| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 151
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpeljava sistema crm v podjetja skupine ulbrich
Jure Helbl, 2024, diplomsko delo

Opis: Zaradi vse kompleksnejših poslovnih okolij in napredka tehnologije na vseh področjih življenja in s tem tudi poslovanja so podjetja dandanes pod stalnim pritiskom razvoja in digitalizacije. To diplomsko delo se nanaša specifično na vpeljavo sistema za upravljanje odnosov s strankami (CRM) v podjetja skupine Ulbrich Group. V prvem delu diplomskega dela so predstavljeni sistemi CRM na teoretičnem nivoju, vse od njihove opredelitve pa do arhitekture in delovanja teh sistemov. V drugem delu se diplomsko delo osredotoči na specifični primer vpeljave sistema CRM v dejansko skupino podjetij. Prikazani so postopki vpeljave takšnega sistema, vse od določitev potreb in zahtev, analize ponudnikov, same integracije in pa izobraževanja zaposlenih. Predstavljena je tudi integracija sistema CRM s preostalimi poslovno-informacijskimi sistemi v podjetju, kjer spoznamo tudi razloge za potrebo po integraciji različnih sistemov. V zaključku je predstavljen tudi vpogled v delujoč sistem, kjer sta vidna prikaza zbranih informacij o aktivnostih zaposlenih.
Ključne besede: vpeljava, integracija sistemov, CRM, prenos informacij, preglednost informacij
Objavljeno v DKUM: 29.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

2.
Uporaba umetne inteligence pri upravljanju odnosov s strankami: vidik ponudnika poslovnih rešitev
Matej Starbek, 2025, diplomsko delo

Opis: Umetna inteligenca (AI) korenito spreminja upravljanje odnosov s strankami (CRM) in močno vpliva na poslovanje podjetij. V tem diplomskem delu preučujemo uporabo AI-podprtih sistemov CRM (sistemi AI-CRM). Ti sistemi izkoriščajo AI za izboljšano analizo podatkov, avtomatizacijo procesov in zagotavljanje personaliziranih izkušenj. Najbolj se uveljavljajo na področjih prodaje, marketinga, podpore strankam in analitike. Čeprav pripomorejo k večji učinkovitosti, boljši napovedi in boljšemu odločanju, prinašajo tudi določene izzive, ki se kažejo v visokih začetnih stroških, potrebi po prilagoditvi obstoječih procesov in pomislekih glede varnosti in etike. Za globlji vpogled smo v podjetju BE-terna d. o. o. izvedli kvalitativno raziskavo in preučili dejanske prakse uvajanja AI v CRM. Ugotovili smo, da na AI gledajo kot na naravno evolucijo obstoječih rešitev in ne kot na tehnološko revolucijo in da se zaenkrat spremembe v delovnih vlogah kažejo bolj v preoblikovanju nalog in ne v njihovem izginjanju. Uspešnost njene uporabe je v največji meri odvisna od organizacijske pripravljenosti podjetij in ne toliko od tehnologije same, pri čemer slovenska podjetja v primerjavi z mednarodnimi še vedno zaostajajo. To delo prispeva k boljšemu razumevanju sodobnih trendov in nudi praktično vrednost organizacijam, ki se soočajo z uvedbo AI v sisteme CRM.
Ključne besede: umetna inteligenca (AI), upravljanje odnosov s strankami (CRM), študija primera, vidik ponudnika poslovnih rešitev
Objavljeno v DKUM: 20.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

3.
Uvedba CRM rešitve v podjetju
Nina Preša, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje izdelavo spletne strani oz. CRM-sistema za malo tržno podjetje. Namenjena je izboljšavi dela v podjetju, da postanejo bolj organizirani in imajo skupno lokacijo za podatke o vseh kupcih in dobaviteljih, njihovih dokumentov in raznih pogodb, ter računi, ki potekajo z njimi. Uporaba tehnologije in integracija fizičnega arhiva v digitalen je pomemben, da se ne izgubijo podatki tekom poslovanja. Toliko bolj pomembno je, ko se podjetje širi, da ne postane preobremenjeno za tekoče delo. Uporabljal se je LokalniWP prosto kodni program WordPress, s katerim smo opravili večinski del s pomočjo vtičnikov in samostojne kode, za izdelavo CRM-ja po željah naročnika podjetja, s pozitivnimi odzivi. Izdelana je bila celotna rešitev z možnostjo nadgradnje in izboljšave za prihodnja dela in želja. Kot naslednji korak v razvoju rešitve je avtomatizacija e-pošte in izdelovanje računov znotraj programa s povezavo banke.
Ključne besede: CRM, WordPress, vtičniki
Objavljeno v DKUM: 16.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

4.
Analiza priložnosti in tveganj ob uvedbi sistema za upravljanje odnosov s strankami v mikropodjetju
Ana Lokar, 2025, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo analizirali priložnosti in tveganja za uvedbo sistema za upravljanje s strankami v mikropodjetju. Našo analizo smo osredotočili na slovensko mikropodjetje France Turbo d.o.o., ki se ukvarja s prodajo kaminov in peči. V podjetju opažamo pomanjkanje namenske rešitve za upravljanje odnosov s strankami. Analiza je pokazala tri ključne pomanjkljivosti, in sicer zamudno ročno upravljanje podatkov, pomanjkanje avtomatizirane komunikacije s strankami in omejeno funkcionalnost spletne strani. Namen dela je podati konkretne predloge in s tem prispevati k možni optimizaciji poslovanja France Turbo, povečati njihovo konkurenčnost in poudariti pomen digitalizacije mikropodjetij. Naloga temelji na pregledu literature in študiji primera z dvema polstrukturiranima intervjujema. V teoretičnem delu smo opredelili CRM sisteme , digitalizacijo, ERP sisteme in spletno prisotnost, medtem ko smo v praktičnem raziskali možnost uvedbe mikropodjetju primernega CRM sistema.
Ključne besede: CRM, digitalizacija, Intrix, Salesforce
Objavljeno v DKUM: 08.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

5.
Reinženiring aplikacije za CRM z orodjem Oracle APEX
Luka Jovanović, 2025, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem razvil aplikacijo »CoffeeCRM« za upravljanje odnosov s strankami, namenjeno kavarnam in restavracijam. Poenostavil in prilagodil sem podatkovni model odprtokodne SuiteCRM Community Edition. Procesni model sem skrčil na tri glavne procese, ki so prikazani z diagrami tokov podatkov: sprejemanje naročil, izvršitev naročil in spremljanje poslovanja. Glavni cilj je bil ustvariti rešitev, ki omogoča upravljanje podatkov o strankah, sledenje naročilom, vodenje programov zvestobe in osnovno analizo poslovanja v realnem okolju. Cilje sem določil na podlagi zahtev uporabnikov. Pri razvoju sem uporabil orodje Oracle Application Express (APEX). Aplikacija vključuje domačo stran za prijavo uporabnikov, nadzorno ploščo za lastnika, interaktivna poročila in obrazce za ključne funkcije. Izkušnja z reinženiringom CRM je pokazala, da je Oracle APEX prilagodljivo orodje za hiter razvoj z malokodnim pristopom.
Ključne besede: spletna aplikacija, reinženiring, CRM, Oracle APEX
Objavljeno v DKUM: 08.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

6.
Uporaba digitalne platforme za namen Društva CELOTA
Brina Brigadir, 2025, magistrsko delo

Opis: V kontekstu digitalne preobrazbe, ki postaja ključna razvojna os za organizacije vseh vrst, se tudi nevladni sektor vse pogosteje sooča s potrebo po informatizaciji in racionalizaciji svojih poslovnih procesov. Magistrsko delo obravnava uporabo digitalne platforme Odoo kot celovite poslovne informacijske rešitve v kontekstu podpore delovanja neprofitne organizacije – Društva CELOTA. Osrednji poudarek naloge je usmerjen v proučevanje vpliva uvedbe odprtokodne in modularno zasnovane rešitve na izboljšanje poslovnih procesov ter povečanje preglednosti poslovanja društva. Teoretični del naloge predstavlja osnovne koncepte poslovnih informacijskih rešitev s poudarkom na ERP, CRM in CMS rešitvah. Obravnavane so njihove značilnosti, razvoj, ponudniki in obseg funkcionalnosti, pri čemer je posebej izpostavljeno prekrivanje in dopolnjevanje funkcionalnosti izbranih rešitev. V nalogi ugotavljamo, da smer razvoja poslovnih informacijskih rešitev temelji na razširjeni, integrirani modularni zasnovi, ki podpira večino področij delovanja podjetja. Na podlagi tega kot pomembnega predstavnika nove generacije poslovnih informacijskih rešitev prepoznavamo digitalno platformo Odoo, ki jo kot izhodišče za empirični del naloge celostno predstavimo. V empiričnem delu naloge je predstavljena izvedena študija primera, ki temelji na analizi obstoječih procesov v Društvu CELOTA, prepoznavanju potreb ter oceni potenciala uvedbe rešitve Odoo za izboljšanje učinkovitosti delovanja društva. Ugotovitve potrjujejo, da je Odoo primerna rešitev za podporo delovanja manjših organizacij, saj je stroškovno ugodna in uporabniško prijazna rešitev, ki pokriva širok spekter poslovnih področij. Organizacijam lahko prinese več ključnih izboljšav, kot so centralizacija podatkov in poslovnih procesov, avtomatizacija ponavljajočih se nalog, večja preglednost nad informacijami in boljša pkomunikacija z deležniki. Na tej osnovi naloga prispeva k razumevanju pomena digitalne transformacije v nevladnem sektorju, predstavlja možnosti uporabe rešitve Odoo in opredeljuje konkretne smernice za uvedbo rešitve v obravnavanem društvu.
Ključne besede: Poslovne informacijske rešitve, rešitve ERP, rešitve CRM, rešitve CMS, Odoo
Objavljeno v DKUM: 11.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (7,57 MB)

7.
Oblačne CRM rešitve
Jon Cesar, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava oblačne CRM rešitve kot ključno orodje za digitalno transformacijo podjetij. Predstavljeni so temeljni koncepti računalništva v oblaku, storitveni in namestitveni modeli (IaaS, PaaS, SaaS), ter prednosti in slabosti uporabe takšnih rešitev. Poseben poudarek je namenjen primerjavi dveh vodilnih oblačnih CRM sistemov – Salesforce in Microsoft Dynamics 365 – z vidika funkcionalnosti, cene, uporabniške izkušnje, mobilne dostopnosti in vključenosti umetne inteligence. Ugotovitve kažejo, da ima vsaka rešitev svoje prednosti glede na potrebe podjetij različnih velikosti in tehnološke usmerjenosti.
Ključne besede: Oblačne rešitve, CRM sistemi, računalništvo v oblaku, Salesforce Microsoft Dynamics 365, digitalna transformacija, upravljanje odnosov s strankami, poslovna programska oprema.
Objavljeno v DKUM: 21.08.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

8.
Upravljanje odnosov s strankami prek družbenih medijev
Sara Stojchevska, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje sodoben pristop k upravljanju odnosov s strankami prek družbenih medijev, s poudarkom na konceptu Social CRM, ki predstavlja nadgradnjo tradicionalnega CRM z vključevanjem interaktivnih digitalnih kanalov. V digitalni dobi podjetja niso več edini nosilci komunikacije – potrošniki postajajo aktivni soustvarjalci vsebin, kar zahteva nove strategije vključevanja, prilagajanja in odzivanja. V nalogi so predstavljeni razvoj CRM sistemov, prehod v socialne platforme ter razvrstitev in funkcionalnosti različnih vrst CRM sistemov. Osrednji del se posveča Social CRM: analizira njegovo vlogo, prednosti in slabosti, uporabljeno programsko opremo ter konkretne primere iz prakse, kot so LEGO, Starbucks, JetBlue in Coca-Cola. Poseben poudarek je namenjen vlogi uporabniško ustvarjene vsebine (UGC), analitiki družbenih omrežij in vlogi umetne inteligence pri personalizaciji. Analiza kaže, da podjetja z uporabo Social CRM orodij dosegajo višjo stopnjo angažiranosti strank, boljše prilagajanje komunikacije, hitrejše odzive in krepitev lojalnosti. Social CRM postaja ključno orodje za dolgoročno rast podjetij v digitalni ekonomiji, saj omogoča celosten pogled na stranko, večkanalno povezovanje in strateško uporabo podatkov v realnem času.
Ključne besede: CRM, Social CRM, družbeni mediji, stranke, potrošniki
Objavljeno v DKUM: 21.08.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

9.
Izzivi prenosa vodenja na naslednjo generacijo v družinskem podjetju
2025, znanstvena monografija

Opis: Monografija “Izzivi prenosa vodenja na naslednjo generacijo v družinskem podjetju” združuje sedem poglavij, ki z enotnim znanstvenim okvirjem – od kritičnega pregleda literature in analize stanja do empiričnih raziskav in praktičnih pobud – raziskujejo ključne vidike nasledstva v podjetju Dines d. o. o. V prvem poglavju obravnava digitalno podporo znanju, sledijo tematike kariernega načrtovanja, modela 3K za razvoj vodij, digitalne preobrazbe nabavnih procesov, uporabe naprednih tehnologij pri prenosu lastništva, pravnih vidikov družinske ustave ter konceptualne zasnove CRM-sistema za B2B-prodajo. Cilj monografije je z multiperspektivnimi rešitvami – od digitalnih orodij in kariernih strategij do pravnih mehanizmov in informacijskih sistemov – vzpostaviti celosten “nasledstvo 4.0” okvir, ki povezuje teorijo in prakso ter podpira trajnostni razvoj, konkurenčnost in dolgoročno kontinuiteto slovenskih družinskih podjetij.
Ključne besede: načrtovanje nasledstva, digitalna preobrazba, razvoj vodij, upravljanje znanja, upravljanje družinskega podjetja, strategije kariernega načrtovanja, sistemi CRM za B2B prodajo
Objavljeno v DKUM: 01.08.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (5,73 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Vključevanje umetne inteligence v CRM rešitve
Tadeja Vogrinčič, 2025, magistrsko delo

Opis: V današnjem času vse večjega tehnološkega napredka postaja umetna inteligenca vse bolj priljubljena komponenta poslovnih modelov. V magistrskem delu smo obravnavali povezovanje umetne inteligence v CRM rešitve. Ugotavljali smo, kakšen vpliv imajo pametne rešitve, povezane z umetno inteligenco na odnose s strankami in samo poslovanje. V teoretičnem delu so predstavljene CRM rešitve-kot orodja in tehnologije, ki izboljšajo in upravljajo z odnosi s strankami. Umetna inteligenca pa je opredeljena kot področje računalniške znanosti, ki se osredotoča na razvoj inteligentnih strojev, ki bodo sposobni sprejemanja racionalnih odločitev in razmišljanja po človeškem vzgledu. Predstavljena je njuna integracija, delovanje in prednosti, ki jih ta povezava prinaša na poslovanje podjetij. V empiričnem delu smo izvedli primerjalno analizo treh ponudnikov rešitev CRM, ki imajo vključeno umetno inteligenco - Salesforce, Hubspot in Microsoft Dynamics 365. Rešitve smo podrobneje primerjali glede na njihove funkcionalnosti, ceno, možnosti integracije z ostalimi aplikacijami, proces implementacije, načine poročanja in kako je v rešitvi uporabljena umetna inteligenca. Povzeli smo rezultate primerjalne analize in pripravili napotke za izbiro prave CRM rešitve glede na velikost podjetja. V zadnjem poglavju smo se dotaknili še posebej pomembne tematike varstva podatkov in etičnih vprašanj, ki se porajajo z vedno hitrejšim razvojem umetne inteligence.
Ključne besede: CRM rešitve, umetna inteligenca, upravljanje odnosov s strankami, Salesforce, Hubspot, Microsoft Dynamics 365
Objavljeno v DKUM: 19.06.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 32  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (3,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici