| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 29
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Vizualizacija hidroelektrarne z uporabo Unity 3D : diplomsko delo
Aleksa Kaličanin, 2024, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstavitev predvidene hidroelektrarne Mokrice na spodnji Savi v virtualnem okolju s pomočjo programskega orodja Unity. Za vizualizacijo hidroelektrarne smo uporabili poenostavljen model ustvarjen v sistemu CAD. Prenos modela v virtualno okolje je izveden s pomočjo standardnih formatov, vmesnika VRML in Blender. Opisan je večfazni postopek prenosa, kakor tudi proces kreiranja grafičnih predstavitev materialov in tekstur s pomočjo programa Blender. V virtualno okolje so vključene animacije in interaktivnost. Virtualno okolje je implementirano na sistemski opremi za navidezno resničnost z uporabo aktivne opreme za interakcijo in vizualizacijo v programskem orodju Unity.
Ključne besede: virtualni prototip, Unity, VRML, Blender
Objavljeno v DKUM: 11.02.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (5,55 MB)

2.
Izdelava fotorealistične scene z uporabo skeletnih animacij
Andraž Gobec, 2024, diplomsko delo

Opis: Animiranje realističnih gibov živali in ljudi je ključnega pomena za doseganje fotorealizma v računalniški animaciji. Namen diplomskega dela v teoretičnem delu je predstaviti metode za razvoj realističnih animacij s pomočjo skeletnih struktur. V praktičnem delu diplomskega dela, ki se osredotoča na ustvarjanje fotorealistične scene človeka, ki jezdi konja, bodo predstavljene vse faze animiranja, vključno z modeliranjem, teksturiranjem in osvetlitvijo, ter implementacija različnih tehnik za doseganje visoke stopnje fotorealizma.
Ključne besede: Blender, 3D modeliranje, skeletna animacija, jezdenje konja, fotorealizem
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (4,64 MB)

3.
Obogatitev 3D upodobitve z globalnim osvetlitvenim modelom z uporabo generativnih nasprotniških nevronskih mrež
Marko Zmazek, 2024, magistrsko delo

Opis: V računalniški grafiki je upodabljanje z globalnim osvetlitvenim modelom v realnem času še vedno aktualen izziv. Pri upodabljanju z globalnim osvetlitvenim modelom upodobitev izgleda bolj realistično, saj lahko dodamo učinke, kot sta odboj in lom svetlobe. V magistrskem delu smo implementirali in naučili generativno nasprotniško nevronsko mrežo, da obogati sliko 3D scene z globalnim osvetlitvenim modelom na podlagi slike 3D scene, upodobljene z lokalnim osvetlitvenim modelom, in dodatnih informacij o sceni, ki jih lahko hitro izračunamo že pri uporabi lokalnega osvetlitvenega modela. Ustrezno načrtovana in naučena nevronska mreža lahko na scenah, uporabljenih v fazi učenja, daje rezultate primerljive s klasičnimi metodami upodabljanja z globalnim osvetlitvenim modelom, kot je sledenje potem. Predvsem pa je lahko pri delovanju hitrejša, zato bi se lahko uporabljala za aplikacije v realnem času.
Ključne besede: računalniška grafika, osvetlitev, generativne nasprotniške nevronske mreže, PyTorch, Blender
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (19,56 MB)

4.
Razvoj 3D igre za učenje pravilne higiene rok : diplomsko delo
Mario Panzov, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo sledi razvoju 3D igre za učenje pravilne higiene rok. Igra skozi interaktivno izkušnjo predstavi pravilne korake umivanja rok z milom in vodo po smernicah Svetovne zdravstvene organizacije. V diplomskem delu obravnavamo postopek ustvarjanja 3D modelov likov za igro v programu Blender ter opišemo logiko in arhitekturo igre, ki smo jo konstruirali v programu Unity. S pomočjo ankete smo zbrali in analizirali podatke o izkušnjah igralcev, ki je zagotovila informacije o tem, kako so igralci sprejeli igro, informacije o izkušnjah igralcev z umivanjem rok v njihovem življenju ter usmeritve za izboljšave igre.
Ključne besede: Unity, Blender, 3D modeliranje, razvoj iger, higiena rok
Objavljeno v DKUM: 03.06.2024; Ogledov: 159; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (23,60 MB)

5.
3D modeliranje foto-realističnega bivalnega prostora : diplomsko delo
Nika Milenović, 2024, diplomsko delo

Opis: Izbira primernih tekstur in osvetlitve je za foto-realizem v računalniški grafiki ključnega pomena. Namen diplomskega dela (v teoretskem segmentu) je predstaviti okolje za razvijanje Blender, namenjeno 3D modeliranju in 3D animaciji, hkrati pa predstaviti, kako osvetlitev in teksture vplivajo na foto-realizem pri 3D modeliranju. V praktičnem delu bodo predstavljeni vsi postopki modeliranja posameznih modelov našega prostora, končni izdelek in implementacija različnih virov osvetlitve ter tekstur za dosego najvišje stopnje foto-realizma.
Ključne besede: 3D modeliranje, foto-realizem, teksture, osvetlitev, Blender
Objavljeno v DKUM: 22.05.2024; Ogledov: 294; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (3,96 MB)

6.
Izdelava modela in animacije delovanja zgodnjega strelnega orožja : diplomsko delo
Izidor Blazinšek, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo v uvodu opisali zgodovino razvoja muškete in jo nato v programu Blender 3D modelirali in ustvarili animacijo njenega strela. Uporabili smo številne modifikatorje in raznovrstne tehnike za ustvarjanje mreže modela. Zanj smo nato ustvarili materiale z realističnim videzom. S pomočjo različnih sistemov delcev smo predstavili delovanje muškete ob strelu, in eksplozijo, ki mu sledi. Vse skupaj smo predstavili v videu, ki prikaže ustvarjen model z animacijo.
Ključne besede: mušketa, modeliranje, animacija, Blender, senčenje
Objavljeno v DKUM: 04.12.2023; Ogledov: 657; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (5,47 MB)

7.
3D digitalni oglasni pano : diplomsko delo
Katja Tratnjek, 2023, diplomsko delo

Opis: Znotraj področja oglaševanja se je razvil nov način zunanjega oglaševanja imenovan 3D digitalni oglasni pano ali 3D digitalni anamorfni oglasni pano, ki uspešno pritegne pozornost občinstva in ohranja pozornost dlje časa. Namen diplomskega dela je s pomočjo deskriptivne in praktične metode predstaviti, kaj je 3D digitalni anamorfni oglasni pano, povzeti trenutno stanje 3D amamorfnih oglasnih panojev, ki so prisotni na trgu, in predstaviti princip delovanja ter prikazati praktično izvedbo 3D oglasnega panoja za Fakulteto za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v animacijskem paketu Blender.
Ključne besede: 3D digitalni oglasni pano, anamorfoza, prisilna perspektiva, Blender.
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 488; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Uporabnosti odprtokodnega animacijskega paketa blender za izdelavo zahtevnih fotorealističnih scen : diplomsko delo
Maja Kuhl, 2023, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu analiziramo in opišemo izdelavo fotorealističnega 3D modela Neytiri iz filma Avatar v odprtokodnem programskem paketu Blender. Ogledali si bomo plačljive programske pakete in primerjali njihove funkcionalnosti s funkcionalnostmi našega odprtokodnega programa. Delo obsega celovit opis izdelave modela, ki obsega vse od modeliranja grobe oblike modela do podrobne izdelave tekstur. Predmet študije je lik iz filma Avatar, ki je znan po realističnih modelih, ki so bili pred svojim časom. Po končanem delu smo ugotovili, da je Blender obširen program, ki omogoča izdelavo modelov po standardih filmske industrije.
Ključne besede: Blender, 3D modeliranje, fotorealizem, domišljiski lik Neytiri
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 500; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (7,49 MB)

9.
Designing and sculpting a fantasy character in the software Blender : diplomsko delo
Ognen Cvetanoski, 2023, diplomsko delo

Opis: This thesis delves into the visual communications and techniques of 3D character sculpting within the Blender software. The objective of this study is to understand how each element from visual communications and graphic design theory is crucial for the creation of a coherent, intriguing and engaging character. Through an extensive look at the three sculptural tenets, the research presents an overview of the necessary guidelines to be considered for any sculpting process. Furthermore, we sketch the first iteration of our character upon analyzing already existing fantastical characters. In this study we delve into the basics of the Blender software and its sculpting capabilities along with its various tools and brushes. Additionally, we focus on the creation of realistic materials which are going to be rendered in the software's own Cycles render engine. Lastly, in the postprocessing stage we will elevate the final product to appear more striking and appealing for the audience.
Ključne besede: Blender, Digital sculpting, Modeling, Design.
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 405; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (6,57 MB)

10.
Simulacija kinematike tlačnega preoblikovanja pločevine : diplomsko delo
Gašper Močnik, 2023, diplomsko delo

Opis: Transferna orodja so kompleksnih oblik in so sestavljena iz veliko elementov. Orodja izdelujejo izdelke iz pločevine, ki lahko imajo prav tako zahtevno obliko. V teh orodjih se istočasno izvajajo operacije rezanja, vlečenja, odrezovanja, kalibriranja itd,… V diplomskemu delu smo opisali izdelavo simulacije za takšno orodje. Poskušali smo se približati realnemu delovanju orodja. Opisali smo kako samo orodje deluje in iz katerih delov je sestavljeno, kako se uvozi model in osnove izdelave simulacije v programu Blender. Na koncu smo še na kratko povzeli izvoz simulacije v široko dostopen spletni format, da si jo lahko vsak ogleda. Tako lahko enostavno prikažemo model tudi končnemu naročniku.
Ključne besede: Simulacija preoblikovanja, Transferno orodje, Blender, preoblikovanje pločevine, CATIA, STL, WRL, WebGL, Three.js
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 338; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (4,90 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici