1. Marketinško komuniciranje na primeru podjetja BSH Bosch und Siemens HausgeräteJakob Korbar, 2020, diplomsko delo Opis: Marketinško komuniciranje je nepogrešljiva marketinška dejavnost, saj podjetja z
njo vzpostavljajo stik z odjemalci, ostalimi podjetji in pridobivajo kupčevo
zvestobo in zaupanje. Marketinško komuniciranje podjetja obravnavajo kot obliko
prepričevalnega informiranja odjemalcev s katerim zmanjšujejo njihovo
negotovost in posledično povzročimo pospeševanje nakupa. Danes je odjemalec
izpostavljen veliki količini informacij zaradi tega so vedno bolj zapolnjeni tudi
kanali marketinškega komuniciranja. Zaradi vseh dejavnikov so podjetja
primorana z odjemalcem komunicirati na najbolj učinkovit način, kar zahteva zelo
razvit program marketinškega komuniciranja. V trenutku presoje se bodo
odjemalci odločili za nakup tistega izdelka, ki je najbolje predstavljen in najbolj
izpolnjuje njihova pričakovanja. Podjetja se zaveda, da lahko le z izpolnjevanjem
odjemalčevih pričakovanj in ustvarjanjem dobička ostane konkurenčno na trgu.
Da to dosežejo, se morajo biti pripravljeni neprestano prilagajati razmeram na
trgu.
V diplomskem delu bomo predstavili teoretično osnovo marketinškega
komuniciranja, opredelili cilje marketinškega komuniciranja in ciljne skupine,
komunikacijske kanale, primernost izbranih komunikacijskih orodij in proračun
marketinškega komuniciranja. Specifično bo predstavljeno marketinško
komuniciranje v podjetju BSH Bosch und Siemens Hausgeräte na slovenskem
trgu. Analizirali bomo njihov program marketinškega komuniciranja in predstavili program marketinga za izdelek sesalnikov Unlimited. Ključne besede: Marketinško komuniciranje, BSH Bosch und Siemens
Hausgeräte, orodja marketinškega komuniciranja, program marketinškega
komuniciranja Objavljeno v DKUM: 30.03.2021; Ogledov: 1048; Prenosov: 145 Celotno besedilo (1023,14 KB) |
2. AWARENESS, POSITIONING AND A SELLING PROCESS APPROACH OF HOUSEHOLD APPLIANCESStanislav Okorn, 2012, magistrsko delo Opis: The main purpose of this master thesis was it, to figure out the market position of the Gorenje brand and his main rivals Bosch, Zanussi, Whirlpool and Miele on the Czech, Slovakian, Austrian, Slovenian and Croatian market of household appliances. Firstly branding, brand awareness, positioning and fundamental psychological knowledge in respect to consumer awareness were explained. Afterwards the survey was made. Lastly the analysis and the report of the research were committed.
Positioning is a marketing strategy which focuses on a creation of a unique image. The effort should distinguish itself from the offers of the competition to be truly exclusive. Especially among inexperienced consumers brand awareness is of crucial importance. In regard to branding, it can be said that developing a decade- long brand identity can be a very positive situation, to put higher prices due to the tradition on a certain market. Many brands from the 19.and the beginning of 20. century are still existing and performing very well.
If we compare the 5 household appliances markets between themselves, then major dissimilarities were visible in the research. The geographical distance cannot be the primary cause of this diverse condition. Language barriers preclude any real spiritual interchange among ordinary people of happening in large extent. Hence the German-speaking Austrians favor German brands, and Slovenians and Croatians prefer Gorenje, due to their common history and similar language.
The respondents do not think that any of the brands is of low quality. In the field of consumer perception it could be acknowledged that a brand having the best quality and at the same time offering the cheapest price does not exist in any of the researched markets. Such expectations are also not realistic. In every economical sector brands with higher reputation of quality try to set higher prices, to make by this means higher profits possible. Ključne besede: branding, brand awareness, positioning, psychological approach to consumer awareness, Gorenje, Bosch, Zanussi, Miele, Whirlpool, household appliances, research, Czech Republic, Slovakia, Austria, Slovenia, Croatia. Objavljeno v DKUM: 30.10.2012; Ogledov: 2234; Prenosov: 169 Celotno besedilo (1,46 MB) |
3. VODENJE IN SIMULACIJA TRANSPORTNEGA SISTEMA BOSCH TS1 Z UPORABO PROGRAMSKEGA ORODJA STATEFLOWUroš Kovše, 2012, diplomsko delo Opis: V sodobnem času se je v industrijski proizvodnji potrebno hitro prilagajati spremembam, ki jih narekuje trg, zato je potrebno čim hitreje ob čim manjših stroških zasnovati in brez večjih posegov v strojni proizvodni sistem izvesti tudi spremembe krmilnih sistemov. Za avtomatizacijo vodenja proizvodnih procesov se klasično uporabljajo industrijski PLK krmilniki. Ko je potrebno prilagoditi proizvodni proces, je potrebno spremeniti tudi program v PLK krmilnikih, zaradi česar lahko pride do daljšega izpada proizvodnje. Ta postopek bi lahko skrajšali, če bi krmilnik lahko programirali kar v jeziku specifikacije, ki je prilagojen problemu, s katerim se ukvarjamo. Program krmilnika tudi želimo verificirati v nekem simulacijskem okolju še pred končno implementacijo na realni strojni opremi. Takšen postopek snovanja programske opreme na industrijskih krmilnih sistemih lahko bistveno skrajša potreben čas in olajša kasnejše spremembe ali nadgradnje v sistemih avtomatizacije predvsem pri kompleksnejših problemih.
V diplomskem delu je predstavljeno snovanje vodenja transportnega sistema Bosch TS1 s pomočjo programskega orodja Stateflow. Zgrajen je tudi model proizvodnega sistema. Algoritem vodenja je najprej verificiran s simulacijo v programskem paketu Simulink, potem pa je z istim algoritmom izvedeno tudi vodenje realnega sistema. V tem primeru osebni računalnik s programsko opremo Matlab (katerega del sta tudi Simulink in Stateflow), nadomešča PLK krmilnik. Ključne besede: Stateflow, Transportni sistem BOSCH TS1, Dogodkovno vodeni sistemi, VRML, Matlab/Simulink, Eplan, Step 7 Objavljeno v DKUM: 31.05.2012; Ogledov: 2529; Prenosov: 202 Celotno besedilo (11,47 MB) |
4. NAČINI OCENJEVANJA IN NAGRAJEVANJA DELOVNE USPEŠNOSTI ZAPOSLENIH NA PRIMERU PODJETJA BOSCH SIEMENS HIŠNI APARATI D.O.O.Tadej Recek, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga Opis: V svojem diplomskem seminarju z naslovom Načini ocenjevanja in nagrajevanja delovne uspešnosti zaposlenih na primeru podjetja Bosch Siemens Hišni aparati d.o.o. sem se osredotočal na metode in tehnike, s katerimi danes podjetja ugotavljajo in spodbujajo svoje zaposlene k boljši delovni uspešnosti. Po predstavitvi teoretičnih izhodišč za ocenjevanje in nagrajevanje delovne uspešnosti je sledila obravnava vpliva ocenjevanja in nagrajevanja delovne uspešnosti na motivacijo zaposlenih, na koncu pa sem opravil še analizo metod in tehnik ocenjevanja in nagrajevanja, ki jih uporabljajo v izbranem podjetju. Ključne besede: človeški viri, ocenjevanje, nagrajevanje, motivacija, Bosch Siemens Hišni aparati d.o.o. Objavljeno v DKUM: 22.11.2011; Ogledov: 2538; Prenosov: 259 Celotno besedilo (948,41 KB) |
5. VODENJE TRANSPORTNEGA SISTEMA BOSCH TS1 S PROGRAMSKIM PAKETOM MATLAB/SIMULINKAndrej Fekonja, 2011, diplomsko delo/naloga Opis: V sodobnem industrijskem okolju se vse bolj uveljavljajo fleksibilni proizvodni procesi, katerih prednost je predvsem hitra prilagoditev novemu izdelku ob minimalnih spremembah konfiguracije proizvodne linije. Hkrati pa se pojavi tudi slabost, kajti programiranje manipulatorjev in ostalih strojev je časovno zahtevno in predstavlja izpad proizvodnje, kar povzroča izgube. Kot ena izmed rešitev za obstoječi problem se je izkazalo simulacijsko okolje v katerem se lahko načrtuje in simulira vodenje, še preden bo prišlo do preureditve proizvodne linije in s tem preprogramiranja posameznih strojev. V diplomskem delu je predstavljeno načrtovanje programske opreme, ki omogoča krmiljenje, diagnosticiranje in simulacijo transportnega sistema Bosch TS1. Ključne besede: transportni sistem, Bosch TS1, krmiljenje, Matlab/Simulink, Petrijeva mreža, snovanje vodenja s pomočjo modela, VRML Objavljeno v DKUM: 04.10.2011; Ogledov: 2384; Prenosov: 147 Celotno besedilo (3,77 MB) |