| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PREDLOG RAZVOJA BIOTERM MALA NEDELJA
Urška Luci, 2009, diplomsko delo

Opis: Prvo poglavje v diplomskem delu vsebuje opredelitev področja in opis problema, namen, cilje, trditve, predpostavke in omejitve ter predvidene metode raziskovanja. V drugem poglavju je opredeljen pojem ekoturizma, ki pomeni potovanje v naravo in njeno doživljanje ter odgovorno ravnanje vseh subjektov do narave. Opisan je njegov razvoj na področju gostinstva ter predstavljen znak za okolje eko marjetica. Bioterme Mala Nedelja so predstavljene v tretjem poglavju diplomske naloge. Spadajo v območje Prlekije, ki velja za ekonomsko slabše razvita področja, vendar pa ima predvsem zaradi svojih naravnih in kulturnih danosti velike možnosti za razvoj kakovostne turistične ponudbe. Slednje so prepoznali tudi v podjetju Segrap d.o.o., ki je leta 2002 od KS Mala Nedelja odkupilo takratne terme in s tem vstopilo tudi na področje turizma. V četrtem poglavju smo na kratko opisali turistično ponudbo občine Ljutomer ter podrobneje predstavili razvojne načrte Bioterm Mala Nedelja. V Biotermah so se odločili, da bodo razvijali okolju prijazen turizem v sodelovanju in povezovanju z ostalimi turističnimi ponudniki. Prizadevajo si oblikovati integralni turistični produkt s skupno znamko Bioterme Mala Nedelja. Turistično ponudbo biohotelov v Avstriji smo opisali v petem poglavju. Najprej smo predstavili Terme Rogner, ki so dvignile razpoznavnost in razvitost mesta Bad Blumau, v katerem se nahajajo. V nadaljevanju smo predstavili združenje BIO-Hotels, katerih ponudba temelji na predpostavki 100 % EKOLOŠKO. S primerjavo ponudbe biohotelov med Avstrijo in Slovenijo smo ugotovili, da je Avstrija na tem področju zagotovo veliko pred Slovenijo, saj premore veliko število biohotelov. V Sloveniji smo imeli samo biohotel Zlatorog, ki je pod to oznako deloval le šest mesecev. Trenutno stanje ekološke ponudbe v Sloveniji, kaže na počasen razvoj in premajhno trženje ekoturizma, nizko ozaveščenost prebivalstva, slabo povezanost in razdrobljenost ekoloških ponudnikov, oteženo pridobivanje potrebnih informacij ter še vedno dokaj nizko ekološko pridelavo. Opravili smo SWOT analizo na področju turizma v bližnji okolici Bioterm ter izdelali predlog nadaljnega razvoja Bioterm Mala Nedelja, ki smo ga predstavili v zadnjem poglavju. Ekoturizem lahko predstavlja nadaljnjo razvojno možnost Bioterm Mala Nedelja in širše okolice, zato na podlagi vseh ugotovitev menimo, da je potrebno odločno stopiti na zastavljeno pot.
Ključne besede: ekoturizem, biohotel, ekološka pridelava, Bioterme Mala Nedelja, ekološka ponudba
Objavljeno: 24.05.2010; Ogledov: 1967; Prenosov: 320
.pdf Celotno besedilo (953,01 KB)

2.
PRIMERJAVA HOTELSKE IN GOSTINSKE PONUDBE DVOJE BIOTERM
Tina Horvat, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo primerjali dva termalna kompleksa, saj smo želeli ugotoviti, ali je v ponudbi velika razlika. Primerjava je potekala med avstrijskim Bio-Thermen-Hotel-om Wilfinger in slovenskim hotelom Bioterme Mala Nedelja. S pomočjo analize, ki smo jo izvedli, smo podali izboljšave in priporočila za slovenske terme. V uvodnem delu smo opredelili problem, namen in cilje raziskave ter podali hipoteze, ki smo jih skozi raziskavo skušali preveriti. Izpostavili smo tudi predpostavke, omejitve ter metode raziskovanja, ki smo jih uporabili pri raziskavi. V drugem poglavju smo predstavili pojem ekoturizma ter definirali razvoj in značilnosti le-tega. Opredelili smo tudi značilnosti termalnih voda in termalnega turizma. V tretjem delu smo predstavili Bioterme Mala Nedelja. Njihova posebnost je, da so zgrajene po standardih ekološke gradnje in tudi sicer s svojo ponudbo sledijo zahtevam trajnostnega turizma. Delovanje hotela ne obremenjuje prekomerno okolja. Predstavili smo tudi Bio-Thermen-Hotel Wilfinger v Bad Waltersdorfu, ki so mnogo bolj kot slovenski ponudnik povezane s svojim okoljem. V četrtem poglavju smo predstavili s pomočjo anket zbrana mnenja 60 naključno izbranih gostov, po 30 za posamezne terme. Na podlagi analize anket in primerjalne analize ponudbe smo obe hipotezi ovrgli. V sklepnem delu smo podali nekaj priporočil in nasvetov za izboljšavo ponudbe slovenskega primerjanega podjetja.
Ključne besede: ekoturizem, termalni turizem, Bioterme Mala Nedelja, Bio-Thermen-Hotel Wilfinger, ekološka ponudba, ekološka pridelava.
Objavljeno: 27.11.2012; Ogledov: 1228; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1016,73 KB)

3.
ANALIZA PONUDBE STORITEV V BIOTERMAH MALA NEDELJA
Tamara Orešnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavam termalni turizem. Potrebe turistov se spreminjajo, zato morajo terme slediti sodobnim trendom in svojo ponudbo prilagajati zahtevam vseh generacij obiskovalcev in gostov. Potrebna je stalna skrb za izboljšanje kakovosti storitev. V glavnem delu naloge predstavim ponudbo storitev Bioterm Mala Nedelja. Terme ponujajo oddih v naravi, zdravilno termalno vodo, domačo hrano in storitve dobrega počutja. Posebej analiziram ponudbo storitev term in njihovo kakovost. Na podlagi ankete analiziram motive in pričakovanja gostov za obisk term ter njihovo zadovoljstvo z gostinsko ponudbo in s ponudbo storitev dobrega počutja. Ugotavljam, da terme ponujajo okolju prijazne storitve. Ponudbo bi kazalo razširiti še na področje zdravstvenih storitev, kakor tudi izboljšati storitve na področju wellnessa. Z uvajanjem novih storitev bi lahko podaljšali bivanje gostov v hotelu in povečali število dnevnih obiskovalcev in večdnevnih turistov.
Ključne besede: termalni turizem, trajnostni turizem, kakovost storitev v turističnem sektorju, Bioterme Mala Nedelja, zaznavanje gostov o kakovosti storitev
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 713; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (7,13 MB)

4.
Glamurozno kampiranje
Katja Murkovič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Glamping se je skozi čas razvijal in napredoval, tako kot vsi drugi trendi. Z velikim skokom od klasičnega kampiranja je sedaj, z modernimi nastanitvenimi možnostmi in edinstvenimi doživetji, postal večmilijonska industrija, ki se je razširila povsod po svetu. Nova vrsta glampistov je povzročila povpraševanje, ki vsebuje najkvalitetnejše storitve in ponuja vrhunsko doživetje v naravi. Glamping se tesno prepleta s trajnostnim poslovanjem zaradi tega, ker je umeščen v naravno okolje, v katerega minimalno posega in z njim sobiva. Predstavlja pomemben turistični produkt v Sloveniji, saj deluje v skladu z zeleno politiko, ki jo spodbuja Slovenska turistična organizacija. Zaradi naraščajočega trenda in zaradi potrebe po konkurenčni prednosti so Bioterme Mala Nedelja v svojo lastno ponudbo uvedle glamping z imenom Sončna dolina. Za uspešno poslovanje je pomembno, da se prepoznajo ciljni trgi in skupine, ki bodo predstavljale potencialne goste. Prav tako je pomembno, da se določi vse segmente marketinškega spleta, ki bodo pri poslovanju pripomogli k lažjim in dobrim odločitvam.
Ključne besede: glamurozno kampiranje, trajnostni turizem, zeleni turizem, Bioterme Mala Nedelja, marketinški splet.
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 309; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici