| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba in izzivi lokalnih valut
Ines Gabrovec, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so strnjeno predstavljene lokalne valute, ki običajno nastanejo z namenom izboljšanja gospodarstva v določenih lokalnih skupnostih. Za začetek bomo opredelili pojme denarni sistem ter valuta, nato pa prešlli na temo lokalnih valut. Predstavljeni so začetki uporabe lokalnih valut, različne vrste ter posamezni primeri, ki jih najdemo v tujini in v Sloveniji. V nadaljevanju so raziskani še pozitivni in negativni učinki uporabe, na koncu pa podani še primeri za uporabo lokalnih valut v podjetjih.
Ključne besede: lokalna valuta, komplementarna valuta, lokalno gospodarstvo, lokalna skupnost, boni.
Objavljeno v DKUM: 15.01.2024; Ogledov: 278; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

2.
Zadovoljstvo študentov s prehrano in storitvijo v Gostilni Brbončica
Anita Höferle, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je ugotoviti splošno zadovoljstvo študentov s ponudniki hrane na študentske bone in zadovoljstvo študentov s prehrano in storitvijo v Gostilni Brbončica. Prav tako je namen pridobiti mnenje študentov o okusu, svežini in raznovrstnosti hrane ter njihove predloge za pestrejšo ponudbo. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični del in empirični del. Cilj v teoretičnem delu je pregled relevantne literature na temo zagotavljanja kakovosti ponudbe in privabljanja gostov ter ugotavljanja njihovega zadovoljstva. Empirični del naloge smo posvetili zbiranju podatkov o splošnem zadovoljstvu študentov s ponudniki hrane na študentske bone in o zadovoljstvu študentov s prehrano ter storitvijo v gostilni Brbončica. Podatke smo zbrali z anketnim vprašalnikom. Ugotovili smo, da se 47 odstotkov študentov prehranjuje na študentske bone 3- do 4-krat tedensko, v Gostilni Brbončica pa le 31 odstotkov. Ugotovili smo tudi, da se manj kot 1-krat na teden v gostinskih lokalih prehranjujejo 4 odstotki študentov, v Gostilni Brbončica pa 35 odstotkov. Rezultati so pokazali, da kakovost in raznovrstnost hrane nista najpomembnejša dejavnika, ki vplivata na izbor gostinskega lokala. Takšnega mnenja je bilo 18 odstotkov študentov. Ugotavljamo, da so študentje pretežno zelo zadovoljni s prehrano (68 odstotkov jih je bilo zelo zadovoljnih) in s storitvijo (64 odstotkov jih je bilo zelo zadovoljnih) v Gostilni Brbončica. Splošen vtis o Gostilni Brbončica je zadovoljiv, takšnega mnenja je bilo 45 odstotkov anketiranih.
Ključne besede: kakovost, študentski boni, zadovoljstvo študentov, prehrana, gostinski lokal
Objavljeno v DKUM: 14.11.2016; Ogledov: 1020; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

3.
VLOGA KRIZNEGA MANAGEMENTA PRI REŠEVANJU KRIZE V PODJETJU
Marinko Nikolić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena kriza v podjetjih z njenimi značilnostmi in načini obvladovanja. Kriza v današnjih časih ne prizanaša nobenemu, saj je v medijih vidno, da propadajo tudi nekoč velika in uspešna podjetja. V kolikor ostala podjetja ne želijo priti v krizo, je treba ponovno pregledati temelje podjetja in strategijo, katero so izbrali, saj so le dobri temelji in pravilna naravnanost podjetja preventivni ukrepi za preprečitev krize. Na dveh praktičnih primerih podjetij Vezenine Bled d.o.o. in Boni d.o.o., sem predstavil obvladovanje krize z ustrezno strategijo in ukrepi. Nekateri ukrepi se sprva ne zdijo logični, ampak je potrebno razumeti končni cilj kriznega managerja, da bi lahko razumeli tudi njegova dejanja. Opisan je način razmišljanja kriznega managerja, kateri se zelo razlikuje od razmišljanja progresivnih managerjev. Odločitve kriznega managerja morajo biti hitre in ciljno naravnane, on sam pa mora biti izredno fleksibilen glede na razvoj dogodkov pri reševanju podjetja.
Ključne besede: krizni management, kriza podjetja, Vezenine Bled d.o.o., Boni d.o.o., osnove podjetništva.
Objavljeno v DKUM: 04.06.2012; Ogledov: 1686; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (241,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici