| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH Z UVEDBO CRM SISTEMA V MALEM PODJETJU
Saša Bajs, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Sistem za upravljanje odnosov s strankami (ang. Customer Relationship Management – CRM) je okvir za prepoznavanje dobrih strank in izboljšanje odnosov z njimi. Sistem CRM podjetju pomaga, da so vsi zaposleni osredotočeni na svoje stranke in izboljšujejo poslovni odnos na vseh ravneh poslovanja. Strategija CRM spreminja vse dejavnosti v povezavi s strankami, kar pomeni, da dejansko vpliva na vse poslovne procese v organizaciji. Sistem CRM omogoča enostavno in hitro preverjanje podatkov o poslovnih stikih. Večina raziskav na področju uvajanja CRM v podjetja se osredotoča na zadovoljstvo strank, medtem ko smo se v diplomski nalogi osredotočili na zadovoljstvo zaposlenih v obravnavanem podjetju z uvedbo sistema CRM v poslovanje tega podjetja. V prvem delu naloge smo opisali, kaj je sistem CRM, nato smo predstavili sistem BokoCRM ter nato opisali uvajanje sistema CRM v podjetje. Z analizo ankete smo ugotovili, da so zaposleni zadovoljni z uporabo sistema BokoCRM; je enostaven za uporabo in uporaben pri njihovem delovnem procesu. Zaposleni uporabljajo sistem CRM pogosto, saj jim na zanesljiv in pregleden način zagotavlja informacije, ki jih potrebujejo pri svojem delu. Na podlagi raziskave ugotavljamo, da je uvedba sistema CRM pripomogla k boljšim podatkom o strankah ter omogočila boljše upravljanje odnosov, boljše medsebojno spremljanje, boljše vodstveno upravljanje, učinkovitejše storitve za stranke, standardiziran potek dela, delno pa se je izboljšalo tudi zadovoljstvo strank.
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, poslovanje podjetja, sistem CRM, zadovoljstvo zaposlenih, BokoCRM
Objavljeno: 28.11.2016; Ogledov: 765; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici