| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA ZDRAVILIŠKO TURISTIČNE PONUDBE DVOJE TERM
Aleksandra Kraner, 2009, diplomsko delo

Opis: Zdraviliški turizem predstavlja v Sloveniji eno najbolj stabilnih in perspektivnih zvrsti turizma, zato ga upravičeno štejemo med glavne nosilce turistične ponudbe. Danes je vse bolj pomemben kriterij pri izbiri turističnega ponudnika kakovost storitev. Da bi ponudniki ugotovili, na kakšni ravni je njihova ponudba glede na konkurenčno, lahko izvedejo primerjalno analizo. Predstavlja učinkovito orodje za merjenje in primerjavo lastne kakovosti z najboljšimi v panogi, njena spoznanja pa so osnova za sprejem ukrepov za izboljšanje ponudbe. V diplomskem delu smo se omejili na znano turistično destinacijo, Terme Zreče, ter s pomočjo primerjalne analize poskušali ugotoviti razlike med temi slovenskimi termami in avstrijskimi termami Bad Radkersburger Hof. Poskušali smo identificirati elemente ponudbe v avstrijskih termah, ki so v slovenski ponudbi slabše ali pa sploh ne zastopani, a bi jih kazalo vključiti tudi v ponudbo primerjanega slovenskega podjetja. Na podlagi ugotovljenih spoznanj smo podali priporočila, s katerimi bi zagotovili pestrejšo in/ali pa bolj kakovostno zdraviliško-turistično ponudbo v Termah Zreče. Na osnovi rezultatov primerjave in razčlenitve elementov ponudbe, smo glede na zastavljeno trditev ugotovili, da je ponudba v Termah Radkersburger Hof za potencialnega gosta privlačnejša od ponudbe v Termah Zreče predvsem v poletni sezoni. Ugotovili smo, da je ponudba Term Zreče sicer dobra, izboljšanje le-te pa lahko priporočimo na področju ločitve ponudbe za posamezne segmente gostov.
Ključne besede: zdraviliški turizem, ponudba, wellness, primerjalna analiza, Terme Zreče, Terme Radkersburger Hof, Bad Radkersburg
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 2587; Prenosov: 481
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
PRIMERJALNA ANALIZA WELLNESS PONUDBE DVOJE HOTELOV
Maja Planšak, 2009, diplomsko delo

Opis: V uvodnem delu diplomske naloge smo opredelili problem, ki ga bomo raziskali ter namen, cilje in trditve, katere bomo skozi raziskavo skušali doseči. Opredelili smo prav tako predpostavke in omejitve, ki smo jih upoštevali pri raziskavi. V drugem poglavju smo opredelili wellness kot pomembno prvino v hotelski ponudbi, opisali smo kakšna je vloga in pomen wellnessa. Opredelili smo tudi temeljne sestavine wellnessa, katere smo tudi podrobneje opisali. V tretjem poglavju smo predstavili slovenski hotel Vita, njegovo geografsko lego ter ponudbo wellness storitev. V četrtem poglavju smo opisali avstrijski Vitalhotel, kje se nahaja in njegovo ponudbo wellness storitev. V petem poglavju smo se osredotočili na našo raziskavo oziroma na primerjalno analizo ponudbe slovenskega Hotela Vita in avstrijskega Hotela Vital. Tu smo naredili primerjalno analizo na podlagi tabel, kjer smo nazorneje opredelili ponudbo med obema hoteloma ter iz vidnih razlik podali lastne komentarje. V tem poglavju smo prav tako na podlagi lastnih komentarjev in iz razlik med hoteloma podali priporočila za izboljšave.
Ključne besede: wellness, Hotel Vita, Vitalhotel, turizem, dobro počutje, zdravje, terme Dobrna, Parktherme, Bad Radkersburg
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1825; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (514,10 KB)

3.
Razvoj turizma v mestih Gornja Radgona in Bad Radkersburg
Nina Šegula, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Razvoj turizma v mestih Gornja Radgona in Bad Radkersburg proučuje razvoj turizma in turistične ponudbe, naravne in kulturne dobrine turizma ter vrste turizma, ki so se razvile v obeh mestih. Glavni namen diplomskega dela je skozi komparacijo ugotoviti razlike in podobnosti v turistični ponudbi. Med raziskovanjem se je izkazalo, da je turizem zahtevna dejavnost, saj predvsem kakovost in lastnost turističnega proizvoda zadovolji potrebe in pričakovanja turistov. Od raziskovalnih metod so v diplomskem delu uporabljene deskriptivna in komparativna analiza podatkov iz primarnih in sekundarnih virov. Mesti ponujata raznoliko turistično ponudbo, tako da bi lahko medsebojno sodelovali in s tem privabili še več turistov. Na podlagi ankete je bilo ugotovljeno, da je osnovni motiv prihoda v mesto koriščenje turistične ponudbe, ki se med seboj razlikuje. V Gornji Radgoni je turistom zanimiva radgonska penina in kmetijsko-živilski sejem, v Bad Radkersburgu pa terme. Trditev: »Gornja Radgona je mesto sejma in penine.« lahko označim za resnično.
Ključne besede: turizem, Gornja Radgona, Bad Radkersburg, turistična ponudba
Objavljeno: 05.10.2016; Ogledov: 619; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (3,97 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici