLAKU
Kristina Bogataj Habjan, 2014, doktorska disertacija

Opis: Disertacija obravnava povezanost dejavnikov poslovnega modela ponudnika z uvedbo storitev računalništva v oblaku v družbah in vpliv dejavnikov na sprejetje odločitve o uvedbi tovrstnih storitev. Predstavljeni raziskovalni model izhaja iz teoretičnih opredelitev dejavnikov poslovnega modela po Osterwalderju, dejavnikov poslovnega modela, opredeljenih v okviru projekta E-Factors, ter dejavnikov, opredeljenih na osnovi razgovora s strokovnjaki oziroma predstavniki ponudnikov storitev računalništva v oblaku. S predstavljenim raziskovalnim modelom 40 dejavnikov združujemo v naslednje skupine: Zmožnost ponudnika za zagotavljanje storitve, Vrednost storitve, Upravljanje odnosov s strankami, Prihodkovni model ponudnika in Stroški. V raziskavi je sodelovalo 80 družb iz Slovenije. Anketiranje se je izvajalo od 18. septembra do 10. oktobra 2012. Ugotovljeno je bilo, da statistično značilnih vplivov obravnavanih dejavnikov oziroma skupin dejavnikov na uvedbo storitev računalništva v oblaku v družbah ni možno potrditi. Čeprav njihovega vpliva na uvedbo storitev računalništva v oblaku statistično ni bilo možno potrditi s 95 % oziroma 90 % zanesljivostjo, so rezultati statistične analize potrdili, da: - Na uvedbo storitve Programska rešitev kot storitev še najpomembneje vpliva (pozitiven vpliv) skupina dejavnikov Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,493). - Na uvedbo storitve Platforma kot storitev še najpomembneje vpliva (pozitiven vpliv) skupina dejavnikov Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,610). - Na uvedbo storitve Infrastruktura kot storitev še najpomembneje vplivata (pozitiven vpliv) skupini dejavnikov Usmerjenost storitve glede na ciljne stranke (smerni koeficient: 0,901) in Sodelovanje s partnerji (smerni koeficient: 0,576). Prav tako so bile ugotovljene zmerne oziroma močne povezave med samimi skupinami dejavnikov poslovnega modela ponudnika računalništva v oblaku. Smeri povezanosti teh povezav so pozitivne.
Ključne besede: - uvedba storitev računalništva v oblaku, dejavniki poslovnega modela, programska rešitev kot storitev, platforma kot storitev, infrastruktura kot storitev.
Objavljeno: 24.06.2014; Ogledov: 2187; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (3,47 MB)

4.
IZBIRA CELOVITE PROGRAMSKE REŠITVE V OBLAKU ZA MALA PODJETJA
Aleksandra Despotovič, 2013, diplomsko delo

Opis: Majhnemu ali novonastalemu podjetju lahko predstavlja vzpostavitev računalniške infrastrukture velik strošek. Problem se pojavi pri izbiri najprimernejšega ponudnika. Zato bom v ta namen izdelala primerjavo med tremi različnimi ponudniki v Sloveniji in tujini. Cilj naloge je narediti primerjavo med tremi različnimi ponudniki celovite programske rešitve v oblaku in na osnovi teh določiti najprimernejšega ponudnika. Želim ugotoviti tudi, kakšne potrebe imajo uporabniki in glede na njihove potrebe določiti kriterije. V ta namen smo izdelali odločitveni model z orodjem DEXi, ki temelji na metodologiji večparametrskega odločanja DEX. Rezultat moje diplomske naloge je izbira najprimernejšega ponudnika celovite programske opreme v oblaku za rabo v manjših ali novonastalih podjetjih.
Ključne besede: Računalništvo v oblaku, Celovita programska rešitev, CRM, Večparametrski odločitveni model, DEXi
Objavljeno: 13.05.2013; Ogledov: 1141; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

5.
TRENDI NA PODROČJU CELOVITIH INFORMACIJSKIH REŠITEV (ERP)
Aljaž Bednjanič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju so predstavljeni trendi na področju rešitev ERP. Ponudniki rešitev ERP nenehno spreminjajo in dopolnjujejo svoje produkte ter jim dodajajo nove funkcionalnosti. Predstavljeni so naslednji trendi: x-ERP, zunanje izvajanje rešitev ERP, rešitev ERP kot storitev (SaaS ERP), ERP v oblaku in mobilni dostop. Zagotovo je najzanimivejša novost ERP v oblaku. Ta nudi številne prednosti, a obstaja veliko vprašanj, povezanih z varnostjo podatkov v oblaku. Pogledali smo, kako je z zunanjim izvajanjem rešitev ERP. Veliko organizacij se odloča za to možnost, predvsem zaradi znižanja stroškov, povezanih z lastništvom programske opreme. Predstavili smo SaaS ERP in raziskali njegove prednosti in slabosti. Pogledali smo, kaj je mobilni ERP in kaj omogoča. Na koncu smo pogledali Gartnerjev magični kvadrat in predstavili vodilne rešitve na trgu ter naredili primerjavo med tremi največjimi ponudniki rešitev ERP na trgu.
Ključne besede: Rešitev ERP, x-ERP, SaaS ERP, ERP v oblaku, mobilni ERP
Objavljeno: 11.12.2012; Ogledov: 1729; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici