| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Strukturna optimizacija telesa zobnika kuhinjskega robota : diplomsko delo
Karlo Maček, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava strukturno optimizacijo telesa zobnika kuhinjskega robota. Na podlagi enačb iz priporočila VDI 2736 smo izračunali najmanjšo potrebno širino zobnika za zagotovitev napetosti v korenu zoba manjših od dopustnih. Nato smo s parametrično analizo po metodi končnih elementov ugotovili lokacijo in velikost potrebne obremenitve, ki povzroči enak odziv, kot da bi bila v kontaktu boka zob zobnika. Model zobnika smo pripravili v programskem paketu Siemens NX ter smo ga uvozili v programski paket za optimizacijo topologije, CAESS ProTOp. Po številnih poizkusih smo prišli do primerne strukture telesa zobnika z 38 % manj materiala kot pri polnem zobniku ob hkratni zagotovitvi, da so napetosti v korenu zoba manjše od dopustnih in da v notranjosti telesa zobnika ni koncentracij napetosti.
Ključne besede: optimizacija topologije, analiza po metodi končnih elementov, polimerni zobniki, zmanjševanje mase, napetost v korenu zoba, CAESS ProTOp, Siemens NX, Ansys
Objavljeno v DKUM: 05.10.2021; Ogledov: 723; Prenosov: 0

2.
Napredno konstruiranje bata visokozmogljivega motorja z notranjim zgorevanjem : magistrsko delo
Uroš Marčič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je obravnavana topološka optimizacija bata visokozmogljivega motorja z notranjim zgorevanjem. Gre za pogonski agregat, ki je bil uporabljen v pogonskem sklopu dirkalnika Formula Student. Prikazan je celoten potek od izračuna obremenitev, ki delujejo na bat med obratovanjem motorja, CAD modeliranja, trdnostne analize pa vse do končnega modela, ki smo ga dobili pri topološki optimizaciji. V sklopu razvoja pogonskega sklopa dirkalnika Formula Student je bil izdelan 1D simulacijski model s programom AVL Boost, na osnovi katerega dobimo tudi podatke o največjem zgorevalnem tlaku v valju, kar je eden ključnih podatkov pri izračunu obremenitev, ki delujejo na bat. Izhajali smo iz geometrije obstoječega bata. Na osnovi obremenitev, ki smo jih dobili z analitičnim izračunom, smo naredili trdnostno analizo bata v programu Abaqus, ki je potrebna za nadaljnje delo v programu CAESS ProTOp, kjer je bila izvedena topološka optimizacija bata. Narejeni sta bili dve različni optimizaciji ob upoštevanju nekoliko drugače postavljenih robnih pogojev. Rezultati obeh različic so predstavljeni in opisani na koncu magistrskega dela.
Ključne besede: bat, optimizacija topologije, AVL Boost, CAESS ProTOp, motor z notranjim zgorevanjem
Objavljeno v DKUM: 14.10.2020; Ogledov: 757; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (7,09 MB)

3.
Optimizacija topologije čeljusti robotskega prijemala : magistrsko delo
Janez Fašalek, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je prikazan postopek optimizacije topologije čeljusti robotskega prijemala. Cilj dela je izdelati geometrijo čeljusti, ki bo imela čim manjšo maso. Izdelana sta dva modela, ki sta najprej analizirana po metodi končnih elementov v programu Abaqus CAE. S programom CAESS ProTOp je bil izveden postopek optimizacije topologije. Dobljeni sta bili dve geometriji čeljusti z bistveno manjšo maso ter brez koncentracij napetosti. Na koncu je izdelana še rekonstrukcija geometrije s ciljem dobiti parametrizirano geometrijo.
Ključne besede: Čeljust, optimizacija topologije, CAESS ProTOp, Abaqus CAE
Objavljeno v DKUM: 05.06.2019; Ogledov: 970; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici