1.
Vpliv znamčenja podjetja Boltez d.o.o. na proces zaposlovanjaPetra Boltez, 2024, magistrsko delo
Opis: Raziskave kažejo, da je znamčenje postalo ključen dejavnik za uspeh v sodobnem poslovnem svetu. S pojmom znamčenje zajemamo celosten proces, ki vključuje upravljanje z blagovno znamko in vzpostavljanje identitete podjetja, kar pomaga pri procesu zaposlovanja in ohranjanja kadra. Naš namen je bil predstaviti podjetje Boltez d.o.o. in posnetek stanja trenutnega znamčenja ter kako le-to vpliva na privlačnost dela in ohranjanje zaposlenih.
V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature prikazali teoretične osnove znamčenja in vpliv, ki ga ima na proces zaposlovanja in ohranjanja kadrov. S pomočjo kvantitativne raziskave in analize v podjetju smo zbrali podatke in jih interpretirali ter podali ustrezno rešitev za podjetje na področju znamčenja v povezavi s procesom zaposlovanja. V empiričnem delu smo odgovorili na hipoteze, ki smo si jih postavili.
Preverba šestih raziskovalnih hipotez je pokazala, da doslednost sporočanja blagovne znamke na različnih kanalih predstavlja ključen dejavnik za privlačnost podjetja, medtem ko izobrazba in dolžina delovne dobe nista bistvenega pomena pri oblikovanju mnenj zaposlenih, kot na primer v podjetju Boltez d.o.o. Poudarja se pomembnost delovnih izkušenj in okolja pri oblikovanju percepcije o delodajalcu. Predlogi za nadaljnje delo vključujejo identificiranje dodatnih dejavnikov, ki vplivajo na pripadnost zaposlenih, ter izboljšanje strategije znamčenja podjetja Boltez d.o.o. na podlagi povratnih informacij, s ciljem stalnega spremljanja in prilagajanja pristopkov glede na nova spoznanja in trende na področju zaposlovanja.
Ključne besede: znamčenje, vpliv znamčenja na zaposlovanje, proces zaposlovanja, Boltez d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 15.05.2024; Ogledov: 248; Prenosov: 39
Celotno besedilo (2,05 MB)