| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
NAČELA IN VZORCI NAČRTOVANJA OBJEKTNIH PROGRAMSKIH REŠITEV
Mitja Bombač, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predtavili načela in vzorce v načrtovanju objektnih programskih rešitev. Preučili in raziskali smo posamezne vzorce, načrtovalska načela in kakovost kode posameznih vzorcev ter predstavili nabor skupin metrik za indeks kakovosti. Pri tem smo še posebej izpostavili dva primera pred preoblikovanjem in po preoblikovanju v vzorec ter podali zaključno analizo.
Ključne besede: načrtovalski vzorci, indeks kakovosti, metrike, načrtovalska načela, preoblikovanja
Objavljeno: 01.10.2009; Ogledov: 1471; Prenosov: 156 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

4.
ANALIZA STABILNOSTI ALGORITMOV ZA RAZVRŠČANJE NA PODLAGI GENSKIH EKSPRESIJ
Nejc Haberman, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili implementacijo sistema za analizo stabilnosti algoritmov za razvrščanje atributov na podlagi genskih ekspresij. Najprej opišemo že obstoječa orodja za podatkovno rudarjenje in najbolj uporabljene datotečne strukture formatov. Predstavili smo tudi vse implementirane metode za izbiro atributov. Podrobno prikažemo delovanje algoritmov za merjenje stabilnosti, zrušitve imen in risanje grafov. Sledi predstavitev sistema in uporabniški priročnik. Končni izdelek diplomske naloge je sistem SAGERA (Stability Analysis of Gene Expression Ranking Algorithms), ki se nahaja na spletni strani: http://agra.fzv.uni-mb.si/sagera/.
Ključne besede: podatkovno rudarjenje, izbira atributov, metrike stabilnosti, ekspresija genov
Objavljeno: 10.03.2011; Ogledov: 1618; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (19,24 MB)

5.
UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V JAVNEM SEKTORJU
Matjaž Grebenc, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo podrobno predstavili upravljanje odnosov s strankami v javnem sektorju. Prvotno smo na splošno predstavili CRM sistem ter metrike za merjenje uspešnosti upravljanja odnosov s strankami. Nato smo se osredotočili na upravljanje odnosov s strankami v zdravstvu, kjer smo dodali tudi primer iz tujine. Kot zaključek pa smo naredili še primerjavo podobnosti in razlik upravljanja odnosov s strankami v zasebnem in javnem sektorju.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, informacijski sistem, metrike uspešnosti CRM, eZdravje.
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 1492; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

6.
Pregled in tehnološka zasnova lokacijsko podprtih storitev na mobilnih napravah
Tomaž Nedeljko, 2011, diplomsko delo

Opis: Področje diplomskega dela so lokacijsko podprte storitve in mobilna okolja za razvoj z njimi povezanih rešitev. Prvi del se osredotoča na sámo področje lokacijsko podprtih storitev, znotraj katerega smo pregledali tehnološko zasnovo in umestitev v informacijsko komunikacijskem področju. V drugem delu smo predstavili mobilna okolja in ogrodja splošno in z vidika razvoja lokacijsko podprtih aplikacij. Omejili smo se na pregled sistemov Android in iOS ter razvoj spletnih mobilnih aplikacij. V tretjem delu smo izvedli študijo lastnega primera lokacijsko podprte rešitve, ki smo jo razvili v okviru diplomskega dela kot domorodno in spletno mobilno aplikacijo. S pomočjo empirične študije smo analizirali okolja z vidika uporabe pri razvoju. Rezultate smo predstavili praktično s pomočjo programskih metrik, ki smo jih zastavili po vzoru standarda ISO/IEC 9126-4, in teoretično s pomočjo ovrženih oz. sprejetih hipotez, ki smo jih zastavili na začetku diplomskega dela.
Ključne besede: lokacijsko podprte storitve, geografski informacijski sistemi, mobilne naprave, mobilna razvojna okolja, Android, iOS, mobilne aplikacije, spletne aplikacije, metrike za kakovost v uporabi, študija primera, primerjalna analiza
Objavljeno: 31.03.2011; Ogledov: 1949; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (10,48 MB)

7.
MODEL ZA VREDNOTENJE PRIDOBITEV UPORABE PROGRAMSKIH TOVARN PRI RAZVOJU INFORMACIJSKIH REŠITEV
Andrej Krajnc, 2011, doktorska disertacija

Opis: Doktorska disertacija se ukvarja s področjem analize uporabe pristopa programskih tovarn pri razvoju informacijskih rešitev. Različne raziskave navajajo predvsem različne faktorje pridobitev, vendar je sama analiza opravljena predvsem na faktorjih produktivnosti in kvalitete. Zato disertacija predstavi model, ki zajema vse relevantne pridobitve, ki so pomembne za uporabo pristopa programskih tovarn. Prav tako model predlaga merilne instrumente, ki so potrebni za analizo pristopa. V doktorski disertaciji so predstavljeni in zbrani različni parcialni modeli merjenja učinkovitosti pristopa programskih tovarn in paradigme produktnih linij. Na podlagi tega, v disertaciji predlagamo nov model vrednotenja, ki celovito zajema pridobitve uporabe pristopa programskih tovarn. Eden izmed izvirnih prispevkov je predstavljena tudi izboljšana metoda za oceno priznanega truda potrebnega za razvoj informacijskih rešitev. Sam model merjenja pridobitev uporabe pristopa programskih tovarn je bil uporabljen in ovrednoten s pomočjo izvedbe dveh eksperimentov. Skozi izvedbo raziskave smo s pomočjo uveljavljenih metod znanstveno raziskovalnega dela identificirali pridobitve in potrebne merilne instrumente. Rezultati empirične raziskave dokazujejo, da se učinkovitost uporabe pristopa programskih tovarn za razvoj informacijskih rešitev signifikantno izboljša.
Ključne besede: Ponovna uporaba, programske tovarne, programske produktne linije, programska ogrodja, pridobitve, model vrednotenja, produktivnost, kvaliteta, programske metrike
Objavljeno: 09.11.2011; Ogledov: 1998; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

8.
Merjenje učinkovitosti sistema za upravljanje informacijske varnosti
Stane Moškon, Alenka Brezavšček, 2009, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: V prispevku so predstavljene različne metrike in metodologije za merjenje učinkovitosti sistema za upravljanje informacijske varnosti (SUIV) v organizaciji. Izpostavljene so prednosti in slabosti posameznih metodologij kakor tudi uporabnost metrik v praksi. Poudarjeno je, da je za kontinuirano spremljanje učinkovitosti sistema za upravljanje informacijske varnosti v organizaciji potrebno definirati ustrezna merila in sistem merjenja. Pri tem je potrebno izhajati iz glavnih poslovnih procesov in ne zgolj iz IT procesov v organizaciji.
Ključne besede: informacijska varnost, informacijski sistemi, učinkovitost, metrike, metodologija
Objavljeno: 04.06.2012; Ogledov: 1259; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (560,60 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
RAZVOJ PROGRAMSKE PODPORE ZA VREDNOTENJE SHEM XML
Damjan Kovač, 2012, magistrsko delo

Opis: Sheme XML so vse pogosteje uporabljene za omejevanje in zagotavljanje konsistentnosti XML dokumentov. V okviru magistrske naloge smo razvili programski produkt, s katerim olajšamo preverjanje in ocenjevanje XML shem. Zanimalo nas je, če je s pomočjo obstoječih metrik mogoče ovrednotiti XML shemo in če programski produkt omogoča in olajša kakovost XML shem. V okviru naloge je bila izvedena empirična raziskava, v kateri smo analizirali morebitni vpliv razvitega orodja na olajšanje ocenjevanja indeksa kompleksnosti in kakovosti. Na podlagi analize odgovorov, ki smo jih pridobil s pomočjo ankete, smo ugotovili, da je naš produkt uporaben pri vrednotenju XML shem. Rezultati analize so pokazali tudi, da v določenih primerih obstoječe metrike ne podajo ustrezne ocene kakovosti in kompleksnosti XML shem.
Ključne besede: XML sheme, XML dokumenti, novo razvito orodje, metrike, metrike XML, XSD, DTD
Objavljeno: 20.12.2012; Ogledov: 963; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

10.
IMPLEMENTACIJA IN UPORABA INFORMACIJSKE REŠITVE CRM NA PRIMERU ZALOŽNIŠKEGA PODJETJA
Suzana Lešnik Potočnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Zaradi hitrih sprememb v podjetniškem poslovnem okolju in vse ostrejše konkurence znotraj posameznih panog predstavlja prilagodljivost, inovativnost in usmerjenost na stranke ključno konkurenčno prednost podjetja. Učinkovito orodje za uresničitev navedene usmerjenosti predstavlja strateška usmeritev podjetja, imenovana tudi upravljanje odnosov s strankami in jo označujemo s kratico CRM. CRM zadeva celotno podjetje, omogoča optimizacijo dobička in zadovoljstva strank ter združuje vse poslovne funkcije podjetja. Namen naloge je proučiti upravljanje odnosov s strankami znotraj podjetja, ki uresničuje CRM in opredeliti teoretična izhodišča implementacije CRM rešitve v podjetje, nato pa pridobljena spoznanja uporabiti na primeru konkretnega podjetja. Cilj naloge je prikazati proces implementacije, ugotoviti koristi, ki jih CRM podjetju prinaša ter opozoriti na ključne dejavnike uspešne implementacije ter na prednosti in pomanjkljivosti uporabe CRM. Potek raziskave zajema pregled razpoložljive literature v knjižnicah, na spletu in v bazah strokovnih člankov, zbiranje internih podatkov ter razgovor z zaposlenimi v izbranem podjetju. Gre za poslovno raziskavo, uporabljen je deskriptivni pristop. Empirično-raziskovalni del temelji na metodi interpretacije primarnega vira podatkov ter na metodi indukcije. Na osnovi zastavljenih metod so postavljeni tudi sklepni zaključki. V okviru teoretičnega dela naloge so postavljena teoretična izhodišča glede sistema CRM. Ugotavljamo, da CRM predstavlja učinkovito orodje, ki odjemalce postavlja v središče vseh poslovnih funkcij podjetja, zajema usklajevanje poslovne podjetniške vizije, poslovne strategije, prilagajanje organizacijske kulture podjetja, prenovo poslovnih procesov in podatkovnih baz ter informacijske tehnologije. Vzpostavitev in ohranjanje dolgoročnih odnosov z odjemalci prinaša korist tako odjemalcem kot podjetju: prvim prinaša največjo možno zadovoljstvo, drugem pa ustvarjanje čim večjega možnega dobička. V praktičnem delu naloge so teoretična izhodišča in ugotovitve uporabljena v praksi na primeru založniškega podjetja Založba Obzorja. Izhajajoč iz splošne vizije podjetja je bila podana konkretna CRM vizija. Na osnovi CRM vizije je bil narejen oris CRM strategije ter zastavljene metrike za ugotavljanje uspešnosti CRM koncepta. Uvedba sistema CRM zahteva tudi spremembo organizacijske kulture podjetja, pri tem pa ključno vlogo odigra zadovoljstvo zaposlenih znotraj podjetja. Narejena je bila analiza obstoječega prodajnega procesa in pripravljen predlog zamenjave le-tega z vključitvijo sistema CRM. Predlagana je bila CRM arhitektura v obravnavanem podjetju. Podan je bil okviren predlog CRM glede na obstoječo ERP rešitev, vendar je ostalo odprto vprašanje glede primernosti predlagane CRM rešitve, saj v okviru naloge ni bila opravljena analiza obstoječih CRM programskih rešitev na trgu. Prav tako so bili podani konkretni vplivi CRM na poslovne funkcije in pričakovani učinki uvedbe sistema CRM v obravnavano podjetje.
Ključne besede: CRM, odjemalci, čelni in zaledni CRM sistemi, analitični CRM, operativni CRM, organizacijski CRM, modeli CRM, gradniki CRM, CRM vizija, CRM strategija, CRM procesi, CRM informacije, CRM tehnologija, CRM metrike, cilji CRM, implementacija CRM, založništvo, e-založništvo, Založba Obzorja
Objavljeno: 19.03.2013; Ogledov: 2494; Prenosov: 315
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici