| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv znamčenja podjetja Boltez d.o.o. na proces zaposlovanja
Petra Boltez, 2024, magistrsko delo

Opis: Raziskave kažejo, da je znamčenje postalo ključen dejavnik za uspeh v sodobnem poslovnem svetu. S pojmom znamčenje zajemamo celosten proces, ki vključuje upravljanje z blagovno znamko in vzpostavljanje identitete podjetja, kar pomaga pri procesu zaposlovanja in ohranjanja kadra. Naš namen je bil predstaviti podjetje Boltez d.o.o. in posnetek stanja trenutnega znamčenja ter kako le-to vpliva na privlačnost dela in ohranjanje zaposlenih. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature prikazali teoretične osnove znamčenja in vpliv, ki ga ima na proces zaposlovanja in ohranjanja kadrov. S pomočjo kvantitativne raziskave in analize v podjetju smo zbrali podatke in jih interpretirali ter podali ustrezno rešitev za podjetje na področju znamčenja v povezavi s procesom zaposlovanja. V empiričnem delu smo odgovorili na hipoteze, ki smo si jih postavili. Preverba šestih raziskovalnih hipotez je pokazala, da doslednost sporočanja blagovne znamke na različnih kanalih predstavlja ključen dejavnik za privlačnost podjetja, medtem ko izobrazba in dolžina delovne dobe nista bistvenega pomena pri oblikovanju mnenj zaposlenih, kot na primer v podjetju Boltez d.o.o. Poudarja se pomembnost delovnih izkušenj in okolja pri oblikovanju percepcije o delodajalcu. Predlogi za nadaljnje delo vključujejo identificiranje dodatnih dejavnikov, ki vplivajo na pripadnost zaposlenih, ter izboljšanje strategije znamčenja podjetja Boltez d.o.o. na podlagi povratnih informacij, s ciljem stalnega spremljanja in prilagajanja pristopkov glede na nova spoznanja in trende na področju zaposlovanja.
Ključne besede: znamčenje, vpliv znamčenja na zaposlovanje, proces zaposlovanja, Boltez d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 15.05.2024; Ogledov: 248; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

2.
Digitalna marketinška strategija družinskega podjetja Boltez d.o.o.
Petra Boltez, 2021, diplomsko delo

Opis: V sodobnem svetu je vloga digitalne marketinške strategije vse bolj pomembna, saj je na trgu vse več podjetij. Tako v večjih organizacijah kot tudi v družinskih podjetjih digitalizacija marketinških procesov prinaša mnogo koristi. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za družinsko podjetje Boltez d.o.o. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature domačih in tujih avtorjev prikazali osnove digitalnega marketinga in strategij ter marketinga v družinskih podjetjih. V raziskovalnem delu smo podrobno predstavili družinsko podjetje Boltez d.o.o in naredili posnetek obstoječega stanja digitalnega marketinga. Za potrebe raziskave smo zbrali podatke s pomočjo kvantitativne analize in jih uporabili pri nadaljnjem intervjuju z direktorjem in odgovornim za marketing v podjetju. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali. Želeli smo pridobiti čim več podatkov za podajanje ustrezne digitalne marketinške strategije. Družinskemu podjetju Boltez d.o.o. smo svetovali, da začne z aktivno promocijo na spletu in na socialnih omrežjih, hkrati smo zapisali tudi nekaj predlogov. Ugotovili smo, da bi jim digitalni marketing pomagal pri sami prepoznavnosti blagovne znamke, pozicioniranju na trgu in pri iskanju novih potencialnih strank.
Ključne besede: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, družinsko podjetje, Boltez d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 21.07.2021; Ogledov: 1343; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici