| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
3D modeliranje foto-realističnega bivalnega prostora
Nika Milenović, 2024, diplomsko delo

Opis: Izbira primernih tekstur in osvetlitve je za foto-realizem v računalniški grafiki ključnega pomena. Namen diplomskega dela (v teoretskem segmentu) je predstaviti okolje za razvijanje Blender, namenjeno 3D modeliranju in 3D animaciji, hkrati pa predstaviti, kako osvetlitev in teksture vplivajo na foto-realizem pri 3D modeliranju. V praktičnem delu bodo predstavljeni vsi postopki modeliranja posameznih modelov našega prostora, končni izdelek in implementacija različnih virov osvetlitve ter tekstur za dosego najvišje stopnje foto-realizma.
Ključne besede: 3D modeliranje, foto-realizem, teksture, osvetlitev, Blender
Objavljeno v DKUM: 22.05.2024; Ogledov: 50; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (3,96 MB)

2.
Izdelava modela in animacije delovanja zgodnjega strelnega orožja : diplomsko delo
Izidor Blazinšek, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo v uvodu opisali zgodovino razvoja muškete in jo nato v programu Blender 3D modelirali in ustvarili animacijo njenega strela. Uporabili smo številne modifikatorje in raznovrstne tehnike za ustvarjanje mreže modela. Zanj smo nato ustvarili materiale z realističnim videzom. S pomočjo različnih sistemov delcev smo predstavili delovanje muškete ob strelu, in eksplozijo, ki mu sledi. Vse skupaj smo predstavili v videu, ki prikaže ustvarjen model z animacijo.
Ključne besede: mušketa, modeliranje, animacija, Blender, senčenje
Objavljeno v DKUM: 04.12.2023; Ogledov: 533; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (5,47 MB)

3.
3D digitalni oglasni pano : diplomsko delo
Katja Tratnjek, 2023, diplomsko delo

Opis: Znotraj področja oglaševanja se je razvil nov način zunanjega oglaševanja imenovan 3D digitalni oglasni pano ali 3D digitalni anamorfni oglasni pano, ki uspešno pritegne pozornost občinstva in ohranja pozornost dlje časa. Namen diplomskega dela je s pomočjo deskriptivne in praktične metode predstaviti, kaj je 3D digitalni anamorfni oglasni pano, povzeti trenutno stanje 3D amamorfnih oglasnih panojev, ki so prisotni na trgu, in predstaviti princip delovanja ter prikazati praktično izvedbo 3D oglasnega panoja za Fakulteto za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v animacijskem paketu Blender.
Ključne besede: 3D digitalni oglasni pano, anamorfoza, prisilna perspektiva, Blender.
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 398; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Uporabnosti odprtokodnega animacijskega paketa blender za izdelavo zahtevnih fotorealističnih scen : diplomsko delo
Maja Kuhl, 2023, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu analiziramo in opišemo izdelavo fotorealističnega 3D modela Neytiri iz filma Avatar v odprtokodnem programskem paketu Blender. Ogledali si bomo plačljive programske pakete in primerjali njihove funkcionalnosti s funkcionalnostmi našega odprtokodnega programa. Delo obsega celovit opis izdelave modela, ki obsega vse od modeliranja grobe oblike modela do podrobne izdelave tekstur. Predmet študije je lik iz filma Avatar, ki je znan po realističnih modelih, ki so bili pred svojim časom. Po končanem delu smo ugotovili, da je Blender obširen program, ki omogoča izdelavo modelov po standardih filmske industrije.
Ključne besede: Blender, 3D modeliranje, fotorealizem, domišljiski lik Neytiri
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 393; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (7,49 MB)

5.
Designing and sculpting a fantasy character in the software Blender : diplomsko delo
Ognen Cvetanoski, 2023, diplomsko delo

Opis: This thesis delves into the visual communications and techniques of 3D character sculpting within the Blender software. The objective of this study is to understand how each element from visual communications and graphic design theory is crucial for the creation of a coherent, intriguing and engaging character. Through an extensive look at the three sculptural tenets, the research presents an overview of the necessary guidelines to be considered for any sculpting process. Furthermore, we sketch the first iteration of our character upon analyzing already existing fantastical characters. In this study we delve into the basics of the Blender software and its sculpting capabilities along with its various tools and brushes. Additionally, we focus on the creation of realistic materials which are going to be rendered in the software's own Cycles render engine. Lastly, in the postprocessing stage we will elevate the final product to appear more striking and appealing for the audience.
Ključne besede: Blender, Digital sculpting, Modeling, Design.
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 286; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (6,57 MB)

6.
Simulacija kinematike tlačnega preoblikovanja pločevine : diplomsko delo
Gašper Močnik, 2023, diplomsko delo

Opis: Transferna orodja so kompleksnih oblik in so sestavljena iz veliko elementov. Orodja izdelujejo izdelke iz pločevine, ki lahko imajo prav tako zahtevno obliko. V teh orodjih se istočasno izvajajo operacije rezanja, vlečenja, odrezovanja, kalibriranja itd,… V diplomskemu delu smo opisali izdelavo simulacije za takšno orodje. Poskušali smo se približati realnemu delovanju orodja. Opisali smo kako samo orodje deluje in iz katerih delov je sestavljeno, kako se uvozi model in osnove izdelave simulacije v programu Blender. Na koncu smo še na kratko povzeli izvoz simulacije v široko dostopen spletni format, da si jo lahko vsak ogleda. Tako lahko enostavno prikažemo model tudi končnemu naročniku.
Ključne besede: Simulacija preoblikovanja, Transferno orodje, Blender, preoblikovanje pločevine, CATIA, STL, WRL, WebGL, Three.js
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 227; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (4,90 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Animacija faz razvoja različnih vrst požara na objektih
Urška Sušelj, 2023, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je animacija naravnih pojavov, kot je ogenj, izjemno priljubljena. Cilj je ustvariti čim bolj realistično animacijo, ki se že skoraj ne razlikuje več od naravnega pojava. To je omogočil razvoj sistema delcev, ki so nepogrešljivi pri animaciji ognja. V diplomski nalogi smo se osredotočili na raziskovanje delovanja ognja, sistema delcev ter znanja iz teorije prenesli v izdelavo animacije ognja in eksplozije na objektu.
Ključne besede: ogenj, sistemi delcev, Blender, animacija ognja, animacija eksplozije
Objavljeno v DKUM: 23.05.2023; Ogledov: 502; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (3,38 MB)

8.
Časovna primerjava renderiranja v programu Blender : magistrsko delo
Žiga Voga, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga, pripravljena v sodelovanju s podjetjem Gorenje d. o. o. predstavlja pripravo virtualnega 3D modela gospodinjskega aparata, hladilnika-zamrzovalnika, na proces renderiranja. Poleg renderiranja in časovne analize trajanja renderiranja naloga obsega še transformacijo geometrije 3D modela iz programskega okolja SolidWorks v programsko okolje Blender. Sledi priprava 3D modela na renderiranje, kar vključuje pripravo materialov in tekstur, pripravo scene in osvetlitve, pripravo animacije ter nastavitev renderirnika za dosego kakovostnih in fotorealističnih slik. Po procesu renderiranja in časovni analizi časov trajanja renderiranja na dveh različno zmogljivih napravah sledi predstavitev rezultatov, kjer je predstavljeno, zakaj je smiselna uporaba visoko zmogljive računalniške opreme.
Ključne besede: 3D model, Blender, renderiranje, časovna analiza
Objavljeno v DKUM: 29.03.2023; Ogledov: 444; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (4,37 MB)

9.
Modeliranje in animiranje las : diplomsko delo
Julija Pestiček, 2022, diplomsko delo

Opis: Znotraj področja računalniške grafike je modeliranje las eden izmed temeljnih del za ustvarjanje virtualnih ljudi. Te lahko ustvarimo s pomočjo programske opreme, kot je npr. Blender. Namen diplomskega dela v teoretičnem delu je s pomočjo deskriptivne in kompilacijske metode predstaviti računalniško grafiko, modeliranje ter animiranje las. Prav tako smo predstavili sistem delcev in programsko opremo Blender. V praktičnem delu smo z eksperimentalno metodo preizkusili način modeliranja las s pomočjo sistema delcev znotraj Blenderja. Izdelali smo animacijo, pri kateri lasje plapolajo v vetru.
Ključne besede: računalniška grafika, lasje, Blender, sistem delcev
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 502; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

10.
Razvoj vtičnika za generiranje 3D modelov dreves za animacijski paket Blender : diplomsko delo
Aljaž Farkaš, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obsega implementacijo algoritma za generiranje 3D modelov dreves in razvoj vtičnika za animacijski paket Blender. Vtičnik omogoča zagon implementiranega algoritma za generiranje 3D modelov dreves. Algoritem in vtičnik za zagon tega algoritma smo implementirali s programskim jezikom Python znotraj animacijskega paketa Blender. Vtičnik omogoča vnos uporabniških parametrov, ki omogočajo nadzor nad razvojem drevesa. Rezultati so pokazali, da lahko z ustreznimi uporabniškimi parametri generiramo raznolike realistične 3D modele dreves z 8000 popki v približno 40 do 60 sekundah.
Ključne besede: vtičnik, 3D model drevesa, Blender, simulacija rasti dreves
Objavljeno v DKUM: 20.10.2022; Ogledov: 517; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (3,05 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 2.77 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici