| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 255
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Zaznavanje blagovnih znamk športne opreme med študenti EPF in njihove nakupne navade
Domen Bevk, 2024, diplomsko delo

Opis: Trg športne opreme, ki vključuje športna oblačila, obutev in pripomočke, je eden najhitreje rastočih globalnih trgov. Njegova rast temelji na trendih zdravega življenjskega sloga, popularnosti telesnih aktivnosti in naraščajoči vključenosti žensk v šport. V tem konkurenčnem okolju se proizvajalci soočajo z naraščajočo konkurenco novih, inovativnih znamk, kar od potrošnikov zahteva odločitev glede izbire blagovne znamke. Blagovne znamke, še posebej športne, predstavljajo simbol potrošniške družbe in imajo močno čustveno in simbolično vrednost. Uspešne blagovne znamke, kot je Nike, ne temeljijo zgolj na kakovosti svojih izdelkov, temveč tudi na zgodbah in vrednotah, ki jih blagovna znamka predstavlja. To ustvarja čustveno povezanost z odjemalci, kar je ključno za zvestobo in dolgoročni uspeh blagovne znamke. Cilj diplomske naloge je bil razumeti, kako študenti zaznavajo blagovne znamke športne opreme in kako lahko proizvajalci dosežejo konkurenčno prednost pri tem segmentu. Raziskovali smo razvoj blagovnih znamk, specifičnosti trženja športnih izdelkov in povezave med zaznano podobo znamke in njenim uspehom na trgu. Na podlagi vprašalnika, ki sem ga oblikoval sam pa smo v drugem delu del raziskovali zaznavanje športnih znamk med študenti Ekonomsko-poslovne fakultete, njihove nakupne navade ter najpomembnejše značilnosti športnih oblačil, ki vplivajo na njihovo izbiro.
Ključne besede: blagovna znamka, blagovna znamka športne opreme, trženje v športu, zaznana podoba blagovnih znamk, nakupne navade
Objavljeno v DKUM: 23.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

2.
Od znamčenja do oblikovanja celostne grafične podobe na primeru neobstoječega podjetja : diplomsko delo
Sanja Ekart, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu preučujemo proces ustanovitve novega podjetja in nato oblikovanje celostne grafične podobe. Oblikovati celostno grafično podobo za obstoječe podjetje je drugače kot podjetje ustvariti − popolnoma interpretirati, v smislu ustvarjanja imena, identitete, vizije ipd. Dobro celostno grafično podobo lahko ustvarimo le, če organizacijo res razumemo v smislu razumevanja njene filozofije in vizije. Zato se bomo mi poglobili v samo srce organizacije, kar nam bo pomagalo ustvari učinkovito celostno grafično podobo. S pomočjo metode preučevanja informacij bomo raziskovali teoretične vidike blagovne znamke, v smislu kaj je in ustvarjanje le-te. Poglobili se bomo v identiteto podjetja in imidža. Praktični del vsebuje primer na našem neobstoječem podjetju in smernice za ustvarjanje vizualne identitete podjetja. V praktičnem delu smo proces ustvarjanja celostne grafične podobe še realizirali.
Ključne besede: znamčenje, blagovna znamka, identiteta in imidž znamke, celostna grafična podoba, logotip.
Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

3.
Vloga družbenih omrežij pri vzpostavljanju odnosa med blagovno znamko in odjemalci
Lara Kozoderc, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavam vlogo družbenih omrežij pri vzpostavljanju in krepitvi odnosa med blagovno znamko in njenimi odjemalci. Marketing se vse bolj osredotoča na izkoriščanje potenciala družbenih omrežij, ki omogočajo neposreden stik z odjemalci ter gradnjo dolgoročnih odnosov, ki temeljijo na zaupanju in vzajemni koristi. Diplomsko delo vključuje teoretični in empirični del. V okviru raziskave smo analizirali vpliv družbenih in funkcionalnih koristi, ki jih odjemalci pridobijo prek Swyevih družbenih omrežij, na njihov odnos do spletnih strani znamke in na odnos do same blagovne znamke. Rezultati raziskave kažejo, da sta obe vrsti koristi, tako družbene kot funkcionalne, ključnega pomena za oblikovanje pozitivnega odnosa do blagovne znamke. Odjemalci, ki zaznavajo višje družbene koristi, kot so uživanje v pogovorih in povezovanje z drugimi člani na Swyevih družbenih omrežjih, kažejo večjo stopnjo zvestobe. Podobno so funkcionalne koristi, kot so dostop do uporabnih informacij in posebnih ponudb, povezane s pozitivno zaznavo blagovne znamke in večjo naklonjenostjo do nje. Sklepi raziskave potrjujejo, da so družbena omrežja pomembno orodje za krepitev blagovnih znamk, saj omogočajo podjetjem, da z uporabo strateških komunikacijskih aktivnosti učinkovito vplivajo na percepcijo in vedenje odjemalcev.
Ključne besede: Družbena omrežja, blagovna znamka, koristi blagovne znamke, odnos, Swy
Objavljeno v DKUM: 11.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

4.
Analiza družbenih omrežij kot orodje za promocijo blagovne znamke
Aljaž Šteger, 2024, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja so v današnjem poslovnem svetu postala ključna platforma za vzpostavljanje neposrednih stikov s strankami, gradnjo prepoznavnosti blagovnih znamk ter spodbujanje poslovne rasti. Diplomska naloga opredeljuje in definira pojme blagovna znamka, družbena omrežja in marketing preko družbenih omrežij. Proučuje zgodovinski razvoj družbenih omrežij, različne vrste platform ter izpostavlja najpriljubljenejše med njimi. Predstavlja različne oblike marketinga na družbenih omrežjih. Naloga vključuje tudi primere uspešnih marketinških kampanj ter ponuja vpogled v prihodnost marketinga na družbenih omrežjih. Teoretični del sem podprl z anketnim vprašalnikom. Z njim sem pridobili vpogled v najbolj priljubljena družbena omrežja, koliko časa posamezniki povprečno preživijo na teh omrežjih ter kako pogosto se srečujejo s promocijskimi objavami blagovnih znamk. Anketa je razkrila tudi, kako se uporabniki odzivajo na te objave, kateri dejavniki so jim pri promociji najbolj pomembni ter kakšen vpliv imajo družbena omrežja na njihove nakupne odločitve. Na podlagi pridobljenih podatkov smo prav tako lahko ocenili njihovo splošno zadovoljstvo z nakupi, opravljenimi na podlagi promocij na družbenih omrežjih, in zbrali mnenja o učinkovitosti teh omrežij kot orodja za promocijo blagovnih znamk.
Ključne besede: Blagovna znamka, družbena omrežja, digitalni marketing, promocija.
Objavljeno v DKUM: 11.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

5.
Merjenje učinkovitosti uporabe družbenih omrežij na poslovanje v podjetju otroške animacije Želvica : diplomsko delo
Nika Štrucl, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili vpliv družbenih omrežij na angažiranost sledilcev in povpraševanje po storitvah podjetja Otroške animacije Želvica. V empiričnem delu smo analizirali uspešnost različnih vrst objav na Facebooku, Instagramu in TikToku, pri čemer smo ugotovili, da so humoristične objave in tiste z interaktivno vsebino najbolj pritegnile uporabnike. Rezultati so pokazali, da je redno in dosledno objavljanje pozitivno vplivalo na zvestobo strank, vendar pa število ogledov objav ni bistveno vplivalo na povečanje povpraševanja po storitvah. Tako smo potrdili le nekatere hipoteze o učinkovitosti družbenih omrežij.
Ključne besede: uspešnost uporabe družbenih omrežij, angažiranost sledilcev na družbenih omrežjih, uspešnost objav na družbenih omrežjih, blagovna znamka, zvestoba strank
Objavljeno v DKUM: 08.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

6.
Prepoznavnost sponzorstva v športu in njegov pomen za blagovno znamko : magistrsko delo
Klara Sternad, 2024, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo predstavili sponzorstvo v športu, predvsem, kako poteka proces sodelovanja in kakšen pomen ima za blagovno znamko. Pri tem smo se nanašali na primer sponzorskega sodelovanja med blagovno znamko Argeta in Smučarsko zvezo Slovenije. Raziskovali smo tudi, kako so sponzorske vsebine prepoznane med širšim občinstvom in kako se nanje odzivajo. Podatke smo pridobivali z izvedbo dveh poglobljenih intervjujev s predstavnico Argete kot sponzorja in predstavnikom Smučarske zveze Slovenije kot sponzoriranca ter anketnega vprašalnika, s katerim smo preverjali odziv na sponzorske vsebine med širšim občinstvom.
Ključne besede: marketing, sponzorstvo, blagovna znamka, šport
Objavljeno v DKUM: 03.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (7,55 MB)

7.
Vključevanje čutnih elementov v oglaševalske kampanje
Katja Kralj, 2024, diplomsko delo

Opis: Preživetje ljudi je povezano z zaznavanjem okolice in drugih ljudi. To velja tudi za oglaševanje, kjer postaja vključevanje čutnih elementov vse pomembnejše. Uporaba vonja, zvoka, dotika, okusa in vizualnih elementov v oglaševalskih kampanjah omogoča blagovnim znamkam, da učinkovito nagovorijo čute odjemalcev, kar vodi v večjo naklonjenost in zvestobo. Vonj lahko vzbudi močna čustva in spomine, zvok vpliva na razpoloženje, vizualni elementi ustvarjajo prvi vtis, otipni elementi povečajo občutek kakovosti, okus pa je ključen v prehrambni industriji. Celosten pristop, ki vključuje vse čutne elemente, ustvarja edinstvene in nepozabne izkušnje za odjemalce ter krepi emocionalno povezanost z blagovno znamko. To dolgoročno povečuje zadovoljstvo in zvestobo, kar koristi tako njim kot blagovnim znamkam
Ključne besede: Oglaševalska kampanja, blagovna znamka, čutni elementi, čutila, odjemalci
Objavljeno v DKUM: 26.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

8.
Merjenje stališč odjemalcev do blagovne znamke zara
Sandra Angelovska, 2024, diplomsko delo

Opis: Stališča lahko definiramo kot sistem trajnega pozitivnega in negativnega ocenjevanja, občutenja in dejanja do različnih družbenih situacij in objektov. Stališča do blagovne znamke pa predstavljajo mnenja odjemalcev o izdelku ali storitvi do določene blagovne znamke; povedo nam, kaj si ljudi mislijo o izdelkih in storitvah, ki so del te blagovne znamke, ali le-ti ustrezajo potrebam odjemalcev in koliko si jih odjemalci želijo. V diplomskem delu so me zanimala stališča odjemalcev do oblačil blagovne znamke Zara. Diplomsko delo obsega teoretični in empirični del. Teoretični del zajema osnovna poznavanja oziroma spoznanja, ki se nanašajo na vedenje odjemalcev, njihova stališča, pomen in vrednost blagovne znamke ter na pomen in raziskovalne metode in tehnike za merjenje stališč. Praktični del pa s pomočjo strukturiranega vprašalnika raziskuje in ugotavlja, kakšna so stališča odjemalcev do oblačil blagovne znamke ZARA. Iz ankete so razvidna njihova čustvena, kognitivna in vedenjska stališča do oblačil blagovne znamke ZARA ter kakšna je njihova idealna predstava.
Ključne besede: stališča, blagovna znamka, odjemalec, vedenje, stališča do blagovne znamke
Objavljeno v DKUM: 20.08.2024; Ogledov: 136; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

9.
Marketinško komuniciranje rokometnih klubov na družbenih omrežjih
Luka Milič, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje ima tako v svetu, kakor tudi pri zasnovi organizacije velik pomen, saj si z njim organizacije pomagajo uspešno priti na trg z določenim izdelkom. Preden se organizacija loti načrta marketinškega komuniciranja, mora imeti izbrano svojo blagovno znamko ter svoj izdelek, oziroma storitev, ki jo bo ponujala na trgu potrošnikom. Marketinško komuniciranje zahteva veliko načrtovanja in premišljenosti. Pred vstopom na trg mora vsaka organizacija vedeti, kaj bo ponujala na trgu, komu bo ponujala to storitev ali izdelek, kako bo stopila v stik z bodočimi potrošniki, kako bo ohranjala zveste stranke in podobno. Ker živimo v hitro razvijajočem se svetu, se je tudi marketinško komuniciranje prestavilo na digitalne medije. Marketinško komuniciranje je zelo pomembno upoštevati tudi v športu in trženju športnih klubov. Pri športnem marketingu lahko tržimo izdelke, dogodke ali pa celo posamezne igralce. Prav tako je potrebno biti pri športnem marketingu pozoren na to, kaj se bo oglaševalo, kako se bo oglaševalo in kaj bo od tega imela določena športna organizacija. Pri športnem marketingu so prav tako pomembni sponzorji, ki so eden od glavnih finančnih virov športnih organizacij. V magistrski nalogi je bolj podrobno opisana blagovna znamka, kot tudi proces marketinškega komuniciranja in zakaj je le ta tako zelo pomemben. Prav tako se v magistrski nalogi srečamo z bolj podrobnimi oblikami marketinškega komuniciranja ter digitalnega marketinškega komuniciranja. V zadnjem poglavju teoretičnega dela je bolj podrobno zapisano tudi zakaj je marketing tako zelo pomemben v športu. Po teoretičnem delu sledi še empirični del, kjer smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili mnenje ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. Prvi del magistrske naloge je bil teoretičen, kjer smo s strokovno literaturo bolj podrobno pregledali teorijo marketinškega komuniciranja, v drugem empiričnem delu pa smo naredili še raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika in le to analizirali. V empiričnem delu smo se osredotočili na lastno raziskavo s katero smo želeli pridobiti mnenja ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. V prvem delu empiričnega poglavja smo predstavili metodo raziskovanja in na kratko opisali vprašanja, ki jih je zajemal anketni vprašalnik. Sledila je analiza demografskih vprašanj, potem pa še analiza glavnih vprašanj naše raziskave. Na koncu je sledilo še preverjanje zastavljenih hipotez in sklep.
Ključne besede: družbena omrežja, rokometni klub, šport, športni marketing, športni management, informiranje, blagovna znamka, marketinško komuniciranje.
Objavljeno v DKUM: 16.02.2024; Ogledov: 479; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

10.
MERJENJE POZICIJE BLAGOVNE ZNAMKE UNISTARPRO PODJETJA UNISTAR LC D. O. O., LJUBLJANA
Maša Zidanšek, 2023, magistrsko delo

Opis: Informacijska tehnologija je v vsakem podjetju postala ena izmed ključnih strategij podjetja, brez nje podjetje na trgu ni konkurenčno in ne more kakovostno ter učinkovito delovati. V današnjem času že zelo težko ločimo informacijsko tehnologijo in poslovanje samega podjetja. Informacije so postale največja konkurenčna prednost podjetja. Pričakovanja odjemalcev so vedno večja in bolj zahtevna, ker se informacijska tehnologija hitro razvija. Podjetja v IT panogi se morajo usmerjati v svojo konkurenčno prednost pred ostalimi ponudniki na trgu, kar je kakovost, storitve, cena in odzivni čas. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kako blagovna znamka UnistarPRO podjetja Unistar LC d. o. o., Ljubljana pozicionira na slovenskem B2B trgu. Podjetje Unistar LC d. o. o., Ljubljana in podjetja X, Y, Z smo primerjali po različnih kriterijih; primerjali smo kakovost, ceno, odzivne čase in izkušnjo odjemalca. Anketiranci ocenjujejo, da ima UNISTAR LC d. o. o. v primerjavi z ostalimi tremi podjetji najvišjo kakovost storitve, najvišjo ceno, skoraj najvišjo hitrost odziva, z njimi imajo anketiranci najboljšo izkušnjo, prav tako pa menijo, da je ugled znamke najvišji. Ker se IT razvija zelo hitro, se morajo podjetja v IT panogi hitro prilagajati tem spremembam, da obdržijo svojo konkurenčnost na trgu. Te prednosti se kažejo v kakovosti storitev, ceni in odzivnem času.
Ključne besede: Blagovna znamka, pozicioniranje, marketing, informacijska tehnologija, odjemalec.
Objavljeno v DKUM: 16.02.2024; Ogledov: 398; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (4,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici