| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Teksturiranje nizkomnogokotniških modelov v BodyPaint 3D
Ana Ambrož, 2018, diplomsko delo

Opis: Danes je zelo pomembno, da znamo učinkovito teksturirati 3D modele. Čeprav smo pogosto omejeni s številom mnogokotnikov, pa želimo 3D modele kakovostnega videza in z navideznimi detajli. Doseganje tega ni preprosto in zahteva smisel za umetniško oblikovanje. BodyPaint 3D omogoča teksturiranje modelov s pomočjo projekcijskega slikanja . Cilj diplomske naloge je ustvariti čimbolj kakovostne teksture, ki bodo nizkomnogokotniškim 3D modelom dodale navidezne podrobnosti, ki so sicer zmodelirani samo na visokomnogokotniških modelih. Želimo dokazati, da se zgolj s teksturo na nizkomnogokotniškem modelu da ustvariti učinek visokomnogokotniškega modela.
Ključne besede: BodyPaint 3D, teksture, 3D modeliranje
Objavljeno: 19.10.2018; Ogledov: 115; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici