| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Integracija geografskih informacijskih sistemov (gis) s crm rešitvami
Nastja Demirovič, 2020, diplomsko delo

Opis: Na svetu je danes ogromno podjetij, zato je za dobro poslovanje podjetja bistvena komunikacija in grajenje odnosa s strankami. Cilj podjetij je vzpostavitev zvestobe kupcev in preoblikovanje enkratnih kupcev podjetja v njihove redne stranke. Ne glede na to za kakšno podjetje gre, bodisi za podjetje ki je odvisno od vzdrževanja stalne baze strank ali prodajnega mesta ki želi, da se stranke vedno znova vračajo, je cilj podjetja vzpostavitev in vzdrževanje zveste skupine strank. To je bistvenega pomena za dolgoročni uspeh podjetja. Podjetjem pa na današnjem konkurenčnem trgu ni dovolj samo uporaba CRM rešitev, zato se vedno več podjetij odloča, da svoje CRM rešitve integrira s GIS sistemi. To je pomembno predvsem zaradi tega, ker so GIS sistemi pomembna lastnost raznih dejavnosti, strategij in načrtov podjetij in integracija teh dveh podjetjem pomaga dobiti globlje vpoglede, preden sprejmejo pomembnejše odločitve. Vključevanje GIS sistemov v CRM rešitve je v današnjem času nujen dejavnik uspešnosti podjetij, saj oba orodja pomagata organizacijam, da izkoristijo prostorske vidike svojih poslovnih podatkov. V prvem delu diplomskega dela smo najprej opredelili definicijo CRM rešitev, oziroma rešitev za upravljanje odnosov s strankami, predstavili njegove osnovne značilnosti, vlogo, vrste rešitev, zgodovino, arhitekturo ter predstavnike. Predstavili smo tudi prednosti uporabe CRM rešitev v podjetju. Drugi del naloge smo posvetili tudi geografskim informacijskim sistemom (GIS), smo jih opredelili, predstavili njegove osnovne značilnosti, vlogo, zgodovino, arhitekturo ter predstavnike. Osredotočili smo se tudi na integracijo teh dveh, kar smo kasneje v nalogi povezali s praktičnim delom, ter prikazali integracijo GIS sistema s CRM rešitvami. Prikazali smo dve že izvedeni integraciji in sicer integracijo SAP Geographic Enablement Framework (SAP Geo Framework) ter integracijo Esri in SAP.
Ključne besede: CRM (Upravljanje odnosov s strankami), CRM rešitve, GIS (Geografski informacijski sistemi), GIS, integracija
Objavljeno: 17.11.2020; Ogledov: 159; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (840,72 KB)

2.
Umetna inteligenca v sistemih za upravljanje odnosov s strankami
Tamara Krajnc, 2019, diplomsko delo

Opis: Hiter tehnološki napredek na področju digitalizacije in podatkov ter analitike je omogočil nastanek novih poslovnih inovacij in novih oblik konkurence. Tehnologija se razvija na področju robotike, analitike in umetne inteligence. Nekatera podjetja pridobivajo konkurenčno prednost pri uporabi podatkov in analitike, kar omogoča hitrejše in obsežnejše sprejemanje odločitev na podlagi dokazov, pridobivanju različnih vpogledov in optimizacije procesov. Umetna inteligenca bo spremenila podjetja in ustvarila nove vrste podjetij. Tehnične inovacije so pomagale organizacijam z novimi možnostmi za doseganje strank. Sistem za upravljanje odnosov s strankami in umetna inteligenca sta zelo močna kombinacija, ki ustvarjata na digitalnem trgu. Ker je internet postal hrbtenica sodobnih prodajnih in trženjskih prizadevanj, se je moral CRM sistem razviti, da zajame in kategorizira nenehno naraščajoč tok signalov in podatkovnih točk. Cilj umetne inteligence v CRM sistemih je, da umetna inteligenca obvladuje analizo in pripravi pametna priporočila o strankah ali možnostih. Od 1028 organizacij po vsem svetu je 28% izjavilo, da so že sprejele umetno inteligenco, 41% pa jih je odgovorilo, da bodo to storile v dveh letih (Salesforce, 2019). Podjetja se zavedajo, da so njihova najdragocenejša sredstva odnosi s stankami. Dejstvo je, da izgradnja osebnih in socialnih odnosov postaja pomembno področje trženja. Podjetja upravljajo s podatki, kot so družabni marketing, maloprodajne podatkovne baze, zabeležena strankina aktivnost, logistika in podatki o podjetjih, da vzpostavijo kakovostne strategije CRM. Ker lahko velike količine podatkov zagotovijo vzorec informacij strank, lahko podjetja napovedujejo in predpostavljajo, kakšne so potrebe svojih strank danes. Velike količine podatkov so pomagale oblikovati številne industrijske panoge in spremenili način delovanja podjetij danes.
Ključne besede: umetna inteligenca, sistemi za upravljanje odnosov s strankami, velike količine podatkov, tehnologija
Objavljeno: 10.12.2019; Ogledov: 605; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

3.
Uvajanje CRM rešitev na primeru podjetja Aksel d.o.o.
Gašper Skaza, 2016, diplomsko delo

Opis: Z novejšimi tehnologijami prihaja potreba po tem, da se podjetja posvečajo prenovi zastarelih informacijskih sistemov, ki so v veliko primerih nekompatibilni z novejšo tehnologijo. Kratica CRM (angl. Customer Relationship Management) v slovenskem prevodu pomeni sisteme za upravljanje odnosov s strankami. CRM je rešitev, ki pomaga konkurenčnost podjetja dvigniti na višjo raven, saj je dandanes ključno, da se posvetimo stranki na sodobne načine. Ker je zadovoljstvo stranke ključno za zvestobo, lahko s pomočjo CRM-rešitve dosežemo, da so stranke zadovoljne in da nas ne zapuščajo. Pojem CRM lahko razlagamo kot filozofijo, ki cilje podjetja najbolje dosega z identifikacijo in zadovoljstvom navedenih in nenavedenih želj in potreb stranke ali pa kot računalniški sistem za identificiranje, pridobivanje, ciljanje in ohranjanje najboljših strank. Povezava med tema dvema definicijama je najboljša, če je prepletena, torej da podjetje uporablja filozofijo CRM kot način poslovanja, računalniški sistem pa kot orodje za izpolnitev cilja, ki je narediti najboljši vtis na stranko. CRM-rešitev mora biti prilagodljiva potrebam podjetja, saj se te spreminjajo. Z rastjo podjetja se spreminjajo tudi potrebe po CRM-rešitvah. Dobro je že v začetni fazi najti pravega ponudnika, ki je sposoben prilagoditi CRM-rešitev na osnovni in bolj zapleteni ravni. Ko se podjetje odloči za uvedbo CRM-rešitve v podjetje, je treba določiti, kdo so ključni ljudje, ki bodo sodelovali pri uvedbi rešitve. Težava je, če se sodelujoči ne strinjajo z izbiro ponudnika ali če imajo občutek, da CRM-rešitev ne bo pripomogla k poslovanju, tako lahko projekt uvedbe CRM-rešitve v podjetje propade. Podjetja, ki uvajajo CRM-rešitev, morajo preučiti, kateri ponudnik ima dobre reference in kako dolgo se že ukvarja z uvajanjem CRM-rešitve. Dobro je raziskati ponudnike, saj lahko s pomočjo raziskave ugotovijo, kateri je za njih najprimernejši in kdo ponuja največ za primerljivo ceno.
Ključne besede: CRM – sistemi za upravljanje odnosov s strankami, implementacija, zadovoljstvo, zvestoba, podatki, informacije, integracija, informacijski sistem.
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 1491; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

4.
ADMINISTRACIJA SISTEMA CRM
Mitja Ristič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno upravljanje odnosov s strankami, tako njegov koncept kot njegova povezanost z informacijsko tehnologijo. Po kriterijih podjetja Gora d.o.o, Ljubljana je opisana analiza trga programa CRM in njihovih ponudnikov. Opisane so tudi prednosti po integraciji sistema v podjetje. Predstavljeni sta vloga administratorja sistema CRM in njegova opravila z vidika sistemske administracije. Praktični del diplomske naloge vključuje predvsem opis namestitve in konfiguracije programske opreme SuiteCRM ter nekatera orodja za razvijalce. V zaključku je predstavljena kreacija modula, narejenega po meri z orodji za razvijalce.
Ključne besede: administrator, sistemi CRM, upravljanje odnosov s strankami, marketing
Objavljeno: 21.10.2016; Ogledov: 1112; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

5.
IZBIRA REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI NA PRIMERU ŠTAJERSKEGA TEHNOLOŠKEGA PARKA
Tea Šumandl Kostov, 2015, magistrsko delo

Opis: V poslovnem svetu je že dolgo znano, da so kupci jedro posla ter da uspeh podjetja temelji na učinkovitem upravljanju odnosov z njimi. Vsi cilji so osredotočeni na zadovoljevanje strank, tako da se te rade vračajo. Pogosto pa ti cilji predstavljajo oviro za podjetja, ki nimajo ustreznih orodij, opreme in metod. V današnjem času tehnologija podjetjem ponuja sisteme, ki zaposlenim omogočajo, da hitro pridobijo vse podatke o strankah. Ta koncept se imenuje upravljanje odnosov s strankami (v nadaljevanju management odnosov s strankami), omenjene računalniške rešitve pa podjetjem omogočijo, da ohranijo stranke ter tako pridobijo strateško prednost pred svojimi tekmeci. V magistrskem delu smo zato podrobneje raziskali koncept managementa odnosov s strankami. Najprej smo ga definirali, opisali njegov razvoj ter strukturo. Nato smo se posvetili še opisu in primerjavi najpomembnejših rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki jih lahko v tem trenutku zasledimo na svetovnem trgu. Prav tako smo se dotaknili uvajanja takšnih rešitev v podjetje. Eno izmed rešitev, Microsof Dynamics CRM, smo podrobneje opisali, analizirali metodo njenega uvajanja, ki se imenuje Microsoft Dynamics Sure Step ter funkcionalnosti, ki jih rešitev ponuja. V zadnjem, praktičnem delu magistrskega dela, pa smo predstavili podjetje Štajerski tehnološki park, njihovo poslovno situacijo, opisali postopek izbire rešitve za upravljanje odnosov s strankami ter podali nekaj primerov podpore poslovnih procesov v podjetju s pomočjo rešitve Microsoft Dynamics CRM. Zavedati pa se je potrebno, da sistem za upravljanje odnosov s strankami ni le še eno informacijsko orodje. Le s pravilno uvedbo in uporabo lahko prispeva k izjemni ekonomski vrednosti za podjetje ter predstavlja konkurenčno prednost. Prav to pa želimo dokazati v magistrskem delu.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, Microsoft Dynamics CRM, Štajerski tehnološki park, informacijski sistemi, celovite informacijske rešitve
Objavljeno: 09.11.2015; Ogledov: 902; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (8,43 MB)

6.
ANALIZA IN PRIMERJAVA ODPRTOKODNIH SISTEMOV CRM
Aleš Paulovič, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo analizirali v tem času najbolj izpostavljene odprtokodne sisteme za upravljanje odnosov s strankami ali krajše sisteme CRM. Preverili smo, kaj je odprtokodna programska oprema, ter primerjali odprtokodni in zaprtokodni sistem CRM. Izpostavili smo ključne točke, po katerih smo sisteme analizirali. Na podlagi dokumentacije odprtokodnih sistemov in splošnih informacij o sistemih CRM smo pripravili seznam ključnih funkcionalnosti. Enostavni odločitveni model za izbiro sistema CRM smo pripravili na podlagi našega referenčnega seznama funkcionalnosti. V zadnjem delu diplomske naloge smo opisali praktične izkušnje z odprtokodnim sistemom CRM. Opisali smo namestitev dveh sistemov CRM in preizkusili možnosti povezovanja z obstoječimi informacijskimi sistemi preko spletnih storitev ter dodatnih podatkov. Preizkusili smo tudi dopolnitev funkcionalnosti s prosto dostopnim dodatkom. Odprtokodni sistemi CRM so se izkazali kot zanimiva alternativa komercialnim produktom, predvsem z možnostmi dopolnjevanja in vključevanja lastnih rešitev.
Ključne besede: odprtokodno, CRM, sistemi za upravljanje odnosov s strankami, primerjava CRM
Objavljeno: 24.05.2012; Ogledov: 2294; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (3,20 MB)

7.
VPLIV CRM IN IP TELEFONIJE NA LOGOSTIČNE PROCESE
Gregor Bračko, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali posredni vpliv CRM in IP telefonije na logistične procese. V prvem delu naloge smo podrobneje predstavili posamezne pojme logistike in informacijskih sistemov. V drugem delu smo predstavili CRM sistem in njegov razvoj, ki v središče dogajanja postavlja stranko oz. naročnika, ki je za razvoj in obstoj podjetja na trgu ključnega pomena. Bistvo koncepta CRM je spremenjen pogled na stranko, z upoštevanjem njenih potreb, želja in zahtev. V tretjem delu smo predstavili delovanje in ponudbo IP telefonije. V nalogi je prikazana IP telefonija kot način izvajanja koncepta CRM. V zadnjih letih so cene IP telefonije upadle, zato je bolj dostopna manjšim in srednje velikim podjetjem, ter tako hitro povrne investirana sredstva in prinese veliko novih funkcionalnosti. V zadnjem delu diplomske naloge smo predstavili integracijo obeh sistemov CRM in IP telefonije, našteli njune prednosti in slabosti, ter opisali njihov posreden vpliv na logistične procese. Na koncu naloge je opisana še integracija Cisco IP telefonije in Microsoft Dynamics CRM sistema.
Ključne besede: logistika, logistični procesi, informacijski sistemi, upravljanje odnosov s strankami, IP telefonija, podatkovna baza, integracija CRM in IP telefonije
Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 2235; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici