| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČINI OCENJEVANJA IN NAGRAJEVANJA DELOVNE USPEŠNOSTI ZAPOSLENIH NA PRIMERU PODJETJA BOSCH SIEMENS HIŠNI APARATI D.O.O.
Tadej Recek, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V svojem diplomskem seminarju z naslovom Načini ocenjevanja in nagrajevanja delovne uspešnosti zaposlenih na primeru podjetja Bosch Siemens Hišni aparati d.o.o. sem se osredotočal na metode in tehnike, s katerimi danes podjetja ugotavljajo in spodbujajo svoje zaposlene k boljši delovni uspešnosti. Po predstavitvi teoretičnih izhodišč za ocenjevanje in nagrajevanje delovne uspešnosti je sledila obravnava vpliva ocenjevanja in nagrajevanja delovne uspešnosti na motivacijo zaposlenih, na koncu pa sem opravil še analizo metod in tehnik ocenjevanja in nagrajevanja, ki jih uporabljajo v izbranem podjetju.
Ključne besede: človeški viri, ocenjevanje, nagrajevanje, motivacija, Bosch Siemens Hišni aparati d.o.o.
Objavljeno: 22.11.2011; Ogledov: 1667; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (948,41 KB)

2.
VODENJE TRANSPORTNEGA SISTEMA BOSCH TS1 S PROGRAMSKIM PAKETOM MATLAB/SIMULINK
Andrej Fekonja, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V sodobnem industrijskem okolju se vse bolj uveljavljajo fleksibilni proizvodni procesi, katerih prednost je predvsem hitra prilagoditev novemu izdelku ob minimalnih spremembah konfiguracije proizvodne linije. Hkrati pa se pojavi tudi slabost, kajti programiranje manipulatorjev in ostalih strojev je časovno zahtevno in predstavlja izpad proizvodnje, kar povzroča izgube. Kot ena izmed rešitev za obstoječi problem se je izkazalo simulacijsko okolje v katerem se lahko načrtuje in simulira vodenje, še preden bo prišlo do preureditve proizvodne linije in s tem preprogramiranja posameznih strojev. V diplomskem delu je predstavljeno načrtovanje programske opreme, ki omogoča krmiljenje, diagnosticiranje in simulacijo transportnega sistema Bosch TS1.
Ključne besede: transportni sistem, Bosch TS1, krmiljenje, Matlab/Simulink, Petrijeva mreža, snovanje vodenja s pomočjo modela, VRML
Objavljeno: 04.10.2011; Ogledov: 1404; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (3,77 MB)

3.
VODENJE IN SIMULACIJA TRANSPORTNEGA SISTEMA BOSCH TS1 Z UPORABO PROGRAMSKEGA ORODJA STATEFLOW
Uroš Kovše, 2012, diplomsko delo

Opis: V sodobnem času se je v industrijski proizvodnji potrebno hitro prilagajati spremembam, ki jih narekuje trg, zato je potrebno čim hitreje ob čim manjših stroških zasnovati in brez večjih posegov v strojni proizvodni sistem izvesti tudi spremembe krmilnih sistemov. Za avtomatizacijo vodenja proizvodnih procesov se klasično uporabljajo industrijski PLK krmilniki. Ko je potrebno prilagoditi proizvodni proces, je potrebno spremeniti tudi program v PLK krmilnikih, zaradi česar lahko pride do daljšega izpada proizvodnje. Ta postopek bi lahko skrajšali, če bi krmilnik lahko programirali kar v jeziku specifikacije, ki je prilagojen problemu, s katerim se ukvarjamo. Program krmilnika tudi želimo verificirati v nekem simulacijskem okolju še pred končno implementacijo na realni strojni opremi. Takšen postopek snovanja programske opreme na industrijskih krmilnih sistemih lahko bistveno skrajša potreben čas in olajša kasnejše spremembe ali nadgradnje v sistemih avtomatizacije predvsem pri kompleksnejših problemih. V diplomskem delu je predstavljeno snovanje vodenja transportnega sistema Bosch TS1 s pomočjo programskega orodja Stateflow. Zgrajen je tudi model proizvodnega sistema. Algoritem vodenja je najprej verificiran s simulacijo v programskem paketu Simulink, potem pa je z istim algoritmom izvedeno tudi vodenje realnega sistema. V tem primeru osebni računalnik s programsko opremo Matlab (katerega del sta tudi Simulink in Stateflow), nadomešča PLK krmilnik.
Ključne besede: Stateflow, Transportni sistem BOSCH TS1, Dogodkovno vodeni sistemi, VRML, Matlab/Simulink, Eplan, Step 7
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1521; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (11,47 MB)

4.
AWARENESS, POSITIONING AND A SELLING PROCESS APPROACH OF HOUSEHOLD APPLIANCES
Stanislav Okorn, 2012, magistrsko delo

Opis: The main purpose of this master thesis was it, to figure out the market position of the Gorenje brand and his main rivals Bosch, Zanussi, Whirlpool and Miele on the Czech, Slovakian, Austrian, Slovenian and Croatian market of household appliances. Firstly branding, brand awareness, positioning and fundamental psychological knowledge in respect to consumer awareness were explained. Afterwards the survey was made. Lastly the analysis and the report of the research were committed. Positioning is a marketing strategy which focuses on a creation of a unique image. The effort should distinguish itself from the offers of the competition to be truly exclusive. Especially among inexperienced consumers brand awareness is of crucial importance. In regard to branding, it can be said that developing a decade- long brand identity can be a very positive situation, to put higher prices due to the tradition on a certain market. Many brands from the 19.and the beginning of 20. century are still existing and performing very well. If we compare the 5 household appliances markets between themselves, then major dissimilarities were visible in the research. The geographical distance cannot be the primary cause of this diverse condition. Language barriers preclude any real spiritual interchange among ordinary people of happening in large extent. Hence the German-speaking Austrians favor German brands, and Slovenians and Croatians prefer Gorenje, due to their common history and similar language. The respondents do not think that any of the brands is of low quality. In the field of consumer perception it could be acknowledged that a brand having the best quality and at the same time offering the cheapest price does not exist in any of the researched markets. Such expectations are also not realistic. In every economical sector brands with higher reputation of quality try to set higher prices, to make by this means higher profits possible.
Ključne besede: branding, brand awareness, positioning, psychological approach to consumer awareness, Gorenje, Bosch, Zanussi, Miele, Whirlpool, household appliances, research, Czech Republic, Slovakia, Austria, Slovenia, Croatia.
Objavljeno: 30.10.2012; Ogledov: 1222; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici