| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SPLETNE DRAŽBE
Mia Novak, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tema diplomskega seminarja se nanaša na spletne dražbe. Spletne dražbe so danes ena izmed podskupin elektronskih dražb, kjer prodaja in nakup dražbenih predmetov, potekata preko svetovnega spleta. Ene izmed najpopularnejših in najprepoznavnejših spletnih dražb so posredniške spletne dražbe, kjer se transakcije pojavljajo med posamezniki.
Ključne besede: spletne dražbe, e-poslovanje, varnost na spletnih dražbah, Bolha.com, eBay, tipi prevar na spletnih dražbah, poslovni modeli spletnih dražb
Objavljeno: 28.11.2011; Ogledov: 2254; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (766,50 KB)

2.
ELEKTRONSKE TRŽNICE ZA POTROŠNIKE
Matjaž Petek, 2014, magistrsko delo

Opis: V času gospodarske krize in vse večje konkurence so se tudi podjetja začela boriti za svoje kupce, zato se jih čedalje več odloča ponujati svoje proizvode in storitve prek elektronske trgovine. Elektronsko trgovanje je del elektronskega poslovanja, ki nam prinaša veliko prednosti v primerjavi s fizičnim nakupovanjem. Elektronske trgovine so odprte 24 ur na dan, pred nakupom se lahko prek spleta pozanimamo o samem izdelku in ceni pri konkurentih, nakup lahko opravimo z nekaj kliki iz domačega naslonjača itd. Seveda pa lahko skupaj z vsemi ugodnostmi prihaja tudi do nekaterih nevšečnosti oz. se lahko srečujemo s tveganji, kot so na primer kraja oziroma zloraba plačilnih kartic, zloraba osebnih podatkov, hkrati pa nikoli ne vemo, kaj bomo dobili na naš naslov. Za slovenske elektronske tržnice bi lahko rekli, da še niso tako razvite kot tuje. To bi lahko pripisali predvsem zadržanosti Slovencev do spletnega nakupovanja. Najbolj skeptični smo glede varnosti. Tudi podjetja imajo zadržke do tega načina poslovanja, predvsem zaradi nepoznavanja načina dela in prednosti, ki jih le-to prinaša. Seveda pa obstaja kar nekaj izjem, ki so zelo uspešne v slovenskem elektronskem prostoru. Tri izmed njih (Bolha.com, Slovenia-online.si, EnaA.com) smo tudi sami podrobno preučili v naši magistrski nalogi in opravili spletni nakup prek njih ter tako spoznali postopek nakupa. Kar se tiče tujih elektronskih tržnic, lahko rečemo, da so nekoliko naprednejše. Od slovenskih se razlikujejo predvsem po količini ponujenih izdelkov, številu prodajalcev, veliko večjem trgu, varnosti na visokem nivoju itd. Skoraj vse elektronske tržnice namreč zahtevajo povratne informacije glede zadovoljstva nakupa in tako bolj zaščitijo kupce pred raznimi goljufijami. Tudi za analizo tujih elektronskih tržnic smo izbrali tri, ki so v samem vrhu, in sicer: Ebay.com, Alibaba.com ter Amazon.com.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronske tržnice, prednosti in težave pri poslovanju na elektronskih tržnicah, uvajanje elektronske tržnice v podjetje, Bolha.com, Slovenia-online.si, EnaA.com, Ebay.com, Alibaba.com, Amazon.com.
Objavljeno: 21.05.2014; Ogledov: 1214; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

3.
Razvoj mobilne aplikacije BolhaNotify
Primož Skerbiš, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen razvoj mobilne aplikacije BolhaNotify za mobilne naprave z operacijskim sistemom Android. Aplikacija rešuje problem dolgotrajnega iskanja izdelkov na spletnem oglasniku Bolha.com.
Ključne besede: Android, bolha.com, obvestilo, aplikacija
Objavljeno: 06.10.2017; Ogledov: 426; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici