| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 39
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
VSTOP PODJETJA MIKRO+POLO D.O.O. NA TRG BOSNE IN HERCEGOVINE
Miha Završnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili strategijo vstopa slovenskega podjetja Mikro+polo na trg Bosne in Hercegovine. Mikro+polo je eno izmed vodilnih slovenskih podjetij na področju prodaje kemikalij, laboratorijske opreme in pribora. V letu 2008 je podjetje pridobilo zastopstvo za prodajo visoko kakovostnih kemikalij Sigma-Aldrich na področju BiH in se odločilo za vstop na tržišče. Napravili smo analizo tržišča BiH, predstavili postopek ustanovitve podjetja z omejeno odgovornostjo (d.o.o.) in predstavništva ter predstavili gospodarsko sodelovanje med Slovenijo in BiH. Nato smo se lotili analize strategij vstopa na tuj trg. Ugotovili smo, da je trenutno najprimernejša oblika vstopa odprtje predstavništva v Sarajevo in podpis pogodbe z distributerjem. Mikro+polo je zato podpisal pogodbo o distribuciji s podjetjem Tuzlafarm, ki bo skrbelo za uvoz blaga iz Slovenije in transport do končnega kupca. Analiza privlačnosti tržišča BiH na področju kemikalij in analiza konkurence je pokazala, da ima trg velik potencial, saj povpraševanje narašča, konkurenca pa je slabo razvita. Zastavili smo strateške cilje za podjetje Mikro+polo na trgu BiH in cilje za trženje kemikalij na omenjenem trgu, kjer si podjetje namerava v nekaj letih izgraditi image kvalitetnega, zanesljivega in strokovno dobro podkovanega dobavitelja visoko kakovostnih kemikalij. Strateške cilje bo moč doseči s predstavljenim marketinškim spletom, kjer smo definirali politiko izdelkov, cen, distribucije in tržnega komuniciranja. V zaključku smo celoten projekt predstavili tudi s finančnega vidika in ugotovili, da ne zahteva velikih finančnih vlaganj in de se bo investicija v nov trg povrnila že v prvem letu poslovanja.
Ključne besede: mednarodno trženje, strategija trženja, Bosna in Hercegovina, kemikalije, vstop na tržišče, analiza tržišča, predstavništvo, marketinški splet, predstavitev podjetja
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 2857; Prenosov: 279
.pdf Celotno besedilo (579,50 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici