| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
PODPORA STERNOKLAVIKULARNEGA SKLEPA Z EKSOSKELETOM
Tomaž Ščavničar, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali s kinematiko ramenskega sklopa, s pritrditvijo mehanskega eksoskeleta na sternoklavikularni del ključnice, tako da sternoklavikularnemu sklepu omogoča čimbolj naravno gibanje. Ukvarjali smo se tudi z izračunom transformacij eksoskeleta s pomočjo Denavit-Hartenbergovega postopka.
Ključne besede: ključnica, sternoklavikularni sklep, eksoskelet, Blender, animacija
Objavljeno: 17.01.2011; Ogledov: 2002; Prenosov: 381
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

2.
3D VIZUALNO MODELIRANJE Z UPORABO ODPRTOKODNEGA ORODJA BLENDER
Jernej Černe, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo izgradnjo enostavnih modelov strežnih sistemov po principu dogodkovne simulacije z odprtokodnim orodjem Blender. Uvodoma je predstavljeno orodje Blender ter izvedena primerjava različnih orodij, ki omogočajo 3D modeliranje. Podan je postopek izgradnje simulacijskega modela z grafičnim vmesnikom ter s pomočjo jezika Python. Realizirana je programska koda, ki omogoča izpis ustrezne statistike v tekstovno datoteko, kar zagotavlja pridobitev standardnih rezultatov simulacijskih tekov. Podane so smernice za uporabo podobnih odprtokodnih rešitev v podjetjih.
Ključne besede: Odprta koda Blender 3D Sitem strežbe Simulacija Statistična analiza
Objavljeno: 01.09.2011; Ogledov: 1816; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

3.
Implementacija urejevalnika mest z uporabo knjižnice libGDX
Luka Horvat, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavi implementacijo urejevalnika mest. Najprej obdelamo programski paket Blender in potrebne postopke za izdelavo ter animacijo 3D modelov. Nato se posvetimo knjižnici libGDX in opišemo njene funkcionalnosti, ki so potrebne za izdelavo aplikacije. Sledita opis same implementacije, uporabljenih pristopov in metod ter predstavitev končne aplikacije.
Ključne besede: urejevalnik mest, računalniška grafika, 3D, Blender, libGDX
Objavljeno: 13.10.2015; Ogledov: 662; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

4.
UPORABA ORODIJ UNITY3D IN BLENDER ZA RAZVOJ IGER NA ANDROIDU
David Čeh, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu spoznavamo industrijo videoiger in kaj nas motivira da igramo igre. Osnujemo načrt za razvoj igre, ki ga razdelimo na dva konceptuelno različna načina in se po tem principu poskusimo lotiti lastnega projekta. Spoznavamo delovanje orodij Unity3D in Blender ter osnovne tehnike modeliranja, teksturiranja in pisanja skript, katerih končni produkt je igra za Android napravo.
Ključne besede: Blender, 3D modeliranje, Unity3D, razvoj iger, igralni pogon
Objavljeno: 16.09.2015; Ogledov: 513; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

5.
SPODBUJANJE LJUDI H GIBANJU S POMOČJO MOBILNE IGRE
Tomaž Petrovič, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se soočili s problemom neaktivnosti današnje generacije. Razvili smo igro za mobilne naprave Android, s katero uporabniku aplikacije ponudimo razlog in motiv za sprehod po mestu. Uporabnik v igri prevzame vlogo navadnega meščana, ki se med zgodbo znajde na misiji, v kateri mora premagati zmaja, da reši ugrabljeno princeso. Igralec v igri napreduje tako, da v realnem svetu po mestu išče skrite zaklade, ki so predstavljeni s QR kodami. Aplikacijo smo razvili v programskem okolju Eclipse, uporabili pa smo še veliko drugih tehnologij in orodij, med katerimi je bil tudi Blender, v katerem smo izdelali kratek video, ki prikazuje zgodbo igre.
Ključne besede: Android, aplikacija, igra, zdravo življenje, Blender
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 428; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

6.
Izdelava spletnega učbenika za 3D modeliranje v Blenderju
Marjeta Čuk, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela smo opisali e–izobraževanje in sisteme za upravljanje vsebin in izobraževanja. V empiričnem delu smo izdelali prototip interaktivnega spletnega učbenika za 3D modeliranje v programu Blender za vaje pri predmetu Digitalno 3d oblikovanje 1 dodiplomskega študija Oblikovanja tekstilij in oblačil. V prvem sklopu empiričnega dela smo opisali pripravo vsebine spletnega učbenika in programskih orodij, s katerimi smo vsebino pripravili. Sledi opis namestitve lokalnega strežniškega okolja, namestitve WordPressa in vtičnikov za razširitev njegove funkcionalnosti. V naslednjem sklopu smo podrobno predstavili izdelavo prototipa spletnega učbenika in lekcij v CoursePressu. V zadnjem delu je predstavljeno še delovanje učbenika. Razviti spletni učbenik ni namenjen zgolj podajanju vsebin študentom, ampak smo mu dodali funkcijo, ki omogoča komuniciranje med učiteljem in študenti, ter delovni zvezek, v katerega bodo študenti oddajali domače naloge v obliki slik in videov. Nad oddanimi nalogami ima popoln pregled učitelj in študenti.
Ključne besede: WordPress, CoursePress, Blender, Kombinirano učenje
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 442; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (3,22 MB)

7.
POSTOPEK IZDELAVE ANIMIRANEGA FILMA Z ORODJEMA BLENDER IN GIMP
Sebastjan Mlekuž, 2016, diplomsko delo

Opis: Osnovna ideja diplomske naloge je spoznati, osvojiti in preučiti ključne in pomembne korake, ki so potrebni za izdelavo računalniške animacije. Ker je področje računalniške animacije preširoko, da bi lahko vse obdelali v nalogi, se osredotočimo na izdelavo računalniške animacije v zabavni industriji. Raziskali in preizkusili bomo tudi na praktičnem primeru, ali je mogoče kreirati računalniško animacijo na dostojnem nivoju z odprtokodnimi in zastonjskimi orodji. Uporabili bomo le Blender, ki je največji odprtokodni konkurent Mayi, in GIMP, ki konkurira Photoshopu.
Ključne besede: računalniška animacija, blender, gimp, 3D grafika
Objavljeno: 09.09.2016; Ogledov: 800; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

8.
Izdelava robotske roke s 3 dof
Jaka Pustavrh, 2017, diplomsko delo

Opis: V osnovi to diplomsko delo prikazuje, kako izdelati robotsko roko s 3-prostostnimi stopnjami. Ker pa je končni cilj, da robot zna narisati na papir poljubni vzorec, smo mu dodali še četrto os. Prikazano je, kako fizično izdelati robota s 3D-tiskalnikom, izdelati potrebno vezje in kako programsko usposobiti robotsko gibanje preko inverzne kinematike s pomočjo programa, ki se imenuje Blender.
Ključne besede: robotska roka, inverzna kinematika, Blender
Objavljeno: 04.05.2017; Ogledov: 1653; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (8,75 MB)

9.
Testiranje zmogljivosti orodja blender v okoljih Arch Linux in Windows 10
Mihael Smrekar, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje delovanje odprtokodnega programa Blender na operacijskem sistemu Windows 10 in odprtokodnem operacijskem sistemu Arch Linux. Opisuje, kakšni so načini za povečanje zmogljivosti delovanja programa na različnih sistemih ter računalnikih z različno strojno opremo. Za poizvedbo o zmogljivosti programa na različnih sistemih z različno strojno specifikacijo so v diplomskem delu opisane uporabljene nastavitve oziroma načini za prikaz česa je program sposoben. Na kratko je opisano tudi, kakšen je bil pristop k udejanjenju omenjenih nastavitev, pridobljeni rezultati in kaj nam ti pomenijo.
Ključne besede: Linux, Windows 10, Blender, zmogljivost
Objavljeno: 09.10.2017; Ogledov: 220; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

10.
Fotorealistična vizualizacija ognja v animacijskem paketu Blender
Dominik Štrakl, 2018, diplomsko delo

Opis: Osnovni namen diplomskega dela je izdelati fotorealistično animacijo ognja v odprtokodnem animacijskem paketu Blender. Pri izdelavi smo uporabili metode, ki se v računalniški grafiki uporabljajo za vizualizacijo posebnih učinkov. Postopek izdelave in uporabljene metode smo podrobneje opisali. Na koncu smo analizirali različne vplive na doseganje realizma in vplive na časovno zahtevnost pri upodabljanju.
Ključne besede: vizualizacija, računalniška grafika, animacija, 3D grafika, Blender
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 577; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (7,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici