| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba umetne inteligence v rešitvah crm na primeru rešitve salesforce
Nina Belšak, 2020, diplomsko delo

Opis: Kupec je najpomembnejši del prodajnega procesa, saj brez kupca ni prodaje in brez prodaje ni dobička. Zato je upravljanje odnosov s kupci, skrajšano CRM, bil in bo ostal eden najpomembnejših pojmov na področju prodaje. Skozi leta se je prodajni proces spreminjal, z njim pa so se spreminjale zahteve in pričakovanja strank. Zaradi vedno večjih zahtev strank, velikih količin podatkov in vedno več dela, so nastali prvi CRM sistemi. V prvem delu diplomske naloge bo podrobneje opisano celotno področje upravljanja odnosov s strankami. Opisane bodo funkcionalnosti, vrste, prednosti in slabosti ter cilji in trendi CRM rešitev. V zadnjih letih je vedno pogostejši CRM v oblaku, preko katerega se povežemo s pomočjo internetne povezave. Sistemi, ki temeljijo na oblaku, omogočajo hitrejše, enostavnejše in cenejše prilagajanje spremembam. Zato jih je lažje integrirati tudi z drugimi aplikacijami. V drugem delu bo opisana integracija CRM-ja z AI. AI oziroma umetna inteligenca pomeni zmožnost posnemanja človeških reakcij, dejanj in čustev s pomočjo strojev, robotov in računalnikov. AI rešitev CRM rešitev nadgrajuje s svojimi naprednimi funkcijami, kot so: strojno učenje, globoko učenje, avtomatizacija procesov, napovedi prodaje in uspešnih poslov, prilagojeni klepeti, obdelava naravnega jezika, strojni vid, čustvena analitika in mnoge druge. Na koncu diplomske naloge bo predstavljeno podjetje Salesforce, ki je globalna in vodilna platforma za CRM, uporablja pa jo več kot 150.000 podjetij po vsem svetu. Je sistem, s samostojnimi aplikacijami za prodajo, ki temeljijo na oblaku, zato jih lahko na enostavne načine integriramo z zunanjimi aplikacijami, kot so e-pošta in socialni mediji. Ena izmed najvplivnejših rešitev Salesforca je Einstein. Salesforce Einstein pozitivno vpliva na področja marketinga, prodaje in storitev za stranke. Opisane bodo zmogljivosti in prednosti, ki jih rešitev Salesforce Einstein predstavlja za različna podjetja. Je eden izmed primerov umetne inteligence integrirane z rešitvijo CRM.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, Umetna inteligenca, Salesforce, Einstein, Strojno učenje, Globoko učenje, Sistem v oblaku, Prodajni proces
Objavljeno: 24.11.2020; Ogledov: 195; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

2.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH Z UVEDBO CRM SISTEMA V MALEM PODJETJU
Saša Bajs, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Sistem za upravljanje odnosov s strankami (ang. Customer Relationship Management – CRM) je okvir za prepoznavanje dobrih strank in izboljšanje odnosov z njimi. Sistem CRM podjetju pomaga, da so vsi zaposleni osredotočeni na svoje stranke in izboljšujejo poslovni odnos na vseh ravneh poslovanja. Strategija CRM spreminja vse dejavnosti v povezavi s strankami, kar pomeni, da dejansko vpliva na vse poslovne procese v organizaciji. Sistem CRM omogoča enostavno in hitro preverjanje podatkov o poslovnih stikih. Večina raziskav na področju uvajanja CRM v podjetja se osredotoča na zadovoljstvo strank, medtem ko smo se v diplomski nalogi osredotočili na zadovoljstvo zaposlenih v obravnavanem podjetju z uvedbo sistema CRM v poslovanje tega podjetja. V prvem delu naloge smo opisali, kaj je sistem CRM, nato smo predstavili sistem BokoCRM ter nato opisali uvajanje sistema CRM v podjetje. Z analizo ankete smo ugotovili, da so zaposleni zadovoljni z uporabo sistema BokoCRM; je enostaven za uporabo in uporaben pri njihovem delovnem procesu. Zaposleni uporabljajo sistem CRM pogosto, saj jim na zanesljiv in pregleden način zagotavlja informacije, ki jih potrebujejo pri svojem delu. Na podlagi raziskave ugotavljamo, da je uvedba sistema CRM pripomogla k boljšim podatkom o strankah ter omogočila boljše upravljanje odnosov, boljše medsebojno spremljanje, boljše vodstveno upravljanje, učinkovitejše storitve za stranke, standardiziran potek dela, delno pa se je izboljšalo tudi zadovoljstvo strank.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, poslovanje podjetja, sistem CRM, zadovoljstvo zaposlenih, BokoCRM
Objavljeno: 28.11.2016; Ogledov: 738; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

3.
Uvajanje CRM rešitev na primeru podjetja Aksel d.o.o.
Gašper Skaza, 2016, diplomsko delo

Opis: Z novejšimi tehnologijami prihaja potreba po tem, da se podjetja posvečajo prenovi zastarelih informacijskih sistemov, ki so v veliko primerih nekompatibilni z novejšo tehnologijo. Kratica CRM (angl. Customer Relationship Management) v slovenskem prevodu pomeni sisteme za upravljanje odnosov s strankami. CRM je rešitev, ki pomaga konkurenčnost podjetja dvigniti na višjo raven, saj je dandanes ključno, da se posvetimo stranki na sodobne načine. Ker je zadovoljstvo stranke ključno za zvestobo, lahko s pomočjo CRM-rešitve dosežemo, da so stranke zadovoljne in da nas ne zapuščajo. Pojem CRM lahko razlagamo kot filozofijo, ki cilje podjetja najbolje dosega z identifikacijo in zadovoljstvom navedenih in nenavedenih želj in potreb stranke ali pa kot računalniški sistem za identificiranje, pridobivanje, ciljanje in ohranjanje najboljših strank. Povezava med tema dvema definicijama je najboljša, če je prepletena, torej da podjetje uporablja filozofijo CRM kot način poslovanja, računalniški sistem pa kot orodje za izpolnitev cilja, ki je narediti najboljši vtis na stranko. CRM-rešitev mora biti prilagodljiva potrebam podjetja, saj se te spreminjajo. Z rastjo podjetja se spreminjajo tudi potrebe po CRM-rešitvah. Dobro je že v začetni fazi najti pravega ponudnika, ki je sposoben prilagoditi CRM-rešitev na osnovni in bolj zapleteni ravni. Ko se podjetje odloči za uvedbo CRM-rešitve v podjetje, je treba določiti, kdo so ključni ljudje, ki bodo sodelovali pri uvedbi rešitve. Težava je, če se sodelujoči ne strinjajo z izbiro ponudnika ali če imajo občutek, da CRM-rešitev ne bo pripomogla k poslovanju, tako lahko projekt uvedbe CRM-rešitve v podjetje propade. Podjetja, ki uvajajo CRM-rešitev, morajo preučiti, kateri ponudnik ima dobre reference in kako dolgo se že ukvarja z uvajanjem CRM-rešitve. Dobro je raziskati ponudnike, saj lahko s pomočjo raziskave ugotovijo, kateri je za njih najprimernejši in kdo ponuja največ za primerljivo ceno.
Ključne besede: CRM – sistemi za upravljanje odnosov s strankami, implementacija, zadovoljstvo, zvestoba, podatki, informacije, integracija, informacijski sistem.
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 1458; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

4.
Program zvestobe za majhna in mikro podjetja
Vladimir Tkalec, 2016, specialistično delo

Opis: V specialističnem delu smo prikazali moderne trende na področju programov zvestobe. Postavili smo cilj, da si vse, kar si lahko privoščijo veliki trgovci, lahko privoščijo tudi manjše organizacije in na primeru iz prakse to poskusili tudi dokazati. Pri tem smo pokazali, kako pomemben je inovativen pristop pri upravljanju shem zvestobe. V uvodnem delu smo predstavili problemsko stanje, postavili glavne in sekundarne cilje ter opisali metodologijo dela. V teoretičnem delu smo pregledali karakteristike programov zvestobe. Zaradi razvoja tehnologije in širše uporabnosti smo posebno pozornost namenili tehnologiji pametnih kartic, ki so nepogrešljiv člen sodobnih programov zvestobe. Z analizo trenutnega stanja in podano kritično analizo obstoječih procesov smo nadaljevali v smeri izgradnje programa zvestobe za obravnavano podjetje. Ustanovili smo projektno skupino, v kateri smo se dogovorili, da bomo razvili novo različico programske rešitve mojCENT, ki bo temeljila na sodobnih rešitvah, ki jih uporabljajo velika podjetja. Predstavili smo arhitekturo programske opreme, ključne module za delovanje sistema in upravljanje kampanj. Osrednji del naloge smo končali s prenovo procesov, predstavitvijo kartice zvestobe in SWOT analizo. Nalogo smo zaključili z oceno učinkov prenovljenega procesa ter z opisom možnosti nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: program zvestobe, pametna kartica, upravitelj kampanj, sistem za upravljanje odnosov s strankami, plačevanje
Objavljeno: 11.10.2016; Ogledov: 1024; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (3,09 MB)

5.
RAZVOJ REŠITVE ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V OKOLJU MS SHAREPOINT 2013
Andrej Filipi, 2016, diplomsko delo

Opis: Sistemi za upravljanje odnosov s strankami so danes nujna orodja vseh podjetij, ki sodelujejo s svojimi morebitnimi in obstoječimi strankami. Za uspešno doseganje poslovnih ciljev je zelo pomembno, da imajo podjetja informacijske rešitve, ki jih je mogoče hitro vpeljati v podjetje in omogočajo enostavno uporabo. V sklopu diplomskega dela smo opisali ključne lastnosti sistemov za upravljanje odnosov s strankami, pristope k razvoju aplikacij v okolju SharePoint 2013 in prikazali praktični primer razvoja rešitve CRM v okolju SharePoint 2013.
Ključne besede: Informacijski sistem, upravljanje odnosov s strankami, portal SharePoint, storitev v oblaku
Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 503; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

6.
INTEGRACIJA SPLETNIH SEMINARJEV S SISTEMOM ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV Z STRANKAMI
Tomaž Vodušek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Sistem za upravljanje odnosov s strankami je v mnogih podjetjih glavno orodje prodaje in trženja, s katerim sledijo stranki od samega pridobivanja kupca do servisiranja in spremljanja kupčeve zvestobe. Ena poglavitnih nalog sistema za upravljanje odnosov s strankami je spremljanje in beleženje komunikacije s strankami, ki poteka preko različnih kanalov. Sistem za upravljanje odnosov s strankami lahko dobre rezultate daje le s kvalitetnimi podatki, zato sta pravilen vnos in nabiranje pravih podatkov v sistem ključnega pomena. V diplomskem delu smo raziskali področje povezave sistema za upravljanje odnosov s strankami in sistema za izvajanje spletnih seminarjev kot pomembnega prodajnega kanala. Spletni seminarji so priljubljeni med ponudniki in slušatelji, saj lahko le-ti iz svojega delovnega okolja interaktivno sodelujejo. V podjetju SAOP, d. o. o., aktivno uporabljajo sistem za upravljanje odnosov s strankami, kakor tudi spletne seminarje za prodajne in druge predstavitve svojih rešitev. Glavni cilj diplomske naloge je načrtovati in razviti programsko rešitev, ki bo združevala oba sistema in omogočala ustrezen pretok podatkov brez izgube kvalitete podatkov. Po uvedbi rešitve za povezavo obeh sistemov spletni seminar postane nov prodajni kanal, vključen v procese sistema za upravljanje odnosov s strankami.
Ključne besede: sistem za upravljanje odnosov s strankami, spletni seminarji, integracija, Microsoft Dynamics CRM, Citrix GoToWebinar.
Objavljeno: 06.07.2016; Ogledov: 519; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

7.
UVAJANJE SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V MALEM PODJETJU
Vesna Orlić, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so predstavljene lastnosti in prednosti uporabe centraliziranih CRM sistemov. Lotili smo se tudi raziskave in izbire ustreznega CRM sistema za malo podjetje, ki omogoča enostavno uporabniško izkušnjo in enostavno dopolnjevanje oz. nadgrajevanje. Diplomsko delo obravnava izdelavo in prilagajanje izbranega CRM sistema dejanskim uporabniškim zahtevam. Prav tako je opisan način dosedanje zamudne administracije in nepregledne uporabe nedodelanih orodij za sledenje dela z strankami v malem podjetju. Ob koncu je prikazan praktični primer uspešne vpeljave CRM sistema v malem podjetju. Ključni cilj naloge je opis uspešne vpeljave CRM sistema v realno poslovno okolje.
Ključne besede: CRM, Sistem za upravljanje odnosov s strankami, Delo s strankami, Programi zvestobe, Poslovno komuniciranje, Upravljanje znanja
Objavljeno: 06.07.2016; Ogledov: 588; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (4,57 MB)

8.
ADMINISTRACIJA SISTEMOV ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI
Boštjan Perc, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen pojem sistem za upravljanje odnosov s strankami, konkurenca na tem področju, namen in cilj sistema CRM. V nadaljevanju dela se osredotočamo na administracijo sistema in delo administratorja, ki obsega vzdrževanje, namestitev in integracijo sistema. Sledi predstavitev odgovornosti administratorja, kot so upravljanje sistema ter delo s podatki in uporabniki, in sicer z namenom, da delo v podjetju poteka nemoteno. V diplomsko delo je vključena tudi izkušnja, ki smo jo pridobili s praktičnim delom administratorja sistema za upravljanje odnosov s strankami.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, CRM, sistem CRM
Objavljeno: 14.02.2013; Ogledov: 1341; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

9.
RAZVOJ APLIKACIJE NA PLATFORMI FORCE.COM
Uroš Kugl, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo posega na področje računalništva v oblaku. Opisani so osnovni koncepti delovanja, različne arhitekture in modeli računalništva v oblaku. Podrobneje so predstavljene strateške usmeritve podjetja Salesforce.com, ki je eno izmed vodilnih ponudnikov oblačnih storitev, ter njihov sistem za upravljanje odnosov s strankami. Glavni produkt obravnavanega podjetja je platforma, imenovana Force.com, na osnovi katere smo razvili lastno oblačno aplikacijo in jo tudi objavili na spletnem tržišču AppExChange. Skozi proces razvoja oblačne aplikacije smo podrobno spoznali in opisali številne funkcionalnosti, arhitekture, uporabljena orodja ter prednosti platforme Force.com.
Ključne besede: Salesforce.com, Računalništvo v oblaku, Sistem za upravljanje odnosov s strankami, Force.com
Objavljeno: 14.02.2013; Ogledov: 1139; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

10.
UVEDBA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V PODJETJU FINE CULINAR D.O.O.
Erika Stržinar, 2012, diplomsko delo

Opis: Uvedba sistema za upravljanje odnosov s strankami za podjetje predstavlja posebno strategijo v okviru trženjskih strategij. V diplomski nalogi smo v teoretičnem delu opredelili temeljne značilnosti in prednosti upravljanja odnosov s strankami. Podrobno smo opredelili, zakaj je skrb za obstoječe stranke in njihovo ohranjanje pomembnejša kot iskanje novih strank na trgu. V raziskovalnem delu smo predstavili dosedanje delo s strankami ter kako smo v podjetju Fine Culinar, d. o. o., v prodajni sistem uvedli novo programsko opremo za upravljanje odnosov s strankami. Namen diplomske naloge je ugotoviti, kakšen je pomen uvedbe novega prodajnega sistema za upravljanje odnosov s strankami za podjetje oz. za prodajni proces. Pomena naložbe v nov prodajni sistem se v podjetju Fine Culinar, d. o. o., dobro zavedamo in posledično veliko sredstev namenimo za dober, kakovosten in uporaben delovni sistem. V novem prodajnem programu smo zbrali ter uredili vse svoje dosedanje stranke v smiselne skupine in naloge in tako zaposlene v prodaji spodbudili k sprotnemu shranjevanju podatkov o prodajnem dogajanju. Vse te dogovore smo kasneje še razdelili na različne dogodke, ki smiselno opredelijo dogovor s stranko in tako obenem zagotovijo kakovostno nadaljnjo pripravo in načrtovanje prodajnih aktivnosti. Cilj diplomske naloge je predstaviti uporabnost novega sistema, njegove prednosti in slabosti ter predlagati nove rešitve, ki bi prispevale k večji preglednosti in učinkovitosti tega prodajnega pripomočka. Na podlagi sodelovanja pri postopku uvajanja ter vse do končnega rednega delovanja s programom ugotavljamo, da moramo v tehnologijo nenehno vlagati in iskati nove, boljše rešitve za pregledno in urejeno delovanje sistema.
Ključne besede: - upravljanje odnosov s strankami - informacijska tehnologija - prodajni sistem
Objavljeno: 10.01.2013; Ogledov: 1519; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (5,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici